Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 09 november 2005

quote:
-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:12:
[...]

En als ik weet hoe het moet..

mensen zin om vanavond tegen elkaar te racen ? :D
Ik heb er wel zin in, lijkt me wel leuk.

PSN ID: Svennie-NL

WTF. was ik boeven aan het vangen voor oom agent... krijg ik een shotgun van oom agent in me nek... zwaar dood... 8)7

Pentium Core 2 Duo 6600, 2GB RAM, Asus 7600 GT

Ik snap er niks van, zie denk ik echt iets over het hoofd. Heb voorzover ik kan vinden alles gedaan, maar ik blijf steken op 98.73% :X
Heb al zo vaak rond gereden in de hoop ergens nog een stranger tegen te komen die niet afgerond is, maar tot op heden helaas.

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
Vleespet schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:16:Ik vind wel.. san andreas, daar zat veel meer in, als je daar een basketbal vond, kon je al gaan basketballen bijvoorbeeld. Ik snap wel dat ze met tijd zitten om het allemaal te maken, maar dat ze kleine dingen eruit laten zoals surfen op autos en treinen, parachutes, de jetpack en zoiets. Niko werkt zeg maar ook omdat ie geld nodig heeft...waarvoor? een taxi te bestellen, wapens en keuze uit 10 lelijke outfits :) Ik ga niks af liggen zeiken maar misschien hadden ze het internetten beter kunnen ruilen tegen wat meer winkels, safehouses die te koop zijn, autos pimpen en zoiets. Sommige dingen mis ik wel uit San Andreas. Kleine dingen...
tja.. deel op sommige punten wel het gevoel,
maar aan de andere kant durf ik het wel te relativeren.

winkels,safehouses,autos pimpen.. allemaal bult extra textures en modellen
internet,., beetje text , opmaakcode, en wat plaatjes

ik denk dat ze gewoon tegen een limiet aanliepen door alle grafische details, en gekozen hebben voor de details en grafische kant versus wat extra features ..

goede keuze of niet, tja ..dat moet iedereen zelf maar even bepalen denk ik dan

wel jammer dat ze nu nog steeds niet echt gedacht hebben over wat je nog meer kan doen als je het echt uitgespeeld hebt. nou is dat natuurlijk ook te relativeren.. maar het zou grappig zijn als je op de een of andere manier (bijvoorbeeld via een menu die je activeerd via de dvd speler naast de tv - ik roep maar wat) gewoon een missie kan selecteren om nog een keer te doen..en/of nog mooier dat je een soort van film kan kijken (combinatie van cutscenes en ingame actie wat je niet zelf bestuurt))

*waar is de rockstar ideeen bus ?

The Ultimate Driving Machine

quote:
CoZ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:00:
[...]

wel jammer dat ze nu nog steeds niet echt gedacht hebben over wat je nog meer kan doen als je het echt uitgespeeld hebt.
Wat dacht je van de multiplayer optie ?

"BMW maakt rijden geweldig!"
PSN : NL-Thunder

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
UgotHeinzzd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:42:
Ik snap er niks van, zie denk ik echt iets over het hoofd. Heb voorzover ik kan vinden alles gedaan, maar ik blijf steken op 98.73% :X
Heb al zo vaak rond gereden in de hoop ergens nog een stranger tegen te komen die niet afgerond is, maar tot op heden helaas.
quote:
PERCENTAGE BREAKDOWN
(originally posted by Wyld24)
Main Story Missions - 90
(60 total%)

Procedural Mission - 4
(2% per mission = 8%)

20 Current Crimes (Vigilante) -
(2.5%)

30 Most Wanted Criminals -
(2.5%)

Find 200 Flying Rats -
(2.5%)

30 Unique Stunt Jumps
(2.5%)

30 Text Message Car Thefts
(2%)

Complete All Activities (Win Full Game of Bowling, Win Darts, Win Pool, High Score in QUB3D)
(1.25% per Activity = 5%)

Meet All Random Characters and Complete Their Missions - 10 required characters with 16 missions total
(.5% each character completed = 5%)

Friends - One of the Trickier Ones, So I'll Break it Down
Unlock Brucie's Ability - 1.67%
Unlock Jacob's Ability - 1.67%
Unlock Packie's Ability - 1.67%
Complete Every Activity with Brucie once - 1.67%
Complete Every Activity with Jacob once - 1.67%
Complete Every Activity with Packie once - 1.67%
(10% total, I know the above total would be 10.02, but it's 1.2/3%)
Die laatste 3 zijn een beetje tricky.

Je moet met alledrie een keer alle opties uit de telefoon gedaan hebben.

yzf1kr wijzigde dit bericht 27-05-2008 14:16 (4%)

Semper Fight, ADHD?

Ik heb vanavond ook wel even zin om met een select gezelschap te gaan racen.
Lees hier wel waar, en hoe laat. ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Gamertag Xbox Live Semper Fight

Ik zit te denken om het rond half 9/9 uur te doen als de tv niet is ingenomen door me vrouwtje thuis :P

half 9/9 uur is goed tijdstip :)
PSN ID: SinergyX

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Reg. datum: 09 november 2005

Van mij mag het eerder, zeg vanaf 20:00

PSN-ID: Svennie-NL

Svennie wijzigde dit bericht 27-05-2008 15:36 (22%)

PSN ID: Svennie-NL

Reg. datum: 05 december 2005

Ik hou het in de gaten...

PSN; InZanEBaboOn

Opteron 146 CAB2E 0540 FPMW@2.80Ghz|AsrockDual-Sata2|Kingston HyperX 2x512mb Pc3500|Asus Geforce 6800GE|Audigy2 Zs|Raptor 74G|Diamondmax 10 200G|Tagan U15 480 Watt|WaterCooled By ASETeK Waterchill

Ik zal wel vanaaf beginnen met iedereen in buddy lijst te krijgen, zien we wel hoever we komen :P

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

quote:
!nZanE schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:54:
Ik hou het in de gaten...

PSN; InZanEBaboOn
m2 lache ff het ouwe gevoel van samp omhoog halen haha _/-\o_

http://www.pqg.nl/picture8.gif

psn: Galatios

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

-30 Text Message Car Thefts

Ik heb 2 sms'jes gehad hier voor en die heb ik uitgevoerd, echter daarna ben ik druk met missies door gegaan. Nu krijg ik geen sms;jes meer van hem. Is hier een oplossing voor.

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 2000gig hdd's

wil ook wel meracen. Voeg ma toe psn id xusem. ben tege 8u al wel bezig

zijn hier trouwns meer mensen met een ps3 headsetje ? dat is ook wel laggen

hehe gek onnie

Iedereen nu een invite gestuurd voor buddy :P

Eindelijk werkt social-club goed :D
Als je nu zit belt staat ie binnen een kwartier online en krijg je een mailtje :)

quote:
tooter schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:50:
wil ook wel meracen. Voeg ma toe psn id xusem. ben tege 8u al wel bezig

zijn hier trouwns meer mensen met een ps3 headsetje ? dat is ook wel laggen
Lag door een headsetje, dat lijkt me niet handig. ;) :+
quote:
Ghostrider schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:32:
-30 Text Message Car Thefts

Ik heb 2 sms'jes gehad hier voor en die heb ik uitgevoerd, echter daarna ben ik druk met missies door gegaan. Nu krijg ik geen sms;jes meer van hem. Is hier een oplossing voor.
Gewoon je laatst ontvangen SMSje van Steve afhandelen, krijg je weer een nieuwe.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Reg. datum: 25 december 2006

mag ik ook meedoen vanavond..plssss haha :+
PSN: Gussev

Reg. datum: 05 december 2005

Hmm...

Is dit een begin van een GoT GTA4 clan... 8)7

Misschien kunnen we na race ff wat TD doen >:) .

Opteron 146 CAB2E 0540 FPMW@2.80Ghz|AsrockDual-Sata2|Kingston HyperX 2x512mb Pc3500|Asus Geforce 6800GE|Audigy2 Zs|Raptor 74G|Diamondmax 10 200G|Tagan U15 480 Watt|WaterCooled By ASETeK Waterchill

jericho

nou de laaste missie is weer lekker moeilijk , kom steeds niet met dat bootje bij de schopper, snap er niks van, lijkt wel of je weer eerst 5x moet proberen en er dan een keer bijkomt, ben er 1x bijgeweest, en toen was de heli ineens verdwenen

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Mensen voeg mij ook maar toe : NL-Thunder

Geen idee hoe het werkt.. maar ik heb een PS3... en wat ik moet doen oid .. :+

-Thunder- wijzigde dit bericht 27-05-2008 19:13 (50%)

Is er eigenlijk wel wat te doen aan de ''connection has been lost with one or more players'' message?

Heb het sinds een weekje en nu is multiplayer met quickmatch onspeelbaar tenzij ik host ben.

(PS3 aangesloten op een speedtouch modem, verbonden met het KPN Netwerk).

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:35:
[...]

k kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden. Dit gaat vrij extreem: Ik bel hem voor een race en hij zegt dat er geen races zijn. 2 minuten later stuurt hij me een bericht dat er allerlei nieuwe races plaatsvinden in de stad en ik hem moet contacteren. Ik bel hem direct op en hij vertelt me weer dat er geen enkele race gepland staat :?.
Kwestie van ff naar een ander eilandje gaan en dan Brucie nog een keer bellen. De races die gehouden worden, kun je alleen doen als je je ook op dat eiland bevindt.

Alle nieuwe technieken waar de mens mee te maken krijgt, zijn vroeger al uitgevonden door Willie Wortel

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws