Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Creator Owner
Reg. datum: 11 maart 2002

Ik herhaal mijn vraag uit het vorige topic even, want ik zit hier echt in vast:

Op een gegeven moment kun je packages gaan leveren voor Little Jacob. Je moet dan voor een bepaalde tijd een pakket leveren. Dit gaat okay, behalve dat wanneer ik op het punt aankomt de locatie geel is met een pijltje naar beneden. Ik kan daar blijven rondrijden, maar ik zie niemand staan.

Iemand enig idee waar ik naar moet zoeken?

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

100% pixelated!
Reg. datum: 22 februari 2001

Kan iemand mij vertellen hoe groot de spelwereld is in vergelijking met de eerdere delen ?
Ik zit nu GTA3 te spelen omdat ik de eerste lichting GTA4 heb gemist :'( .... hopelijk kan ik hem zaterdag ophalen :)

-= 1 Spark Short of Insanity =-

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
harlekein schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:16:

Op een gegeven moment kun je packages gaan leveren voor Little Jacob. Je moet dan voor een bepaalde tijd een pakket leveren. Dit gaat okay, behalve dat wanneer ik op het punt aankomt de locatie geel is met een pijltje naar beneden. Ik kan daar blijven rondrijden, maar ik zie niemand staan.

Geen idee wat of je er iets aan hebt, maar pijltje naar beneden, dan moet je proberen of je lager kunt komen, degene zit dus onder je...

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
Phusebox schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:16:
tis duidelijk dat dit mijn eerste GTA is sinds deel 1... bak er dus blijkbaar niks van, echt goed gericht schieten tijdens een achtervolging lukt me dus nooit.

En ik wordt helemaal gek van die telefoon, zo heb je uren niks te doen, zo krijg je 5 telefoontjes van mensen waar je naartoe moet binnen 5 minuten... dus no way dat ik dat allemaal kan halen.
Je kan ook je baas opbellen voor een job als je niets te doen hebt, meestal nadat je een paar kleine missies gedaan hebt.
quote:
Achtervolgingen sucken sowieso, door het donkere beeld mis ik de halve tijd waar ze naartoe zijn.
Brightness kan je gewoon instellen bij de opties :P

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
ScrooLoose schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:20:
Kan iemand mij vertellen hoe groot de spelwereld is in vergelijking met de eerdere delen ?
Ik zit nu GTA3 te spelen omdat ik de eerste lichting GTA4 heb gemist :'( .... hopelijk kan ik hem zaterdag ophalen :)
Het is qua totale oppervlakte iets kleiner dan San Andreas, maar voor mn gevoel is het een stuk groter. Alles is een stuk drukker en er is veel meer te doen, dus stukken woestijn en akkers zoals in San Andreas kom je niet tegen, maar qua "speeldichtheid" van het gebied is het veel groter.

Reg. datum: 19 september 2002

quote:

Als je bij het pijltje bent uitstappen en daar naartoe lopen.
Reg. datum: 06 januari 2007

quote:
Phusebox schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:16:
tis duidelijk dat dit mijn eerste GTA is sinds deel 1... bak er dus blijkbaar niks van, echt goed gericht schieten tijdens een achtervolging lukt me dus nooit.

En ik wordt helemaal gek van die telefoon, zo heb je uren niks te doen, zo krijg je 5 telefoontjes van mensen waar je naartoe moet binnen 5 minuten... dus no way dat ik dat allemaal kan halen.

Achtervolgingen sucken sowieso, door het donkere beeld mis ik de halve tijd waar ze naartoe zijn.

De eerste 3 uur vond ik te slap, daarna 3 uurtjes leuk gegamed, en nu wordt ik dus gek van die phone. En ik ben niet eens van het eerste eiland af... heb er niet genoeg geduld voor denk ik.

En waarom worden mijn zonnebril en pet steeds verwijderd als ik een savegame laad, of de game stop en opnieuw start... vaag.
Misschien omdat je die pet en zonnebril dan nog niet heb opgeslagen? Gokje hoor

Reg. datum: 06 januari 2007

quote:

misschien ff op youtube kijken en zoeken op de naam van de missie. Ik heb daar namelijk al een paar missies zien staan.

Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
ScrooLoose schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:20:
Tja ik zit nog steeds op het eerste eiland en er is werkelijk al zoveel te zien en te doen. Volgens mij kan je eiland 1+ 2 van gta 3 vergelijken met eiland 1 van gta 4. Zeker kwa bezienswaardigheden. :)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

ik kwam daarnet even op het vliegveld. De macht van de politie was me meteen duidelijk :-) . 4 sterren
Weet nu iemand of die wanted level altijd gaat komen op het vliegveld, of zou dit tijdelijk zijn omdat ik nog geen andere eilanden vrijgespeeld heb.

Ik stunt namelijk graag op de vliegvelden: veel plaats , hoge snelheden
Maar met 4 sterren is zoiets onmogelijk

Bezint eer ge begint.
Reg. datum: 03 oktober 2004

Is die al uit :P

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Ik ben met het gemis van een 360 of ps3, maar uit pure armoede San Andreas aan het installeren. :'(

-

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
Fairline schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:28:
ik kwam daarnet even op het vliegveld. De macht van de politie was me meteen duidelijk :-) . 4 sterren
Weet nu iemand of die wanted level altijd gaat komen op het vliegveld, of zou dit tijdelijk zijn omdat ik nog geen andere eilanden vrijgespeeld heb.

Ik stunt namelijk graag op de vliegvelden: veel plaats , hoge snelheden
Maar met 4 sterren is zoiets onmogelijk
gister dus ook gehad, ook nog geen andere eilanden vrij gespeeld, maar op vliegveld is zoveel te doen

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Loser For Life

quote:
AMD1800 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:25:
[...]

Misschien omdat je die pet en zonnebril dan nog niet heb opgeslagen? Gokje hoor
ehm ik speel al 5 uur met pet en zonnebril al tig keer ge-autosaved en nu opeens verdwijnt ie steeds?

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Ik heb nu ook GTA voor de PS3 maar ik vind de framerate echt om te huilen! Ik zie het vaak gewoon haperen. Ik weet niet of dit aan het spel ligt, aan de PS3 of alleen mijn PS3. Hoe vinden jullie de framerate op Xbox?

>> Signature?

Reg. datum: 29 januari 2007

quote:
ChiLLeR schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:45:
Ik heb nu ook GTA voor de PS3 maar ik vind de framerate echt om te huilen! Ik zie het vaak gewoon haperen. Ik weet niet of dit aan het spel ligt, aan de PS3 of alleen mijn PS3. Hoe vinden jullie de framerate op Xbox?
Volgens de reviews is het om en nabij hetzelfde, de een zegt dat de xbox iets sneller is de ander de ps3. Meestal gaat het hier wel goed, alleen sommige drukke scenes (p3) gaat wel moeizaam. Maar dat had ik op de pc ook altijd met GTA :)

Reg. datum: 28 juni 2006

Bij mij lijkt de zit functie niet zo goed te werken. Elke keer als ik een song Zit dan check ik bij de rockstar social club maar er komt niks doorheen. Ik heb me PSN wel gelinked aan de rockstar site.

Iemand anders hier problemen mee? Ik heb de ps3 versie

PSN: Zerokill

Reg. datum: 13 mei 2007

Bij een winkel is de PS3 + GT5p ¤388. Als ik er dan nog GTA IV bij koop bij Chear ( +¤55 = 443) kom ik uit op ¤443, is dit een goede deal? Of kan ik het ergens goedkoper krijgen? :>

MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:11:
Bij een winkel is de PS3 + GT5p ¤388. Als ik er dan nog GTA IV bij koop bij Chear ( +¤55 = 443) kom ik uit op ¤443, is dit een goede deal? Of kan ik het ergens goedkoper krijgen? :>
quote:
Zo biedt de speelgoedketen een 40GB Playstation 3 met Grand Theft Auto IV en Gran Turismo 5 Prologue voor 399 euro,
nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten

Het goedkoopste is echter de xbox360 Arcade (199) + GTA (50) = 249, euro.

Holoris wijzigde dit bericht 01-05-2008 14:16 (23%)

Reg. datum: 12 februari 2005

Als je in een politie auto zit en stil staat, druk dan op LMB (bij xbox) op een 'vigilante' menu te krijgen. Je kunt dan de most wanted criminelen gaan arresteren. Levert dit nog een achievement of iets dergelijks op?

Supra Addict

Er is toch een lijst met achievements gepost??? Zoek daar eens op zou ik zeggen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Holoris schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:15:
[...]

[...]

nieuws: Toys 'R' Us grijpt introductie GTA IV aan om zichzelf op de kaart te zetten

Het goedkoopste is echter de xbox360 Arcade (199) + GTA (50) = 249, euro.
Bedankt, ik ga met mn broer overleggen. ( als de leenbakker weer terug is vn zn werk :p )
Ik ga liever voor de PS3, ik vind die controller beter, gratis PSN, Blu ray ( voor mn vader) en GT5 :p.

rickyy wijzigde dit bericht 01-05-2008 14:40 (9%)

MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .

Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
Kaasje123 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:04:
[...]

Wat erger ik me aan die trut van de voice over.... Zoals gewoonlijk weer een zeer gekleurd item over een game. Ik HAAT juist om dit soort redenen als de media een item over een game maakt. Het heeft ALTIJD een negatieve ondertoon. Ik zou ze verdomme nog aan toe eens vast moeten binden, lucifers tussen hun oogleden zetten en alle 4 de saw delen moeten laten kijken. :(
IDD, jammer. Alleen de noemer, "een spelletje". Noem het of een spel of een game. Miljoenenproducties zijn het tegenwoordig. Ze zitten daar nog vast in de pong tijd.
Wel grappig dat veel mensnen ineens weten wat de/een game inhoudt als ze iets op het nieuws zien zonder ooit een game te hebben aangeraakt.

Witness my imperfection!

quote:
rickyy schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:40:
[...]
Bedankt, ik ga met mn broer overleggen. ( als de leenbakker weer terug is vn zn werk :p )
Ik ga liever voor de PS3, ik vind die controller beter, gratis PSN, Blu ray ( voor mn vader) en GT5 :p.
Wel enigzins zonde van de extra content die je dan mist.

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Acties: [view]

Door: dusty
Global Moderator
Y! Celebrate Life!

quote:

Zoals hierboven al vermeld, hij staat lager dan straat niveau. Om wat exacter te zijn staat hij onder de "brug" :)

Curlio.com Music News For You!
Y! Celebrate Life!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: