Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Er is trouwens nog 1 spel die ik niet vrij heb gespeeld en dat is die onder het 2P joggen staat. Ik denk dat ik daarvoor 3x de Island route moet joggen... dus die heb ik dan morgen wel.
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Hoeveel punten hebben jullie trouwens bij dat balletjes spel? Ik atm 129 op easy en gister eerste keer advanced gedaan en kwam net niet bij lvl 8 in me eerste try.
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Dus mochten mensen hier een mening over hebben, ik hoor het graag!
Ik denk niet dat Wii Fit een toevoeging is als je al 4x per week naar de sportschool gaat... wat je daar doet, doet je ook op de Wii Fit. Maar op de sportschool is het wel wat actiever, denk ik. Je kan het wel zien als aanvulling... en als gewoon een coole gadget voor je Wii.
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
Maarja, in de sportschool doe je niet echt balans oefeningen. Vooral zaken zoals krachttraining zullen daar beter tot zijn recht komen.
Toch bedankt!
Reg. datum: 26 februari 2001
belangrijk bij krachttraining is om ook je spieren vaak te rekken en te strekken, zeker op de langere duur.quote:MOAW schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:42:
Hmm ok, leek me al een beetje logisch. De prijs lijkt me dan ook een beetje te hoog op dit moment als ik er toch weinig aan zal hebben.
Maarja, in de sportschool doe je niet echt balans oefeningen. Vooral zaken zoals krachttraining zullen daar beter tot zijn recht komen.
Toch bedankt!
Ik heb geen DSquote:Sannr schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:29:
[...]
Als het je puur om yoga gaat is eventueel "Let's yoga" van Konami op de DS een leuk alternatief, mits je een DS hebt dan. Daar zitten wel meer oefeningen in, je hebt alleen niet de feedback die je met WiiFit hebt. WiiFit geeft zeker het gevoel dat je echt bezig bent en als je het dagelijks doet geeft het zeker een behoorlijek workout. Maar je moet het niet kopen als het je puur om het yoga gedeelte gaat, dat zijn maar een beperkt aantal oefeningen namelijk.
Edit: deze: http://www.youtube.com/watch?v=Ybps1nF1fGI
Het gaat me niet puur om de yoga, maar om de combinatie van alle dingen. Als het een beetje meezit staat er vanavond een wii voor me klaar als ik thuiskom
Een vloek of krachtterm in een nieuwsbericht? DM me!
r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog
O ja, en de jogger die je moet volgen zwaait, al omkijkend, regelmatig. Moet ik dan harder of dichter bij 'm blijven ?
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
psychoclown wijzigde dit bericht 02-05-2008 20:06 (3%)
handtekening
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Reg. datum: 04 maart 2004
Arcanedevil wijzigde dit bericht 03-05-2008 13:06 (15%)
merciquote:DukeBox schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:03:
CAPI op Schiphol heeft ze altijd staan, V&D hebben ze ook regelmatig.. anders gewoon ergens reserveren.
handtekening
Reg. datum: 12 augustus 2004
als je dus Wii fit speelt of beoefend. tis maar net hoe je het bekijkt. doe je dan nu aan sport ? zo in de betekenins als het al jaren is of niet?
ik bedoel. stel je vult een enquette in en daarin word de vraag gesteld : " doet u aan sport "
wat beantwoord je dan?
andere invalshoek. ik heb jaren redelijk zwaar lichamelijk werk verricht . veel tillen, sjouwen, lopen. dat gaf me altijd wel een redelijke conditie. nu zit ik al weer 2 jaar op kantoor en merk dat ik conditioneel achteruit ga omdat ik totaal niet aan sport doet.
is de wii fit afdoende om de conditionele achteruitgang een halt toe te roepen of zelfs verbeteren?
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Reg. datum: 19 januari 2003
De enige manier waarop het achteruit zou gaan is door actievere bezigheden te vervangen voor Wii Fit.
BarôZZa wijzigde dit bericht 03-05-2008 21:14 (26%)
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Reg. datum: 01 december 2003
Maar het valt wel onder "bewegen" , en volgens de gezondheidsinstellingen moet je minimaal 30 minuten per dag bewegen.
www.borduurstudio-zigzag.nl
...okee, das duidelijk. Maar zit er nog een 'betekenis' in het feit dat de jogger die je moet volgen, (bij mij) regelmatig omkijkt en zwaait ? Moet je dan harder lopen en/of dichterbij komen ?quote:ChrisM schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:04:
Het gaat bij het joggen er vooral om dat je zo regelmatig mogelijk loopt. Dus gewoon heel lang hetzelfde tempo lopen.
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
Slechts met overtuiging bereikt men doel
Schoenmaat 46 past er op, en jij hebt handen die te groot zijn??
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Haha dat zijn idd enorme handen dan of bedoel iets anders trunks?quote:UltraSub schreef op zondag 04 mei 2008 @ 09:04:
You gotta be kidding me!
Schoenmaat 46 past er op, en jij hebt handen die te groot zijn??
Volgens mij niet. Wat je wel kan doen, is heel hard gaan rennen... dan moet je achter een hondje aan.quote:LOST schreef op zondag 04 mei 2008 @ 08:45:
[...]
...okee, das duidelijk. Maar zit er nog een 'betekenis' in het feit dat de jogger die je moet volgen, (bij mij) regelmatig omkijkt en zwaait ? Moet je dan harder lopen en/of dichterbij komen ?