Reg. datum: 07 juni 2006
Reg. datum: 17 oktober 2004
Dat klopt uiteraard, wel heb ik ergens gelezen dat de 6 cells voor de mensen die de wind met een 3 cells kopen later nog los bijgekocht kan worden.. Heeft iemand een indicatie van hoe lang het duurt voordat hij standaard met 6 cells geleverd zal worden?quote:Ted_W schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:11:
Een pre-order is per definitie een wachtlijst, of je nou een maand geleden hebt besteld of nu. Punt is dat je natuurlijk zo hoog mogelijk op die lijst wilt staan. Aan de andere kant, als je langer moet wachten, heb je ook meer kans dat je de 6-cell versie krijgt. Hierbij ga ik er even vanuit dat de eerste levering(en) gebaseerd is op de 3-cell versies.
Waarom is trouwens de helft van deze webshops niet in de pricewatch opgenomen?
¤ 406,09 + ¤6.95 quickspot
¤ 404.00 + ¤8.50 4launch
¤ 397,50 + ¤8,00 zercom
¤ 400.29 + ¤8,50 complus
¤ 444,76 + ¤x,xx sask
¤ 425,00 + ¤6,50 informatique
¤ 410.49 + ¤9,00 HD
¤ 409,90 + ¤5,00 Gistron
¤ 399,00 + ¤9,95 salland automatisering
¤ 426,00 + ¤9,95 a-sys
younes0807 wijzigde dit bericht 19-06-2008 12:16 (5%)
Ja, azerty zal pas voor september zijn, vandaag vernomen.quote:occultux schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:11:
net van een belgische winkel vernomen dat hij in belgie is uitgesteld tot september...
I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !
Heeft iets te maken met het (gewijzigd??) beleid om in de Pricewatch te kunnen staan, ik weet het ook niet precies. Voor de volledigheid kun je altijd ook de prijzen bij Kieskeurig.nl raadplegen, gecombineerd heb je dan een redelijk compleet lijstje van aanbieders.
Inderdaad, op Hardware.info hebben ze ook een prijsvergelijker met meer shops erin verwerkt:quote:Ted_W schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:16:
Heeft iets te maken met het (gewijzigd??) beleid om in de Pricewatch te kunnen staan, ik weet het ook niet precies. Voor de volledigheid kun je altijd ook de prijzen bij Kieskeurig.nl raadplegen, gecombineerd heb je dan een redelijk compleet lijstje van aanbieders.
KLIK
Net Hardware Discount gebeld.
De Winds zijn inmiddels verzonden naar hun en ze verwachten het binnenkort.
Uiterste datum zal 5 juli zijn, maar ze verwachten het eerder.
De Winds zijn inmiddels verzonden naar hun en ze verwachten het binnenkort.
Uiterste datum zal 5 juli zijn, maar ze verwachten het eerder.
daar ben ik ook benieuwd naarquote:younes0807 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:13:
[...]
Heeft iemand een indicatie van hoe lang het duurt voordat hij standaard met 6 cells geleverd zal worden?
van een familielid hoorde ik over deze laptop en het klinkt ideaal... eigenlijk precies wat ik zoek.
dus als ik het goed begrijp is de 6 cells nog niet goed te krijgen hier in Nederland? maar de 3 cells wel (bijna)? zijn de MSI wind 6-cells wel leverbaar in Amerika? daar ga ik over een maand heen, dus misschien kan ik er gelijk eentje kopen. een witte <3
"can you picture what will be, so limitless and free" - Jim Morrison (1943 - 1971)
als je even wat doorbladerd had je kunnen lezen dat wegens een brand in de 6 cell's fabriek de hele wereld zonder zit. Alle fabrikanten hebben problemen ermee.
Dus je zal nog lang moeten wachten tot de 6 cell.
Dus je zal nog lang moeten wachten tot de 6 cell.
Reg. datum: 05 maart 2008
Reg. datum: 05 maart 2008
Je kunt altijd later nog een 6 cells accu erin doen lijkt me, al zal dat uiteindelijk meer kosten natuurlijk.
Reg. datum: 30 maart 2002
"6 cell's fabriek" ??quote:DNA_Saint schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:05:
brand in de 6 cell's fabriek
Volgens mij is er gewoon een brand geweest in een fabriek die li-ion cellen maakt, vandaar dat er een tekort is aan cellen, en alle fabrikanten nu accu's leveren met een minimum aan li-ion cellen. Lijkt me niet dat er speciaal fabrieken zijn die 6-cell accu's maken
lolquote:tencoryn schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:11:
[...]
"6 cell's fabriek" ??
Volgens mij is er gewoon een brand geweest in een fabriek die li-ion cellen maakt, vandaar dat er een tekort is aan cellen, en alle fabrikanten nu accu's leveren met een minimum aan li-ion cellen. Lijkt me niet dat er speciaal fabrieken zijn die 6-cell accu's maken
lijkt me ook niet. maar wel ongelukkig... ze maken ongetwijfeld ook in andere fabrieken die dingen dus dat komt wel goed, maar wanneer is de vraag 
"can you picture what will be, so limitless and free" - Jim Morrison (1943 - 1971)
Iemand een idee hoeveel stuks MSI in totaal aan Nederland zal leveren?
De gemmidelde wachtlijst bij bijna elke webshop is ongeveer 7 a 10 mensen
Reg. datum: 20 mei 2008
Bron?quote:younes0807 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:25:
Laten we dan maar hopen op tenminste een paar honderd.
Ik weet alleen dat Paradigit er 150 had besteld bij MSI en ze hoopten deze ook allen daadwerkelijk geleverd te krijgen, en de Paradigit heeft 20 filialen, dat is dus 7 of 8 per filiaalquote:younes0807 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:25:
http://www.kleinelaptops.nl/--------------http://www.kleinelaptops.nl/---------------http://www.kleinelaptops.nl/
Omdat ze tegenwoordig moeten betalen per klik geloof ik.quote:younes0807 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:13:
Waarom is trouwens de helft van deze webshops niet in de pricewatch opgenomen?
Het is best mogelijk dat alle 6 cells accu's in de LG fabriek werden gemaakt, terwijl de 3 cell's vanuit de Chimei fabriek moesten komen. (ik noem maar een dwarsstraat)quote:tencoryn schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:11:
[...]
Volgens mij kan elke aap 6 cell accu's maken. Dat is niet meer dan plastic spuitgieten (oid), en de 6 li-ion cellen er in monteren (+ wat electronica erbij). De cellen zelf (lijken gewoon op oplaadbare batterijen die je in de winkel koopt) haal je van een andere fabriek (waarvan er vziw dus één afgebrand is).
Lijkt me dus sterk dat specifiek de "6 - cell productielijn" in vuur is opgegaan. Des te meer omdat alle laptop producenten een tekort aan li-ion cellen hebben; zou wel héél vreemd zijn als alle producenten de accu modellen met 6 cellen in dezelfde fabriek zouden maken. Da's net alsof er opeens geen electronicaproducten met witte kleur meer zouden zijn omdat er de 'witte-kleurfabriek' afgebrand is.
Maar goed. Wat ik wil zeggen: 6 - cell accu behuizing maken / cellen monteren kan iedereen dus daar kan geen schaarste ontstaan in principe, li-ion cellen zelf worden maar in een beperkt aantal fabrieken gemaakt.
Lijkt me dus sterk dat specifiek de "6 - cell productielijn" in vuur is opgegaan. Des te meer omdat alle laptop producenten een tekort aan li-ion cellen hebben; zou wel héél vreemd zijn als alle producenten de accu modellen met 6 cellen in dezelfde fabriek zouden maken. Da's net alsof er opeens geen electronicaproducten met witte kleur meer zouden zijn omdat er de 'witte-kleurfabriek' afgebrand is.
Maar goed. Wat ik wil zeggen: 6 - cell accu behuizing maken / cellen monteren kan iedereen dus daar kan geen schaarste ontstaan in principe, li-ion cellen zelf worden maar in een beperkt aantal fabrieken gemaakt.
oftewel, de eerste tweaker die zo'n fabriek begint wordt in no-time multi-miljonair.
maar ja, we wachten af.
maakt mij niet zoveel uit wanneer ik 50 tot 80 euro moet bij betalen voor 6 cell.
misschien komt er een inruil actie met bijbetaling
maar ja, we wachten af.
maakt mij niet zoveel uit wanneer ik 50 tot 80 euro moet bij betalen voor 6 cell.
misschien komt er een inruil actie met bijbetaling
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik heb wat rondgemailt bij bepaalde webshops, er zijn uiteraard ook een paar uitschieters bij.. Maar mijn conclusie is dat het lastig wordt om nu nog aan een MSI Wind te komen bij de eerste levering..quote:Cooler_King schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:09:
[...]
Bron?
Laten we dan maar hopen op tenminste een paar honderd.
Het zou me niet erg verbazen als er wat nieuwe li-ion fabrieken uit de grond gestampt worden idd. Waarna er een overaanbod komt en de li-ion prijs ineenstuikt.quote:DNA_Saint schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:50:
oftewel, de eerste tweaker die zo'n fabriek begint wordt in no-time multi-miljonair.
maar ja, we wachten af.
mwah, hoe meer fabrieken, hoe meer research.
Misschien komt er dus wel een alternatieve soort accu, die klein, maar krachtig is.
Misschien komt er dus wel een alternatieve soort accu, die klein, maar krachtig is.
Reg. datum: 29 september 2004
Reg. datum: 29 september 2004
Zojuist even contact gehad met Max-ICT, volgens hun is het nog niet bekend of de eerste lading een 3 cellige of 6 cellige accu bevat. Dus dat wordt nog even afwachten denk ik
.
|| Dutchy - lvl 70 Human Mage @ Skullcrusher Realm || Moagim - lvl 70 Night Elf Rogue || Neralina - lvl 70 Night Elf Druid || Silena - lvl 70 Blood Elf Paladin||
nou, dan lopen ze wel erg achter met het nieuws.
Het is inmiddels wel bijna zo goed als zeker dat het 3 cells zijn.
Het is inmiddels wel bijna zo goed als zeker dat het 3 cells zijn.
Zeg maar gerust helemaal zeker.
Maare quickspot zegt dus dat ze zwarte binnenkrijgen en geen witte? wel vreemd dan.
Maare quickspot zegt dus dat ze zwarte binnenkrijgen en geen witte? wel vreemd dan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.