Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Mooooooo
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
sopsop schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:15:
Mensen, denk nou eens aan de spoilertags. De 'three leaf clover'-missie staat nu zo'n beetje in zijn geheel op deze pagina. Zo is de zo'n beetje enige vernieuwende missie van GTA IV ineens niet zo vernieuwend meer, als je 'm nog niet gespeeld hebt.
TBH, het spel is nu al dusdanige tijd uit dat het imo niet echt meer MOET.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
osxy schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:24:
[...]

TBH, het spel is nu al dusdanige tijd uit dat het imo niet echt meer MOET.
Maakt niet uit, er zijn ook mensen die bv bij kerstmis pas een ps3 kopen met deze game. Spoilertags zijn er niet alleen voor de eerste week na de release. Schaf anders de spoilertags maar af en zet in elk topic "als je niks wil weten van de content dan moet je nu maar stoppen met lezen, doei".

am2 wijzigde dit bericht 28-05-2008 09:26 (16%)

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
Psychokiller schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:18:
daarna kom je boven en rijden er geen wagens rond om in te stappen. Lopend kom je niet ver als je 3 blokken moet zoeken.
Als je wanted sterren hebt, zijn er ook politiewagens.

De AI van dit spel is zo ongeloofelijk slecht dat je 9 van de 10 keer gewoon op een politiewagen kan afrennen en hem in kan pikken voordat er 1 schot gelost wordt. Als je ipv A inhoud meermaals op A drukt sprint je, en dan ren je echt bijna overal zo langs.

Daarnaast vond ik het sowieso wel een easy missie. Gewoon gung-ho als een Rambo er doorheen, niets coveren, gewoon zorgen dat je een volle lading kogels voor je AK47 of M16 hebt, en in iedere agent een flinke berg lood pompen. Hier en daar nog een politiewagen opblazen en je wandelt zo door de missie heen.
quote:
CoZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:41:
hm, alleen story mode dan
laat ik het anders zeggen, ik vind de 9 uur die sommige mensen in de top 10 op hun naam hebben staan wel verdacht snel
Ik ben nu bijna klaar en ik begin te merken dat ik veel missies skip of gewoon rush.
Er zijn veel missies waar je niet de hele sequence hoeft aan te houden, maar hem gewoon flink kan inkorten.

"Snow" bijvoorbeeld, sprintje kerk in, 2 laatste mensen neerknallen pakketje pakken, sprintje uit... auto pakken en wegwezen klaar.

Eerste keer deed is ik 20 minuten over, 2e keer slechts 3.

En zo zijn er nog wel wat voorbeelden waarbij ik merk dat je gewoon de halve missie kan omzeilen door gewoon een alternatieve route te nemen en alleen voor het eindoel te gaan.

yzf1kr wijzigde dit bericht 28-05-2008 09:42 (32%)

quote:
am2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:25:
[...]

Maakt niet uit, er zijn ook mensen die bv bij kerstmis pas een ps3 kopen met deze game. Spoilertags zijn er niet alleen voor de eerste week na de release. Schaf anders de spoilertags maar af en zet in elk topic "als je niks wil weten van de content dan moet je nu maar stoppen met lezen, doei".
Daarbij heeft niet iedereen 24/7 de tijd om door de game heen te banjeren, en duurt het bij de één wat langer dan bij de ander voor men door het spel heen is.
Plaatsen van spoilertags lijkt me toch weinig moeite, niet?

Trephix.com

.be
Reg. datum: 02 december 2001

quote:
yzf1kr schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:36:
[...]

Als je wanted sterren hebt, zijn er ook politiewagens.
Bij die bankoverval missies heb ik ook geprobeerd een politiewagen te stelen ... werd ondertussen doodgeschoten toen ik ontdekte dat ik de deur niet kon open doen :)
Je wordt gewoon verplicht de metro in te duiken.

Reg. datum: 23 januari 2007

quote:
Psychokiller schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:18:
Iemand nog tips wellicht voor het deel vanaf het naar de oppervlakte teruggaan ?
LawChick heb ik nog niet in me telefoon, dus die gaat niet helpen :)
Lawchick zal je sowieso niet helpen als je 4+ sterren hebt.
Verder:
spoiler:
Als je in de metrotunnel aan het rondhupsen bent en je moet weer naar boven, loop dan naar die waypoint zodat het laatste deel van die missie (ga naar boven) getriggerd wordt. Draai daarna om en loop de metrotunnel door tot buiten de politie-cirkel. Dan ga je terug naar het gedeelte waar je naar boven moet, de politie zoekt je niet meer, one big happy family.
quote:
CoZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 07:41:
editje: volgens mij zijn er een paar cheats die de 100% niet beinvloeden, maar weet niet zeker
Motors en auto's spawnen enzo. Die beinvloeden je 100% (en achievements) niet.

Ferreur wijzigde dit bericht 28-05-2008 10:47 (16%)

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
Ferreur schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:03:
[...]

qua tijd dus wel ..

nog even over die spoiler tags, op zich ben ik het er mee eens dat men voorzichtig moet zijn met wat ze vertellen maar er is wel een grijs gebied

vertellen dat brucie
spoiler:
made you look, didnt i
of dat kate
spoiler:
eerste keer was leuker he, met andere woorden ik zal niets verklappen hier

tja .. dat soort dingen vind ik inderdaad wel spoiler tags waard
omdat je dan echt iets verteld wat de speler liever zelf in een cutscene/verhaal/whatever ontdekt

vertellen dat bijvoorbeeld
spoiler:
three leaf clover uitloopt in een shootout met politie
dat vind ik dus wel behoorlijk grijs gebied
spoiler:
zodra de missie start wordt duidelijk dat je een bank gaat overvallen, hoeveel films/series/spellen ken jij waarin een bankoverval uitloopt in iets waarbij de daders fluitend naar buiten lopen en er geen politie te zien is ?

... laat ik het anders zeggen
als er te veel spoiler tags gebruikt worden is het lastig om echt grove spoilers te onderscheiden van dit soort grijze versprekingen..
oh, en het wordt er ook niet lekker leesbaar van als je aleen de stukjkes gaat filteren -heb me post op de vorige pagina aangepast

maar inderdaad.. waar trek je de grens

persoonlijk denk ik dat als je echt absoluut geen spoilers wil over een spel je ook niet online op een forum moet gaan babbelen/lezen, but thats just my idea i guess

CoZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:42 (4%)

Nederlander in Belgie

spoiler: Roman redden
Heb die missie dat ik Roman moet redden al een aantal keer gedaan, maar wordt telkens doodgeschoten als ik boven ben. Heb eigenlijk granaten nodig, maar kan die nog nergens kopen? Heb ze wel al gehad though.

Tips?

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

NederCam.nl

Als je spoilers post, is het wel handig om even kort erboven te zetten waar het over gaat, bijv de missienaam, anders selecteer je misschien toch nog teveel, als je het niet wilt weten.

@ Dennahz:

spoiler:
Als ik mij niet vergis, staan er iig op de benedenverdieping een paar gastanks die leuk kunnen exploderen. Verder is het veel gebruik maken van dekking, en een granaat de trap opgooien kan ook handig zijn, voordat je naar boven loopt en neergeknalt wordt. Wel uitkijken dat de granaat niet terugstuiterd.. Dat had ik 1 keer... Dood

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

waarschijnlijk iets beter om je heen kijken of er niet wat extra mannetjes staan die je eerder nog niet opvielen
spoiler:
paar op het dak al wel gezien?, staan er zowieso wat recht voor je als je bovenaan bent, behalve dak weet ik zo snel even niet nog meer uit het hoofd, moet haast wel de peds op het dak zijn die je nog niet had gevonden

die grenades vond ik ook pas als allerlaatste wapen in de gun shop
tussen rpg en armor

overigens zijn de indoor shootouts perfect voor de AK, of andersom de AK is perfect voor indoor shootouts, je kan aardig wat inzoomen als je een target hebt en headshots maken op een afstand waarbij je vijanden je nauwelijks raken met uzi

CoZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:20 (48%)

Reg. datum: 11 april 2008

@ Dennahz

spoiler: title
Daarnaast zou je de ''special'' van Little Jacob kunnen gebruiken. Ik weet niet of je die al hebt, daarom zeg ik er maar niet te veel van :P.

@ CoZ

Vind zelf de M16 wat beter. Kan aan mij liggen, maar vind het zelf wat stabieler.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

ok, maybe .. had moeten zeggen het AK soort gun
(mijn wapen knowledge laat me enigzins in de steek momenteel :D , machinegun ? ..zoiets)

CoZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:39 (48%)

Reg. datum: 05 maart 2008

quote:
Gopal schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:21:

Vind zelf de M16 wat beter. Kan aan mij liggen, maar vind het zelf wat stabieler.
Ja idd, maar ik dacht dat het een M4 was of heb ik het mis?

quote:
Dat wel. Maar je kan nog steeds 100% halen, evenals alle achievements.

Reg. datum: 14 mei 2008

quote:
Ferreur schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:03:
En wapens zoals de RPG ? Af en toen moet ik een missie te vaak (lees... stuk of 6 keer) overnieuw doen voordat ik hem haal (ben dank ook geen doorgewinterde GTA speler) en dan gaat de lol er vaak toch even van af. Ik zit bv. nu al aan de 3de poging van Three Leaf Clover, en op zich is dit geen probleem als ik nog genoeg andere missies kan doen, echter is dit de enige missie van de story mode die ik op dit moment kan doen. Natuurlijk kan ik me nog lang genoeg bezig houden met de side missies, maar ik zou toch graag iets meer vordering maken in de main story.

Maar verder vind ik dit een prachtig spel. Lekker een beetje lopen rellen en zieken in de stad... op ontdekkingsreis gaan etc etc. Online heb ik me ook al zeer goed vermaakt. Hopelijk dat de opvolger van dit spel wat meer features heeft voor het free-roaming, bv een frenzie mode.

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

Sinds Vice City, die ik toen fanatiek met codes speelde, kreeg ik een idee nadat ik met behulp van cheats verkeer/voetgangers had uitgezet, het weer mistig gemaakt.

Je begint aan de ene kant van het eiland, voertuigen zijn er amper of niet werkend, de stad is verlaten... Op killerzombies na..
Een soort van survival zie de andere kant van de stad te bereiken met de weinige munitie die voorhanden is achtige mode.

Maar een politie bureau uitmoorden met een paarse dildo is ook leuk.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
ulekai schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:54:
Sinds Vice City, die ik toen fanatiek met codes speelde, kreeg ik een idee nadat ik met behulp van cheats verkeer/voetgangers had uitgezet, het weer mistig gemaakt.

Je begint aan de ene kant van het eiland, voertuigen zijn er amper of niet werkend, de stad is verlaten... Op killerzombies na..
Een soort van survival zie de andere kant van de stad te bereiken met de weinige munitie die voorhanden is achtige mode.

Schaf Dead Rising eens aan. :)

Devt

Ik zag net dat ze de Rockstar Social Club hebben geupdate.
Er is nu een MultiPlayer leaderboard toegevoegd \o/

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

Reg. datum: 02 september 2005

quote:
am2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:55:
[...]

Schaf Dead Rising eens aan. :)
Noh, vind het eigenlijk wel een goed idee. Dead Rising was ten eerste te moeilijk voor mij (hehe, GTA is echt een verademing) en ten tweede had je minder bewegingsvrijheid. Grootste deel was je eigenlijk te voet op een paar uitzonderingen na.

Dus als er ooit nog zoiets uit komt lijkt me dat wel mooi, de engine kan daar perfect voor gebruikt worden eigenlijk en ook is het level design van Liberty City voor zo'n spel ook niet zo heel slecht. Mocht GTA ooit nog op de pc uitkomen dan zou dat wel een mooie mod zijn denk ik.

quote:
Die heb ik nog niet getest eigenlijk.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
BreeeZe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:57:
Ik zag net dat ze de Rockstar Social Club hebben geupdate.
Er is nu een MultiPlayer leaderboard toegevoegd \o/
Leuk, als je nu ook nog eens kon vergelijken met je friends of zoeken op andere users, want dit zegt me helemaal niets.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
sopsop schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:15:
Mensen, denk nou eens aan de spoilertags. De 'three leaf clover'-missie staat nu zo'n beetje in zijn geheel op deze pagina. Zo is de zo'n beetje enige vernieuwende missie van GTA IV ineens niet zo vernieuwend meer, als je 'm nog niet gespeeld hebt.
spoiler:
Ik heb hem in 1x gehaald en vond hem niet zo heel bijzonder...

Je hebt langere cut scene dan normaal daarna gewoon door straten lopen en wat agentjes neer knallen. Niet echt speciaal. Hoop niet dat dit de 'vetste' missie uit het spel is...

quote:
Philip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:40:
[...]

spoiler:
Hoop niet dat dit de 'vetste' missie uit het spel is...
spoiler:
nee hoor, ieder zijn smaak, vond de laatste paar missies qua verhaal en actie spectaculairder.. maar het is een beetje hoe je er naar kijkt..

ik vrees dat 'vetste' toch echt
a. voor iedereen iets anders is
b. (het is niet mijn kritiek maar) heb mensen horen klagen dat veel missies uiteindelijk verzanden in of iets met rijden, of iets met schieten.. of een combinatie. - en tja .. dat is te relativeren, het is gewoon geen RTS, geen MMO, geen puzzle game , geen brain trainer, geen <whatever>.. maar er zitten zeer zeker nog een paar meer zeer verfrissende missies in , en dan niet alleen aan locatie of vervoermiddel tijdens de missie etc... maar of je die specifieke missies later zal gaan onthouden als de meest vette missies .. dat wachten we af maar ik heb stiekem al een vermoeden

quote:
ProduQ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:43:
[...]

Ja idd, maar ik dacht dat het een M4 was of heb ik het mis?
Je hebt gelijk! Dus het is geen M16( Sorry, we zitten niet in Vietnam :) ) Het is de M4,of beter gezegd de M4A1

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Ceci n'est pas une titre

quote:
ulekai schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:54:

LOL, ik ziet het terug voor me :P

Zo'n dingen mis ik bvb. in GTA4. Heel veel van die kleine dingen.

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: