Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 november 2004

quote:
Gordijnstok schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:50:
Ik miste ook in deze game het Vice City gevoel.
Ja dat wel inderdaad... Maargoed ik vond GTA III ook een stuk minder dan Vice City, dus ik blijf hopen op een soort van Vice City game met deze engine. Sowieso zullen er nog wel spinoff games komen met deze engine.

Nederlander in Belgie

GTA4 heeft imho ook een aparte sfeer, maar ik vond Vice City persoonlijk nog het beste tot nu toe qua sfeer, verhaal etc. Waarom? Geen idee. In die tijd was het nieuw, orgineel en had ik veel meer tijd om het te spelen. (school).

SA vond ik ook erg leuk overigens.. wel erg (soms te) groot, maar je kon echt van alles doen. Als je tussen de rednecks op een tractor wou rijden kon dat. Als je wou parachute springen vanaf die berg kon dat ook. Wou je als een vatsig zwijn rondlopen dan deed je dit gewoon :p

Ach, zo heeft elk deel wel iets wat het uniek maakt... :)

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Reg. datum: 18 maart 2005

Misschien ben ik erg kippig aan het worden, maar hoe kom ik in hemelsnaam in de multiplayer mode? Ik heb de PS3 versie. Het spel start namelijk standaard op in de single player mode en ik heb geen idee waar ik de multiplayer mode moet zoeken. In het boekje kan ik ook niets vinden.

Vandaar mijn simpele vraag: hoe kan ik multiplayer spelen?

RGGAAAAAAA!!!

Via je telefoon.

Reg. datum: 04 juni 2005

Voor technische problemen zoals deze kun je terecht in het forum over dat onderwerp. In dit geval waarschijnlijk Netwerken

Terr wijzigde dit bericht 25-05-2008 16:57 (78%)

NederCam.nl

quote:
zAo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:40:
Voor de gene die hem hebben uitgespeeld: een vage bug:
spoiler:
Bij mij leeft Roman nog en is Kate dood. De grap is alleen dat ik nog steeds door haar gebeld wordt en dat ik SMS'jes krijg! :P Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??
Hier waarschijnlijk hetzelfde WTF moment :D

spoiler:
Ik dacht al dat ik gek werd toen ineens Packie belde wanneer ik zijn zus eens zou ehm.. jeweetwellen :P, en daarna ineens telefoon van Kate, en ben nu met haar aan het daten :+

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Moet ik wel zeggen de dat multiplayer hilarisch is met cops 'n crookes (met zijn 4en in één auto, waarbij iedereen als een dolle aan het schieten is). Deathmatch is grappig maar speciaal, en de rest van de gametypes zijn maar weinig spelers aanwezig.

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

HMz..ben op een of andere wazige manier (misschien ooit eens gegrepen door de cops) mijn mes kwijt.
Iemand een idee waar ik een nieuw mes vandaan kan halen? Heb deze namelijk even nodig voor een missie...

NederCam.nl

Jacob heeft een mes in de auto liggen :)

Nakebod's Webcam Archive

Het Katvis Syndroom
Reg. datum: 25 mei 2008

Ik heb zojuist GTA IV gespeeld bij een maat van me, ik moet zeggen het is erg vet. Ik hoop dat ie spoedig op de PC komt zodat het MTA of GTA: MP team een mod maakt zodat je met meer mensen online kan, dit vond ik namelijk wel heel weinig. Ik heb liever 50 vs. 50 in zo'n grote stad. :|

Reg. datum: 18 maart 2005

quote:
Aaahhh, de enige plek waar ik nog niet had gezocht,

@ FOK!
Reg. datum: 25 maart 2001

quote:
Nakebod schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:30:
Jacob heeft een mes in de auto liggen :)
En waar staat Jacob zijn auto dan :? Ik kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...

Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]

En waar staat Jacob zijn auto dan :? Ik kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...
Als hij een vriend is geworden kan je 'm bellen voor wapens...

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

quote:
LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]

Ga met hem 'daten' tot hij je boven de 75% mag. Dan kun je hem vragen langs te komen met een kofferbak vol met wapens.

Edit: spuit elf

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

ossu!

quote:
Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:33:
Ik heb zojuist GTA IV gespeeld bij een maat van me, ik moet zeggen het is erg vet. Ik hoop dat ie spoedig op de PC komt zodat het MTA of GTA: MP team een mod maakt zodat je met meer mensen online kan, dit vond ik namelijk wel heel weinig. Ik heb liever 50 vs. 50 in zo'n grote stad. :|
even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken 8)7
quote:
Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]

even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken 8)7
Nu wachten op de next-gen servers :P

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Het Katvis Syndroom
Reg. datum: 25 mei 2008

Of natuurlijk 25 vs. 25, is ook best. Het leukst lijkt me het RPG-en (roleplaying) met 100 man, de een is een politie of een burger of misschien wel een pooier, dat vind ik vet. Op SA: MP zijn er wat RPG-servers, zelfs een 100% Nederlandstalige server, is echt leuk. Als dit met GTA IV ook gebeurt ga ik huilen van blijdschap! :D

NederCam.nl

quote:
Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]

Ik zie het probleem niet?
Server voor GTA IV hoeft niet veel zwaarder te zijn dan de hudige SA-MP servers voor 200 man.
Maar goed, er wordt iig al research gedaan naar GTA IV door bepaalde partijen, alleen als GTA IV er voor de pc komt, duurt het waarschijnlijk nog wel een jaar of 1/1.5 voordat er een speelbare GTA IV multiplayer mod is zoals we nu hebben met MTA/SA-MP.

Nakebod's Webcam Archive

Reg. datum: 28 mei 2005

Whaha was net ff aan het zoekken op verschillende fora`s naar leuke bugs en Ik heb toch een mooie bug gevonden weet niet of iej al bekend is maar post em toch :P.

De Car Cannon

Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html

gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)

Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.

erg grappig :P

tooter wijzigde dit bericht 25-05-2008 18:44 (6%)

hehe gek onnie

Reg. datum: 01 december 2006

Even een klein vraagje, ik heb GTA IV nog niet, dus daarom vraag ik het. Zodra je auto op de kop land, gaat ie dan zoals bij de voorgaande in brand staan of blijft ie nu liggen. Lijkt me wel wat normaler eerlijk gezegt.
Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
rCk schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:55:
Even een klein vraagje, ik heb GTA IV nog niet, dus daarom vraag ik het. Zodra je auto op de kop land, gaat ie dan zoals bij de voorgaande in brand staan of blijft ie nu liggen. Lijkt me wel wat normaler eerlijk gezegt.
Bij mij blijft íe gewoon op zn kop liggen, je zult dus moet uitstappen.

MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

quote:
tooter schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:36:
Whaha was net ff aan het zoekken op verschillende fora`s naar leuke bugs en Ik heb toch een mooie bug gevonden weet niet of iej al bekend is maar post em toch :P.

De Car Cannon

Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html

gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)

Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.

erg grappig :P
ouch.. wat je dus niet moet doen is er hard tegenaan lopen.. trust me.. ;)

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Reg. datum: 15 juni 2006

Die car cannon _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geweldig. Net ff mee lopen kloten in multiplayer >:)

Nu ga je pas echt het demage systeem van GTA waarderen :) Autos zijn echt zwaar total-loss na een enkeltje flatgebouw.
iedereen heeft een handelsmerk
Reg. datum: 17 mei 2000

quote:
Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg" :( Hoe doe je je gordels om? :P

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Witness my imperfection!

quote:
KnEuTeR schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:30:
[...]

Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg" :( Hoe doe je je gordels om? :P
Niet met je voorkant maar met je achterkant er tegenaan rijden kán helpen natuurlijk :P

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: