Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 augustus 2006

Heb het spel nu weekje in bezit en zit op 26% van het spel...maar man o man wat irriteer ik mij aan die dag- nachtcyclus. Normaal vind ik dat echt vet, maar in dit spel is het gewoon kut. In San Andreas was het perfect, in GTA IV is het ronduit bagger. Je ziet (bijna) niks meer in het donker. Ik rij dan met grote lichten aan maar het zich is bagger, laat staan dat wanneer je een missie moet doen het pikke donker is. Ik heb gewoon letterlijk 20 minuten moet zoeken naar een deur in het donker... |:( :X

Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.

Echt een afknapper :O

Nederlander in Belgie

Dat ligt hem dan meer aan jou instellingen / monitor dan aan het spel hoor. In de nacht is het juist erg mooi met alle lichtjes etc.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Reg. datum: 23 oktober 2006

quote:
Cubic X schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:01:
Heb het spel nu weekje in bezit en zit op 26% van het spel...maar man o man wat irriteer ik mij aan die dag- nachtcyclus. Normaal vind ik dat echt vet, maar in dit spel is het gewoon kut. In San Andreas was het perfect, in GTA IV is het ronduit bagger. Je ziet (bijna) niks meer in het donker. Ik rij dan met grote lichten aan maar het zich is bagger, laat staan dat wanneer je een missie moet doen het pikke donker is. Ik heb gewoon letterlijk 20 minuten moet zoeken naar een deur in het donker... |:( :X

Brightnes veranderen heeft geen enkel effect. Het spel is gewoon te donker om fatsoenlijk te kunnen kijken. Daarnaast lijkt de nacht wel 3x zolang te duren dan overdag. Het duurt tijden voordat het licht is, maar na enkele ongenblikken (of na het starten van missies) is het weer nacht en is het zicht weer kut.

Bij mij werkte het contrast veranderen redelijk goed. En verder speel ik altijd op mn kamer met de gordijnen dicht, zodat je niet allemaal irritante reflecties in beeld hebt. Dit scheelde voor mij al heel veel iig.

Reg. datum: 16 maart 2006

wat ik wel vind is dat er een bepaald uur overdag is dat het er echt TE grijs/grauw uitziet .. .maar 's nachts .. vind ik allemaal wel meevallen (doom3 anyone?)

E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

quote:
deCube schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Klopt:

spoiler:
Er staat volgens mij "Get rid of Isaacs men" of iets in die trant, dat kan je op 2 manieren lezen, je knalt ze af, of je schudt ze af. :P

Succes!
inmiddels missie voltooid :P
je kunt inderdaad gewoon wegrijden en ze afschudden :D.
damn zit ik daar een avond over te vloeken 8)7

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 06 november 2006

Soms is het ook erg mistig... je hebt geloof ik 3 opties om je beeld wat duidelijker te maken.
Naast de brightness en contrast ook iets met kleuren...

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:

staat daylight saving aan op je xbox? dat loste bij mij ook het probleem op toen ik het had uitgezet.

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

ossu!

euh..."daylight saving" is gewoon voor automatische overschakeling tussen zomer- en winteruur 8)7
Reg. datum: 13 november 2005

quote:
spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:32:
[...]

staat daylight saving aan op je xbox? dat loste bij mij ook het probleem op toen ik het had uitgezet.
:+

_/-\o_

Bedankt, jij hebt mijn hele baaldag hier op het werk weer goed gemaakt.
Heb even dubbel gelegen, dat had ik nodig.

:)

Smells like burned silicon...
Reg. datum: 08 juni 2003

quote:
nioz schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:07:

[...]

Ik vind zelf dat in deze vergelijking de reviewer iets te veel van zijn persoonlijk mening laat zien in plaats van er een objectieve/technische vergelijking van te maken. Sommige voor- of nadelen doet hij af als niet boeiend, terwijl hij andere wel weer zwaarder mee laat wegen. Ik vind dat hij beter de feiten had kunnen presenteren zodat een ieder zelf kan kiezen wat hij of zij belangrijk vind. Maargoed, als je daar omheen leest staat er wel wat nuttige informatie in het artikel over de performance op beide consoles :)
Ik heb zelf beide versies, maar ik vind de framerate toch iets beter op de xbox dan op de PS3, terwijl de PS3 er wat mooier uitziet. De xbox versie speelt hierdoor net iets lekkerder.

Chip-Con Prometeia|Opteron 144|OCZ EL PC3200(TCCD)|Corsair XMS PC3500C2 Rev1.1(BH-5)|DFI LP NF4 SLI-DR|MSI K8N NEO2|nVIDIA GeForce 6800Ultra|Leadtek GeForce4 TI4600|8v Multipoint Injection

Quads rule !

quote:
yzf1kr schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:36:
[...]

:+

_/-\o_

Bedankt, jij hebt mijn hele baaldag hier op het werk weer goed gemaakt.
Heb even dubbel gelegen, dat had ik nodig.

:)
sarcasme ? :o :P

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Me OS X

quote:
Volgens mij heb je niet de gaten wat Daylight savings inhoud? :P
Ik lag ook wel even dubbel hier. :D

* Iemand nog suggesties?

Reg. datum: 23 januari 2007

quote:
Krespo schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:31:
Soms is het ook erg mistig... je hebt geloof ik 3 opties om je beeld wat duidelijker te maken.
Naast de brightness en contrast ook iets met kleuren...
Saturation oid.

Devt

http://files.redvsblue.com/web/images/comic/20080522RT0277.jpg
:P

1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V

Witness my imperfection!

quote:

Welkom in een enigszins realistische spelwereld. Ik kan 's nachts ook niet lang met m'n grootlicht aan volgas door Nijmegen knallen zonder brokken te maken :P

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Quads rule !

quote:
--MeAngry-- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:59:
[...]

Volgens mij heb je niet de gaten wat Daylight savings inhoud? :P
Ik lag ook wel even dubbel hier. :D
ik dacht zoiets van...dat ie minder backlight gebruikte als je het aan had staan. Maar vertel me alsjeblieft wat het dan is :X

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:06:
[...]

ik dacht zoiets van...dat ie minder backlight gebruikte als je het aan had staan. Maar vertel me alsjeblieft wat het dan is :X
.... zomertijd en wintertijd :P

XBOX 360 GamerTag ---- "He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past."

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
spyros schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Wikipedia: Daylight saving time
Oftewel: zomertijd.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 09 november 2005

Het zou natuurlijk kunnen dat het spel aan die systeem setting ziet dat het wintertijd is en dan het spel grauwer maakt de dagen korten, zomertijd instellen zou dan dus idd helpen langere dagen en zonniger.

Het zou kunnen.

PSN ID: Svennie-NL

ossu!

quote:
Svennie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:19:
Het zou natuurlijk kunnen dat het spel aan die systeem setting ziet dat het wintertijd is en dan het spel grauwer maakt de dagen korten, zomertijd instellen zou dan dus idd helpen langere dagen en zonniger.

Het zou kunnen.
...nee :p
Quads rule !

quote:
buran schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:14:
[...]

.... zomertijd en wintertijd :P
:z :z oh lol die had ik niet door O-) Maarja..ik zie wel alles op mn xbox :+

NederCam.nl

Ik ben benieuwd, GTA IV is mijn 1e GTA die ik op een console speel, er zullen vast wel veel mensen hier zijn die ook GTA SA hebben gespeeld op een console.
Ik ken GTA SA alleen van de pc (Ook wel eens met joypad gedaan) en ik vind daar alle motoren veel fijner rijden dan in GTA IV, ik kan er maar niet aan wennen. Ligt dit aan de pc versie van SA, of was het in SA gewoon makkelijker rijden/minder realistich? Of ben ik gewoon zo onhandig @ GTA IV? :P

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Nakebod schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:01:
Ik ben benieuwd, GTA IV is mijn 1e GTA die ik op een console speel, er zullen vast wel veel mensen hier zijn die ook GTA SA hebben gespeeld op een console.
Ik ken GTA SA alleen van de pc (Ook wel eens met joypad gedaan) en ik vind daar alle motoren veel fijner rijden dan in GTA IV, ik kan er maar niet aan wennen. Ligt dit aan de pc versie van SA, of was het in SA gewoon makkelijker rijden/minder realistich? Of ben ik gewoon zo onhandig @ GTA IV? :P
Alle GTA III engine gebaseerde games hebben gelimiteerde opties kwa rij realisme! De auto's konden hun eigen gewicht, acceleratie en topsnelheid hebben maar elke auto reed even makkelijk door de bocht! Dat was gewoon een limitatie van de engine!

In GTA is het heel anders, vering, gewicht verdeling, remmen, stuurbekrachtiging ja of nee.

Het is waar dat zelfs in GTA III games je autos'had die je niet moest gebruiken, slome rotbakken! Maar die waren alleen maar sloom!

Nu zijn de rotbakken, sloom, zwaar, sturen slecht..
Feit is goedkope amerikaanse auto's zijn bakbeesten, langzaam maar rijden ook kwa comfort dus heerlijk. Europese sport auto's zijn over het algemeen "twitchy" en dat kun je ook zeggen van de europese cheap ass auto's.

Taxi's rijden dertegen heerlijk!

En motoren? Ik vindt ze best aardig rijden maar laten we wel blijven het blijven motoren! En motorrijders moeten gewoon uit hun doppen kijken!

swampy wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:19 (9%)

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

NederCam.nl

Ik hoor het wel, ik moet nog wat oefenen voordat ik de laatste missie haal :+

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

Ik vind de motoren ook lastiger te besturen dan in SA.
In de voorgaande GTA's durfde/kon ik nog wel vol gas door de straten scheuren. Nu gaat dat niet altijd zonder fantastische crashes.
Al heb ik soms het idee dat auto's zijn geprogrammeerd om precies van rijbaan veranderen, of afslaan als je er aan komt.
Het eerste wat ik deed bij de eerste keer spelen was de contrast veranderen.
Ik heb de verhaallijn na 3 dagen doorlopen en ben nu hooked aan team deadmatch.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: