Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI Wind

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
misschien engeland dan? Want bij de nederlandse site is het zwart?

Reg. datum: 15 mei 2006

quote:
FireFly3k schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. De netwerkaansluiting zit aan de rechter kant. Het zal waarschijnlijk wel koeling zijn. Hier een duidelijke foto van de linker kant.
[afbeelding]
Het zijn wel aardig grote koelingsgaten dan :o

C is for Camping, F is for Fragging, L is for Lagging, N is for Newbie, O is for Owning, R is for Respawndelay, S is for Sucking, W is for Whining

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
FireFly3k schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af. De netwerkaansluiting zit aan de rechter kant. Het zal waarschijnlijk wel koeling zijn. Hier een duidelijke foto van de linker kant.
[afbeelding]
Maar de Intel Atom heeft geen actieve koeling nodig schijnbaar, dus lijken mij die enorme luchtgaten ook niet echt noodzakelijk. Behalve natuurlijk als er zelfs geen fan in zou zitten. Hmmm, interressant. :)

Dookie Fundamentalist

Reg. datum: 04 januari 2005

De MSI Wind is inmiddels ook op de italiaanse ebay gespot:

http://cgi.ebay.it/MSI-WI...ksidZp1638Q2em118Q2el1247 479 euro buy-now

http://cgi.ebay.it/NOTEBO...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

hhmmm....
ik vertrouw het niet zo.
Hij is nog nergens uit en zij hebben het?
En bij link1 is het zelfs dat je niet met paypal mag betalen...

link2 is wel erg goedkoop.

Kan iemand italiaans? Want is het direct leverbaar of een pre-order?

en...het heeft een 3 cells met winxp?

vraag in het algemeen:
Bestaat er een autosigarettenaanstekerplug om zulke laptops op te laden?

DNA_Saint wijzigde dit bericht 18-05-2008 17:03 (22%)

Yeah
Reg. datum: 27 december 2003

quote:
Morpheus_at_work schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:13:
[...]

er staat in de spec dat een 2de scherm alleen dezelfde resolutie aankan als dat de msi wind ook draait
Ik zie dit nergens staan, zou het ook best gek vinden als dit zo is. Heb je een link?

I've got a feeling...

quote:
Wekkie schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:14:
[...]

Ik zie dit nergens staan, zou het ook best gek vinden als dit zo is. Heb je een link?
vind niet zo heel gek opzich.
is dan toch gewoon clone-view?

Reg. datum: 06 maart 2004

En weet iemand of we de Wind ook gelijktijdig in de normale winkels kunnen verwachten?
Ik acht de kans hem in bezit te krijgen groter bij een normale winkel dan bij een webwinkel (vaag over levertijden enz)..

ligt eraan wat je met webwinkel bedoeld.
vele webwinkels hebben gewoon een echt pand waar je het kan ophalen.

maar bedoel je media markt, dan zou je hun even moeten bellen.

Reg. datum: 20 december 2000

filmpje waar ook een stukje van de onderkant zichtbaar is, waar ik niet goed kan zien of geheugen makkelijk uitbreidbaar gaat zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=HuoNT-JGAkQ

Morpheus_at_work wijzigde dit bericht 18-05-2008 20:02 (26%)

iets met lenzen

Reg. datum: 18 augustus 2002

Hier nog een keer een foto van de zijkant maar dit keer iets hogere resolutie.
http://farm3.static.flickr.com/2054/2488187182_8f31d754b7_o.jpg
Er is wel iets te zien in de middelste en die rechts daarnaast... maar wat het nou precies moet zijn. :P

foto's heb ik al meegenomen. Maar weet niet of het zo slim is om websites te vermelden waarbij ze het verkopen. De echte tweaker moet dit wel kunnen vinden en anders is het een beetje spam.
Maar als het van de mods mag, dan zal ik het erin zetten.

DNA_Saint wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:56 (22%)

is sarcasminist
Reg. datum: 25 november 2005

quote:
Morpheus_at_work schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:00:
filmpje waar ook een stukje van de onderkant zichtbaar is, waar ik niet goed kan zien of geheugen makkelijk uitbreidbaar gaat zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=HuoNT-JGAkQ
ik zie nergens een klepje ofzo dus mischien moet je het toetsenbord eraf klikken.
quote:
DNA_Saint schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:55:
foto's heb ik al meegenomen. Maar weet niet of het zo slim is om websites te vermelden waarbij ze het verkopen. De echte tweaker moet dit wel kunnen vinden en anders is het een beetje spam.
Maar als het van de mods mag, dan zal ik het erin zetten.
mischien is een linkje naar de pricewatch handiger(als die er is)
quote:
hij ziet er idd geweldig uit >:)

DR161 wijzigde dit bericht 18-05-2008 23:02 (46%)

pssst geld kopen?

Ja... is ook...
Reg. datum: 15 augustus 2006

Mooi, zo'n compact tasje erbij, maar als ik hem aanschaf zou ik liever een tas hebben waar de adapter en een muisje inpast. Zullen vast wel wat alternatieven beschikbaar worden.

Blijf het gemis van een optisch station wel het grootste nadeel vinden. Van de andere kant, hoe vaak gebruik je die in een laptop. Van de derde kant, die paar keer dat je hem nodig hebt, is het wel heel erg irritant dat het geen mogelijkheid is.

Nu alleen nog bedenken wat mooier is, een zwarte of een grijze... Wit vind ik persoonlijk toch een beetje Apple rip-off.

43prcnt burnt wijzigde dit bericht 18-05-2008 23:22 (6%)

Just when I thought I was out... they pull me back in

Ik ga lijstje met pre-order winkels erbij zetten, want zie dat EEE topic dit ook gewoon heeft.
quote:
43prcnt burnt schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:18:
Mooi, zo'n compact tasje erbij, maar als ik hem aanschaf zou ik liever een tas hebben waar de adapter en een muisje inpast. Zullen vast wel wat alternatieven beschikbaar worden.

Blijf het gemis van een optisch station wel het grootste nadeel vinden. Van de andere kant, hoe vaak gebruik je die in een laptop. Van de derde kant, die paar keer dat je hem nodig hebt, is het wel heel erg irritant dat het geen mogelijkheid is.

Nu alleen nog bedenken wat mooier is, een zwarte of een grijze... Wit vind ik persoonlijk toch een beetje Apple rip-off.
Ik wil eigenlijk ook nog foto van adapter zien.
en optisch station gebruik ik toch nooit. Vooral in een laptop niet. Enigste waarvoor ik het zou gebruiken, is voor een DVD film. Maar ja, daarvoor hebben we andere manieren :)

Wat ik altijd erg vind is dat wit gelijk apple rip-off is. Alsof Apple de kleur wit gepattenteerd heeft. Ze hebben gewoon veel producten in wit.

Ja... is ook...
Reg. datum: 15 augustus 2006

Ja, klopt, maar voor mijn gevoel blijft dat toch wel zo. Heb jij dat helemaal niet dan? Bij een groot wit tft scherm heb je toch ook meteen Apple associaties? En bij een witte notebook toch ook? En ik wil gewoon niet die hippe Apple gast zijn. Elke keer denk ik, daar heb je d't weer 1. :O Beetje gevoelskwestie, kan niet goed uitleggen. Maar je snapt vast wat ik bedoel.

Ik heb idd nog geen foto's gezien van die adapter. Ben ik idd ook wel benieuwd naar.

Over die DVD, tja, met een 80gb schijf, heb je er eigenlijk geen nodig, behalve als iemand anders "iets" meeneemt, dan is het lastig...

Just when I thought I was out... they pull me back in

Reg. datum: 23 juni 2003

Die prijzen van de Wind laten toch wel zien dat de EEE PC niet goedkoop is :)

quote:
43prcnt burnt schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:32:
Ja, klopt, maar voor mijn gevoel blijft dat toch wel zo. Heb jij dat helemaal niet dan? Bij een groot wit tft scherm heb je toch ook meteen Apple associaties? En bij een witte notebook toch ook? En ik wil gewoon niet die hippe Apple gast zijn. Elke keer denk ik, daar heb je d't weer 1. :O Beetje gevoelskwestie, kan niet goed uitleggen. Maar je snapt vast wat ik bedoel.

Ik heb idd nog geen foto's gezien van die adapter. Ben ik idd ook wel benieuwd naar.

Over die DVD, tja, met een 80gb schijf, heb je er eigenlijk geen nodig, behalve als iemand anders "iets" meeneemt, dan is het lastig...
Offtopic: check de Apple store en je zult zien nog maar 1 laptop is wit en een paar accessoires... voor de rest is Apple al over op zilver-grijs.

Ik denk niet dat je in zulke laptops dvd drives moet verwachten, drijft de prijs alleen maar op en ik vraag me ook af of daar ruimte voor is.

als je een dvd drive wilt, dan moet je gaan kijken naar 12".
dan is een mooie aanbieding de 12" van Medion. 350 euro bij Aldi.

Ik heb net een reactie gekregen van 4launch. Volgens hun leverancier krijgt de XP versie die zij leveren een 3 cell batterij en niet de 6 cell batterij die overal op het internet vermeld wordt. Heeft misschien met de schaarste van dit soort batterijen te maken? Erg jammer, maar ik ga toch bestellen denk ik.

Weet iemand al of er een Silverthorne of Diamondville Atom processor in komt? De Diamondville schijnt in de EEE 901 te komen en die processor schijnt iets sneller te zijn dan de Silverthorne. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Wind ee Silverthorne bevat? Is wel een lastige keuze, wil ik een snellere cpu en meer stroomverbruik of een iets langzamere cpu maar iets minder stroomverbruik...

Yokohama, Japan
Reg. datum: 25 april 2000

Hier een link naar een paar benchmarks met de MSI Wind PC met een iets langzamere processor.

http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=277622

Op 1.33GHz is hij langzamer dan een 900MHz Celeron M in de EeePC 900. Op 1.6GHz zal hij vergelijkbaar zijn.
awesome
Reg. datum: 21 december 2000

quote:
DNA_Saint schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:37:
als je een dvd drive wilt, dan moet je gaan kijken naar 12".
dan is een mooie aanbieding de 12" van Medion. 350 euro bij Aldi.
Ik zie niks op de Aldi site staan hier over.

quote:
Whatevermartijn schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:00:
...

Weet iemand al of er een Silverthorne of Diamondville Atom processor in komt? De Diamondville schijnt in de EEE 901 te komen en die processor schijnt iets sneller te zijn dan de Silverthorne. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Wind ee Silverthorne bevat? Is wel een lastige keuze, wil ik een snellere cpu en meer stroomverbruik of een iets langzamere cpu maar iets minder stroomverbruik...
Er komt een (low-cost) Diamondville Atom cpu in, de Silverthorne is namelijk voor UMPCs en MID devices (maar wordt blijkbaar ook gebruikt in de MSI Wind PC). Silverthorne verbruikt iets minder dan Diamondville en kan dus hogere snelheden aan. Diamondville is goedkoper vanwege de hogere yields en dat komt omdat die dus meer verbruikt. Het lijkt me sterk dat Diamondville op gelijke clock snelheid sneller is dan Silverthorne, omdat ze nagenoeg hetzelfde zijn.

Yeah
Reg. datum: 27 december 2003

quote:
tiguan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:58:
[...]

Ik zie niks op de Aldi site staan hier over.
Het is een aanbieding van het Aldi filiaal in Windschoten. Dus die 350 euro is een tijdelijke actie.

I've got a feeling...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: