Per type spel heeft geen enkele zin om van de grote topic af te raken. In FPS gaat iedereen natuurlijk gewoon de Grote Counter-Strike Thread blijven gebruiken. Het is nu juist rommelig omdat alle hardware en games door elkaar staan. Daarom is mijn indeling (zie hieronder) een goede oplossing om orde te scheppen in de rommel. Ik denk dat veel mensen die een Wii hebben liever alle Wii-games bij elkaar zien, dan alle FPS. Of iedereen met een PSP de PSP games bij elkaar, dan alle racegames. Dat hele genres gedoe zie ik echt niets in.quote:Lighteye schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:42:
Categorieën is misschien nog wel het beste. Minder populaire genres kun je ook samenvoegen onder 1 subfora om niet een hele waslijst te krijgen.
Kun je een spel als GTA IV niet onder de genre sandbox plaatsen? Heb je bijvoorbeeld simcity/transport tycoon/the sims/spore. Vallen ook min of meer onder sandbox of zogenaamde godgames. Bijvoorbeeld sandbox/godgames als 1 subforum eventueel simulatie er nog bij. TAGS wel verplicht blijven stellen voor welk systeem het beschikbaar is.
Als de (SGD) crew nu eens een beslissing maakte dan zou er een nieuw topic kunnen komen om te discussiëren wat de genres zouden moeten zijn en welke samen in 1 subforum zouden kunnen?
En tot slot misschien nog wel 1 algemeen hardware console subforum voor bijvoorbeeld alle hardware die te gebruiken is op consoles.
En SPV toegankelijker maken door bijvoorbeeld een standaard voorbeeld lijstje te maken (van het os/hardware/temperaturen/eventueel wijzen op screenshot die het kan uitleggen/iig wat algemene info om de topicstarter het makkelijker te maken en uiteindelijk voor de users die het probleem beter kunnen analyseren en eventueel oplossen) die men dan kan overnemen in een topicstart.
Desktop Gaming
Console Gaming
>> Games
>> Wii Hardware & Exclusives
>> PS3 Hardware & Exclusives
>> Xbox360 Hardware & Exclusives
>> Portable Hardware & Exclusives
Overigen
Holoris wijzigde dit bericht 17-05-2008 23:44 (11%)