[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 39
Reg. datum: 11 april 2008
Reg. datum: 11 april 2008
Het spijt me vreselijk! I stand correctedquote:Tankbuster schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:57:
[...]
Je hebt gelijk! Dus het is geen M16( Sorry, we zitten niet in Vietnam) Het is de M4,of beter gezegd de M4A1
Waar het mij om ging, was dat ik de M4(!) toch wat stabieler vond dat de AK-47 lookalike
Gopal
PSN-ID : Cenzer

Humor, Heli staat geparkeerd voor mn huis en blijft er ook gewoon staan (door de saves heen).
Edit:
@ Mn nieuwe FullHD 24" monitor, met dus de VGA kabel én de 2xtulp>stereo kabel
Ypuh wijzigde dit bericht 29-05-2008 00:29 (26%)
Mi love you long time
Reg. datum: 18 oktober 2006
quote:Psychokiller schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:21:
Bedankt voor de tips voor 'three leaf clover'.spoiler:Er bleek inderdaad bij het buitenkomen van de metro aan de rechterkant een wagen te staan. Daarna stelde het niet meer veel voor om weg te komen met de drie sterren. De eerste keren liep ik steeds naar links en heb ook een aantal malen de metrotunnels doorgelopen op zoek naar andere uitgangen.
Achteraf gezien valt die eigenlijk nog mee en heb ik teveel lopen prutsen denk ik, maar dat maakt het halen van de missie weer leuker
41% gehad nu in iets van 25 uur meen ik. Het gaat niet hard, maar ik kom er wel, ooit.
spoiler: Three leaf clover
Je kan ook eerst richting die laatste trap lopen (Dat je in een keer van 5 naar 3 sterren terug gaat) en dan weer terug naar beneden lopen en dan over het spoor uit het cirkeltje lopen 
Zo heb ik hem gisteren gedaan.
@Ypuh Ik had ook heel lang dezelfde chopper voor de deur staan
Waar haal je die chopper vandaan? Heb er laatst eentje gejatquote:ritsjert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:43:
[...]
@Ypuh Ik had ook heel lang dezelfde chopper voor de deur staan
spoiler:
maar dan heb je ineens veel sterren....van de rondvluchten
Dat overkomt mij dus nooit, heb ze daar vaak gejat, maar ik krijg er nooit sterren voor. Niet dat je me hoort klagen hoorquote:Walkman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:21:
[...]
Waar haal je die chopper vandaan? Heb er laatst eentje gejatspoiler:maar dan heb je ineens veel sterren....van de rondvluchten
Reg. datum: 02 september 2005
Reg. datum: 02 september 2005
Onder de staart van je helikopter op je parkeerplaats kan overigens ook nog een auto staan, als je zo'n Ferrari namaak ding hebt past dat er makkelijk nog onder 
Er kunnen veel meer auto's staan naast de helicopter..als er maar een deel van de auto binnen het parkeervak staat wordt ie gesavedquote:Maksvr schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:59:
Onder de staart van je helikopter op je parkeerplaats kan overigens ook nog een auto staan, als je zo'n Ferrari namaak ding hebt past dat er makkelijk nog onder
Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl
hmmm... ik heb vaker geprobeerd meer dan 2 auto's te saven en tis me nog nooit gelukt... 2 auto's en een motor passen precies in het vak. Toch verdwijnt er altijd één als ik een save laad.quote:Meelobee schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:46:
[...]
Er kunnen veel meer auto's staan naast de helicopter..als er maar een deel van de auto binnen het parkeervak staat wordt ie gesaved
Ik heb Three Leave Clover nog niet gehad en zit al op de 41% met ruim 35 uur. Ik speel dan ook eerst alle sidemissions voordat ik verder ga met de verhaallijn.
Spoilertags zijn altijd nodig vind ik. Er wordt in dit topic meer besproken dan alleen de verhaallijn, dus ook mensen die iets willen weten wat niet over het verhaal gaat, willen dit topic lezen.
Bijvoorbeeld multiplayer... ook al heel wat uurtjes in vertoeft... (niet in die 35 uur)
Livetag: SqueakyClean NL
Reg. datum: 13 november 2005
Reg. datum: 13 november 2005
Met een maximum van 2.quote:Meelobee schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:46:
[...]
Er kunnen veel meer auto's staan naast de helicopter..als er maar een deel van de auto binnen het parkeervak staat wordt ie gesaved
Op het moment dat je saved, of ergens een gebied in waar geladen moet worden dan zijn er nog maar 2 over.
Ik ben er alleen nog niet achter hoe veel auto's je in totaal kan hebben, want je eindigd 5 safehouses waar je auto's kan parkeren, maar ik geloof niet dat je 10 auto's kan parkeren.
Wel balen, wand mijn Zonda replica was weg na het parkeren en herstarten. En Ferarri's genoeg in het spel, maar die Zonda heb ik echt maar 1x gezien (en gepikt) en daarna nooit meer.
Reg. datum: 16 maart 2006
Reg. datum: 16 maart 2006
wat ik begrepen heb
je kan er meer dan 2 opslaan - totdat je de console restart
je kan er meer dan 2 opslaan - totdat je de console restart
Ik was alsmaar heel voorzichting met mijn 2 turismo's die ik gevonden had.
Kom ik er na een hele tijd achter dat als ik vanuit mijn safehouse op het 2e eiland de hoek omloop, een grote schowroom heb met minstens 6 turismo's erin
Kom ik er na een hele tijd achter dat als ik vanuit mijn safehouse op het 2e eiland de hoek omloop, een grote schowroom heb met minstens 6 turismo's erin
www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8
Drinken met Packie is geweldig: 
spoiler:
Toen ik de 2e keer met hem ging drinken, begon Packie het Ierse liedje "Danny Boy"' te zingen. Halverwege werd hij geschept door een auto en was dus stil. Staat hij na 30 seconden pas op, en gaat daarna verder waar hij gebleven is en zingt het complete liedje uit terwijl ik wanhopig een taxi probeerde te zoeken. Maar de manier waarop hij stomdronken en vol passie dat typische Ierse liedje zingt is echt fantastisch. 
Ja lekker! - PronkMedia.nl
en ik maar poolen en shows gaan kijken met die kerel
. Tijd om nog eens dronken te worden.
Reg. datum: 07 oktober 2006
Reg. datum: 07 oktober 2006
Hallo,
Ik heb net de multiplayer ondekt en die rockt wel echter hek niemand om samen een game te spelen... Dus zoek ik wat "vriendjes" dus als jullie zin hebben kan je me adden..
Nerosweeper is men ps3 name.
Thx.
Ik heb net de multiplayer ondekt en die rockt wel echter hek niemand om samen een game te spelen... Dus zoek ik wat "vriendjes" dus als jullie zin hebben kan je me adden..
Nerosweeper is men ps3 name.
Thx.
quote:Walkman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:21:
[...]
Waar haal je die chopper vandaan? Heb er laatst eentje gejatspoiler:maar dan heb je ineens veel sterren....van de rondvluchten
spoiler:
Volgens mij moet je met deze chopper in een missie vliegen (samen met Jacob)
Bij jouw locatie heb ik ook nog nooit problemen gehad met sterren.
Volgens zijn er genoeg op PSN die willen multiplayeren, maar werken de servers gewoon niet goed, Duurt zo'n half uur voordat je normaal kan spelen, terwijl je op xboxlive na een paar minuten al aan het gamen bent.
Je kan bij elke safehouse 2 auto's kwijt (degene die ik tot nu toe heb - 2de eiland pas) en deze slaat hij allemaal op. Bij 1 huis heb ik een helicopter staan en bij weer een andere 2 cometsquote:yzf1kr schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:39:
[...]
Met een maximum van 2.
Op het moment dat je saved, of ergens een gebied in waar geladen moet worden dan zijn er nog maar 2 over.
Ik ben er alleen nog niet achter hoe veel auto's je in totaal kan hebben, want je eindigd 5 safehouses waar je auto's kan parkeren, maar ik geloof niet dat je 10 auto's kan parkeren.
Wel balen, wand mijn Zonda replica was weg na het parkeren en herstarten. En Ferarri's genoeg in het spel, maar die Zonda heb ik echt maar 1x gezien (en gepikt) en daarna nooit meer.
Specs
Unain (lvl70 warrior)
Unoin (lvl70 mage)
Shail (lvl70 priest) op Earthen Ring
Reg. datum: 09 november 2005
Reg. datum: 09 november 2005
Onzin, ik zit elke keer meteen in een spel, even wachten tot er begonnen wordt en gaan met die banaan.quote:SCIxX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:32:
Volgens zijn er genoeg op PSN die willen multiplayeren, maar werken de servers gewoon niet goed, Duurt zo'n half uur voordat je normaal kan spelen, terwijl je op xboxlive na een paar minuten al aan het gamen bent.
@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen.
PSN ID: Svennie-NL
--- Vraagje over Chubby Charlie ---
Ik speel trouwens op de 360.
spoiler:
Als je iedereen in en rond om de fabriek hebt afgeknald vlucht Chubby Charlie via een ladder naar het dak. En volgens moet ik ook die trap omhoog om bij em te komen. Maar ik kom met geen mogelijkheid die ladder op. Heeft iemand anders hier ook last van of doe ik iets verkeerd ?
Ik speel trouwens op de 360.
Reg. datum: 06 november 2006
Reg. datum: 06 november 2006
Welke monitor heb je ?quote:Ypuh schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:28:
[afbeelding]
Humor, Heli staat geparkeerd voor mn huis en blijft er ook gewoon staan (door de saves heen).
Edit:
@ Mn nieuwe FullHD 24" monitor, met dus de VGA kabel én de 2xtulp>stereo kabel. Nog bedankt voor die tips trouwens!
WIl namelijk ook een scherm voor zowel PC als Xbox hebbe en bij jou ziet het er heel prettig uit
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
Misschien een idee om zowel PSN id's als XBOX live gamertags op te nemen in de startpost.quote:Svennie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:56:
[...]
Onzin, ik zit elke keer meteen in een spel, even wachten tot er begonnen wordt en gaan met die banaan.
@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen.
Ja daarom zit iedereen op PSN altijd te klagen dat ze geen game kunnen vinden of niet kunnen connecten.quote:Onzin, ik zit elke keer meteen in een spel, even wachten tot er begonnen wordt en gaan met die banaan.
@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen
Of je nou PS hebt of een xbox kan me weinig schelen, XBOXlive voor GTA werkt momenteel gewoon stukken beter.
Reg. datum: 22 mei 2007
Reg. datum: 22 mei 2007
Vandaag volgens mij de duurste auto (reallife) gejacked. Leek mij maybach achtige limousine. Reed echt smooth.
quote:Fairline schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:
Vandaag volgens mij de duurste auto (reallife) gejacked. Leek mij maybach achtige limousine. Reed echt smooth.
spoiler:
Die staat ook bij Jimmy 
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.