Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hoe zit het nu eigenlijk met de splitscreen multiplayer op de PS3, is deze er nou uitgehaald of zit het er nog in?

Gister hebben wij GTA4 binnen gekregen.
Zowel de Special Edition als de normale.
Die special edition, damn wat is die mooi!
Een mooie metalen kuisje, een boekje over hoe GTA4 is gemaakt, en wat allemaal in het spel zit.
Een Rockstar sleutelhanger, en een tas, en ofcourse het spel :)

Kan alleen al wel voorspellen, dat het zeer verstandig om het spel te pre orderen (ben je alleen al wel wat laat mee als je dit nog moet doen).
Maar het is echt een goed spel :)

quote:
Onno_Devine schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:53:
Gister hebben wij GTA4 binnen gekregen.
Zowel de Special Edition als de normale.
Die special edition, damn wat is die mooi!
Een mooie metalen kuisje, een boekje over hoe GTA4 is gemaakt, en wat allemaal in het spel zit.
Een Rockstar sleutelhanger, en een tas, en ofcourse het spel :)

Kan alleen al wel voorspellen, dat het zeer verstandig om het spel te pre orderen (ben je alleen al wel wat laat mee als je dit nog moet doen).
Maar het is echt een goed spel :)
special edition ziet er zeker goed uit, maar om daar nu 100 euro (toch?) voor neer te leggen?

kun je eigenlijk ook 'gangs' vormen online? if so, maybe een GoT gang beginnen :D

Phusebox wijzigde dit bericht 27-04-2008 19:00 (5%)

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

jericho

quote:
eindelijk eens een goede review, heb er van genoten ;) toch lijkt het dat er bj de 360 versie af en toe frame dropjes zijn , en wat glitches , merja, nu ik dit allemaal gezien heb, boeit dat ook niet meer, :9

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

quote:
racer13 schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:00:
[...]

eindelijk eens een goede review, heb er van genoten ;) toch lijkt het dat er bj de 360 versie af en toe frame dropjes zijn , en wat glitches , merja, nu ik dit allemaal gezien heb, boeit dat ook niet meer, :9
ik vond t wel meevallen voor wat ik gezien heb... en als de 360 versie me echt tegenvalt ruil ik em wel om voor een ps3 versie maar denk niet dat dat gaat gebeuren

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

The Almighty

Stapeltje nieuwe Nederlandse reviews:

Insidegamer review 10-
Power Unlimited review 100
Gamer.nl review 10

Vanavond komt er ook nog een videoreview bij Insidegamer.

:)

C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300

quote:
Lighteye schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:05:
Ik heb hier http://lighteye.nl/gta-iv/beschikbaarheid/ een klein projectje gemaakt waar je winkels kunt toevoegen van waar gta te koop is/gaat zijn. Niet al te fancy maar wil eerst ff de animo afwachten dan maak ik het vanavond of morgen wel wat aantrekkelijker qua uiterlijk.
Ik denk dat er mee animo is voor webwinkels dan normale stores, ik heb GTA Iv namelijk voor 50 euro incl verzending besteld op ps3home.nl, alleen is deze nu iets duurder geworden en inmiddels uitverkocht.

Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2,4GHz
Moederbord: Asus P5B
Videokaart: Sapphire X1950XT 256MB
Geheugen: 4x 1.024MB PC5300
Hardeschijf: Seagate Barracuda 7200.10 320GB

quote:
Phusebox schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:59:
[...]

special edition ziet er zeker goed uit, maar om daar nu 100 euro (toch?) voor neer te leggen?

kun je eigenlijk ook 'gangs' vormen online? if so, maybe een GoT gang beginnen :D
Idd ¤100 gaat hij kosten.

Ik heb hem nog niet gespeeld, we moeten ons dan ook echt aan de regels houden, doet een winkel dit niet, dan kan je een boeten krijgen van 10duizenden euro`s!
En wordt je uitgesloten van de volgende leveringen!
Hoe verleidelijk het ook is, helaas :)

quote:
NiaX schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:32:
en de gametrailers review is ook uit
http://www.gametrailers.c...326.html?r=1&type=wmv
Zij geven em géén 10

;)
wauw !!! geen spoilers, maar wel een erg goede indicatie van de gameplay vind ik

_/-\o_

quote:
Muthas schreef op zondag 27 april 2008 @ 18:33:
[...]

Signed in op Xbox Live terwijl ie SP GTA deed ja, MP servers staan uit.
Er stond toch echt:

blabla Playing cops 'n ..

volgens mij was dat toch multiplayer?

ik neem aan dat de online servers al up zijn, de reviewers hebben dit immers toch ook kunnen testen?
Life is Complicated

quote:
spl3ndr schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:23:
[...]

wauw !!! geen spoilers, maar wel een erg goede indicatie van de gameplay vind ik

_/-\o_
Precies ze laten niet te veel zien, maar net genoeg om nog gekker te worden. :D

Alleen morgen nog!

En dan is het zo ver. ^^ _O_
Ze moeten wel up zijn, heb net op een livestream iemand online zien spelen iig :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ik zag ook de "Rotterdam Bridge" oid in de review van gametrailers :o .

quote:
Joss schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:27:
Ze moeten wel up zijn, heb net op een livestream iemand online zien spelen iig :P
Linkje v/d stream? :D

quote:
hello_moto schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:27:
"... and the "Rotterdam Tower" is the game's replica of the Empire State Building."
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
hello_moto schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:27:
Rotterdam Hill en Rotterdam Tower ken ik alleen. GTA IV is een mooie manier om de bekerwinst van ons aller *; Feyenoord *; te vieren.

quote:
http://www.justin.tv/jimmy_the_bum , niet meer online inmiddels.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
spl3ndr schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:23:
[...]

_/-\o_
Die review was echt fantastisch idd, toch nog iets te veel spoilers imho, maar nu ben ik er wel lekker voor gemaakt.
Life is Complicated

Ik ga die van Gametrailers nog maar eens kijken. :D

Dit duurt echt TE Lang.

Ben trouwens benieuwd naar die "Bugs" op de X360 versie.
Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Die review van GameTrailers is echt geweldig, of eigenlijk, GTA IV is geweldig. Zo'n groot en uitgebreid spel, zoveel game-plezier voor je geld is er nog nooit geweest. Ik kan niet wachten :)

Edit: oh da's fijn, ik zie m'n order niet meer terug op Gamehubs.com, en de enigste mailtjes die heb ik gehad is een betalingsbevestiging van PayPal en Gamehubs zelf, niks ordernummer :X Ik ben bang dat ik hem morgen gewoon op pik en als die andere dan is aankomt naar marktplaats gaat.

Muthas wijzigde dit bericht 27-04-2008 20:57 (43%)

Uitdrijvűrrrr!

Heel ironisch dat de TNT staakt in omg. Rotterdam dinsdag. Nu kan mn vriendin des ochtends op pad om te zien of de FRS of Intertoys hem hebben. Bestel ik iets in januari bij Bol.com, is het nog niet goed.

Ontopic :

Is er al bekend of de Achievement lijst van laatst nu correct is? Ik zie op www.achieve360points.com nog niets staan namelijk.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Echt een goede review op gametrailers.com. Dit is eindelijk een game waar ik toch echt een xbox360 of ps3 voor ga aanschaffen. Op 7:14 knalt die gast zelfs door de vooruit van zn eigen auto en vliegt over de weg. Hoe komen ze er toch op. En dan in dat internetcafe. Wat een details _/-\o_

Turalyon: Stoomwals 70 warrior <Alive>, Detovenaar 70 mage <Alive>, Oxpowered 70 druid <Alive>

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws