Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Snelle motors lopen stuk.
Reg. datum: 14 oktober 1999

zijn er eigenlijke meerdere eindes?

vind het leuk concept maar ditmaal te gemakkelijk uitgemolken weer.

misschien nog keer overdoen en eea anders beslissen ;)

daarna maar op markplaats :s

Bezig met ICND1 Passed , ICND2 Passed , SND Passed , SNRS Passed,SNPA,CANAC,IPS.

Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
sjonge jonge jonge jonge, heb je geen baan ofzo :P

>.<
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:
Jerry schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:43:
[...]

Komt door de nieuwe physics engine die ze gebruiken, erg netjes :).
Die vind ik op zich ook leuk maar ik irriteer me mateloos aan dode poppetjes die weer opstaan om 20cm verderop weer te gaan liggen :(

I give in to sin..because you have to make this life liveable...

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Vanholm schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:47:
Ik vind het hele taxi-systeem overbodig, het maakt je lui. Dat is net het leukste aan GTA, lekker cruisen door een stad met een muziekje op en laatjemaargehen 8)
Ga je 4 keer dood op een missie, kun je weer 4 keer naar een bepaald punt rijden. I don't think so, dan pak ik lekker een taxi. Het mooie is, is dat je de keuze hebt. Je kán lekker cruisen op weg naar een missie, als je dat steeds maar weer overnieuw doen leuk vind, of je kán een taxi pakken en snel met de missie beginnen. Het feit dat je dergelijke keuzes krijgt, is juist een geweldige feature van het spel. Zo wordt je niet gedwongen iets te doen, maar kun je juist echt vrij zijn ;)

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

Grrr...!!!
Heel irritant, ben je lekker bezig met een potje team deathmatch tot 50.000 dollar.
Dan weet je van tevoren al dat het er om gaat om het zo lang mogelijk uit te houden, en niet om de kills.
Dan is er nog 1 tegenstander over, die finaal afgeslacht word.
In plaats van gewoon op te geven of iets gaan ze op de vlucht, fijn heel Liberty City door racen om een vijand te doden.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Elven wizard
Reg. datum: 27 april 2004

ik heb gisteren en vandaag geprobeerd met een kameraad van mij samen gta iv multiplayer te spelen maar wat een gedoe is dat zeg. Heel veel van de mensen die hosten gaan niet eens op "ready"

Iemand enig idee of je ook zelf kunt hosten en dan een friend kunt inviten en ook nog zodat random players kunnen joinen, Toen wij het probeerden kon er verder niemand joinen?

Elven Wizard

Reg. datum: 08 maart 2007

Ben vandaag ook maar eens verder gegaan met GTA IV. Had eindelijk een mail gehad van LawChick, en ook op eerste date geweest. Ze wilde wat eten, dus ik naar een restaurant. Kom ik naar buiten, begint ze te roepen dat het niks voor haar was, en of ik haar maar snel naar huis wilde brengen. Ik haar naar huis gebracht, maar daarna niks meer gehoord.

Geen telefoontje, geen sms, geen mail, en ik kan haar ook niet bellen. Hoe nu verder? Moet ik wachten, of wat moet je doen om haar nog een keer te daten?

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

Reg. datum: 15 juni 2006

quote:
Tukker_T schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:32:
ik heb gisteren en vandaag geprobeerd met een kameraad van mij samen gta iv multiplayer te spelen maar wat een gedoe is dat zeg. Heel veel van de mensen die hosten gaan niet eens op "ready"

Iemand enig idee of je ook zelf kunt hosten en dan een friend kunt inviten en ook nog zodat random players kunnen joinen, Toen wij het probeerden kon er verder niemand joinen?
Je kan zelf een game aan maken. Moet je kiezen voor een bepaalde gamemode en bij de opties kan je dan het aantal private slots in stellen. Als je dus geen andere mensen in je server wilt kies je voor het maximum aantal private slots. Op die manier kunnen er alleen mensen joinen die je zelf invite. Wil je met 3 andere vrienden spelen? Dan kies je gewoon voor 3 private slots en dan worden de overige slots gevuld met random mensen.

Als je echt puur alleen mensen wilt inviten in je game kan je natuurlijk ook kiezen voor party mode ;)
quote:
Acid__Burn schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:58:
Ben vandaag ook maar eens verder gegaan met GTA IV. Had eindelijk een mail gehad van LawChick, en ook op eerste date geweest. Ze wilde wat eten, dus ik naar een restaurant. Kom ik naar buiten, begint ze te roepen dat het niks voor haar was, en of ik haar maar snel naar huis wilde brengen. Ik haar naar huis gebracht, maar daarna niks meer gehoord.

Geen telefoontje, geen sms, geen mail, en ik kan haar ook niet bellen. Hoe nu verder? Moet ik wachten, of wat moet je doen om haar nog een keer te daten?
Had hetzelfde :) ,je kan haar weer daten op lOvemeet.net. Ik zou volgende keer naar 69th Street gaan.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Reg. datum: 08 maart 2007

quote:
Tankbuster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:15:
[...]

Had hetzelfde :) ,je kan haar weer daten op lOvemeet.net. Ik zou volgende keer naar 69th Street gaan.
Ok, maar vind het toch vreemd dat je dan niks meer hoort. Je moet dus via een andere site met haar daten... :?

All spelling and grammar mistakes in my post are intended and solely serve the purpose of amusing the reader! They are the intellectual property of the author.

Reg. datum: 14 november 2006

Net even San Andreas weer gespeeld.. En niet normaal wat GTA 4 voor een verschil is. Graphics waren weliswaar helder en scherp, maar de rest is gewoon niet normaal lelijk ineens. Kreeg een beetje "Mary goes to happyland" idee erbij, felle kleuren, hoekig, en gewoon lelijk. Auto's poppen op in slechte kwaliteit, om dichterbij te verbeteren, en zijn sowieso erg vlak en vierkant.

Rijden is ineens alsof je op een straaljager zit, zo snel acceleer je , en zit je op top speed. Alles leek gewoon 2 keer zo snel te gaan als ik herinnerde. Dan is GTA 4 ineens een stuk realistischer, echt een heel stuk.

Als je iemand aanrijd, zijn physics afwezig (je verwacht dat iemand op de motorkap klapt, wat dat betreft is GTA 4 echt een heeeel goede stap in de goede richting ;)). Maar goed, ik dwaal af: of degene die je aanrijd vliegt meters de lucht in, of, als je het langzamer doet, word statisch weggedrukt, om ineens plat onder de auto te verdwijnen.

Al met al: Je merkt pas hoe ver GTA 4 vooruitgegaan is, als je San Andreas weer eens speelt.. Wow.. just wow..

Reg. datum: 27 april 2007

Wat ik wel jammer vind is dat sommige dingen echt zeldzaam lijken te zijn. In de vele uren dat ik GTA IV gespeeld heb ben ik bijvoorbeeld maar twee keer een agent tegengekomen die de kofferbak van een verdachte doorzoekt. Waarvan een van de twee zelfs totaal gescript is. Er staat altijd een politiewagen met afzetting ervoor aan het begin van een brug waar je langskomt tijdens een van de races voor Brucie op het middelste eiland.

Ceci n'est pas une titre

quote:
GTACrime schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:43:
[...]

Ehm, niet? In de vorige delen zat geen GPS... daar moet je zelf de route zoeken naar een puntje op de kaart. ;)
Ja, en? Het enige verschil is dat je het nu automatisch hebt, waar je vroeger handmatig moest je 'doel' zetten. Voor de rest is het krak hetzelfde. IN vorige delen kon je zeer zeker ook je route vastleggen, en het was ook zo'n groen lijntje dat je moest volgen.

Je moet al tamelijk wat fantasie hebben om daar iets anders in te zien ;)

Vanholm wijzigde dit bericht 24-05-2008 23:15 (20%)

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Snelle motors lopen stuk.
Reg. datum: 14 oktober 1999

quote:
6pack15 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:14:
[...]

sjonge jonge jonge jonge, heb je geen baan ofzo :P
alle missies gedaan en allemaal in 1x . was z gedaan.

leuk maar weinig nieuws uiteindelijk.wilde het verhaal weten :p

de spelletjes spelen vind ik leuk maar niet leuk genoeg om daar mee de 100% te gaan halen.

en heb een baan. snel gespeeld. baan en studie gat echt voor.

of laat hem liggen tot de winter of marktplaats

Bezig met ICND1 Passed , ICND2 Passed , SND Passed , SNRS Passed,SNPA,CANAC,IPS.

Reg. datum: 27 april 2007

quote:
Acid__Burn schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:17:
[...]

Ok, maar vind het toch vreemd dat je dan niks meer hoort. Je moet dus via een andere site met haar daten... :?
Uhm... Lawchick kan je toch alleen maar op lovemeet.net daten?

Elven wizard
Reg. datum: 27 april 2004

quote:
Deismyna schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Je kan zelf een game aan maken. Moet je kiezen voor een bepaalde gamemode en bij de opties kan je dan het aantal private slots in stellen. Als je dus geen andere mensen in je server wilt kies je voor het maximum aantal private slots. Op die manier kunnen er alleen mensen joinen die je zelf invite. Wil je met 3 andere vrienden spelen? Dan kies je gewoon voor 3 private slots en dan worden de overige slots gevuld met random mensen.

Als je echt puur alleen mensen wilt inviten in je game kan je natuurlijk ook kiezen voor party mode ;)
ahhh ja bedankt we waren blijkbaar iets te ongeduldig, de multiplayer is really nice.

Elven Wizard

>.<
Reg. datum: 11 februari 2005

I give in to sin..because you have to make this life liveable...

Reg. datum: 04 juni 2005

WTF ligt het aan mij of kun je de laatste tijd bijna geen multiplayer meer doen? Krijg telkens connection to other players lost :S Maar als ik zelf host heb ik totaal geen problemen? Zelfde als ik Co-op speel.

(PS3 versie).

Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
Capo schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:52:
[...]

alle missies gedaan en allemaal in 1x . was z gedaan.

leuk maar weinig nieuws uiteindelijk.wilde het verhaal weten :p

de spelletjes spelen vind ik leuk maar niet leuk genoeg om daar mee de 100% te gaan halen.

en heb een baan. snel gespeeld. baan en studie gat echt voor.

of laat hem liggen tot de winter of marktplaats
Ja ohke, maar verkopen is een zonde, daarvoor zou je gekruisigd moeten worden :P
Gewoon lekker tot de winter laten liggen (ookal is het weer nu ook schijt)
Gta is echt de enigste game die je gewoon soms ff kan spele en gewoon wat aankloten, zonder dat het verveelt naar mijn mening

voorheen: MvdKelen

quote:
Achillias schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:56:
WTF ligt het aan mij of kun je de laatste tijd bijna geen multiplayer meer doen? Krijg telkens connection to other players lost :S Maar als ik zelf host heb ik totaal geen problemen? Zelfde als ik Co-op speel.
(PS3 versie).
Probeer je router firmware eens te updaten, daarme was ik van die foutmelding af.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

White Trash

Ik vind die socialclub site wel erg slecht hoor ik heb nu al meer dan 1,5 week de story uitgespeeld, maar op die site staat nog steeds dat ik de story niet uit heb. Sowieso stonden mijn eerst stats er pas na 1,5 week op terwijl ik op de release al mijn live tag gelinked had.

Antec Sonata 380Watt | ASUS P4P800Del | PIV 2.8C GHz HT 800Mhz | Corsair 1024MB DDR400 Twinx | MSI Geforce6800GT 256 Mb | Raptor SATA 36GB 10.000 RPM | WD 320Gb SATA 7200 RPM | DVD 16X48 Toshiba | CD-RW 52x24x52 BenQ | Logitech MX500

quote:
computergek schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:53:
[...]

Uhm... Lawchick kan je toch alleen maar op lovemeet.net daten?
Ja, dat klopt. Ik had het verkeerd geschreven :)

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
M a r c o schreef op zondag 25 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Probeer je router firmware eens te updaten, daarme was ik van die foutmelding af.
Heb juist de firmware van me router vernieuwd en sinsdien die melding.

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Hier gisteravond ook uitgespeeld, gekozen voor revenge dat hoort gewoon erbij. Overall viel de game me tegen. Er zat niet echt een mooie verhaallijn in, het aantal gebouwen waar je in kunt is weinig, en ik miste zaken als een parachute, kill frenzy, en moeilijkheidsgraad. De game is gewoon niet moeilijk. Verder (op PS3) regelmatig framedrops bij achtervolgingen, explosies en drukke gevechten. Alles geforceerd op 1080p laten draaien, dat zou zelfs nog vloeiender moeten lopen maar helaas.

Het cover systeem zuigt, vaak doet het niet wat je wilt doen en de camera werkt dan echt niet mee. Via coversysteem granaten gooien is erg lastig voor Niko, want 9/10 keer gooit hij hem tegen een rand aan waardoor je opeens snel moet rennen voor je leven. Iets wat zou moeten zijn verbetered, dat auto's aanwezig blijven kan ik niet terugzien. Ik kijk op moment a een straat in en er rijdt geen auto, ik draai me even om en weer terug en opeens staat er een file van auto's :S

Besturing van auto's viel an sich nog mee, behalve dat sportauto's (pagani, aston martin, modena, lambo) een sportonderstel ontberen en over de weg bewegen als slappe dweilen, maar ze zijn vooral bij motoren echt doorgeslagen in physics.

Ik miste ook in deze game het Vice City gevoel.

House M.D
Reg. datum: 06 mei 2007

het is dan ook wel even een andere setting dan vice city, vice city was toen der tijd geweldig, en nu nog, maar je moet wel open staan voor andere avonturen, ze hadden ook gewoon een remake van vice city kunnen maken, maar als je daar dan blij mee was geweest :P

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: