Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:58
Omdat AppleCare in Nederland toch wel veel te duur is en op eBay de prijs zo maar eens 60-70% kan schelen, vraag ik jullie om ervaringen.

Zijn deze codes gewoon te gebruiken op een in Nederland gekochte iMac die nog geen jaar oud is?

Voorbeeld:
Apple Store NL: iMac 209 euro
eBay: iMac 76 euro

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17
Een maat van mij heeft via E-Bay AppleCare voor zijn MAcBook gekocht en kreeg code gemailt van de verkoper die hij geactiveerd heeft via Apple site. Het kan dus wel.

Ik ga binnenkort ook eens kijken waar ik ergens goedkoop AppleCare voor mijn Mac Pro kan kopen.

Je moet wel opletten dat AppleCare voor jou iMac is (modelnummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-04 16:32

Hazzz-E

Que?

Yup. Is goed te doen. Heb vorige week mn MBP binnengehad.

Heb zondag via een ebay store voor 150 euro ipv 439 applecare gekocht :P

Kreeg code gemaild. Geregged en alles werkt. Ik zal zo ff linkje zoeken van ebaystore waar ik em gekocht heb.

//edit
Gevonden: http://stores.ebay.com/Mac-Pro-Systems

[ Voor 14% gewijzigd door Hazzz-E op 30-04-2008 13:26 . Reden: link naar ebaystore toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Als ik hier eens kijk, denk ik dat het allemaal wel goed zit! Kopers komen van overal ter wereld. Geen enkele negatieve ervaring. Dinsdag / woensdag komt mijn iMac 3,06GHz binnen, ik ga 't gelijk proberen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Nu moet Paypal mijn account nog eens deblokkeren! Sukkels daar....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Hier een kleine kick, maar een grote update!

Mijn iMac 3,06GHz is binnen, en wilde dit toch echt eens een keer proberen. Op eBay heb ik bij apple.batt AppleCare gekocht. Binnen een uurtje kreeg ik keurig de code gemailed incl. de nodige instructies. Via PayPal was ik 79,55 euro lichter.
Step 3:
Have the serial of your Mac handy then copy the number shown below, proceed to Step 4.
Applecare Registration # 4398753497xxxxx

Step 4:
Activate your Applecare Protection Plan by clicking Continue.
Na een uur kon ik via de support site al TechTool downloaden. De AppleCare zelf was nog onder beoordeling.

Nu, twee dagen later en dat tijdens pinksteren, is de iMac zelf voorzien van AppleCare. De beoordeling is voltooid en ik heb volgens Apple:
Our records indicate that your product is covered for service and telephone support under the AppleCare Protection Plan which is estimated to expire on 01 May 2011.
Thanks apple.batt! Aanrader voor iedereen!!! :)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:38
Een lichte topic hi-jack.... maar ik haal ook altijd .Mac codes (80 dollar hier 99 euro) en serials van apple software (iwork family pack bv 80 dollar hier in nl 99 euro) op ebay. Scheelt ook daarvoor bakken met geld :)

Grijze import :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241039

Hi,

Ik heb ook via apple.bat applecare voor mn macbook gekocht, was omgerekend 110 eu.
Nu staat die van mij ook geregistreerd, echt een aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:09
lowfi schreef op maandag 12 mei 2008 @ 23:39:
Een lichte topic hi-jack.... maar ik haal ook altijd .Mac codes (80 dollar hier 99 euro) en serials van apple software (iwork family pack bv 80 dollar hier in nl 99 euro) op ebay. Scheelt ook daarvoor bakken met geld :)

Grijze import :P
Inderdaad, dit grapje geldt ook voor .Mac. Nu betaal ik voor het komende jaar (omgerekend) € 50 i.p.v. € 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
semi off/on topic:
Ik heb gisteren een .Mac Family pack besteld via Mac Pro (eBay), maar nog niks van de verkoper gehoord. Wel al een mailtje gestuurd (direct nadat mijn geld via PayPal was overgemaakt).

Iemand anders een .Mac Family pack besteld via Mac Pro? Ervaringen? Op de winkel site van Mac Pro staat overigens wel dat ik het doosje opgestuurd krijg, maar Mac Pro heeft nog niet naar mijn adres gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Raween schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:24:
semi off/on topic:
Ik heb gisteren een .Mac Family pack besteld via Mac Pro (eBay), maar nog niks van de verkoper gehoord. Wel al een mailtje gestuurd (direct nadat mijn geld via PayPal was overgemaakt).

Iemand anders een .Mac Family pack besteld via Mac Pro? Ervaringen? Op de winkel site van Mac Pro staat overigens wel dat ik het doosje opgestuurd krijg, maar Mac Pro heeft nog niet naar mijn adres gevraagd ;)
Ik heb mijn dotmac-code ook bij Mac-Pro besteld (maar dan voor een gewoon account). Tien uur nadat ik betaald had via PayPal is mijn code opgestuurd. Ik heb net de code gebruikt. Mijn account wordt op de vervaldatum weer verlengd dus lijkt goed te werken :)

Als je binnen de aangegeven tijd nog geen bericht hebt gehad, dan zou je er een mailtje aan kunnen wagen. Of je kunt nog even wachten tot maandag, als het weekend voorbij is :)

Bij mij is het niet uitgelopen op een 419-scam! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Dank u! Ik denk trouwens dat ik gewoon wat geduld moet hebben, want er staat dat het pakket tussen 6-10 dagen bij mij moet aankomen. MP heeft mijn adres wel, want dat is mijn adres die ik op heb gegeven bij mijn eBay account.
Over 11 dagen horen jullie mss mee van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213666

Ik zou ook een AppleCare koen voor mijn MacBook Pro. Maar bij een verkoper op ebay staat in de omschrijving ook een code "MA515LL/A", wilt dat iets speciaals zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Dat is het serie nummer van de Apple Care. Elk apple product heeft zon soort code. Kijk maar eens in de shop bij apple.nl of .com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: of Apple daar naar kijkt weet ik niet (waarschijnlijk alleen als het hen een boel geld gaat kosten :+ ) maar volgens de voorwaarden heb je geen recht op support als je het via eBay koopt, zeker niet als het uit de VS komt. (Artikelen 6 en 7 in http://images.apple.com/l...re_Protect_Plan_EU_nl.pdf resp. http://images.apple.com/l...re_Protect_Plan_NA_en.pdf)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Gaan die dingen zo vaak kapot dan? :Y)

Ik heb gewoon 1 jaar garantie op m'n macbook air, zou ik die applecare moeten nemen?
zoja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:50

Superflip

*pwiet*

Heeft iemand trouwens al eens gebruik gemaakt van die Apple Care van op eBay? Want dan weet je pas echt of het zijn geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Philflow schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:01:
Gaan die dingen zo vaak kapot dan? :Y)

Ik heb gewoon 1 jaar garantie op m'n macbook air, zou ik die applecare moeten nemen?
zoja, waarom?
als er wat mis gaat... kunnen de kosten enorm oplopen, zeker omdat de Logic boards meestal compleet zijn zoals bij de Macbook Air! Als je daar alleen al bv. corrupt geheugen krijgt... ben je de sjaak ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:52
aik0n schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:16:
Heeft iemand trouwens al eens gebruik gemaakt van die Apple Care van op eBay? Want dan weet je pas echt of het zijn geld waard is.
Heb je de rest van het topic wel gelezen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Laatst online: 11:50

Superflip

*pwiet*

BaSsDruM schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Heb je de rest van het topic wel gelezen? 8)7
Zeker... daar staat nergens of iemand zijn eBay Apple Care al heeft moeten gebruiken omdat zijn toestel stuk was... ;)

Dus we weten ook niet of ze bij de Apple Store in praktijk moeilijk doen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:05
ze zien toch echt niet waar je hem gekocht hebt... de applecare code wordt gekoppeld aan je productnummer, en dat kan de applewinkel weer uitlezen en vertellen of je wel of geen applecare gekocht hebt... zeker niet waar je hem gekocht hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213666

F_J_K schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:12:
FWIW: of Apple daar naar kijkt weet ik niet (waarschijnlijk alleen als het hen een boel geld gaat kosten :+ ) maar volgens de voorwaarden heb je geen recht op support als je het via eBay koopt, zeker niet als het uit de VS komt. (Artikelen 6 en 7 in http://images.apple.com/l...re_Protect_Plan_EU_nl.pdf resp. http://images.apple.com/l...re_Protect_Plan_NA_en.pdf)
Lees ik er over?? Waar staat dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Ik heb hem ook doorgelezen, zie niet staan dat je het bij een Apple dealer moet kopen en dat het uit het land waar je je mac vandaan heb moet halen. Alleen maar dat je het kan retourneren binnen x dagen als je het hebt geactiveerd via Apple website of telefoon.

Enige wat ik wel zie staan (bij de onderste):

d. This Plan is offered and valid only in the fifty states of the United States of America, the
District of Columbia and Canada. This Plan is not offered to persons who have not reached the
age of majority. This Plan is not available where prohibited by law.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
ergens op de website staat ook dat ze global coverage bieden op laptops; t is natuurlijk wel zo dat je met je amerikaanse product amerikaanse rechten en plichten hebt. dit merk je bijvoorbeeld met je aanschaf van een notebook... 90 dagen garantie en daarna niets bijv en in NL ben je beter gedekt door het rechtssysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

You may transfer this Plan to a new owner of the Covered Equipment by sending, faxing or emailing notice of transfer to
Terwijl dat vast niet gebeurt via ebay. En inderdaad
This Plan is offered and valid only in the fifty states of the United States of America, the
District of Columbia and Canada.
Maar goed, IANAL en zoals gezegd is de kans aanwezig dat Apple er niet moeilijk over doet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maargoed, @ die eerste quote:
hij is nog niet eens ingeschreven door die ebayverkoper (neem ik tenminste aan), dus hoeft hij ook niet getransferred te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Wat denken jullie nou over het kopen van de Apple care via ebay?

Gewoon doen?

Ik zit zelf eigenlijk te denken om het voorlopig met gewone garantie te doen, en dan na 11 maanden misschien die apple care kopen. Als dat tenminste mag.

Dan is dat zeg maar 2 jaar verlenging voor een aangename prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Gewoon nu doen zolang het nog kan.. ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Napsju schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:34:
Gewoon nu doen zolang het nog kan.. ;)
Denk je dan dat binnenkort niet meer kan?
Ik dacht dat dit al een tijdje aan de gang was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dat weet niemand. Nu kan het in ieder geval nog en werkt perfect.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

hmm ja wel interessant. Ik twijfel nog want het blijft toch een gok denk ik.

[ Voor 132% gewijzigd door Philflow op 23-05-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 30-04 20:16

mr_obb

Lakse Perfectionist

Op eBay.nl kan ik ook genoeg AppleCares vinden die vanuit de EU verkocht worden. Hoe moet ik daarvan weten of het een EU of een US versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:21

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Volgens onze AASP'r hier maakt het geen drol uit (net even nagevraagd) of de Apple Care uit de USA komt of niet. Als je serienummer geregistreerd is met Apple Care erop dan is het totaal geen probleem. Dus.... ik zeg kopen die handel, is echt veeeel goedkoper dan hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-04 22:10
Mijn MBP is al anderhalf jaar oud. Kom ik nog in aanmerking hiervoor?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nee, daar heb je een jaar de tijd voor gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:40
Ik ben ook sterk aant overwegen om het te kopen. 439 euro is echt gewoon afzetterij!
Vandaag gelukkig me accu terug gekregen, die was namelijk dood. En ik heb nog iets van garantie tot september dus tijd zat om nog te kopen, maar voor 140 euro is het al schappelijker.

Het blijft een smak geld, maar als je zoiets simpels als een accu kaduuk hebt na 1,5 jaar dan ben je ook wel 100 euro kwijt voor een nieuwe. Nou in principe ga je er niet vanuit, maar als ie dan 2,10 ( als in 2 jaar 10 maanden ) oud is en er mankeert nogal wat aan, even grote repa, in de verkoop en een vervanger kopen ofzo :) Ja toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
orange.x schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 00:36:
Ik ben ook sterk aant overwegen om het te kopen. 439 euro is echt gewoon afzetterij!
Vandaag gelukkig me accu terug gekregen, die was namelijk dood. En ik heb nog iets van garantie tot september dus tijd zat om nog te kopen, maar voor 140 euro is het al schappelijker.

Het blijft een smak geld, maar als je zoiets simpels als een accu kaduuk hebt na 1,5 jaar dan ben je ook wel 100 euro kwijt voor een nieuwe. Nou in principe ga je er niet vanuit, maar als ie dan 2,10 ( als in 2 jaar 10 maanden ) oud is en er mankeert nogal wat aan, even grote repa, in de verkoop en een vervanger kopen ofzo :) Ja toch
wordt een accu dan 3 jaar gedekt? zou me meevallen, meestal worden die niet zo lang gedekt... dan kan iedereen er na 2 jaar 1 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
jpvk007 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 02:29:
[...]

wordt een accu dan 3 jaar gedekt? zou me meevallen, meestal worden die niet zo lang gedekt... dan kan iedereen er na 2 jaar 1 halen :)
Ik weet niet precies wat er in die garantiebepaling valt. Maar de accu's van Apple zijn doorgaans anders dan die je vind in een Acer oid.

De accu's van Apple bevatten namelijk ook stukje "software". Mijn accu deed namelijk van de ene op de andere dag niets meer. Contactje kan het niet zijn, dus wellicht een software failure ofzo.

Maargoed, ik vind het nogal zonde als na 1,5 jaar of 2 jaar er ineens iets niet meer werkt en ik een apparaat van 1799 euro weg kan mikken ( heb ik niet betaald ervoor, maar goed! ). En ik kan de kosten van die garantie uitbreiding toch weer op het bedrijfje gooien, dus kost me dan ook "niets".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Laatst online: 30-04 08:14
Extra garantie bijkopen is niet altijd even nodig, je hebt namelijk altijd recht op de wettelijke garantie:
http://www.nu.nl/news/159..._weinig_extra%27s%27.html

Extra garantie maakt het garantieproces daarentegen wel een heel stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
rvtk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:32:
Extra garantie bijkopen is niet altijd even nodig, je hebt namelijk altijd recht op de wettelijke garantie:
http://www.nu.nl/news/159..._weinig_extra%27s%27.html

Extra garantie maakt het garantieproces daarentegen wel een heel stuk makkelijker.
mits je het apparaat in nederland/eu hebt gekocht... volgens mij zijn er ook velen die hem in de usa hebben gehaald, scheelt weer 600 euro met de huidige koers voor een mbp

verder, wat is de verwachte levensduur van een notebook? wat telt er, 2 jaar? 3 jaar? 5 jaar?
in praktijk moet je als gebruiker na een jaar aantonen dat het een productiefout is en niet door de gebruiker komt... dat is anders dan dat zij moeten aantonen dat het een gebruikersfout is (waterschade/valschade). dat is wel een verschil

[ Voor 23% gewijzigd door jpvk007 op 30-05-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Het artikel van Nu.nl is echt nergens op onderbouwd. Het zal idd (net als hierboven) neerkomen op dat je zelf moet aantonen dat het een productfout is (wat zo goed als onmogelijk is). Maar raar dat je een artikel publiceert met een statement zonder onderbouwing, telegraaf-kwaliteit van tegenwoordig. Nemen niet eens meer de moeite om iets van een artikel te maken.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
LoeiOrdinair schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:15:
Het artikel van Nu.nl is echt nergens op onderbouwd. Het zal idd (net als hierboven) neerkomen op dat je zelf moet aantonen dat het een productfout is (wat zo goed als onmogelijk is). Maar raar dat je een artikel publiceert met een statement zonder onderbouwing, telegraaf-kwaliteit van tegenwoordig. Nemen niet eens meer de moeite om iets van een artikel te maken.... :r
En dat soort mensen staan dus bij mij ook nog wel eens in de winkel die dan geen garantie bij willen kopen vanwege het 2 jarige recht bla die bla.

Als je nagaat dat je voor een laptop bij ons, Paradigit, een garantie bij kan kopen vanaf 40 eur per 2 jaar, dan is dat omgerekend echt een klein bedrag wat je per maand zou moeten betalen. En daarbij is het dus inderdaad zo dat je als consument aan moet tonen dat jij het apparaat altijd zo gebruikt hebt als waar het voor bedoeld is en het defect dus door een productie / ontwerpfout naar voren is gekomen. Dat is dus praktisch niet te doen. Het bespaart je dus ook eigenlijk die hele rompslomp aan papierwerk en weet ik wat voor energie en tijd, en dus geld, je er in moet steken om zoiets voor elkaar te krijgen.

Bij de Apple, en zeker de MBP, is dat wel even wat meer. Maar het zou zo zonde zijn als het je overkomt en je hebt niets meer aan je MBP, dan gooi je over 2 tot 3 jaar toch even wat meer geld kwijt dan wanneer je na 3 jaar nog wat er van over kan houden doordat je hem voor een leuk prijsje kan verkopen! En dat is het enige wat telt in mijn opzicht.

Zelfs wanneer je hem nog met garantie kan verkopen lijkt me dat juist nog beter voor de verkoopprijs :)

[ Voor 14% gewijzigd door orange.x op 31-05-2008 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Raween schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:24:
Dank u! Ik denk trouwens dat ik gewoon wat geduld moet hebben, want er staat dat het pakket tussen 6-10 dagen bij mij moet aankomen. MP heeft mijn adres wel, want dat is mijn adres die ik op heb gegeven bij mijn eBay account.
Over 11 dagen horen jullie mss mee van mij ;)
Ik heb vanavond mijn .Mac Family Pack activation code via de mail binnen gehad :) Direct alles ingesteld, ben er blij mee :) !
Box is onderweg, maar die boeit me niet zo veel meer :P

Volgende maand ga ik bij Mac Pro een AppleCare box kopen denk ik, voor mn MBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Mooi om te lezen dit.. Was al aan het kijken of ik hem zou kopen aangezien je altijd zult zien dat ie kapot gaat net na het eerste jaar. Morgen maar eens een mailtje sturen. :)

Krijg je eerst je code altijd via mail binnen, en dan later de box ook nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ligt aan de verkoper. Vaak bieden ze ook free delivery aan waardoor je dus alleen een code gemailed krijgt. Die doos is maar een doos natuurlijk.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat ik me af vraag; na 3 jaar intensief gebruik van een MacBook (Pro) is zelfs een accu die gewoon goed werkte dood. Apple kan het aantal laadcyclussen zien en hoeveel procent van de batterij nog 'leeft'. Stel dat dit heel weinig is (20%) maar je al een paar honderd keer dat ding hebt opgeladen waardoor het in principe nog binnen dat marge valt van een accu die niet overdreven snel kapot is gegaan. Toch heb je niks meer aan die accu. Krijg je met AppleCare dan gewoon een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 07:35
Muthas schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:18:
Wat ik me af vraag; na 3 jaar intensief gebruik van een MacBook (Pro) is zelfs een accu die gewoon goed werkte dood. Apple kan het aantal laadcyclussen zien en hoeveel procent van de batterij nog 'leeft'. Stel dat dit heel weinig is (20%) maar je al een paar honderd keer dat ding hebt opgeladen waardoor het in principe nog binnen dat marge valt van een accu die niet overdreven snel kapot is gegaan. Toch heb je niks meer aan die accu. Krijg je met AppleCare dan gewoon een nieuwe?
Jups..

Daar is apple care voor bedoeld.. Bij normale garantie wordt namelijk het verwachte levensduur bedoeld.. Dit komt er opo neer als verwacht woord dat je accu 250 keer kan opladen en dan 20% overhoud je garantie verlopen is..

Apple met apple care vervangt deze gewoon.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

orange.x schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:17:
[...]

En dat soort mensen staan dus bij mij ook nog wel eens in de winkel die dan geen garantie bij willen kopen vanwege het 2 jarige recht bla die bla.

Als je nagaat dat je voor een laptop bij ons, Paradigit, een garantie bij kan kopen vanaf 40 eur per 2 jaar, dan is dat omgerekend echt een klein bedrag wat je per maand zou moeten betalen. En daarbij is het dus inderdaad zo dat je als consument aan moet tonen dat jij het apparaat altijd zo gebruikt hebt als waar het voor bedoeld is en het defect dus door een productie / ontwerpfout naar voren is gekomen. Dat is dus praktisch niet te doen. Het bespaart je dus ook eigenlijk die hele rompslomp aan papierwerk en weet ik wat voor energie en tijd, en dus geld, je er in moet steken om zoiets voor elkaar te krijgen.

Bij de Apple, en zeker de MBP, is dat wel even wat meer. Maar het zou zo zonde zijn als het je overkomt en je hebt niets meer aan je MBP, dan gooi je over 2 tot 3 jaar toch even wat meer geld kwijt dan wanneer je na 3 jaar nog wat er van over kan houden doordat je hem voor een leuk prijsje kan verkopen! En dat is het enige wat telt in mijn opzicht.

Zelfs wanneer je hem nog met garantie kan verkopen lijkt me dat juist nog beter voor de verkoopprijs :)
"Dat soort mensen".. kuhg.kuhg... Ik heb hier ook een redelijk ervaring mee in de winkel. En 'dat soort mensen' staat in hun recht wanneer ze kunnen aantonen dat het product een fout bevat wat tijdens de productie hiervan is ontstaan. Wat 'dat soort' waarschijnlijk niet kan. Hiermee probeer ik te zeggen dat 'dat soort mensen' wel degelijk gelijk hebben, maar dat je er in de praktijk niks mee kunnen. Daarnaast bestaat er geen 2 jarig recht... Laat dat duidelijk zijn :)

Dus laat 'dat soort mensen' lekker hun gang gaan, ik zal er geen nacht wakker van liggen dat ze geen garantie bij mij afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Aangezien mijn Macbook Pro nu in een korte periode al 2 keer voor reparatie is weg gebracht heb ik vanmorgen even op Ebay gekeken voor Applecare

Ik heb 2 interessante verkopers gevonden, bij deze verkoper uit de USA kost mij omgerekend een £120 de code wordt dan via de post verstuurd (2 weken voor ik het ontvang?) Of via deze verkoper wordt het vanuit Engeland verstuurd en dan kost het mij £150 en dan ontvang ik de full box morgen (ik woon in Engeland)

Wat kan ik het beste doen? Aangezien mijn first year warranty eind deze maand afloopt denk ik niet dat het verstandig is om 2 weken te wachten op een activatie code, iemand ervaring met de verkoper uit USA. Kan hij ook de code via email versturen? Scheelt toch zon £30 en dat is die doos mij niet waard.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Eh, bekijk die USA advertentie nog is goed ;)
Box not included. We will mail you the activation registration code via first class mail in a plain envelope. Activation Guaranteed.
Damn, wacht, plain envelope. Mail (e-mail ;) ) die verkoper is met de vraag of je de code ook per e-mail kan krijgen? Ik heb zelf ook een verkoper van deze dingen in m'n favorieten staan, was altijd heel goedkoop en stuurde via e-mail maar die heeft momenteel niks in de aanbieding (http://search.ebay.nl/_W0QQsassZapple.batt).

[ Voor 47% gewijzigd door Muthas op 04-06-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Heb de verkoper uiteraard al een email verzonden, maar aangezien het daar nu midden in de nacht is verwacht ik de aankomende 5 uur geen reactie, misschien zijn er tweakers met ervaring :)

Ik begin steeds meer te neigen naar de UK versie, dan weet ik namelijk voor 99% zeker dat ik hem morgen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 16:54
ik heb gister op ebay 253 dollar betaald ipv 419 bij de ifactor in NL :P nu is mijn macbookpro 2jaar extra jaartjes zeker :)
kreeg binnen een uur 3 mailtje met uitleg code enzo... en apple stuurd me nu het bewijs op.

de winst licht bij de inkoop ;) nu nog een cheape extra adapter als iemand een site of ebay persoon weet..

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Misschien handig om te vertellen bij welke verkoper je hem gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 16:43
Ik heb net gisteren AppleCare bij die US verkoper (Mac Pro) gekocht voor m'n Mini. Ik kreeg 's avonds de code doorgemaild. Als je de code doorgemaild wil krijgen moet je het of even bij de PayPal betaling vemelden of even een mailtje sturen. Voor die 57 euro kon ik de extra zekerheid niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48

alienfruit

the alien you never expected

Twee jaar terug had ik ook maar 219euro betaalt voor MBP 3jaar garantie uitbreiding was toch een stuk goedkoper om het bij TechData te kopen dan direkt bij Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

Goeie grap mijn macbook pro ging 2 weken geleden kapot logic moederbord stuk zijn echt waardeloos gelukkig nog binnen mijn garantie anders zou het mij 800 euro gaan kosten !

ik ga apple care waarschijnlijk toch maar aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik had 107 euro betaald voor 3 jaar apple care voor mijn Air. Transactie was smooth.
Verkoper: http://myworld.ebay.nl/apple.batt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenhiemstra
  • Laatst online: 13:38
Vraag me toch af waar die gasten deze codes zo goedkoop vandaan halen?! Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
ik heb mijn macbook uit amerika gehaald. ik dacht dat de garantie wereldwijd was maar ik kan maar beperkt garantie claimen hier in nederland?

stel dat ik apple care zou kopen dan heb wel 3 jaar volledige garantie in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

@ Subsun. Nu heb je 1 jaar, als je Apple Care koopt heb je 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
ok, dat ik nu 1 jaar heb begrijp ik. wat ik bedoel is dat ik dacht dat de garantie wereldwijd was, maar nu lees ik dat er beperkte garantie is en dat ik val onder de amerikaanse regels.

Is het mogelijk om met een amerikaanse macbook en amerikaanse factuur hier in nederland garantie te krijgen of moet ik hiervoor terug naar amerika?

als het laatste het geval is en ik zou apple care kopen, geldt die dan wel in nederland?

(ik wilde zowieso al apple care kopen dus het zou mooi uitkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Je hebt nu garantie wereldwijd, dus ook in Nederland.

Ik kan je dit uit ervaring vertellen om dat mijn MBA een kapot scherm had, die is onder garantie vervangen door Machouse Amsterdam.
SubSun schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:59:
als het laatste het geval is en ik zou apple care kopen, geldt die dan wel in nederland?
Waarschijnlijk wel. Je serienummer wordt geregistreerd door apple. Als jij voor een reparatie komt typen ze je serienummer in.

[ Voor 50% gewijzigd door Philflow op 05-06-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
Philflow schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:06:
Je hebt nu garantie wereldwijd, dus ook in Nederland.

Ik kan je dit uit ervaring vertellen om dat mijn MBA een kapot scherm had, die is onder garantie vervangen door Machouse Amsterdam.

[...]

Waarschijnlijk wel. Je serienummer wordt geregistreerd door apple. Als jij voor een reparatie komt typen ze je serienummer in.
thx. altijd fijn dat iemand het kan bevestigen vanuit ervaring. Als de normale 1-jaar garantie wereldwijd is dat zal de apple care dit hoogstwaarschijnlijk ook zijn. Al ging het mij vooral om de 'normale' garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Gisteren AppleCare gekocht via Mac Pro, en vandaag de activatiecode gehad.
Ik heb net online mijn AC geactiveerd, en het werkt!
Toch mooi dat je ipv €439 'maar' €151 hoeft te betalen.
Schandalig trouwens, want in de VS kost een AC voor een MBP $349 (= €222), dus hier in NL wordt je sowieso voor ongeveer €200 genaaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikke man
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:08
is het bij de reeds besproken clubs alleen mogelijk om via payPall te betalen of accepteert er nog gewoon iemand de "old fashioned" carta de credita??
Net met Mac-Pro.com gemailed en zij doen het alleen met Paypall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
je kan je CC ook aan je paypal account koppelen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
dikke man schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:52:
is het bij de reeds besproken clubs alleen mogelijk om via payPall te betalen of accepteert er nog gewoon iemand de "old fashioned" carta de credita??
Net met Mac-Pro.com gemailed en zij doen het alleen met Paypall.
Wat Raween zegt. Een PayPal-rekening openen en daaraan je creditcard koppelen. Vervolgens betaal je met je PayPal en PayPal schrijft het bedrag wat je verschuldigd bent van je creditcard af.

Je betaalt dan niet rechtstreeks met CC bij Mac-Pro, maar indirect kan het dus wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordeel daarvan is ook dat je beschermd wordt via Paypal. Ebay schrijft namelijk:

"- Pay with PayPal and receive up to $200 of buyer protection for tangible goods on eBay.com. On certain listings (or: transactions, or: items), receive up to $2000 of protection. See Eligibility."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06-2024

Movinghead

ing.

Werkte deze truc nog steeds?

overweeg ook om het voor mijn mbp te bestellen.

dot mac is enkel in family packs te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
komt waarschijnlijk omdat .mac op 11 juli vervangen wordt door MobileMe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

volgens mij wel. Gewoon even zoeken op ebay.com
Bij mij werkte het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Ik heb ook een krappe maand terug AppleCare voor mijn MBP via ebay gekocht van verkoper AppleBatt. Enige probleem die ik had was dat mijn e-mail verkeerd was 8)7 Na een mailtje gestuurd te hebben naar de verkoper kreeg ik alsnog de code opgestuurd. Nu is alles netjes geregistreerd. Niets anders dan lof dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:27

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik ga deze week mijn applecare kopen via ebay.
Mac Pro biedt hem aan voor US$ 199,00 en apple.batt (heet sinds vorige week volgens mij iapplegenius, als ik zoek op apple.bat kom ik op hem uit) voor 189,99 us$.
Mac Pro heeft wel meer verkopen achter zijn naam staan, maar is wel 9 dollar duurder :P
Welke zal ik nemen? 8)7

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik ben perfect tevreden over AppleBatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vanochtend heb ik via iapplegenius AppleCare gekocht voor mijn MacBook die nog 1 maand garantie heeft. 2 uur later ontving ik de code en ik heb deze net geregisteerd. Het is nog in behandeling maar TechTool Deluxe kan ik al downloaden en op die pagina staat al dat de MacBook is voorzien van garantie tot 2010.

Dus iapplegenius is wel betrouwbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

Frietsaus schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:59:
Vanochtend heb ik via iapplegenius AppleCare gekocht voor mijn MacBook die nog 1 maand garantie heeft. 2 uur later ontving ik de code en ik heb deze net geregisteerd. Het is nog in behandeling maar TechTool Deluxe kan ik al downloaden en op die pagina staat al dat de MacBook is voorzien van garantie tot 2010.

Dus iapplegenius is wel betrouwbaar. :)
Heb hem daar zojuist ook besteld. Wacht nog op de code maar zal wel goed komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Die applegenius / applebatt doet lekkere zaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead

Movinghead

ing.

Philflow schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:37:
Die applegenius / applebatt doet lekkere zaken :P
Hehe ja inderdaad, zojuist de code gehad en geactiveerd, nu gedekt tot 2011. Nice :D

Aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Code vanmiddag binnen via iapplegenius f.k.a. apple.batt , zo even de boel regelen.
Alleen krijg ik een foutmelding dat het systeem eruit ligt nadat ik op continue drukte om de bevestigingsmail te krijgen.

Gelukkig, dit staat er nu.

"Our records indicate that your product is covered under Apple's Limited Warranty which is estimated to expire on 14 August 2008.
Our records also indicate that the registration of an extended service and support plan is currently in progress in our systems. For more information, please contact us. "

(Jammer dat er op ebay geen enkele dot.mac dingen zijn te koop. Alleen de familypacks.)

[ Voor 74% gewijzigd door DoctorV64 op 05-07-2008 20:42 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

DoctorV64 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:02:
(Jammer dat er op ebay geen enkele dot.mac dingen zijn te koop. Alleen de familypacks.)
Raween schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:26:
komt waarschijnlijk omdat .mac op 11 juli vervangen wordt door MobileMe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

I confirm: iapplegenius is great ;)
Heb 'besteld' en betaald en nog geen 20min later kreeg ik de code in mijn mailbox en kon probleemloos registreren. Normaal gezien had ik nog eind deze maand en nu juli 2010 yess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ook hier weer een code gebruikt van Mac Pro. Duurde twee dagen voor ik de code kreeg maar de iMac in kwestie is nu gedekt tot 2011. :)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Hoe lang duurt het "registration in progress" bij Apple bij jullie? Ik heb gisteren dus alles ingevoerd en bij mij staat vandaag nog steeds het bovenstaande. Misschien komt het doordat ik in het weekend dit gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

Bij mij duurde dat proces ongeveer 5 minuutjes ofzow en heb de code gisteren ingevoerd (zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:50
Binnenkort kan ik de proef op de som nemen. Heb ruim een jaar geleden applecare via eBay besteld en geactiveerd voor m'n MBP. Deze MBP gaat binnenkort langs een AAPR, omdat de accu erg gaar is (241 cycles), de DVD-drive geen gebrande DVD's meer leest noch schrijft en er best wat pixels dood zijn gegaan.

Zodra ik m'n macbook air binnen heb, gaat de MBP gerepareerd worden en dan houd ik jullie op de hoogte :)

[ Voor 0% gewijzigd door T_E_O op 16-07-2008 14:39 . Reden: er stond nog ipv noch :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jullie hebben we allemaal een mooi applecare deal, maar heeft er al iemand een ervaring dat je ook echt gedekt bent (dus applecomputer kapot-> herstelling gedekt door "ebaycare"?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258188

Weet iemand nog een betrouwbare verkoper die AppleCare voor de MacBook Pro verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
FezzFest schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:54:
Jullie hebben we allemaal een mooi applecare deal, maar heeft er al iemand een ervaring dat je ook echt gedekt bent (dus applecomputer kapot-> herstelling gedekt door "ebaycare"?)
Ik heb een Nederlandstalig AppleCare certificaat gekregen, dus dat geldt :)
Als Apple het er niet mee eens was, dan had ik dat certificaat nooit gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 05:51
T_E_O schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:07:
Binnenkort kan ik de proef op de som nemen. Heb ruim een jaar geleden applecare via eBay besteld en geactiveerd voor m'n MBP. Deze MBP gaat binnenkort langs een AAPR, omdat de accu erg gaar is (241 cycles), de DVD-drive geen gebrande DVD's meer leest nog schrijft en er best wat pixels dood zijn gegaan.

Zodra ik m'n macbook air binnen heb, gaat de MBP gerepareerd worden en dan houd ik jullie op de hoogte :)
Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Zojuist ook even AppleCare gekocht voor m'n MacBookje, mijn reguliere garantie loopt eind deze maand af. Heb al wel een betalingsbevestiging maar nog geen code, die zal elk moment wel via de mail binnenkomen :)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267832

DoctorV64 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:22:
Hoe lang duurt het "registration in progress" bij Apple bij jullie? Ik heb gisteren dus alles ingevoerd en bij mij staat vandaag nog steeds het bovenstaande. Misschien komt het doordat ik in het weekend dit gedaan heb?
Ik vraag me dit ook af. Nadat ik de code vorige week donderdag heb ingevoerd, staat er nog steeds 'registration in progress'. Is dit bij jou ondertussen al anders, of heb jij iets anders gedaan?

Iemand een idee wat ik moet doen, wachten of iets anders?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 267832 op 14-07-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Gewoon wachten, bij mij duurde het welgeteld 3 dagen voordat " registration in progress" weg was.
Daarna kreeg ik pas het mailtje.

[ Voor 14% gewijzigd door DoctorV64 op 14-07-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Hmmm ik kreeg dus net hetzelfde, na het invoeren van de code gaf de website het volgende aan:
"We're sorry, our system is not available at this time.
Please try again in a few minutes or return to the Apple Support site."

En als ik nu bij de status kijk, staat er:
"AppleCare Protection Plan
Overeenkomstnummer: ******
Status: Registratie in voortgang"

Hoelang moesten de meeste mensen hier gemiddeld op wachten?

edit:

@DoctorV64:
Ah oke, dan wachten we het gewoon even af!

[ Voor 8% gewijzigd door wout-hugo op 14-07-2008 22:44 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267832

Inmiddels heb ik mijn bevestiging via de mail gekregen, heeft dus inderdaad ongeveer 3 werkdagen geduurd. Tot mei 2011 hoef ik me over mijn iMac geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Vandaag ook voor een geweldige 120 euro Applecare voor mijn Macbook besteld bij Applegenius, nu ben ik voor de rest van mijn studie gedekt. :) Ik ben nu bezig de Techtool Deluxe te downloaden, just in case. Maar wat kan je precies met die tool? Als mijn Apple stuk is, dan kan ik dat volgens mij snel zien. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17
Krisp schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:36:
Vandaag ook voor een geweldige 120 euro Applecare voor mijn Macbook besteld bij Applegenius, nu ben ik voor de rest van mijn studie gedekt. :) Ik ben nu bezig de Techtool Deluxe te downloaden, just in case. Maar wat kan je precies met die tool? Als mijn Apple stuk is, dan kan ik dat volgens mij snel zien. :P
Waar download je die Techtool Deluxe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:50
Daros schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:28:
[...]

Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte.
Zojuist in ieder geval telefonisch de toezegging gehad dat m'n 2 jaar oude MBP-accu (242 cycli met nog maar 1534 mAh full capacity) vervangen zal worden. Normaal valt dat na het 1e jaar niet onder applecare, maar er is een uitzondering gemaakt. Ik vermoed dat verband houdt met het lage aantal cycli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-04 23:08

B2

wa' seggie?

Net ook Applecare voor mn MBP aangeschaft bij Applegenius. 163 euro met de huidige wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268173

Weet iemand een aanrader op dit moment ik koop namelijk nooit via ebay en lijkt me toch best interessant om voor 150 euro 3 jaar langere garantie te hebben wat ik hier uit begrijp.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste