Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI Wind

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 december 2006

quote:
Bkill3r schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:13:
@Mektheb, nee linux krijgt 3cell windows krijgt 6cell kijk maar in de start post (offciële MSI specs).

Voor de mensen die zich afvragen, waar staat Wind voor: Wireless Network Device

Pre-order shops:
Hardware Discount 410 euro
Quickspot 406 euro
4Launch 404 euro
eXpansys 420 euro (linux) of 455 euro (windows)
Aaah, ok :)

Vind hem nog erg prijzig voor de verkoop dan.... inkoop scheeld echt een stuk

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

valt toch mee?
inkoop is iets van 325.
btw van 19%

hebben ze een verkoopmarge van ongeveer 20 euro.

Reg. datum: 28 december 2006

quote:
DNA_Saint schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:26:
valt toch mee?
inkoop is iets van 325.
btw van 19%

hebben ze een verkoopmarge van ongeveer 20 euro.
Mwha.. ik heb hem gezien al voor 295 inkoop en ongetwijfeld als die er is daald dat nog wel iets
en ja als nederlanders onder elkaar elk tientje is wat he ;)

EDIT: niet dat alle prijzen wat zeggen want kan maar zo zijn het goedkoper of iets meer word tegen de tijd hij er ook ECHT is

Mektheb wijzigde dit bericht 16-05-2008 11:43 (14%)

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs

Reg. datum: 04 januari 2005

Inmiddels ook bij Salland Automatisering gespot voor 399 euro

Elk tientje telt idd vooral bij zulke laptops. Onder de 400 euro is een mooie prijs, maar ik wacht even op de beschikbaarheid en hopelijk is de prijs dan rond de 350. :P

quote:
Bkill3r schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:25:
Inmiddels ook bij Salland Automatisering gespot voor 399 euro

Elk tientje telt idd vooral bij zulke laptops. Onder de 400 euro is een mooie prijs, maar ik wacht even op de beschikbaarheid en hopelijk is de prijs dan rond de 350. :P
ik weet bijna zeker dat je dit wel kan vergeten.
en de prijzen die je nu overal ziet zijn indicatieprijzen.

DNA_Saint wijzigde dit bericht 16-05-2008 12:29 (5%)

met de huidige dollar koers is 499$ 321 euro dus je kan ze vast ook wel voor een leuke prijs op ebay vinden straks

Reg. datum: 15 mei 2006

Hier een vertaald spaans review over de wind.

goedkope versie 0.3 MP webcam
duurdere versie 1.3 MP webcam

het enigste nieuws wat mij tegenvalt dat speedstep (cpu frequency scaling) nog niet werkt, maar dit zou nog door intel moeten worden opgelost de atom komt toch pas in juni uit??

C is for Camping, F is for Fragging, L is for Lagging, N is for Newbie, O is for Owning, R is for Respawndelay, S is for Sucking, W is for Whining

Reg. datum: 31 augustus 2004

Misschien een hele domme vraag maar is het mogelijk om op de Wind XP-Pro te installeren? Uit de spec's maak ik op dat hij alleen geleverd gaat worden met XP-home (of SUSE). Ik zie wel mogelijkheden om dit soort mini-laptops te gaan gebruiken voor onze buitendienst medewerkers welke nu met normale laptops op pad gaan. Er draait alleen een applicatie op welke gebruik maakt van IIS (webservice).

Reg. datum: 04 januari 2005

@Jelly, ja de Atom wordt in juni gelanceerd dus de Atom's die nu beschikbaar zijn, zijn waarschijnlijk preproductie cpu's en kan dus nog het een en ander aan mis zijn.

@Switek, als Win XP Home draait zal Win XP Pro ook draaien er zit alleen geen cd/dvd drive in de laptop dus zal je netzoals bij de EEEPC met een extrene drive of met usb sticks Win XP Pro moeten installeren.

Reg. datum: 20 december 2000

wat zijn keuzes maken af en toe toch moeilijk

mijn gevoel neigt steeds meer naar de msi wind ipv de eeepc van asus, 10 inch is groot zat , ruimte probleem is nagenoeg niet aanwezig met 80gb , eventueel de 1 gb vervangen door 2 gb geheugen.

ben benieuwd of de beschikbaarheid van msi beter gaat worden dan de asus, daar vind ik het een drama.

iets met lenzen

Reg. datum: 07 juni 2001

Heeft dit ding HDMI?
Met 10" is het wel leuk om er er een schermpje aan te kunnen hangen.

Dit is trouwens ook wel interessant:
Voor de nieuwe Atom-serie introduceerde Intel in Shanghai ook het Centrino Atom-platform. Om voor dit keurmerk in aanmerking te komen, moet een apparaat een Atom-cpu en de zogeheten Paulsbo-chip aan boord hebben. De Paulsbo, die officieel System Controller Hub heet, integreert een gpu die de weergave van de hd-resoluties 720p en 1080i aankan, en hd-audio. Daarnaast biedt de chipset ondersteuning voor pci-e- en sdio-interfaces. Ook kan de chip overweg met de draadloze netwerktechnologieën wifi, wimax, ev-do en hsdpa.

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Reg. datum: 03 mei 2007

quote:
ernst schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:14:
Heeft dit ding HDMI?

Voor de nieuwe Atom-serie introduceerde Intel in Shanghai ook het Centrino Atom-platform. Om voor dit keurmerk in aanmerking te komen, moet een apparaat een Atom-cpu en de zogeheten Paulsbo-chip aan boord hebben. De Paulsbo, die officieel System Controller Hub heet, integreert een gpu die de weergave van de hd-resoluties 720p en 1080i aankan, en hd-audio. Daarnaast biedt de chipset ondersteuning voor pci-e- en sdio-interfaces. Ook kan de chip overweg met de draadloze netwerktechnologieën wifi, wimax, ev-do en hsdpa.
Op die foto's heb ik alleen nog maar een VGA uitgang gezien, maar je weet het nooit he :9~

quote:
ernst schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:14:
Heeft dit ding HDMI?

er staat in de spec dat een 2de scherm alleen dezelfde resolutie aankan als dat de msi wind ook draait

iets met lenzen

Ik vind het een lastig dilemma. De EEE pc lijkt toch echt nog wel serieus kleiner dan de Wind. Ik heb nu een Sony Vaio PCG-SRX41P - 10.4" scherm, 1.26 kilo. Da's net zo zwaar (en hoogstends iets groter) dan de Wind (XP versie), terwijl de EEE PC toch 20% lichter is. En ik vind die Vaio wat aan de zware kant...

Aan de andere kant heeft de Wind langere batt. duur (XP versie) en betere graphics (GMA 950 ipv GMA 900). Als Asus nu met een EEE PC uitkomt met ipv de celeron een Atom (+GMA 950) en LED scherm (verder zelfde als 900) word de batterij levensduur ook makkelijk 4-5 uur - en denk ik dat dat dan mijn koop gaat worden. Maar gaan ze daarmee uitkomen... ???

ik zou ik een Sony wel willen, maar die dingen zijn zo duur, terwijl ik een minilaptop alleen bij mijn huidige laptop wil.

Maar waarom ik voor MSI kies is accuduur en dat het een LED scherm heeft.
oftewel, een mooie dvd-speler met extra functies :)

King of no pants

quote:
Superstoned schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:22:
Ik vind het een lastig dilemma. De EEE pc lijkt toch echt nog wel serieus kleiner dan de Wind.
Lijkt ja.
Ik citeer:
quote:
Rick Meijer schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:43:
Ik heb op sizeasy even de volgende vergelijking gemaakt: EEE900 vs. Wind vs. A4.
Het ziet er naar uit dat de extra ruimte wel goed gebruikt wordt. De toetsen ogen in ieder geval wel groter. Heeft iemand ook nog RL shots? Want die hier gepost waren kloppen niet geloof ik.
Serieus kleiner? Meh, valt mee (vind ik), de WIND zal waarschijnlijk wél een stuk beter typen.
quote:
DNA_Saint schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:40:
Maar waarom ik voor MSI kies is accuduur en dat het een LED scherm heeft.
oftewel, een mooie dvd-speler met extra functies :)
Heheh, mooie dvd-speler dan, zonder cd-lade 8)7

ja, maar wie gebruikt nog dvd's ;)

mooie divx-speler dan ;)

Ik ben er ook over uit wat ik ga doen. XP eraf en ubuntu, Mint of SESO erop.

DNA_Saint wijzigde dit bericht 18-05-2008 01:11 (68%)

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

http://upload.project-j.nl/uploads/b168086.jpg

DOEDIEMIJMAAR :9~ O+

Reg. datum: 15 mei 2006

Ik vraag me nog steeds af wat die "gaten"zijn aan de linker kant van de Wind. Het zijn geen usb poorten, koeling misschien?

C is for Camping, F is for Fragging, L is for Lagging, N is for Newbie, O is for Owning, R is for Respawndelay, S is for Sucking, W is for Whining

Reg. datum: 18 augustus 2002

quote:
jelly schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:17:
Ik vraag me nog steeds af wat die "gaten"zijn aan de linker kant van de Wind. Het zijn geen usb poorten, koeling misschien?
Dat vroeg ik me ook al af. De netwerkaansluiting zit aan de rechter kant. Het zal waarschijnlijk wel koeling zijn. Hier een duidelijke foto van de linker kant.
http://mikecane2008.files.wordpress.com/2008/05/msiwindblack003a.jpg

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

Wel jammer dat hij beetje rond loopt, maar zal wel meevallen denk ik. Een plat blokje zou mooier zijn geweest denk ik :) Voor de rest zowat perfect voor mij :)

Don3k wijzigde dit bericht 18-05-2008 10:45 (18%)

Ben benieuwd naar de eerste reviews ik heb net een laptop besteld maar deze haal ik er over een half jaar ofzo denk gewoon bij handig voor me studie

quote:
De witte leent zich heel erg goed om een laptopsticker erop te doen, kun je hem meer pimpen ;)

iets met lenzen

wat ik wel raar vind is dat nergens een andere kleur dan zwart verkrijgbaar is.

Reg. datum: 18 augustus 2002

quote:
DNA_Saint schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:10:
wat ik wel raar vind is dat nergens een andere kleur dan zwart verkrijgbaar is.
Op de website van Expansys staan ze alle drie wit, zwart en roze. Zoek maar op MSI Wind.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: