Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 50
Reg. datum: 24 september 2004
Ik heb 'm sinds vrijdag voor de ps3. Ik heb tot nu toe alleen zaterdag een uurtje of 7 erachter gezeten. (vrijdag moest ik op stap; sociale leven sucks
)
Ik ben altijd al een fan geweest van de serie, dus ook dit deel is weer een welkome toevoeging aan mijn collectie. Ik vind de 10'en die gegeven worden in de reviews weer ietwat overdreven, net zoals ik de extreem hoge punten voor Assassins Creed wat teveel van het goede vond, maar het is zeker een geweldig spel! Een 9.6, 9.7 is zeker op zijn plaats. Maarrrrr, waarom over punten praten als het over de ervaring gaat!
De sfeer is weer op en top in liberty. Er is overigens niks van het oude liberty city te herkennen. Een aantal dingen die me zijn opgevallen.
- Na 7 uur spelen zat ik op zo'n 15% (missies only is meestal bij gta ong. 65-70% van de gameplay)
- Het is vrij donker in de stad; in de volle zon is het goed, in de schaduw en vooral het 's avonds moest ik mijn contrast en helderheid af en toe wel even aanpassen.
- De auto's hebben zeer realistische fysics. Ik zie dit als een pluspunt, andere willen liever dat super arcade stijltje.
- De besturing is aangepast. Ik weet niet of je de besturing kan veranderen, maar gassen en remmen is met R2, L2 en niet meer met X en [ ]. Lock systeem is even wennen met firefights. Het is wel allemaal goed uitgewerkt, (ook het cover systeem werkt goed) dus puur een kwestie van wennen.
De lijst is denk ik onuitputtelijk, maar het belangrijkste is natuurlijk ook om hier zelf allemaal achter te komen als je 'm in je console propt. Als er vragen zijn of what-so-ever zal ik proberen om ze te kunnen beantwoorden. Ook al denk ik dat google, gamefaqs en de vorige topics alles wel zo'n beetje kunnen beantwoorden.
Ik ben altijd al een fan geweest van de serie, dus ook dit deel is weer een welkome toevoeging aan mijn collectie. Ik vind de 10'en die gegeven worden in de reviews weer ietwat overdreven, net zoals ik de extreem hoge punten voor Assassins Creed wat teveel van het goede vond, maar het is zeker een geweldig spel! Een 9.6, 9.7 is zeker op zijn plaats. Maarrrrr, waarom over punten praten als het over de ervaring gaat!
De sfeer is weer op en top in liberty. Er is overigens niks van het oude liberty city te herkennen. Een aantal dingen die me zijn opgevallen.
- Na 7 uur spelen zat ik op zo'n 15% (missies only is meestal bij gta ong. 65-70% van de gameplay)
- Het is vrij donker in de stad; in de volle zon is het goed, in de schaduw en vooral het 's avonds moest ik mijn contrast en helderheid af en toe wel even aanpassen.
- De auto's hebben zeer realistische fysics. Ik zie dit als een pluspunt, andere willen liever dat super arcade stijltje.
- De besturing is aangepast. Ik weet niet of je de besturing kan veranderen, maar gassen en remmen is met R2, L2 en niet meer met X en [ ]. Lock systeem is even wennen met firefights. Het is wel allemaal goed uitgewerkt, (ook het cover systeem werkt goed) dus puur een kwestie van wennen.
De lijst is denk ik onuitputtelijk, maar het belangrijkste is natuurlijk ook om hier zelf allemaal achter te komen als je 'm in je console propt. Als er vragen zijn of what-so-ever zal ik proberen om ze te kunnen beantwoorden. Ook al denk ik dat google, gamefaqs en de vorige topics alles wel zo'n beetje kunnen beantwoorden.
Naar mijn mening vindt ik deze game ZEKER geen 10 verdient, zo ie zo je kan geen 1 game een 10 geven. Maar daarbij deze game heeft ook zijn mindere punten, grafics zijn echt niet zo extreem goed, popups vooral bij grotere gebieden van de gebouwen, autos verdwijnen nog steeds, en framedrops bij drukte.
Het zou eerder een 9 moeten krijgen, maar zeker geen 10, hij is goed maar niet zoò goed.
Het zou eerder een 9 moeten krijgen, maar zeker geen 10, hij is goed maar niet zoò goed.
Xbox live: Frits Blits
Ik zit te twijfelen. Ik heb een PC en een PS3 en heb altijd gedacht gewoon met GTA IV te wachten tot 'ie op de PC uitkwam, voornamelijk vanwege de controls. Schietgames op de PS3 werken gewoon bij mij niet zo lekker qua bediening. Maar nu ik alle reviews lees en de game zo über schijnt te zijn, slaat de twijfel toe... het geduld opbrengen en wachten op de PC-versie die hoogstwaarschijnlijk ook zal komen, of toch voor de PS3-versie gaan?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen? Misschien iemand die net z'n eerste console heeft en nu ook GTA IV?
Kan iemand hier misschien iets over zeggen? Misschien iemand die net z'n eerste console heeft en nu ook GTA IV?
Systeemspecs: Klik hier!
Ik heb ook nog nooit eerder GTA op een console gespeeld maar het auto-aim systeem schijnt super te zijn, en geloof mij oefening baart kunst als het over aimen gaatquote:Wildfire schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:05:
Ik zit te twijfelen. Ik heb een PC en een PS3 en heb altijd gedacht gewoon met GTA IV te wachten tot 'ie op de PC uitkwam, voornamelijk vanwege de controls. Schietgames op de PS3 werken gewoon bij mij niet zo lekker qua bediening. Maar nu ik alle reviews lees en de game zo über schijnt te zijn, slaat de twijfel toe... het geduld opbrengen en wachten op de PC-versie die hoogstwaarschijnlijk ook zal komen, of toch voor de PS3-versie gaan?
Hoe roep je nu een taxi op straat? Heeft 1x in beeld gestaan, maar weet het niet meer 
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝
Ook ik twijffel ontzettend. Vooral omdat ik de eerste GTA games op de PS gespeeld heb. Sinds de 3D engines speel ik het op de PC. En ik moet zeggen dat ik de besturing makkelijker vind. Snel richten door middel van de muis enzo. Nu is het vast een kwestie van wennen, maar ik speel alleen maar race en platform games op mijn PS3. Als het richten net zo eenvouding zou zijn als R&C:U, dan zou ik het best aandurven om de game te kopen voor mijn PS3. Maar dat is nergens te testen... Een demo zou echt ge-wel-dig zijn voor mij om eens te zien of ik er mee aan de slag kan, of dat ik beter kan wachten tot de PC versie (die vast en zeker gaat komen, precies als ik een nieuwe pc nodig ga hebben dus dat zou perfect te combineren zijn). Lastig...quote:Wildfire schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:05:
edit: ik lees nu dat de controls vrij eenvoudig zijn. Maar ik zou het zo zonde vinden om veel geld uit te geven aan een game, die ik dan niet speel omdat ik niet kan aimen... Toch maar iemand zien te vinden tegen die tijd om het daar uit te proberen, óf bij een shop vragen of ik even mag gamen @ de demo pod.
Nik wijzigde dit bericht 27-04-2008 21:19 (39%)
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Controle/besturing met een controller is gewoon top. Misschien even wennen als je pc/muis gewend bent. Dus kopen die handel.quote:Wildfire schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:05:
Ik ben begonnen met GTA 1 op de PlayStation, en vervolgens GTA 2 en London. Deel 3, Vice City en San Andreas op PC gespeeld (meer omdat de graphics beter waren dan op PS2). Nu met de HD schermen is het voor mij weer makkelijk, de 360 versie (naast dat de PC versie er niet is). Controls op de consoles zijn erg prettig imho, en als je er niet aan gewend bent duurt het maar even eer je er wél aan gewend bent.
Doen dus
Doen dus
Fiat Stilo/Ford Ka
Als je een pc en ps3 hebt zou ik hem meteen voor de PS3 halen. Toen ik een paar jaar geleden geen console had en san andreas bij een vriend zag had ik helemaal geen zin meer hem een jaar (ofzo) later nog voor de pc te kopen, omdat het spel al zo "oud" was.
Reg. datum: 08 maart 2006
Reg. datum: 08 maart 2006
Ik heb ook pas sinds een half jaar weer een console na een lange tijd van enkel PC-spellen sinds een Sega Megadrive® maar mooi niet dat ik er ook maar een moment aan twijfel om te wachten tot GTAIV op de PC uitkomt...
Maar wat is dat nu wat ik net las over een staking van TNT in de omgeving Rotterdam? Want dan ga ik echt een paar postbodes slaan, lijkt me zo.
Maar wat is dat nu wat ik net las over een staking van TNT in de omgeving Rotterdam? Want dan ga ik echt een paar postbodes slaan, lijkt me zo.
Reg. datum: 15 december 2007
Reg. datum: 15 december 2007
ik zal het me pa navragen hij is zelf postbode ;)(in rotterdam)quote:DarknessAwaits schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:39:
Ik heb ook pas sinds een half jaar weer een console na een lange tijd van enkel PC-spellen sinds een Sega Megadrive® maar mooi niet dat ik er ook maar een moment aan twijfel om te wachten tot GTAIV op de PC uitkomt...
hij weet zelf van niks.en ik denk niet dat iedereen staakt..
stftweaker wijzigde dit bericht 27-04-2008 21:46 (6%)
http://www.tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspxquote:DarknessAwaits schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:39:
Slaase
Fiat Stilo/Ford Ka
L1 op de PS3. Dan steekt hij zijn hand op en fluit hij. Kan alleen als er ook daadwerkelijk een taxi in de buurt is. Stoppen doen ze alleen ÉN als ze geen passagier hebben ÉN zin hebben.quote:Thund3r schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:15:
Hoe roep je nu een taxi op straat? Heeft 1x in beeld gestaan, maar weet het niet meer
Reg. datum: 16 maart 2008
Reg. datum: 16 maart 2008
staat nog een hele zooi gameplay filmpjes op de frontpage van gametrailers.com
mooi filmpje ook van de multiplayer gameplay, ziet er echt geweldig uit!
mooi filmpje ook van de multiplayer gameplay, ziet er echt geweldig uit!
En oefening baart kunst. Daarnaast is het richten hetzelfde als uncharted welke het weer gejat heeft van Gears of War. Die controls leer je zo als je even doorzet. Bij mij was het bij Halo 1 ook even wennen destijds, maar met een paar uurtjes gaat het vanzelf.quote:Nik schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:18:
[...]
Ook ik twijffel ontzettend. Vooral omdat ik de eerste GTA games op de PS gespeeld heb. Sinds de 3D engines speel ik het op de PC. En ik moet zeggen dat ik de besturing makkelijker vind. Snel richten door middel van de muis enzo. Nu is het vast een kwestie van wennen, maar ik speel alleen maar race en platform games op mijn PS3. Als het richten net zo eenvouding zou zijn als R&C:U, dan zou ik het best aandurven om de game te kopen voor mijn PS3. Maar dat is nergens te testen... Een demo zou echt ge-wel-dig zijn voor mij om eens te zien of ik er mee aan de slag kan, of dat ik beter kan wachten tot de PC versie (die vast en zeker gaat komen, precies als ik een nieuwe pc nodig ga hebben dus dat zou perfect te combineren zijn). Lastig...
edit: ik lees nu dat de controls vrij eenvoudig zijn. Maar ik zou het zo zonde vinden om veel geld uit te geven aan een game, die ik dan niet speel omdat ik niet kan aimen... Toch maar iemand zien te vinden tegen die tijd om het daar uit te proberen, óf bij een shop vragen of ik even mag gamen @ de demo pod.
Reg. datum: 01 februari 2005
Reg. datum: 01 februari 2005
LBquote:Thund3r schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:15:
Reg. datum: 10 oktober 2005
Reg. datum: 10 oktober 2005
Ik zag lijstje van winkels die GTA4 te koop heb (http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/)
Alleen las ik in Deel 3 dat er enkele mediamarkten zijn die om 24.00 open gaan. Weet iemand ook welke dit zijn ?? Ik kan het namelijk niet meer vinden.
Alleen las ik in Deel 3 dat er enkele mediamarkten zijn die om 24.00 open gaan. Weet iemand ook welke dit zijn ?? Ik kan het namelijk niet meer vinden.
Yep, ik ook met mn 3343. Nou ja, ik heb op zich goede hoop dat in HI Ambacht nog wel wat te vinden is, mn vriendin is gelukkig vrij die dagquote:DarknessAwaits schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:02:
[...]
't Is toch niet te geloven zeg... Dit zijn de notities bij de actie: link.
Met de postcode 3245 heb ik de jackpot dus te pakken. Het lijkt erop dat ik morgen maar eventjes langs ga bij B.S.
Fiat Stilo/Ford Ka
Hetzelfde als Uncharted? Fijn, dan sla ik GTA IV op de PS3 maar over. Ik vind het richten zo gruwelijk k*t in Uncharted namelijk...quote:DarkShadow schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:52:
[...]
Daarnaast is het richten hetzelfde als uncharted welke het weer gejat heeft van Gears of War.
Ach, en daarnaast heb ik nog het probleem dat de PS3 beneden staat en ik er eigenlijk alleen maar zaterdag- en zondagmiddag op zou kunnen gamen en ik denk dat dat voor GTA IV toch echt te weinig is.
Wachten dan maar... pffft. Dat wordt een lange zit
Systeemspecs: Klik hier!
Reg. datum: 11 februari 2004
Reg. datum: 11 februari 2004
Ik heb eens bij een vriend meegekeken, het zag er prachtig uit. Ik kan nu geen review schrijven, ik zag het maar kort en een ander zat te spelen, maar wat ik zag was prachtig. De graphics van een GTA game waren nooit top, dat zou een console of wat dan ook nooit aankunnen. Er is gewoon teveel op de achtergrond, dat kost nou eenmaal heel veel kracht. En ook al kunnen ze niet een Crysis toveren op het scherm, het zag er nog steeds briljant uit op een 50" plasma. Het gaat om het detail, de kleine dingen die zijn toegevoegd. Gears of War zag er bijvoorbeeld top uit, maar was zo generiek als mogelijk.quote:J_star schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:02:
Naar mijn mening vindt ik deze game ZEKER geen 10 verdient, zo ie zo je kan geen 1 game een 10 geven. Maar daarbij deze game heeft ook zijn mindere punten, grafics zijn echt niet zo extreem goed, popups vooral bij grotere gebieden van de gebouwen, autos verdwijnen nog steeds, en framedrops bij drukte.
Auto's die verdwijnen heb ik niet gemerkt. Ik heb alle voorgaande delen gespeeld op de PC, auto's die zomaar verdijnen als je je omdraait lijkt niet meer te gebeuren.
Een game kan juist wel een 10 krijgen. Een 10 voor een game betekent "zo goed als het maar kan". Het is dus bijna-perfectie, mogelijk op de huidige hardware. Het betekent niet dat het de spel der spellen is, de laatste der spellen waarna geen spel meer zal komen.
De bijna één uur dat ik gezien heb is veelbelovend. Het is in ieder geval een klasse hoger dan San Andreas, al moet ik wel bekennen dat ik daar geen grote fan van was.
Iedereen lijkt in paniek te zijn voor een eventuele uitverkoop, is dat echt een reeel gevaar? Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een PC spel, er ligt altijd wel een exemplaar in de winkel. Ik dacht ik ga dinsdag de stad in en koop GTA + een Xbox (bundels zijn al uitverkocht op sites). Moet ik me zorgen maken? Volgende week was nou precies één van de rustigste weken voor mij
Ik zou toch niet de woensdagavond vlak voor sluitingstijd es gaan kijkenquote:mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:32:
[...]
Iedereen lijkt in paniek te zijn voor een eventuele uitverkoop, is dat echt een reeel gevaar? Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een PC spel, er ligt altijd wel een exemplaar in de winkel. Ik dacht ik ga dinsdag de stad in en koop GTA + een Xbox (bundels zijn al uitverkocht op sites). Moet ik me zorgen maken? Volgende week was nou precies één van de rustigste weken voor mij
Reg. datum: 29 januari 2007
Reg. datum: 29 januari 2007
Met een beetje pech moet je zoeken, maar dat is alles denk ik. Er is altijd wel een winkel die niet centraal gelegen is die nog een aantal exemplaren zal hebben (e.g. de toys r us in enschede ligt niet in het centrum, ik neem aan dat daar nog wel wat te vinden is)quote:mister_S schreef op zondag 27 april 2008 @ 22:32:
[...]
Als het goed is krijg ik morgenavond mijn kopie, maar als dat misgaat dan ga ik dinsdagochtend langs de toys r us.
Eigenlijk komt het wel goed uit dat het woensdag stinkweer wordt
Laatste keer dat ik zo enthousiast een game ging spelen was met Supreme Commander. Die speel ik nu ruim 1,5 jaar dagelijks
Als je wat mist klopt dat.
qed
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.