Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Armada schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:47:
[...]

Wat staat er dan op de hoes? "Schakelt niet terug naar 720? " :+
Op de hoes staat 1080P beetje vreemd dus ;)

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:48:
Neem een hoer mee in je auto, rij naar een donkere steeg, en geef haar 70dollar en ze gaat je berijden in je auto. :')
En zie je ze nu wel wat doen of nog steeds naast mekaar net of je hydraulics heb? :D

xfire: enpthron

quote:
frankknopers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:53:
[...]

Staat toch in de handleiding? Bij de Xbox360 moet je LB ingedrukt houden als er een taxi in de buurt is. Met een beetje geluk stopt ie dan en kun je met eenmaal Y instappen. Dan kies je bestemming en dan krijg je een leuk ritje. :)
Ik denk dat je niet goed gelezen hebt wat hij vraagt.
Wij wil weten hoe je een taxi moet bellen, niet hoe je er 1 aanhoudt.

Taxi bellen: Mobiel > Phonebook > Roman > Car service.
Reg. datum: 07 augustus 2002

Als je dit topic doorleest kom je wel heeeel veel betweters tegen hoor. Dat jij de game geen 10 waard vind betekent niet dat het spel geen 10 verdient. Ik vind het zeker wel een 10 verdient, het spel is zeker niet perfect, maar heeft geen enkel zwaar minpunt. Praktisch iedereen vind de gameplay in het spel geweldig, de een vind wat meer tegenvallers dan de anders, maar praktisch iedereen vind het spel top, wat een hele prestatie is.

Ik vind de graphics zelf erg goed, als ik naar de autos kijk, en de omgeving, gewoon in zijn geheel, ik ga niet tegen een muur aanlopen en kijken of de textures wel gedetailleerd genoeg zin.

quote:
darkdesign schreef op woensdag 30 april 2008 @ 21:14:
[...]

Een beetje aardiger mag ook wel :/

Je denkt nog al zwart-wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs, maar dat zal je wel niet snappen.
ik ga akkoord dat de graphics wel heel zwaar tegenvallen. Tuurlijk kan je geen CoD 4 of GoW graphics verwachten, maar wat ik nu zie op m'n scherm is niks dan shaduwen die flikkeren, jaggies all over etc... het verpest gewoon het hele spel voor me ... hoe de reviewers dit 10 kunnen geven (en zeker op graphics gebied) blijft me een groot vraagteken.... graphics zijn imo amper 6 waard...

CM stacker NVIDIA edition - Gigabyte GA-X38-DS5 - Intel E8500 3.16 GHZ - Pov 8800GTX - 4 GB Corsair XMS2 - 750GB Hitachi HD - Zalman 850w Power Supply - Logitech G5 V2.0 Mouse - Corepad C1 XXXL - Dell 22" CRT

Ingamemovies.nl

Als ik filmpjes zie op internet van deze game, moet ik weer beetje denken aan het N64 tijdperk. Wie stoort zich er nu aan dat het niet lekker scherp is? (ik heb overgens geen ps3 of xbox360)... athans, nog niet.
quote:
SCIxX schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:01:
Als je dit topic doorleest kom je wel heeeel veel betweters tegen hoor. Dat jij de game geen 10 waard vind betekent niet dat het spel geen 10 verdient. Ik vind het zeker wel een 10 verdient, het spel is zeker niet perfect, maar heeft geen enkel zwaar minpunt. Praktisch iedereen vind de gameplay in het spel geweldig, de een vind wat meer tegenvallers dan de anders, maar praktisch iedereen vind het spel top, wat een hele prestatie is.

Ik vind de graphics zelf erg goed, als ik naar de autos kijk, en de omgeving, gewoon in zijn geheel, ik ga niet tegen een muur aanlopen en kijken of de textures wel gedetailleerd genoeg zin.
Val niet in je eigen kuil :)
quote:
-Mike- schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:54:
[...]

Op de hoes staat 1080P beetje vreemd dus ;)
720P uitvinken in de displaysettings van je PS3. Et voilį!

Samsung LE32R81B | Sony PlayStation 3 | Nintendo Wii | iPod 5G 30GB | Kodak M753 | Ibanez SA120 | Roland Cube 15 | SSB: B FC: 2363-7066-5359 | Wii FC: 1636-0215-4125-2752 | PSN ID: Rmonn

quote:
CaptainCharisma schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:12:
[...]

720P uitvinken in de displaysettings van je PS3. Et voilį!
Achso, morgen even proberen dus bedankt iig 8)

De korte versie graag...

Maar krijg je dan geen problemen met andere games? COD4 schakelt ook terug naar 720p, maar heeft voor zover ik weet geen 1080p ondersteuning :)

Failing to prepare = Prepare to fail

quote:
JuliettPapa schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:07:
Als ik filmpjes zie op internet van deze game, moet ik weer beetje denken aan het N64 tijdperk. Wie stoort zich er nu aan dat het niet lekker scherp is? (ik heb overgens geen ps3 of xbox360)... athans, nog niet.
de filmpjes zien er beter uit dan op mijn tv (720p heb ik en ja alle instellingen staan goed)

een game als burnout paradise, ook een open stad, maar ok minder interactie, ziet er toch veel beter uit en vooral, staat niet vol jaggies, flikkering shadows, etc

CM stacker NVIDIA edition - Gigabyte GA-X38-DS5 - Intel E8500 3.16 GHZ - Pov 8800GTX - 4 GB Corsair XMS2 - 750GB Hitachi HD - Zalman 850w Power Supply - Logitech G5 V2.0 Mouse - Corepad C1 XXXL - Dell 22" CRT

Creator Owner

Net mijn eerste vastloper op PS3 40GB model. Nog niet gehad, maar nu ineens op niet eens een druk punt of zo.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Koning der goede argumentatie

quote:
SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:48:
Neem een hoer mee in je auto, rij naar een donkere steeg, en geef haar 70dollar en ze gaat je berijden in je auto. :')
Werkt dat alleen als je health niet voor 100% vol is?
Want ik kan doen wat ik wil, maar er stapt echt niemand bij me in de auto...

Verder echt een verslavende game... op een gegeven moment zie je door de wat wazige graphics heen en ben je echt verkocht. Alleen dat sim-achtige gedoe met vriendschappen onderhouden hoeft van mij niet zo, maar het is gelukkig tot nu toe niet echt storend.

Telkens $5 betalen om over de brug te gaan is wel wat veel van het goede... denk dat ik al zeker $500 kwijt ben aan wat ritjes heen en weer. Kan wel een politie auto pakken en dan met sirenes, maar ik rijd toch liever in mijn Banshee 8)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Wow, relaxed zo'n weekje vrij met het nieuwste deel van m'n favoriete game. Werkelijk een briljant spel. Hier kan ik me zo mee vermaken. 40" Bravia voor je neus, neergeploft in de fatboy, perfect draft binnen handbereik en met 3 vrienden in een helicopter touren... geniaal.

Vraagje: Ik had mijn exemplaar bij de Intertoys gepre-orderd, maar daar hadden ze gisterochtend geen special editions. Heb 'm toen alsnog bij een andere winkel gehaald. Maar nu zit ik dus nog met die pre-order in m'n maag. Zou ik die kunnen ophalen en weer kunnen inleveren? Anders ben ik natuurlijk die 10 euro kwijt.

Metal up your ass

Life is Complicated

Wat een dijk van een spel. :D

Ik heb nou het middelste eiland.
Prachtig om daar rond te rijden.

Eerst wat ruzie met de politie, toen snel van me afgeschut en naar een Comedy Club gegaan, geweldig. echt super grappige show. _/-\o_

Prachtig ook die hele kleine details, sta ik te wachten voor een verkeerslicht, is de politie iemand in hun auto aan het proppen.
Rijd ik achter ze aan, knal ik 1 keer tegen ze op.
Vette ruzie met ze, zitten ze achter me aan, met die kerel nog achterin. d:)b

Wat doen jullie zoal overdag, politie irriteren, missies of andere dingen? :)
quote:
W1ckeD schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:28:
Wat een dijk van een spel. :D

Ik heb nou het middelste eiland.
Prachtig om daar rond te rijden.

Eerst wat ruzie met de politie, toen snel van me afgeschut en naar een Comedy Club gegaan, geweldig. echt super grappige show. _/-\o_

Prachtig ook die hele kleine details, sta ik te wachten voor een verkeerslicht, is de politie iemand in hun auto aan het proppen.
Rijd ik achter ze aan, knal ik 1 keer tegen ze op.
Vette ruzie met ze, zitten ze achter me aan, met die kerel nog achterin. d:)b

Wat doen jullie zoal overdag, politie irriteren, missies of andere dingen? :)
Geld zoeken, maar de politie heeft volgens mij niets beters te doen om mij te achtervolgen...

Ondanks dat ik een cheat heb gebruikt om minder politie achter me aan te hebben, blijven ze me toch op de hielen zitten. (nee ik heb geen 'add stars, als cheat ingevoerd).

Verder knalde ik tegen 2 mannen op bij een hodog broodje, liepen ze me achterna, ik had geen zin in politie, dus liep ik weg, maar ze bleven me achtervolgen.
Na een tijdje, was ik er zo flauw van en wilde het duel wel aangaan, liepen die gasten met messen naar me te zwaaien.

Gelukkig kwam de politie eraan, die namen ze onder schot, maar toch werd er flink over en weer geschoten, ik ben er stiekem vandoor gegaan met een verlaten politie auto, heel vreemd allemaal, maar wel leuk.

a fool and his money are often separated.

Reg. datum: 19 september 2006

hoe en waar kan je hoeren oppikken op 1e eiland

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

quote:
frankknopers schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:53:
[...]

Staat toch in de handleiding? Bij de Xbox360 moet je LB ingedrukt houden als er een taxi in de buurt is. Met een beetje geluk stopt ie dan en kun je met eenmaal Y instappen. Dan kies je bestemming en dan krijg je een leuk ritje. :)
Inderdaad en als je slim bent doe je daar meteen een achievement opdracht bij voor vijf gamerpoints :) Ik geloof dat de achievement met een taxi "It'll cost ya" heet. :)

Overigens zeggen reviewers dat je er ongeveer 40 uur over doet met het verhaal maar ben nu op 20 procent na 10 uur spelen... kost mij dus gauw 50 uur? :)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
Kaasje123 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:55:
[...]

Inderdaad en als je slim bent doe je daar meteen een achievement opdracht bij voor vijf gamerpoints :) Ik geloof dat de achievement met een taxi "It'll cost ya" heet. :)

Overigens zeggen reviewers dat je er ongeveer 40 uur over doet met het verhaal maar ben nu op 20 procent na 10 uur spelen... kost mij dus gauw 50 uur? :)
dan zouden er weinig de achivement halen van 30 uur :(

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

quote:
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:58:
[...]
Die zal ik ook zeker in de 1e playthrough niet halen. Ik heb nu de hele dag vrijwel non stop zitten spelen en ik zit pas op ongeveer 15%. Er is gewoon erg veel te doen en het is juist leuk om af en toe even geen missies te spelen en gewoon te gaan verkennen of achievements proberen te halen, of een multiplayer match te spelen :).

Ff genoeg gegamed voor vandaag, morgen weer verder :P...

[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]

quote:
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:53:
hoe en waar kan je hoeren oppikken op 1e eiland
Ik ben nog maar in het begin van het spel, met de 52 dollar die ik op zak had, gewoon naast een hoer gereden, vervolgens even stil staan, claxoneren en de rest kun je wel raden... ;)

Na de zaken keurig te hebben afgehandeld, stapte ze mijn wagen uit, vervolgens heb ik haar even K.O. gemept, om mijn cash terug te pakken.

Iemand die mij kan vertellen wat ik bij het online gedeelte precies moet voorstellen?

Noax wijzigde dit bericht 01-05-2008 01:05 (9%)

a fool and his money are often separated.

quote:
Mars18 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:58:
[...]
Tja dat denk ik ook maar achievements moeten er dan ook zijn voor een uitdaging. Wellicht nog een tweede keer spelen? :)

Ik kan er in iedergeval totaal niet mee zitten. Ik vind het heerlijk om alles te ontdekken en te doen op mijn dooie gemak. Gewoon hier en daar een steegje inlopen een zwerver verrot trappen om vervolgens om de hoek ff lekker een hotdog te eten om dan vervolgens je vriendin mee te nemen om lekker een potje te poolen en daarna nog lekker cruisen door de stad om dan eenmaal in je huis te zijn aangekomen lekker tv te kijken en daarna weer een missie of 2 te doen. :*)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

quote:
SCIxX schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:52:
[...]

Ik zit op 11% en kan altijd via roman een taxi bellen, kijk je wel goed? ;)
Ja staat er echt niet bij snap het daarom ook niet :(

Na hoeveel procent krijg ik Manhattan? Ik ben nu op 16% en 5 achievements.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

Koning der goede argumentatie

Moet je sommige auto's trouwens eerst een soort van "unlocken" voordat je ze op straat ziet?
Zo had ik nog nooit de Commet (Porsche ripp-off) gezien. Maar had een event gehaald met die auto en nu zie ik die krengen echt overal rijden... is dat toeval of?

Hebben meer mensen dat soms de auto's voor je deur soms wel en soms niet gemaakt worden?
Ik heb een Commet en een Banshee voor mijn huis en als test bij beide even de bandjes lek geschoten en een paar ruitjes eruit getikt... Kom ik later terug en is de Banshee als nieuw en de Commet is nog steeds een wrak :S

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws