Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ktss

Ik heb een aantal mensen toegevoegd op mijn ps3 :)

@ hieronder, we have contact :Y)

-Thunder- wijzigde dit bericht 27-05-2008 19:56 (26%)

Waarom?

Ah, dat ziet er leuk uit. Ik ga er ook maar ff wat toevoegen ;)
Wordt het een race of deathmatch?

PSN ID: djmurcielago

Murcielago wijzigde dit bericht 27-05-2008 19:49 (10%)

me systeem en natuurlijk whatpulse

Reg. datum: 05 december 2005

quote:
Murcielago schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:49:
Ah, dat ziet er leuk uit. Ik ga er ook maar ff wat toevoegen ;)
Wordt het een race of deathmatch?

PSN ID: djmurcielago
Race volgens mij, wel het leek mij ook leuk om ff TD te doen sinds we toch online zijn...

Edit:

Gussev en ik zijn beide online de rest niet

Opteron 146 CAB2E 0540 FPMW@2.80Ghz|AsrockDual-Sata2|Kingston HyperX 2x512mb Pc3500|Asus Geforce 6800GE|Audigy2 Zs|Raptor 74G|Diamondmax 10 200G|Tagan U15 480 Watt|WaterCooled By ASETeK Waterchill

Ktss

Ik heb djmurcielago en svennie-nl onilne... maar eerst gaat gtst hier op tv voor de vrouw :P dus ik zie nu even niks meer :P

Waarom?

Niet om het een of ander, maar kunnen de dames hun dates niet via irc regelen?
Beetje nutteloze topicvulling zo.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Klopt, hier hebben we dus #GTA4 op irc.tweakers.net voor.

Trephix.com

Ktss

Kan je daar even de volledig link van doen ? ik ben niet zo bekend met mirc en erop klikken is fijner :) dankje

Waarom?

Acties: [view]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

quote:
-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:19:
Kan je daar even de volledig link van doen ? ik ben niet zo bekend met mirc en erop klikken is fijner :) dankje
Ik heb 'm speciaal voor je in de topicwarning gezet ;)

qed

Reg. datum: 09 november 2005

Lekker,. ik heb een koptelefoon + mic (nog van de PS2), werkt niet, ten minste, ik hoor niks en de anderen ook niet (neem ik aan).

Hoe kan je dat ding testen?

Svennie wijzigde dit bericht 27-05-2008 21:38 (10%)

PSN ID: Svennie-NL

Toch jammer, ik werd steeds geinvited voor de race, alleen kreeg ik steeds die foutmelding dat hij geen connectie kan maken en terug knalt naar singleplayer. Kan alleen maar multiplayer spelen als ik zelf iets host. Wel jammer want als ik dat doe en het werkt een keer dan is het toch wel heel vet en leuk! Ligt dit aan mij of aan mijn router instellingen. Want andere spellen zoals, cod4 en warhawk werken wel gewoon.

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

quote:
yzf1kr schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:13:
[...]

[...]

Die laatste 3 zijn een beetje tricky.

Je moet met alledrie een keer alle opties uit de telefoon gedaan hebben.
Thnx mate,..zal het nog eens nalopen.

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Drie uur geprobeerd de bank overval te halen, zonder succes.
Tot en met het metrodeel kom ik er nog aardig doorheen, daarna kom je boven en rijden er geen wagens rond om in te stappen. Lopend kom je niet ver als je 3 blokken moet zoeken.
Wellicht de missie op een ander tijdstip doen dan half in de nacht o.i.d.
Iemand nog tips wellicht voor het deel vanaf het naar de oppervlakte teruggaan ?
LawChick heb ik nog niet in me telefoon, dus die gaat niet helpen :)

quote:
Psychokiller schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:18:
Tot en met het metrodeel kom ik er nog aardig doorheen, daarna kom je boven en rijden er geen wagens rond om in te stappen. Lopend kom je niet ver als je 3 blokken moet zoeken.
Iemand nog tips wellicht voor het deel vanaf het naar de oppervlakte teruggaan ?
Vreemd, als ik bij mij via de Metro naar buiten kom, staat er direct rechts om de hoek een auto geparkeerd, klaar om mee weg te karren. Maar misschien zijn er meer wegen naar buiten.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
Svennie schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:33:
Lekker,. ik heb een koptelefoon + mic (nog van de PS2), werkt niet, ten minste, ik hoor niks en de anderen ook niet (neem ik aan).

Hoe kan je dat ding testen?
bij mij werkt het perfect. Die logitech headset die toen bij SOCOM zat.
je moet bij de instellingen op de ps3 xmb naar randapparatuur of wat dan ook (weet uit mn hoofd niet wat er staat) en daar kijken bij headset. Dan kun je bij invoer apparaat en uitvoer apparaat die headset selecteren.
quote:
[...]
spoiler tags zijn wel zo handig.
spoiler:
Bij mij stond er ook gewoon een auto klaar. Ik stap in, rijd weg, en zonder nog maar 1 politie auto tegen te komen kon ik de search circel uitrijden. En lawchick helpt je in zulke missies volgens mij niet

M a r c o wijzigde dit bericht 27-05-2008 23:29 (28%)

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
Ik heb die missie in een keer gehaald (vond hem wel leuk trouwens), bij mij stond er juist net een auto geparkeerd precies waar ik de metro uit kwam. Ik weet het niet precies meer maar als je net die bank hebt beroofd en door de metro etc. gaat heb je toch 6 sterren? Volgensmij krijg je zodra je in een auto stapt waar iedereen dan in kan maar 3 sterren waardoor je vrij eenvoudig kan wegkomen.

Er móet gewoon een auto staan eigenlijk, anders kan je het niet halen.

'A toy robot...'

Toch maar net gehaald GTA 4, zeer leuke game, ben pas op 5% of zo maar vermaak me prima.
Ook ff online gechecked maar met niemand kunnen gamen helaas.

PSN name: jemoeder1337

Lijkt me wel vet, mega vette chaos maken met z'n in Free For All

txt pag 888

quote:
Bankoverval, metro, politie, autoloos, dood, uh-oh.
Je bent buiten gekomen via de nooduitgang? Niet via een station. Want dan staat er idd zoals al eerder genoemd een Huntley suv klaar.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Misschien een vraag die al eerder is gesteld maar kan em niet vinden in de vorige topics, kan je in dat ski lift achtige ding? ik heb het geprobeert maar lukte op 1 of andere manier niet, doe ik wat verkeert?

Sony Vaio FE21M, Creative Gigaworks S750, Creative Audigy 2 PCMCiA

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

Na drie keer proberen is het me de 4e keer gelukt om three leaf clover te halen :D Was al bijna uit frustatie met de DS3 gaan gooien :P

Reg. datum: 16 maart 2006

gewoon naar waar die lift stopt gaan , trappetje op en voor de ingang van de gondel gaan staan, misschien nog op instappen rossen , maar thats about it .. \tis mij in ieder geval gelukt met de lift van derde naar 2e eiland

ben opnieuw begonnen om de achievement te halen ,,,blijkt dat al je socialclub statistieken meteen overoveenkomen daarme of hopelijk met de laatste save game .. maar nog niet getest

zit nu op 54 missies met 8 1/2 uur- (2 replays en 3 fails uit het hoofd - dit keer wat actiever safe games opnieuw geladen bij fouten en eigenlijk compleet zonder afleiding missies gedaan) en heb omdat ik het toch voor de 2e keer doe nu alle filmpjes, gesprekken en ritjes zo veel mogelijk over geslagen

rockstar heeft volgens mij geen check bij de 100% en story club op het gebruik van cheats ... vind ik eigenlijk wel een behoorlijke domper .. goed , vroegah heb ik ook behoorlijk wat gecheat bij diverse spellen, maar voor gta maak ik graag een uitzondering... maar los van dat is het gewoon jammer dat er een uitgebreide contest was om zo snel mogelijk het spel uit te spelen (wat ik op zich al een raare contest vond, maargoed) .. en dan ook nog -blijkbaar- mensen die cheaten toelaten.

stel je eens three leaf clover
spoiler:
zonder wanted sterren
voor, mogelijk hou je nog
spoiler:
de scripted peds over
, en moet je nog door de
spoiler:
metro
heen -geen idee, maar je bent sowieso makkelijk en sneller klaar dan iemand die het spel speelt zoals het bedoeld is- .. maarja waar
spoiler:
cops
staan schiet je een gecheat raketje heen, extra
spoiler:
cops
heb je toch geen last van , nouja .. enzenz ..

nouja .. hopelijk zien ze dat nog in en kijken ze dat nog even na voordat ze allerlei key to the cities uitdelen .. helicopter naast je spawnen en van duif naar duif vliegen aan de hand van je strategy guide gaat stukken minder tijd kosten dan de die hard way.. - etcetcetc

btw , ben nu zo snel bij nieuwe missies dat ik nauwelijks telefoon krijg, behalve de verplichte dingen
ben serieus nog maar 3 of 4 keer gebeld voor een date
sterker nog
spoiler:
heel die michelle deze keer links laten liggen, op de allereerste verplichte date na, ze heeft me zelfs niet eens gebeld voor een date

dus.. dat bevalt wel voorlopig, ..

overigens brilliante tip voor iedereen , je moet eerst zo'n afspraak accepteren als je gebeld wordt en meteen terugbellen dat je niet kan.dan gebeurt er niets met je relatiepercentage
als je niet opneemt krijg je een neerwaardse duim , als je nee zegt ook .. zeg je ja en bel je af is er niets aan de hand ;)

CoZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:10 (26%)

>.<
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:
CoZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:51:
rockstar heeft volgens mij geen check bij de 100% en story club op het gebruik van cheats
Als je cheat kom je toch niet meer aan de 100%?

I give in to sin..because you have to make this life liveable...

Reg. datum: 16 maart 2006

hm, alleen story mode dan
laat ik het anders zeggen, ik vind de 9 uur die sommige mensen in de top 10 op hun naam hebben staan wel verdacht snel

editje: volgens mij zijn er een paar cheats die de 100% niet beinvloeden, maar weet niet zeker

CoZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 08:05 (25%)

Ik bijna de tweede keer Three leaf clover gehaald....de opdracht was "Drive to Packie's house", alleen was het me even niet duidelijk dat je je wanted level ook kwijt moest raken. Dus ik echt helemaal tot zijn huis gereden, bots daar op een paal van de metro en de auto doet het niet meer....vervolgens door de politie omsingeld waarna m'n laatste beetje health weg was.....niet gehaald. Het is wel een leuke missie, maar ik wacht even voordat ik 'm weer ga proberen.

Trouwens van de week een geldtransport overvallen en daarna de auto opgeblazen....er ligt dan best een hoop geld op straat....dus als je geld nodig hebt is dat een goede tip :)

Reg. datum: 09 november 2005

De eerste keer wilde ik de auto in stappen staat er een agent een meter achter me en die schoot me neer, toen was het gebeurd, ik dacht de auto red ik nog wel.... of niet dus :9

Vond het gisteren wel mooi met zijn vieren elk in een gevechtshelikopter en elkaar neer proberen te schieten, met zijn vieren in 1 heli was ook lachen.

Svennie wijzigde dit bericht 28-05-2008 08:37 (30%)

PSN ID: Svennie-NL

Reg. datum: 04 januari 2002

Mensen, denk nou eens aan de spoilertags. De 'three leaf clover'-missie staat nu zo'n beetje in zijn geheel op deze pagina. Zo is de zo'n beetje enige vernieuwende missie van GTA IV ineens niet zo vernieuwend meer, als je 'm nog niet gespeeld hebt.

sopsop wijzigde dit bericht 28-05-2008 09:17 (74%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws