Reg. datum: 28 november 2004
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 28 november 2004
SA vond ik ook erg leuk overigens.. wel erg (soms te) groot, maar je kon echt van alles doen. Als je tussen de rednecks op een tractor wou rijden kon dat. Als je wou parachute springen vanaf die berg kon dat ook. Wou je als een vatsig zwijn rondlopen dan deed je dit gewoon
Ach, zo heeft elk deel wel iets wat het uniek maakt...
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Reg. datum: 18 maart 2005
Vandaar mijn simpele vraag: hoe kan ik multiplayer spelen?
Hier waarschijnlijk hetzelfde WTF momentquote:zAo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:40:
Voor de gene die hem hebben uitgespeeld: een vage bug:
spoiler:Bij mij leeft Roman nog en is Kate dood. De grap is alleen dat ik nog steeds door haar gebeld wordt en dat ik SMS'jes krijg!Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Iemand een idee waar ik een nieuw mes vandaan kan halen? Heb deze namelijk even nodig voor een missie...
Nakebod's Webcam Archive
Reg. datum: 18 maart 2005
Aaahhh, de enige plek waar ik nog niet had gezocht,quote:Blaise schreef op zondag 25 mei 2008 @ 16:42:
Via je telefoon.
En waar staat Jacob zijn auto danquote:
Als hij een vriend is geworden kan je 'm bellen voor wapens...quote:LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]
En waar staat Jacob zijn auto danIk kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...
Ga met hem 'daten' tot hij je boven de 75% mag. Dan kun je hem vragen langs te komen met een kofferbak vol met wapens.quote:LWaS schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:50:
[...]
En waar staat Jacob zijn auto danIk kan momenteel wel met hem afspreken, maar dan moet ik hem volgens mij zelf ophalen...
Edit: spuit elf
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan stekenquote:Enu schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:33:
Ik heb zojuist GTA IV gespeeld bij een maat van me, ik moet zeggen het is erg vet. Ik hoop dat ie spoedig op de PC komt zodat het MTA of GTA: MP team een mod maakt zodat je met meer mensen online kan, dit vond ik namelijk wel heel weinig. Ik heb liever 50 vs. 50 in zo'n grote stad.
Reg. datum: 07 april 2008
Nu wachten op de next-gen serversquote:Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]
even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Ik zie het probleem niet?quote:Boeboe schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:17:
[...]
even spontaan een servertje opzetten waar je 100 mensen + physics in kan steken
Server voor GTA IV hoeft niet veel zwaarder te zijn dan de hudige SA-MP servers voor 200 man.
Maar goed, er wordt iig al research gedaan naar GTA IV door bepaalde partijen, alleen als GTA IV er voor de pc komt, duurt het waarschijnlijk nog wel een jaar of 1/1.5 voordat er een speelbare GTA IV multiplayer mod is zoals we nu hebben met MTA/SA-MP.
Nakebod's Webcam Archive
Reg. datum: 28 mei 2005
De Car Cannon
Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html
gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)
Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.
erg grappig
tooter wijzigde dit bericht 25-05-2008 18:44 (6%)
hehe gek onnie
Reg. datum: 01 december 2006
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Bij mij blijft íe gewoon op zn kop liggen, je zult dus moet uitstappen.quote:rCk schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:55:
Even een klein vraagje, ik heb GTA IV nog niet, dus daarom vraag ik het. Zodra je auto op de kop land, gaat ie dan zoals bij de voorgaande in brand staan of blijft ie nu liggen. Lijkt me wel wat normaler eerlijk gezegt.
MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .
ouch.. wat je dus niet moet doen is er hard tegenaan lopen.. trust me..quote:tooter schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:36:
Whaha was net ff aan het zoekken op verschillende fora`s naar leuke bugs en Ik heb toch een mooie bug gevonden weet niet of iej al bekend is maar post em toch.
De Car Cannon
Plaatje van plaats
http://img55.imageshack.us/img55/4503/car1mapoq2.jpg
Filmpje van de Car Cannon
http://spikedhumor.com/ar...t-Auto-IV-Car-Cannon.html
gewoon naar die schommel heen rijden en dan met de achterkant tegen aan beuken tot de kettingen van de schommel gan bewegen en BOEEM.( kan met elke auto in zowel multi als single player)
Ik ben het gehele eerste eiland al overgevlogen in een Hummer en kwam in het water terecht.
Ze hebben zelfs zo al een heli uit de lucht geknald.
erg grappig
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Geweldig. Net ff mee lopen kloten in multiplayer
Nu ga je pas echt het demage systeem van GTA waarderen
Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg"quote:
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Niet met je voorkant maar met je achterkant er tegenaan rijden kán helpen natuurlijkquote:KnEuTeR schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:30:
[...]
Me auto schiet wel hard weg, maar ik val er de hele tijd al gelijk uit me auto zodat ik niet "meevlieg"Hoe doe je je gordels om?
vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.