Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
Nakebod schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:42:
Editje: Wat ook kan werken, misschien is dat wat Svennie gebruikt, is UPnP, dan worden die poorten automatisch geopend als het goed is.
Dat staat idd aan ja. Ik vroeg me al waarom het ineens werkte zonder problemen en poorten open te hoeven zetten.

PSN ID: Svennie-NL

Reg. datum: 28 april 2008

quote:
Vanholm schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Dat was dan één van de eerste dagen. En die verhaaltjes via-via... tja.

Ik spreek uit ervaring, al genoeg partijtjes gespeeld om te merken dat het dik in orde is met die servers. Of ben ik dan, als één van de gelukkigen ter aarde met een PS3 en GTA4 die er geen probleem mee heeft?

Sure, sure
bij mij werkt het perfect! alleen jammer dat er in de servers maar 3 mensen zitten... Waarom doen ze op consoles niet hetzelfde als op de PC. Dat je zelf de server uit kan zoeken. met filters voor het aantal spelers en welke map/mode gespeeld wordt. Dat zou bij CoD4 ook een stuk fijner zijn!

Reg. datum: 07 augustus 2002

quote:
Vanholm schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:30:
[...]

De jongen heeft geen PS3 dus is het moeilijk uit ervaring te spreken, niet? Als je het 1 of 2 keer gezien hebt bij een vriend, kan dat niet vergeleken worden met het zelf X-aantal keren gespeeld te hebben.

Ik geef gewoon aan dat de problemen zich voordeden voor iedereen tijdens de eerste twee dagen na release. Als er nu nog issues zijn, is het beter dat ze hun instellingen eens bekijken voordat ze klagen over één of ander merk.

En nee je bent geen grote PS3 fanboy als je zegt dat 360 ook problemen heeft.

Dat ben je wel als je iets als dit zegt:

[...]

Alrighty then.
Ja ik ben een fanboy. :+ Flikker toch op man. Zoals hierboven wederom aangegeven staan zijn de servers ook vaak leeg, je hoeft niet toe te geven dat xboxlive voor gta momenteel beter werkt, maar dat doet het wel.

quote:
SCIxX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:22:
[...]

Ja ik ben een fanboy. :+ Flikker toch op man. Zoals hierboven wederom aangegeven staan zijn de servers ook vaak leeg, je hoeft niet toe te geven dat xboxlive voor gta momenteel beter werkt, maar dat doet het wel.
Er zit nogal een groot verschil tussen "werkt beter" (wat kan zijn, spreek ik persoonlijk ook niet tegen) en "het werkt niet totaal niet, je moet een half uur minstens wachten, BLA BLA BLA". Over het laatste gaat deze discussie, niet welke console online beter werkt, dat kan best de 360 zijn, ik ben enkel met de PS3 online geweest en dat werkt vlekkeloos tot zo ver.

Ik heb wel een aantal keer gehad "connection lost met een player, returning to single mode", is dat PS3 specifiek of heeft de 360 dat ook?

Svennie wijzigde dit bericht 30-05-2008 09:52 (9%)

Reg. datum: 23 januari 2007

Dat heeft de 360 ook.

Slecht hoor: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=301889

quote:
Dat hadden ze inderdaad anders kunnen implementeren, je bent de verbinding kwijt met een speler, nou en? Dan staat er 1 minder in de lijst, ik zie het probleem niet zo, of verdeel de mensen die in de room aan het wachten zijn over andere rooms of zo, dit lijkt inderdaad nergens op.

quote:
Svennie schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Dat hadden ze inderdaad anders kunnen implementeren, je bent de verbinding kwijt met een speler, nou en? Dan staat er 1 minder in de lijst, ik zie het probleem niet zo, of verdeel de mensen die in de room aan het wachten zijn over andere rooms of zo, dit lijkt inderdaad nergens op.
Is het niet zo dat je de verbinding kwijt raakt met de speler die de game host in dit geval? Het zou inderdaad een erg vreemde implementatie zijn als je direct de verbinding verliest als er één speler wegvalt.

Zelf heb ik nog niet veel on-line gespeeld met GTA4, in het begin had ik ook last van connectie problemen en ik vermaak me intussen prima in de singleplayer mode. Zal binnenkort wel eens on-line weer uitproberen en kijken of dat nu is verbeterd.

quote:
YdieresiS schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:21:
[...]

Is het niet zo dat je de verbinding kwijt raakt met de speler die de game host in dit geval? Het zou inderdaad een erg vreemde implementatie zijn als je direct de verbinding verliest als er één speler wegvalt.
Dat kan een verklaring zijn, dan slaat de melding nergens op maar is het gedrag al iets logischer. Maar dan nog: waarom terug naar single player? Waarom worden de spelers die "over" zijn niet bij een andere room ingedeeld?

@ de poorten questie:Moet je altijd wat poorten open of ga dit soms wel goed? En hoe kan ik dit dan merken/checken? Moet dit ook voor de PSN Store?(Had een keer gehoord dat de je van de PSN langzaam download

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Devt

Bij mij ging GTA multiplayer pas vlekkeloos na de volgende stappen:

Op het adsl-modem (Speedtouch 546) het externe ip-adres toewijzen aan mijn router (Asus WL500gx)
Op mijn router mijn ps3 een vast ip-adres geven en instellen als DMZ-host.
UPnP op m'n Asus aanzetten.

Hierna had ik bij de netwerk test op m'n ps3 nat-type 2 en loopt het nu perfect.

Multiplayer GT5:P en BurnoutParadise gingen al prima, maar GTA4 bleef problemen geven voor het uitvoeren van de bovenstaande stappen.

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

Ik had ook moeite met die laatste missie.
spoiler:
Neem vooral veel exploderende dingen mee. Oefen de motorrit een paar keer als je failed. Gewoon datzelfde traject een paar keer op en neer rijden, dan krijg je dat ook in de vingers. Als je uiteindelijk in de heli zit, gewoon lekker hoog die boot achtervolgen en een beetje slingeren om de RPG te ontwijken. Uiteindelijk wordt je alsnog geraakt, want dat is gescript.

Ik had na flinke frustratie al eerder onderweg wat cheats gebruikt, maar ik ben de game nu opnieuw aan het doen. De hele story mode zonder cheats. Puur voor mijzelf. Maar ik moet zeggen; Als je eenmaal weet wat je behoort te doen, hoe de stad in elkaar zit en wat meer feeling met de controls hebt is het allemaal een stuk makkelijker.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Reg. datum: 26 januari 2006

Merkte net iets grappigs op, ik zit op 30% en nog steeds op het eerste eiland. Brucie net voor het eerst opgebeld voor een race en vanaf het moment dat ik ophing reden overal snelle sportwagens. Niets nieuws, had de meeste ingame al eens gezien, totdat ik opeens een turbo hoor fluiten. Ben nu trotse eigenaar van een Sultan RS :+

Dacht overigens dat die alleen via die plek op dat derde eiland te vinden waren :)

Reg. datum: 27 mei 2008

Ben ik de enige die Three Loafer echt kut vind?

Dat cover systeem achter een auto werkt voor geen ene meter.

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

quote:
Frank2006 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:44:

Dacht overigens dat die alleen via die plek op dat derde eiland te vinden waren :)
Ik heb ook wel eens gehad dat er ineens een hele zooi sultan's rondreed.
Ik wat zelf in een andere sportwagen.
quote:
Needakill schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:50:

Ik vond hem goed te doen, al heb je gelijk over het coversysteem.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Reg. datum: 26 januari 2006

Nog wat anders trouwens. Omdat ik net eindelijk de highscore bij dat qub3b oid spelletje gehaald heb, was ik te laat voor de eerste date met Carmen. Op lovemeet staat ze ook niet meer, krijg ik nog een mogelijkheid om met der te daten?

RGGAAAAAAA!!!

quote:
Needakill schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:50:

Cover systeem vind ik best lekker werken, maar als de agenten op grote afstand staan is het niet echt nodig om te coveren.

Reg. datum: 08 juni 2002

ik snap geen zak van het auto systeem.

ben bijna klaar met die storyline maar ben die Aston Martin db9 nog nooit tegengekomen, evenals die Lambo Murcielago look-a-like.

Yep...
Reg. datum: 06 juni 2001

quote:
Frank2006 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:07:
Nog wat anders trouwens. Omdat ik net eindelijk de highscore bij dat qub3b oid spelletje gehaald heb, was ik te laat voor de eerste date met Carmen. Op lovemeet staat ze ook niet meer, krijg ik nog een mogelijkheid om met der te daten?
Ja, volgende week, zelfde tijd. ;)

Signature

You Can Do It!
Reg. datum: 15 april 2004

quote:
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:06:

ben bijna klaar met die storyline maar ben die Aston Martin db9 nog nooit tegengekomen, evenals die Lambo Murcielago look-a-like.
spoiler:
Beide auto's komen voor bij de missies van Bernie. Wanneer je een stel afpersers moet volgen in een auto, rijden die gasten en een super gt (db9). Wanneer je alle missies van Bernie hebt gedaan dan geeft hij je een belletje en mag je de infernus (lambo) van z'n vriend hebben.

Specs
Do you think I've got 'cunt' written on my forehead?

Verlichting wekt ergernis.
Reg. datum: 14 maart 2001

Ben nu net met de Multiplayer begonnen op mn xbox360, maar hoe lang doen jullie er gemiddeld over om een volle game te vinden? Vaak ben ik de eerste in een room, en zo nu en dan ook disconnected from game session. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik direct een game vind met een man of 10. Zo nu en dan gaat t wel prima, maar dit is niet echt consistent te noemen.

Kan dat aan de gamemode liggen die ik kies? Heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niets zorgt dat ik echt snel ingame zit. Heb helemaal geen zin om zelf een game te starten, maar wil gewoon binnen een minuut aan t knallen zijn. Ranked of unranked maakt geen verschil. Zit wel achter een router, maar heb met andere xbox live spellen ook nooit echt een probleem gehad.

Is dit een veelvoorkomend probleem?

Irons wijzigde dit bericht 30-05-2008 21:27 (5%)

Maar religieuze achterlijkheid is eigenlijk nog veel frustrerender.

Angelina Jolie Addict

quote:
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:06:

Gewoon in die Ferrari (Turismo) of Porsche (Comet) rondrijden, zie je ze vanzelf verschijnen op een gegeven moment.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Secret Squirrel
Reg. datum: 03 november 2001

quote:
Irons schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:21:
Ben nu net met de Multiplayer begonnen op mn xbox360, maar hoe lang doen jullie er gemiddeld over om een volle game te vinden? Vaak ben ik de eerste in een room, en zo nu en dan ook disconnected from game session. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik direct een game vind met een man of 10. Zo nu en dan gaat t wel prima, maar dit is niet echt consistent te noemen.

Kan dat aan de gamemode liggen die ik kies? Heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niets zorgt dat ik echt snel ingame zit. Heb helemaal geen zin om zelf een game te starten, maar wil gewoon binnen een minuut aan t knallen zijn. Ranked of unranked maakt geen verschil. Zit wel achter een router, maar heb met andere xbox live spellen ook nooit echt een probleem gehad.

Is dit een veelvoorkomend probleem?
De keren dat ik Team Deathmatch speel zit de room binnen no-time vol. Met cops and crooks (wat ik vaker speel) is het wisselvallig: de ene keer meteen een volle room, de andere keer duurt het een tijdje.
Ik speel alleen maar ranked trouwens, zie het nut van unranked niet zo (behalve dan voor free mode).

Zitten twee koeien in een boom te kaarten, komt er een ei voorbij vliegen. Zegt een van die koeien: "Hey, doe je mee?". Zegt dat ei: "Nee sorry, ik moet naar de kapper."

Reg. datum: 07 oktober 2006

Lees de topicstart liever eens en houd het hier nuttig.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 30-05-2008 21:54 (76%)

Reg. datum: 22 juli 2001

quote:
RedFox schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:36:
[...]

De keren dat ik Team Deathmatch speel zit de room binnen no-time vol. Met cops and crooks (wat ik vaker speel) is het wisselvallig: de ene keer meteen een volle room, de andere keer duurt het een tijdje.
Ik speel alleen maar ranked trouwens, zie het nut van unranked niet zo (behalve dan voor free mode).
Same here,

Team Deathmatch best moeizaam, Deathmatch redelijk snel, andere varianten ook vrij moeizaam. Idd vaak disconnected lijkt wel of met de juiste timing moet inloggen om goede game te hebben. Heb net 1,5 uur gespeeld ging wel redelijk ook de variant Turf War gespeeld erg geinig. Ook Deathmatch gespeeld met aardig wat man. (Xbox Live)

Juist als ik Ranked wil doen gaat het 9 van de 10x fout, terwijl unRanked (quickmatch) vaak sneller een game opleverd.

CycloneX wijzigde dit bericht 30-05-2008 22:59 (7%)

ossu!

Ranked heeft bij mij altijd vrijwel onmiddelijk een spel, al moet ik wel zeggen dat ik vooral races speel.

Net de singleplayer uitgespeeld. Heb er 50 uur over gedaan en moet nog wat wagens binnenbrengen en assassination missies uitvoeren. Zeer sterk qua spelduur dus, enkel RPG's doen het beter wanneer we naar andere hedendaagse games kijken :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: