Gathering of Tweakers

Quicksearch
E36 BMW 318iS

quote:
jagermeister schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:53:
Ik heb even een vraag, want ik kan iets niet meer vinden:

spoiler:
Ik heb in mijn organizer een herinnering voor een sollicitatie bij een of ander advocatenbureau staan. Nu heb ik alleen geen waypoint er naar toe. Weet iemand waar dat advocatenkantoor zich bevindt? Thanks alvast
wordt vanzelf aangegeven als je nog 1 uur de tijd hebt om d'r te komen.

tip voor die missie:
spoiler:
steek hem neer ipv schieten. kun je zonder problemen naar buiten lopen

Kaasplank wijzigde dit bericht 26-05-2008 16:56 (11%)

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
spoiler:
onderaan het middelste eiland staat een uitroeptekentje op de kaart, dat is het kantoor

quote:

spoiler:
Ik heb in mijn organizer een herinnering voor een sollicitatie bij een of ander advocatenbureau staan. Nu heb ik alleen geen waypoint er naar toe. Weet iemand waar dat advocatenkantoor zich bevindt? Thanks alvast
in het zuiden van het middelste eiland (algonquin ofzoiets). waypoint krijg je 2 uur vooraf aan je afspraak.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 400D | grip BG-E3 | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8 | canon 18-55 f/3.5-5.6 | canon 55-200 f/4.5 - 5.6 USM II | Velbon Sherpa 600R

quote:
Kaasplank schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
[...]

wordt vanzelf aangegeven als je nog 1 uur de tijd hebt om d'r te komen.

tip voor die missie:
spoiler:
steek hem neer ipv schieten. kun je zonder problemen naar buiten lopen
Of zoals ik gister deed,

spoiler:
Knal hem door z'n hoofd en spring door het raam achter hem naar buiten >:)

We zijn Nico Bellic, niet Jack the ripper :P

Mutatie wijzigde dit bericht 26-05-2008 17:04 (5%)

txt pag 888

oh, my, god.!
Het word met de dag beter en beter..
Op een groot eiland met een groepje in sportwagens op maximale snelheid door de straten scheuren en proberen door een groepje vijanden heen te raggen.
Lichamen die door het beeld vliegen.. Just like in the movie yo!
Ik zou het bijna eens zijn met de 100 punten die het spel krijgt in de nieuwe PU.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Ktss

Even een leuk detail ontdekt in het spel :)

Ik vloog met de politie auto over de kop heen en dit was het effect :D

Waarom?

is het trouwens normaal dat het opstarten van IV erg lang duurt? Krijg elke keer die loadingscreens... je zou toch verwachten dat ie wat op de hdd laadt?

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

quote:
KzmZ schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:12:
is het trouwens normaal dat het opstarten van IV erg lang duurt? Krijg elke keer die loadingscreens... je zou toch verwachten dat ie wat op de hdd laadt?
Op mijn PS3 laadt ie wel fftjes in het begin ja. Met al die screens enzo ;)
Maar daar heb ik mee leren leven :P

Reg. datum: 16 maart 2006

ja dat is normaal .. vergelijk het eens met het laden van san andreas
duurt niet veel langer maar de textures/models die geladen worden zijn wel van *iets* betere kwaliteit

laat ik het anders zeggen , voor dit spel vind ik de laadtijd acceptabel

CoZ wijzigde dit bericht 26-05-2008 22:41 (18%)

ff koffie zetten, tweakers checken of peukie roken en je kan weer los ;)

Heb m inmiddels uitgespeeld *woei* maar twijfel nog over doorspelen. Online is het er nog niet van gekomen, dat eerst maar eens !

KeeZ wijzigde dit bericht 26-05-2008 23:09 (48%)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

The heart of the city _O_ Geniaal, in het vrijheidsbeeld

quote:
-Thunder- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:02:
Even een leuk detail ontdekt in het spel :)

Ik vloog met de politie auto over de kop heen en dit was het effect :D

[video]
Ghehe nice, ik had dat maar een paar seconden, vliegen zeker uit als je ze nog verder sloopt :P

Intel Core 2 Duo E6750 - Asus P5KC - 2x1GB PC2-6400 - Sparkle Geforce 8800GT 512MB - Samsung HD501LJ, Samsung HD160JJ - Zalman ZM600-HP - Samsung Syncmaster 225MW - PSN: Purefragging !

Squeakyclean NL
Reg. datum: 24 november 2000

gister een paar potjes MP Race gespeeld..... en wat me opvalt, is hoe tof de gameplay is....

maar het lobby systeem is echt super bagger! mi hadden ze dat anders/beter kunnen doen.

trouwens, een paar potjes had ik een race type freerace of zoiets...: je begint te voet en moet zo snel mogelijk naar een bepaald punt komen...
Potje met 12 spelers.... we beginnen en iedereen begint te rennen..... komen we 3 auto's tegen en .... that's it!
geen enkele auto meer gezien! ik speeld op alonquin en ben van het meest noorderlijke puntje naar Times Square gerend... niemand meer gezien en er was dus uiteindelijk geen zak aan... 1 van de weinige potjes die ik heb verlaten...

ligt dat aan de instellingen ofzo? of probeert de host met de rest te fucken door geen peds en trafic aan te zetten...

ik begrijp hier de lol niet van...

Livetag: SqueakyClean NL

Ktss

Even een vraagje.. betreft de mp.

Als ik online wil gaan spelen, moet je dan altijd quick game doen ? kan je niet kiezen in welke server je gaat ? En als je naar een andere wilt, moet je dan de mp afsluiten en de mp opnieuw opstarten :? want zo doe ik het momenteel.. lijkt mij een beetje omslachtig namelijk

Waarom?

spoiler:
Ik dacht gisteren ik begin effe aan die assassin missies. Heb het verhaal uit maar had die nog allemaal staan. Viel even tegen, half uurtje ben je daar uit. Die zijn wel heel erg simpel.

Ik vind wel.. san andreas, daar zat veel meer in, als je daar een basketbal vond, kon je al gaan basketballen bijvoorbeeld. Ik snap wel dat ze met tijd zitten om het allemaal te maken, maar dat ze kleine dingen eruit laten zoals surfen op autos en treinen, parachutes, de jetpack en zoiets. Niko werkt zeg maar ook omdat ie geld nodig heeft...waarvoor? een taxi te bestellen, wapens en keuze uit 10 lelijke outfits :) Ik ga niks af liggen zeiken maar misschien hadden ze het internetten beter kunnen ruilen tegen wat meer winkels, safehouses die te koop zijn, autos pimpen en zoiets. Sommige dingen mis ik wel uit San Andreas. Kleine dingen...

ik had toenet iets vaags! ik was met roman gaan bowlen. uiteraard vraagt hij me om hem thuis af te zetten. Ik ben de kwaaiste niet natuurlijk, dus ik rijd erheen. staan we voor zijn deur .... duwt hij mij uit de auto en rijdt hij er met mijn auto vandoor!

Reg. datum: 09 november 2005

quote:
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:21:
ik had toenet iets vaags! ik was met roman gaan bowlen. uiteraard vraagt hij me om hem thuis af te zetten. Ik ben de kwaaiste niet natuurlijk, dus ik rijd erheen. staan we voor zijn deur .... duwt hij mij uit de auto en rijdt hij er met mijn auto vandoor!
ik ben al een aantal keer de auto door hem uitgeslagen, eerste keer dacht ik ook: wtf :o

PSN ID: Svennie-NL

quote:
Jobbie schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:12:
trouwens, een paar potjes had ik een race type freerace of zoiets...: je begint te voet en moet zo snel mogelijk naar een bepaald punt komen...
Potje met 12 spelers.... we beginnen en iedereen begint te rennen..... komen we 3 auto's tegen en .... that's it!
geen enkele auto meer gezien! ik speeld op alonquin en ben van het meest noorderlijke puntje naar Times Square gerend... niemand meer gezien en er was dus uiteindelijk geen zak aan... 1 van de weinige potjes die ik heb verlaten...
Cannonball run noemt het ;). Er zit inderdaad een geluksfactor in dit spel doordat je in het begin wanhopig naar een wagen moet zoeken en die dingen zijn natuurlijk altijd onvindbaar, tenzij je tegen 180 over een kruispunt wil rijden. Toch sla ik er in dit type vaak te winnen. Ik heb zo de indruk dat veel mensen hun GPS niet gebruiken om de waypoints te vinden. Een goede kandidaat voor de "Join The Midnight Club" achievement (aangezien niet iedereen direct tegen je aanknalt).
.
Ik kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden. Dit gaat vrij extreem: Ik bel hem voor een race en hij zegt dat er geen races zijn. 2 minuten later stuurt hij me een bericht dat er allerlei nieuwe races plaatsvinden in de stad en ik hem moet contacteren. Ik bel hem direct op en hij vertelt me weer dat er geen enkele race gepland staat :?.

"I'll take her" was trouwens een heel leuke missie. Ik zat echt te vloeken op die trut _/-\o_

Boeboe wijzigde dit bericht 27-05-2008 10:38 (3%)

txt pag 888

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:35:
[...]

.
Ik kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden.
Heb je geprobeerd om hem te bellen vanaf alle 3 de eilanden?

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

quote:
sopsop schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
[...]

spoiler:
onderaan het middelste eiland staat een uitroeptekentje op de kaart, dat is het kantoor
spoiler:
Ik dacht dat het een stropdas was ipv een uitroepteken :)

Study everything, You'll find something you can use

is het trouwens normaal dat je kiki je stalkt met smsjes dat ze je graag wilt zien en als je dan vervolgens belt zegt ze dat je nog een paar dagen moet wachten tot we weer gaan daten.... 8)7

quote:
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:57:
is het trouwens normaal dat je kiki je stalkt met smsjes dat ze je graag wilt zien en als je dan vervolgens belt zegt ze dat je nog een paar dagen moet wachten tot we weer gaan daten.... 8)7
Ook virtuele vrouwen zijn niet te begrijpen.

Weer flink wat online potjes erop zitten, bij GTA racing even flinke actie meegemaakt. Ik reed vlak achter iemand volle snelheid, tik hem paar keer aan. Opeens hij vol op de handrem en begint een 360 te doen, in de draai begint hij vol op mij te schieten en schiet mij zelfs dood. Hij draait door, herstelt en rijd vrolijk door. Grandioze actie :P Beetje jammer dat je daarna op de scooter verder moet ;(

Daarna alleen maar die Turf War gespeeld, blijft gewoon heerlijk. Moeten we keer eens avondje prikken om met GoT zo'n Turf War te doen, beetje berg spelers op elkaar zal wel grappig zijn.

SinergyX wijzigde dit bericht 27-05-2008 12:06 (5%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Ktss

quote:
-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:14:
Even een vraagje.. betreft de mp.

Als ik online wil gaan spelen, moet je dan altijd quick game doen ? kan je niet kiezen in welke server je gaat ? En als je naar een andere wilt, moet je dan de mp afsluiten en de mp opnieuw opstarten :? want zo doe ik het momenteel.. lijkt mij een beetje omslachtig namelijk
En als ik weet hoe het moet..

mensen zin om vanavond tegen elkaar te racen ? :D

Waarom?

vanuit je telefoon-> multiplayer -> costum game -> selecteer je game.

Dan in de 'room' kan je middels de select-knop andere game kiezen (als je op niet-ready staat). Tijdens de MP game zelf kan dit niet, dan moet je eerst terug naar SP en opnieuw naar MP.

Nadeel is, de host bepaald na afloop van de MP game (race bv) of je terug gaat naar de 'lobby' of het spel restart. Bij restart moet je terug naar SP, bij de lobby kan je via select dus andere game kiezen (of de host kiest ander spel).

SinergyX wijzigde dit bericht 27-05-2008 12:20 (31%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws