Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
Miss nog ff een aandachtspuntje voor mij trouwens zeker wel :

Je kunt met behulp van die Wii Fit software een check/test doen om te zien of je Balance Board naar behoren werkt. Ik heb hem denk ik 2 weken nu maar had het nog niet eerder opgemerkt. Mijn Balance Board gaat dus terug ( hele linkerkant fuctioneerd niet goed )

Maar gezien de vele positieve reacties over nintendo heb ik dan ook geen zorgen. Ik heb de Wii Balance Board puur gekocht omdat het een must have gadget is voor de Wii.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Cartman! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:
Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7
Heb ook ergens gehoord dat je dan de aziatische versie krijgt die maar tot 135 kg gaan ipv de 150 kg van de europeese en amerikaanse.

edit: gevonden:
Ik heb dat balanceboard bij bigdennis gekocht met die sleeve en een oplaadbaar batterypack. het Balanceboard is afkomstig uit Japan. De doos en de gebruiksaanwijzing waren allemaal in het japans of chinees.

Zelf afgelopen weekend een Wii-fit gescoord voor mijn vrouw in Hengelo bij een kleine zaak die ze uit Duitsland haalt (duitse verpakking en boekje). Was wel iets duurder (€ 109) maar wel leverbaar. Die € 20 is het mij wel waard nu mijn vrouw niet telkens vraagt of ik al ergens een zaak heb gevonden die ze verkoopt :+.

[ Voor 17% gewijzigd door MegaTronics op 23-07-2008 08:35 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Wippien schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 01:41:
Je kunt met behulp van die Wii Fit software een check/test doen om te zien of je Balance Board naar behoren werkt.
Hoe doe je dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren een fitness mat gekocht bij de Blokker. Afgeprijsd naar 7,50.. en bij de kassa ging er nog eens 50% korting van af, dus uiteindelijk 3,75 Euro betaald. Doe er je voordeel mee. :)

Heerlijk ding, ik kan nu eindelijk comfortabel opdrukoefeningen doen enzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~galaxie/got/wii_fit_mat_blokker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
Moet je ff bij user settings kijken volgens mij. Dat is dus als je naar je Mii kijkt en je dat grafiekje ziet dan zitten er aantal opties. Dan moet je het vanzelf wel tegen komen. Ik wist het ook niet want ik lees ook nooit boekjes tot dat ik eens de tijd nam om er eens te gaan kijken.

Dat is toch wel een positief iets van Nintendo die check/test.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 20:34
Gisteren kwam tnt post opeens onverwacht een pakketje afleveren.

Het bleek de Wii Fit te zijn die ruim 2 1/2 maand geleden bij bol.com heb besteld. :) :)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
@Henkus: de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit. Veel Fit-plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-06 10:04

Sponge

Serious Game Developer

Bij de MediaMarkt in Den Haag liggen (~30min geleden) nog stuk of 15 dozen.

Ik ga zo maar eens even spelen ;).

• janusja
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-04 18:09
Zodra ik naar Wii Fit ga vanuit het hoofdmenu van de Wii begint de disc drive van de Wii te draaien en die blijft dan ook continu draaien. Is dit normaal?

(Ik kan hier nergens iets over vinden en Wii Fit is m'n eerste Wii spel).

Anoniem: 130184

edit: laatmaar :)

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 14-08-2008 15:46 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
M'n vriendin heeft Wii Fit van me gevraagd voor haar verjaardag 2 weken terug. Ik moet zeggen: valt me niks tegen. Die spieroefeningen gaven me 2 dagen later nog spierpijn in m'n buikspieren. Echt hilarisch is het dat Wii Fit vindt dat ik de prestaties van een body builder neerzet :') Wie mij enigszins kent weet dat ik een *kuch* beetje last van overgewicht heb en ik sport ook echt niet actief. Wii Fit vind ik echter wel grappig om te doen, dus wie weet of we nog gewicht gaan verliezen :)

Ik merkte ook dat m'n balans belabberd is. Ik leun veel teveel op m'n hakken, volgens Wii Fit. Ik kan niet zeggen dat het heel natuurlijk aanvoelt om wat meer naar voren te leunen. Bovendien pas ik met m'n maatje 46 qua schoenen ook amper op dat bord. Het past wel, maar er is weinig ruimte over zegmaar.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Anoniem: 126989

Wacht maar af. Paar weken volhouden en je merkt echt dat je balans beter wordt. Je wordt ook gewoon merkbaar sterker & flexibeler.

Het mag dan geen echte sportschool zijn, je kunt toch echt wel zware workouts op dat rare plankje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kan het zijn dat de fit langzaam maar cker weer een beetje beschikbaar begint te worden?
Heb de eerste maanden echt iedere winkel gecleared op zoek naar dat ding.
Gisteren kom ik thuis heeft mijn vrouwtje ineens zo'n ding in haar handen. :)
(Dynabyte Bergen op Zoom btw).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn zus had er vorige week ook al een gescoord bij de Bart Smit in Almere.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 14:16

DinX

Motormuis

Hier nog een trotse Wii Fit eigenaar sinds een week. Was al een maand bezig met m'n dieet (met succes zonder sport) en maar eens besloten om toch Wii Fit te kopen. Ik had toen wel het idee van "jaja, zoiets voor vrouwtjes van 40 jaar" :+

Ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt. Zeker als je zo "out of shape" bent als mij (deed vroeger nog 8 uur zwemmen + 4 uur fitness/powertraining per week en ben toen 4 jaar geleden volledig gestopt) merk je het wel. Ik hou me vast aan 30-45 minuten effectief oefeningen doen per dag. Dat levert toch een handdoek op doordrenkt door zweet. M'n favorieten zijn dan ook joggen (die free run), hoola-hoopen, boksen. Als je daar echt in vliegt voel je je hartslag toch snel de hoogte in gaan en het zweet van je af druipen.

De Yoga oefeningen, super. Mede door m'n gewicht en slechte (zit)houding zit ik al 2-3 jaar te sukkelen met m'n rug (sinds ik gestopt ben met zwemmen). Ik kan nu na een week al het verschil voelen door die yoga oefeningen (zit misschien ook tussen de oren).

De spier oefeningen, idem. Al heb ik nu het idee dat ik meer m'n kuiten zit te trainen bij al die oefeningen dan iets anders. Bij sommige oefeningen zit ik veel te ver naar voor continu en bij de andere weer naar achter. Ik sta dus permanent in een, lijkt het, voorover gebogen of naar achter gebogen houding. Ik zag dat iemand het hierboven ook al aanhaalde.
De oefeningen zelf zijn erg goed moet ik zeggen. Ik zat vroeger uren in de fitness (+/- 2 uur cardio en 2 uur gewichten) en durf te zeggen dat deze makkelijk in m'n oude schema zouden passen.

Het enige dat ik eigenlijk zelden doe zijn die evenwichtsoefeningen. De enige die me daar tot nu toe bevallen is in die bel door die rivier rennen en met je Mii in pinguinpak vissen vangen :')

Al bij al een erg goede aankoop tot nu toe. Door het systeem van de unlocks (zoals we die bij veel games kennen) word je echt wel gemotiveert om verder te gaan. Waar ik vroeger in de fitness al eens naar de klok zat te kijken, of op m'n blad met oefeningen hoeveel het er nog waren, verlies ik nu echt de tijd uit het oog. "Nog even die oefening doen, dan komt er misschien nog een unlock bij" is het nu naar het einde van m'n oefeningenreeksje toe.

Ik moet wel zeggen dat je moet oppassen ermee als je nog nooit echt gesport hebt, of geen sporten gedaan hebt waar lichaamshouding belangrijk is. Wii Fit baseert zich voor je houding dus enkel op de sensors in het balance board. Je kan met veel oefeningen perfect in het gele balkje/bolletje zitten met je puntje maar onbewust toch een verkeerde houding hebben, vooral de rug. Vooral bij de yoga oefeningen kan je dit hebben. Neem bijvoorbeeld de "half moon". Je kan daar gewoon met je rug in een totaal verkeerde houding staan maar door met je gewicht te verschuiven toch dat puntje mooi in het midden houden. Eigenlijk zou je dus een grote spiegel moeten hebben die je schuin voor je zet ofzo, dan kan je zowel jezelf van opzij als van voor zien.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

vandaag ook mijn wiifit binnengekregen (via dixons, binnen 1 dag bezorgd)
Op eerste gezicht lijkt het wel leuk om een paar minuten na het werk, elke dag even te spelen.
Dat jogging verhaal is wel een beetje saai. Ik zit er nu aan te denken om de wii naar boven te sjouwen en op m'n crosstrainer dat joggen te doen. Dat lijkt me toch iets meer sporten (en veiliger voor de gewrichten)

heeft iemand anders dat wel eens geprobeerd?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Anoniem: 268398

kmf schreef op woensdag 03 september 2008 @ 01:33:
Dat jogging verhaal is wel een beetje saai. Ik zit er nu aan te denken om de wii naar boven te sjouwen en op m'n crosstrainer dat joggen te doen. Dat lijkt me toch iets meer sporten (en veiliger voor de gewrichten)

heeft iemand anders dat wel eens geprobeerd?
Nee, nog niet, maar da's inderdaad wel het overwegen waard!
Heb jij het zelf al geprobeerd?

• Targhor
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik gebruik de wii fit nu ruim 2 maanden vrij intensief. Ben inmiddels al bijna 6 kilo kwijt en dat zonder een stap buiten de deur te zetten. Dus met een beetje doorzettingsvermogen en wilskracht werkt de wii fit prima om af te vallen :)

• kmf
  • Niet online

kmf

Anoniem: 268398 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 07:56:
[...]

Nee, nog niet, maar da's inderdaad wel het overwegen waard!
Heb jij het zelf al geprobeerd?
Ja. En het bevalt prima. Om de wiifit op de crosstrainer te doen, moet ik harder "crossen" dan normaal, anders gaat de poppetje te traag. Dus een echte workout, instelbaar in zwaarte en toch nog wiicash cashen ;)

Ik heb inmiddels een extra signal bar en stroomvoorziening besteld, zodat ik simpel de wii kan verkassen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-02 18:45
Kleine kick:

het joggen met de wii fit is een verleidelijk alternatief voor het buiten lopen (zeker met dit weer). Mijn ervaring is dat het minder energie kost, maar vooral dat je heel tegennatuurlijk staat te lopen en dat is jammer, Omdat je op de plaats blijft, landt je steeds op de bal van je voet, waardoor je op heel vreemde plaatsen spierpijn krijgt :+ Ik vraag me af of het geen kwaad kan op die manier te 'joggen?' Het is echt totaal niet vergelijkbaar met buitenlopen..

Vorige week bij vrienden weer ge-wii'd en het jeukt weer bij mij, ik moet tot mijn schaamte bekennen dat we de wii een tijdje geleden hebben opgeruimd omdat er kijkers kwamen voor ons apaprtement, en daarna is het aansluiten er niet meer van gekomen. Vanavond toch maar eens naar kijken want het blijft echt een heerlijk 'spel' :)
Ik wilde alleen op een bepaald moment niet meer het wegen doen van te voren, ik kwam alleen maar aan :+

If you can't write, there is nothing left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Laatst online: 30-05 09:28

TAA

Liever IRC

Deze week de eerste keer m'n deadline gepaseerd; 10kg is helaas op 0,5kg niet gelukt in 2 maanden... De 4 weken voor de Fit ook 5 kg afgevallen dus ben erg tevreden tot nu toe. Op naar de volgende (en laatste) 10kg eraf :)

Begin meestal met 1x basic step en daarna 4x advanced step gevolgd door een island lap jogging... Met een burnrate van 170-200% is die echt wel inspannend :D

Helaas ben ik dan net zo doorweekt als wanneer ik 10 minuten in de regen heb gelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 14:16

DinX

Motormuis

TAA schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:20:
Deze week de eerste keer m'n deadline gepaseerd; 10kg is helaas op 0,5kg niet gelukt in 2 maanden... De 4 weken voor de Fit ook 5 kg afgevallen dus ben erg tevreden tot nu toe. Op naar de volgende (en laatste) 10kg eraf :)

Begin meestal met 1x basic step en daarna 4x advanced step gevolgd door een island lap jogging... Met een burnrate van 170-200% is die echt wel inspannend :D

Helaas ben ik dan net zo doorweekt als wanneer ik 10 minuten in de regen heb gelopen :+
Vergeet niet dat te snel gewicht verliezen ook niet goed is. Hoe meer kilo's je kwijt raakt hoe minder snel ze er vanaf gaan ook.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 15:56
Ranewen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:38:
Kleine kick:

het joggen met de wii fit is een verleidelijk alternatief voor het buiten lopen (zeker met dit weer). Mijn ervaring is dat het minder energie kost, maar vooral dat je heel tegennatuurlijk staat te lopen en dat is jammer, Omdat je op de plaats blijft, landt je steeds op de bal van je voet, waardoor je op heel vreemde plaatsen spierpijn krijgt :+ Ik vraag me af of het geen kwaad kan op die manier te 'joggen?' Het is echt totaal niet vergelijkbaar met buitenlopen..
Mijn vrouw en ik hebben Wii-fit nu bijna twee maanden...
Mijn vrouw is ong. 3 weken geleden begonnen met regelmatig joggen met Wii-fit. Na 2 keer kreeg ze al wat last van haar enkels en na 4 keer is ze maar gestopt (alles in ong. 1 week). Haar enkels werden erg dik en zaten vol vocht. Ze is er 2x voor bij de huisarts geweest, maar die kon niets vinden, behalve rust houden (wij sloten niet direct uit dat het door iets anders kon komen).
Volgens mij ligt het inderdaad aan de onnatuurlijke houding. Nu ze gestopt is worden haar enkels minder dik en pijnlijk maar nu, twee weken na het stoppen, heeft ze er nog steeds wat last van.

Ik vind zelf dat het het echte sporten niet kan/moet vervangen. Buiten hardlopen is toch gezonder en heb je lekker frisse lucht. En in de sportschool met apparaten klooien vind ik toch leuker. de Wii-fit ligt bij ons voornamelijk stof te happen... (mede doordat ik nog genoeg andere games heb om uit te spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:09
Ik moet eerlijk bekennen dat Wii Fit bij mij ook al enige tijd stof staat te happen. De minigames ben ik op uitgekeken en het enige dat ik af en toe nog doe is de body test. Ben wel veel afgevallen, maar dat komt meer omdat de Wii me er 'aware' van heeft gemaakt. Het echte sporten doe ik toch buiten of in de zaal (voetbal)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277164

Ik sport sinds een paar weken op de Wii Fit en met goede resultaten, ik zie toch steeds weer een paar onsjes verdwijnen. Nu ga ik ook naar een dietiste, en het zou handig zijn als ik de gegevens van gewicht en BMI zou kunnen exporteren, bijv naar Excel. Weet iemand of dit kan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Voor eenieder die zijn Wii Fit weer nieuw leven in wil blazen: Deze week ligt Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2009 in de schappen (iig in de US, volgens mij ook in de EU)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

chrisboers schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:00:
Voor eenieder die zijn Wii Fit weer nieuw leven in wil blazen: Deze week ligt Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2009 in de schappen (iig in de US, volgens mij ook in de EU)
En wat bied dat als meerwaarde?

* ToolkiT heeft gister toch maar een Wii en Wii Fit gekocht, dus die mag nog wel even met de standaard wii fit aan de gang :)

Mijn balans viel me reuze mee, 49.5%-50.5%
Maar bij het balans testje ging het erg slecht, haalde het laatse nivo niet eens.. maar was ook een beetje aan het uitvinden hoe die test/Wii board nou werkte.. :$

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

chrisboers schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:00:
....en een filmpje http://nintendo-wii.nieuw...timatum_2009_beelden.html ...grafisch gezien tikkie goedkoop imo. Verder weet ik ook nog niet echt goed wat ervan te maken....En ik lees her en der dat ie rond de kerst in de schappen hier zou moeten liggen....

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 20-10-2008 19:11 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Klopt, de in-game graphics zijn niet super geweldig, maar dat zijn we op de Wii toch wel gewend ;)
Voor NL is de releasedatum nog steeds Q4 geloof ik, maar in de US dus deze week al.

Het voordeel is: andere, en meer uitdagende oefeningen. Of er nu eindelijk ook een trainingsprogramma opgezet kan worden, weet ik niet, maar zal ik hier melden zodra ik m in huis heb (ik heb een US Wii, dus kan hem deze week bij amazon bestellen)

@Toolkit: Dat is heel normaal hoor, pas na 2-3 keer heb je een beetje door wat er met die test moet gebeuren, en dan haal je die laatste test makkelijk. Gewoon blijven proberen, het is ook niet leuk als het in een keer lukt, toch?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chrisboers schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:59:Het voordeel is: andere, en meer uitdagende oefeningen. Of er nu eindelijk ook een trainingsprogramma opgezet kan worden, weet ik niet, maar zal ik hier melden zodra ik m in huis heb (ik heb een US Wii, dus kan hem deze week bij amazon bestellen)
...mindere graphics is inderdaad min of meer wel bekend/aanvaard, maar dit vond ik er toch wel wat erg goedkoop eruit zien. En inderdaad, een trainingsprogramma zou een erg goed toevoging zijn. Ik wacht graag jou bevindingen af. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Grrrrrene schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:13:
Ik merkte ook dat m'n balans belabberd is. Ik leun veel teveel op m'n hakken, volgens Wii Fit. Ik kan niet zeggen dat het heel natuurlijk aanvoelt om wat meer naar voren te leunen.
Een beetje een late reactie, maar heb je een holle rug? Daardoor ga je namelijk meer op je hielen staan. Als het zo is, dan moet je je bekken naar achteren kantelen tijdens die balansoefening (buik aanspannen, billen een beetje samenknijpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mr_obb schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:39:
[...]

Een beetje een late reactie, maar heb je een holle rug? Daardoor ga je namelijk meer op je hielen staan. Als het zo is, dan moet je je bekken naar achteren kantelen tijdens die balansoefening (buik aanspannen, billen een beetje samenknijpen).
ik leun ook iets te veel op mijn hakken, maar heb geen holle rug geloof ik. Ik vrees eerder een bolle rug/hang shouders...

Wat me opviel is dat als ik sommige spelletjes/oefeningen deed dat ik vaak wel met mijn (boven)lichaam beweeg maar onbewust mijn COG in het midden hou.. misschien komt het door motor rijden dat dat een soort automatisme is...
Bij hoelahoopen bijvoorbeeld leun ik wel met mijn bovenlijf naar 1 kant om een extra hoolahoop op te vangen maar moet bijna 1 voet van board aftillen om de mii hetzelfde te laten doen...
ligt dat aan mij of is het een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@ToolkiT: Die ervaring hebben er meer, ikzelf ook. Bij de dagelijkse balans-controle hang ik ook altijd halverwege onderin ipv in het midden. Bij de balans-spellen is het inderdaad zeker even wennen dat je eigenlijk meer met je benen dan met je bovenlijf stuurt.

Bij het skiien, snowboarden is dat helemaal onnatuurlijk, omdat je eigenlijk een tegengestelde beweging maakt. Normaal 'hang' je tegen de berg aan, met druk op je onderste been, hier is dat juist omgekeerd.

Overigens, ik heb die Jillian fitness ultimatum net besteld, dus over 1-2 weken (?) heb ik m binnen. Er lijkt wel echt iets van een trainingsschema in te zitten, nl het 'recruit'-programma.
"Enroll in a unique training program composed of challenging fitness tests and an ever-changing series of workouts."

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Weet iemand nu al te vertellen wat je moet doen om snowboarden te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

UltraSub schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:43:
Weet iemand nu al te vertellen wat je moet doen om snowboarden te unlocken?
Gewoon genoeg tijd doorbrengen met het trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gister wat grappigs ontdekt in Wii fit:
Ik was onder mijn Mii aan het spelen/trainen en liet aan MrsT het ski balance spelletje zien, en MrsT wou dat ook wel eens proberen.
Dus zij stapt op het WiiBoard; zegt Wii fit iets van: je gewicht is drastisch veranderd, weet je zeker dat je door wil gaan?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Overigens, ik heb die Jillian fitness ultimatum net besteld, dus over 1-2 weken (?) heb ik m binnen. Er lijkt wel echt iets van een trainingsschema in te zitten, nl het 'recruit'-programma.
"Enroll in a unique training program composed of challenging fitness tests and an ever-changing series of workouts."
Zo, ben ik blij dat de verkoper mijn bestelling gecancelled heeft (want wilde niet internationaal versturen)!
Deze game is echt heel dramatisch slecht. Graphics zijn pre-historisch, hij reageert nauwelijks op de controllers. De eerste reviews van gebruikers (bij Amazon) zijn duidelijk: 1 uit 5 sterren, en dat alleen omdat ze niet lager kunnen ranken. Vermijden als de pest dus!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Alle Wii spellen met 10% korting bij Wehkamp dus ook WiiFit :)

Wii Spellen met 10% Korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

mr_obb schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

Gewoon genoeg tijd doorbrengen met het trainen...
idd als je elke dag 30-45 minuten speelt moet je hem binnen een week makkelijk unlocked hebben..

het is de 1 na laatste balance game trouwens.. (/me heeft hem net unlocked :) en ik merk dat ik met rechts voor (goofy style meen ik) veel beter ga dan in regular style...

Btw ook in aerobics het boxen unlocked, was ff uitvinden hoe het voetenwerk gaat, maar als je dat door hebt is het best een leuk spel, en behoorlijk intensief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
ToolkiT schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:01:
[...]

idd als je elke dag 30-45 minuten speelt moet je hem binnen een week makkelijk unlocked hebben..

het is de 1 na laatste balance game trouwens.. (/me heeft hem net unlocked :) en ik merk dat ik met rechts voor (goofy style meen ik) veel beter ga dan in regular style...

Btw ook in aerobics het boxen unlocked, was ff uitvinden hoe het voetenwerk gaat, maar als je dat door hebt is het best een leuk spel, en behoorlijk intensief..
Is op de bank zitten en lange afstanden rennen genoeg? :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

UltraSub schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

ik denk het niet :p

Ik weet eigenlijkniet hoe de unlock procedure is of er een vast schema unlocks is na x minuten trainen of bepaalde score halen of dat je als je veel yoga doet balance games unlocked ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
UltraSub schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

Er zijn wel een aantal oefeningen die niet controleren of je ook daadwerkelijk wat doet. De spinal twist bijvoorbeeld. Per keer speel je daarmee een paar minuten weg, zonder iets te hoeven doen.

Maar ja, heb je DAAR nou een wii fit voor gekocht?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik wil dit topic toch nog even een subtiel schopje geven :)
Blijkbaar hebben ze bij Nintendo weer eens last van leveringsproblemen. Ik vond dat ze na de sinterklaas en kerst nu weer genoeg tijd hebben gehad om de voorraad aan te vullen, maar dat viel even tegen.

Mijn zoektocht naar de wii fit is namelijk gestart met dit als resultaat:
Makro: alle vestigingen uitverkocht, kunnen geen indicatie aangeven van nieuwe levering.
BCC: niet (meer) leverbaar
MusicStore: vewachtte levertijd 6 weken.
MediaMarkt: Den Haag, Rijswijk en Rotterdam uitverkocht levertijd ongeveer 3 weken
BartSmit: de 5 vestigingen bij mij in de regio uitverkocht, levertijd gemiddeld een maand.
FreeRecordShop: ook bij meerdere vestigingen uitverkocht, levertijd ongeveer 5weken
En als klap op de vuurpijl bij de Intertoys uitverkocht, als ze me op de wachtlijst plaatsen, verwachtte levertijd 3maanden !!! 8)7

Dus iemand nog tips voor de regio Den Haag om dit weekend nog aan zo'n apparaat te komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 03-06 06:38
Uitverkocht verhaal
Haha, hier in Limburg was ie toen ook uitverkocht (maanden geleden) ik was toen gewoon naar Duitsland gereden en daar lagen ze massaal opgestapeld!

Dus mijn tip is: als je iemand kent die effe naar Duitsland is, hem dan Wii Fit te laten meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 47458 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 19:50:
Ik wil dit topic toch nog even een subtiel schopje geven :)
Ik vond dat ze na de sinterklaas en kerst nu weer genoeg tijd hebben gehad om de voorraad aan te vullen, maar dat viel even tegen.
Nogal ja ... heb in Rotterdam en Den Haag al in div. winkels gekeken, maar nada.
Vanmiddag in een Intertoys in Ridderkerk gevraagd ; 4 weken voor er geleverd wordt en ze hebben een lijst van 20 man die al ingeschreven hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

ik heb er nu twee.... een had ik gekocht toen ik op vakantie was omdat m'n bestelling maar niet aan kwam. Toen ik thuis kwam, kwam de europese die ik besteld had ook. Dus heb ik nu eeen ongebruikte japanse maar te lui om op marktplaats een advertentie plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20
kmf schreef op zondag 11 januari 2009 @ 00:59:
ik heb er nu twee.... een had ik gekocht toen ik op vakantie was omdat m'n bestelling maar niet aan kwam. Toen ik thuis kwam, kwam de europese die ik besteld had ook. Dus heb ik nu eeen ongebruikte japanse maar te lui om op marktplaats een advertentie plaatsen. :)
Die Japanse kan zeker niet zomaar op elke Wii en is vast niet in het Engels O-)
Anders heb ik wel interesse namelijk :)

Wil je niet de Europese kwijt? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door detulp050 op 12-01-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277496

Sja,willen dol graag een Wii-fit, maar de zoektoch naar een winkel met 1 op voorraad is al een workout an sich, drama !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286979

ben al een tijdje op zoek naar de wii fit. Lijkt me echt ontzettend leuk. Heb er al veel filmpjes van gezien, dus kan niet wachten tot ik hem in huis heb.

vorige week al heel eindhoven afgezocht, hadden ze hem nergens. Venray ook niet. Van de week maar eens in Arnhem kijken.

Voor degene die hem in duitsland kochten, welke winkels kijken jullie dan naar? want woon ook dicht bij duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 03-06 06:38
Mediamarkt Herzogenrath had toen stapels Wii Fit liggen. Alleen hoesje en doos in het duits, maar dat maakt mij niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Zit nu toevallig in arnhem en wipte even binnen bij de mediamarkt. In groningen en op internet totaal uitverkocht, maar bij de mm in arnhem lagen er gewoon doodleuk een stuk of 15... gelijk eentje meegenomen natuurlijk :o

Inmiddels ook weer leverbaar op internet middels http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791152&z=100

[ Voor 19% gewijzigd door detulp050 op 16-01-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286979

ja ik was ook in arnhem vandaag en zag dat er ook hele stapels lagen. Denk toen nog een stuk of 30. Die jongen had ze er net opgelegd! Dus dacht snel een meenemen haha.

Net even snel gedaan en wat leuk bedacht allemaal zeg! Super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
detulp050 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:06:
Zit nu toevallig in arnhem en wipte even binnen bij de mediamarkt. In groningen en op internet totaal uitverkocht, maar bij de mm in arnhem lagen er gewoon doodleuk een stuk of 15... gelijk eentje meegenomen natuurlijk :o

Inmiddels ook weer leverbaar op internet middels http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=791152&z=100
Daar staat nu alweer dat het niet voorradig is... Gewoon bestellen??

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 12:01

rCk

Mijn broertje en zusje hebben eigenlijk 2 maanden gewacht erop. Het is het wel waard. Het is dat ik nog steeds herstellende ben van mijn ongeluk anders zou ik zeker op het plaatje stappen. De simpelste oefeningen lukken mij al niet (zoals dat op één been staan en dan andere been knie omhoog en andere been naar achter, of opdrukken lukt mij ook al niet). Distorsie in linkervoet en gebroken sleutelbeen (met de nodige schade aan de kapsels).... Dus tja voor mij is het nog even afwachten tot ik het echt kan gaan proberen.

Wie heeft er intensief met die trainingen gedaan om te kijken of je wel degelijk in een betere tja, staat kan komen? Ik vind het uit gezelligheidssfeer toch fijner om naar sportschool te gaan, maar dit om te doen is ook leuk voor ernaast, en zeker om ook met die 'balansmeter' toch ook je balans te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
BezurK schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:46:
[...]

Daar staat nu alweer dat het niet voorradig is... Gewoon bestellen??
Zal wel weer uitverkocht zijn :)
Ik had me geabonneerd op een voorraadmailtje, dan weet je direct of ze er weer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Heb sinds gisteren men Wii Fit en zo van de eerste minuten dat ik ermee bezig ben geweest (nog niet echt uitgebreid bekeken) ziet het er allesinds wel iets leuk en uitdagend uit om er toch mee door te zetten. Ik zal het nu wel veel mensen aanraden. Zelfs men vriendin is er zot van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat gisterenavond te zoeken naar een winkel die ze op voorraad had, toen kwam ik uit bij pixmania.nl
Deze hadden de Wii Fit op voorraad en konden hem leveren voor €89,95 dus niet voor die woekerprijzen die je op o.a. marktplaats.nl voorbij ziet komen.
Tot mijn grote verbazing stond dit product sinds ineens voor €115,- op hun prijzenlijst! |:( :X
Dus zoals jullie kunnen begrijpen heb ik de order niet geplaatst, maar ik keek net nog eens op de website nu staat hij voor €99,- !! 8)7
Dus ik zoek nog wel even door zodat ik hem teminste voor een normale prijs kan kopen. hier in de regio is het minimaal 3 weken levertijd. :|
Maar ik blijf die site wel in de gaten houden, wellicht dat ze het verzinnen om de prijs weer te verlagen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 21-01-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06
Heb je de shopreview van Pixmania al bekeken?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, die heb ik al eens gezien en ik heb er in het verleden al een aantal spullen aangeschaft, ging altijd perfect. :D
Maar ik neem veel van die reviews ook met een grote korrel zout omdat het nogal een eenzijdig verhaal is.
Er stonden in het verleden namelijk ook reviews over mijn oude werkgever waarbij de klant iets heel anders had geschreven dan dat ik zelf die dag in de winkel had zien gebeuren ;)

Om even ontopic te blijven:
Ik kwam op ebay een nederlandse verkoper tegen die balance boards verkoopt zonder software:
http://cgi.ebay.nl/Ninten...6QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Persoonlijk vind ik het ook vreemd dat ze geen imitatie borden hebben en het board niet zonder het spel wii fit verkopen. Ik wil namelijk snowboard/skate spellen spelen en wii fit kan ik altijd wel even lenen van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:09
Ja, ik zou ook wel verwacht hebben dat ze het Balance Board inmiddels los zouden verkopen. Maar de verkrijgbaarheid van Wii Fit is ook nog niet echt goed te noemen, dus ik kan me voorstellen dat hetzelfde geldt voor de Balance Boards. De struurtjes voor Mario Kart Wii idem volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
Ja, Voor Nintendo is het blijkbaar lastig om voldoende spullen in de nederlandse winkel te krijgen. Afgelopen week 4 winkels afgelopen voor een classic controller. Volgens mij valt er meer winst te behalen wat dat betreft voor Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145810

Ik ben ook al wezen zoeken naar een WiiFit hier in de buurt. (Emmen, Coevorden, Zwolle, Almelo, Hengelo, Groningen) maar hij is echt nergens te verkrijgen..
De normale prijs is 90 euro ofzo.. en op marktplaats worden ze aangeboden voor 120 euro... dat is wel een hoop geld... maarja als je er 1 wilt hebben misschien wel een optie... wel ajmmer dat ze zo erg moeilijk verkrijgbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:15

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

Na lang zoeken heb ik mijn Wii fit eindelijk binnen :)

Zonder reclame te willen maken, Dimensionplus heeft hem op voorraad voor €99,-. Geen verzendkosten. Afgelopen donderdag besteld en vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Voor beschikbaarheid is er de pricewatch en zijn er de handmatige zoekacties. Dit topic is er voor de Wii Fit dingen, niet voor de (korte) informatie over beschikbaarheid van Wii Fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben net bij MediaMarkt Den Haag bedreigd ;) met pallets vol Wii Fit, as vrijdag ... zal me benieuwen.
Oops !! :o Hoe verwijder ik een ongewenste post ? Leegmaken ?

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 26-01-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voegen de div. matten/matjes nog wat toe aan het Wii Fit gebeuren ?
Ik zie Yoga-matten van allerlei merken en ook van die siliconen matjes voor bovenop ... handig, nutteloos ?? wat zijn de beste ?
En ja, ik heb dus sinds gisteren een Balance Board, zie post hieronder. De verschillende oefeningen, spelletjes vallen behoorlijk tegen (positief! :+ )... lijkt makkelijk, maar je moet echt goed op je houding en bewegingen letten!!

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 31-01-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Goner schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:44:
Voegen de div. matten/matjes nog wat toe aan het Wii Fit gebeuren ?
Voor mij wel, aangezien we een harde parketvloer hebben. Heb een half jaar geleden voor € 3,75 een fitnessmatje bij de blokker gekocht, dat is bij bijvoorbeeld opdrukoefeningen erg comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Wij hebben ook een cheap matje van de blokker, is net wat prettiger. Schuift ook een stuk minder op ons net nieuwe laminaat.

offtopic:
MM Eindhoven, gisteren, pallet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 14:34

CasGas

.

Ondertussen ben ik ook verder aan het kijken naar andere (echte) fitness games. Tot nu toe 2 gevonden maar dat duurd wel erg lang voordat die uitkomen:

EA Sports Active, 30 maart 2009
My Fitness Coach - Fit en Gezond, 26 maart 2009

Ik heb ook die Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 gezien, qua graphics verwacht ik niet veel, maar bij dit spel is dat wel tot een enorm dieptepunt geraakt, het oog wil nog wel wat zien zeg maar..

Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment nog niks anders te krijgen is dan de standaard Fit game, waar ik ondertussen wel een beetje op uitgekeken ben..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289810

Anoniem: 286979 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:27:
ja ik was ook in arnhem vandaag en zag dat er ook hele stapels lagen. Denk toen nog een stuk of 30. Die jongen had ze er net opgelegd! Dus dacht snel een meenemen haha.

Net even snel gedaan en wat leuk bedacht allemaal zeg! Super spel!
Ik was vorige week donderdag in arnhem, en ging ff naar de van leest. vroeg ik zo van: jullie hebben zeker de wii fit niet?. wel dus(al vanaf 9 januari voor iemand anders die m nog nooit heeft opgehaalt). ik dus weer mazzel :D al heb ik maar paar dagen gespeelt omdat ik daarna ziek werd. morgen ben ik vrij dus als ik niet te moe ben ga ik wel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289810

BamSlam_ schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:48:
[...]

Voor mij wel, aangezien we een harde parketvloer hebben. Heb een half jaar geleden voor € 3,75 een fitnessmatje bij de blokker gekocht, dat is bij bijvoorbeeld opdrukoefeningen erg comfortabel.
dat bedoel ik, 4euro maar. terwijl die wii fit mat gwoon 20 is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282897

er staat iemand op ebay met wii fit's
en direct leverbaar

je betaal er wel iets meer voor maar ja
wanneer ze weer te koop zijn in de winkel is onbekend
en het gerucht gaat eind maart en dan zijn er weer niet
genoeg op voorraad met het probleem dat ze weer zo uitverkocht zijn

kijk op ebay
trefwoord wii fit invoeren en je heb hem de volgende dag in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 19:49
Ik heb hem gewoon vandaag bij de Dixons in Utrecht gekocht (was wel de laatste..)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Zo, even de Wii Fit gekoppeld aan dit topic. Altijd makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
Beetje offtopic:

Ik heb vandaag My Fitness Coach gekocht (al eerder genoemd in dit topic).
Wii fit begon me tegen te staan omdat je na elke oefening steeds weer een 'tip' krijgt en je score op een lijst etc. Dat kost zoveel tijd dat je meer dan een uur bezig bent om een half uur te bewegen, en je meer tijd kwijt bent tussendoor en dus (vind ik) niet lekker op gang komt. Bovendien waren veel oefeningen voor mij juist te licht of ineens veeeel te zwaar.

Nu My Fitness Coaach geprobeerd en het lijkt precies te zijn wat ik wil hebben: je kunt aangeven hoeveel je weegt en ook je hartslag in rust en na inspanning moet je doorgeven. Zo maak je een profiel aan en daarna krijg je al gelijk een voorstel voor een programma, maar dit is aan te passen. Vanavond de eerste cardiotraining gedaan en je bent echt een kwartier (of hoe lang je maar wilt) op een lekker tempo bezig, want dat is aangepast aan je conditie die je eerder hebt gemeten.

Lekker bewegen op muziek, met allerlei oefeningen en je bent een kwartier (of langer dus) onder de pannen. Niet zelf elke keer een oefening kiezen van 2 minuten, maar een programma met een opbouw en leuke variatie, en tussendoor kun je aangeven of je het een beetje kunt bijhouden of niet.

Je mist de feedback van de balance board, want die heb je niet nodig, maar de oefeningen zijn goed te doen. Ik heb nu spierpijn in mijn rugspieren :D

Beetje offtopic wellicht, maar voor hen die verder willen kijken vind ik het een aanrader! Kost nog geen 30 euro bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ranewen schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:12:
Beetje offtopic:

Is dat dat spel met die 286 EGA graphics?
Lekker bewegen op muziek, met allerlei oefeningen en je bent een kwartier (of langer dus) onder de pannen.
Download gewoon een DVDtje met Fitness/Workout, dan heb je toch bijna hetzelfde?

Zo ja, dan wacht ik wel op een beter Wii Fitness game.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-03-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 23:10

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Anoniem: 69767 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:21:
Is dat dat spel met die 286 EGA graphics?
En al zou dat zo zijn, wat verwacht je dan voor graphics voor een fitness 'spel' :?
Download gewoon een DVDtje met Fitness/Workout, dan heb je toch bijna hetzelfde?
Het is juist het laag drempelige van de Wii wat het hem doet.. i.p.v. Wii sports/fit kan ik ook zeggen ga lekker buiten rennen, tennisen enz..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:46:
[...]

En al zou dat zo zijn, wat verwacht je dan voor graphics voor een fitness 'spel' :?
Aangezien je geen antwoord gaf heb ik het zelf maar na gezocht: dit is dus niet het spel met de 286 graphics. Dat is: Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2009.
Het is juist het laag drempelige van de Wii wat het hem doet.. i.p.v. Wii sports/fit kan ik ook zeggen ga lekker buiten rennen, tennisen enz..
Nee, want bij Wii Fit voegt het tenminste nog iets toe: het balanceboard. Als ik je goed begrijpt werkt dit spel er dus helemaal niet mee. Ik vind het dan een beetje zonde van m'n geld: dan download ik wel een workoutvideo.

Overigens blijkt dit spel wel een stuk beter te worden gewaardeerd dan het crappy: Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2009

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-03-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
Het voordeel aan dit spel is dat je een profiel aanmaakt wat je basisconditie meet. Volgens mij wordt op basis daarvan een programma samengesteld. En je kunt iets van 5 of 6 verschillende soorten workouts kiezen. Of een fitness DVD kun je niet bijhouden hoe je 'groeit', hoe je hartslag zich houdt, en wat je beter kunt doen als oefeningen te zwaar of te licht zijn.

En sowieso hoeft niet iedereen het leuk te vinden, maar mijn eerste indruk is heel erg goed iig :) Ik zou ook graag iets met het balance board doen, maar heb jij dan ook niet dat je het beu raakt om elke keer na 2 minuten onderbroken te worden met een 'score'? Voordeel van Fitness Coach is dat je een tijd, type en intensiteit instelt en je hoeft maar mee te huppelen. Je kunt zelfs de muziek en achtergrond zelf kiezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102858

Voor de mensen die dit spel al een paar maanden hebben:

Zien jullie veel verschil? Zijn de eerste sixpackjes al ontstaan?

Ben benieuwd of er inmiddels mensen zijn wiens lichaam daadwerkelijk strakker is geworden of wie daadwerkelijk kilo's is kwijtgeraakt!

Wij hebben m nu 3 dagen in huis, dikke pret, tot vanochtend de ergste spierpijn zich meldde...woei! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranewen
Het enige verschil dat ik zie is de lading stof op het board die dikker en dikker wordt :X

Hopelijk na afstuderen + verhuizing meer tijd om er weer meer mee te doen. Wat me zo tegenstaat is dat je meer dan een uur kwijt bent voor de spaarpotje met een half uur beweging is gevuld. De balance games (in een luchtbel op het water, evenwicht, snowboarden) vind ik wel nog steeds erg leuk, maar ik denk dat ik hem nu meer dan 6 maanden niet heb aangeraakt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Hij wordt hier nog wekelijks gebruikt om oefeningen te doen. Daarnaast gebruiken we hem nu regelmatig voor Rayman Raving Rabbids TV Party, waarin je hem voor van alles en nog wat kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

@Ranewen, mocht je hem dan willen verkopen PM me maar! Kan wel pas weer over 10 dagen reageren ivm vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf morgen in de winkel: een véél betere en serieuzere fitness game.

EA Sports Active

Een balanceboard is niet noodzakelijk.

Random Bits: Voor dikke en sportieve mensen: EA Sports Active

Een beenband en weerstandband worden meegeleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-05-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:29
Ranewen schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:12:
Beetje offtopic:

Wii fit begon me tegen te staan omdat je na elke oefening steeds weer een 'tip' krijgt en je score op een lijst etc. Dat kost zoveel tijd dat je meer dan een uur bezig bent om een half uur te bewegen, en je meer tijd kwijt bent tussendoor en dus (vind ik) niet lekker op gang komt. Bovendien waren veel oefeningen voor mij juist te licht of ineens veeeel te zwaar.

Nu My Fitness Coaach geprobeerd en het lijkt precies te zijn wat ik wil hebben: je kunt aangeven hoeveel je weegt en ook je hartslag in rust en na inspanning moet je doorgeven. Zo maak je een profiel aan en daarna krijg je al gelijk een voorstel voor een programma, maar dit is aan te passen. Vanavond de eerste cardiotraining gedaan en je bent echt een kwartier (of hoe lang je maar wilt) op een lekker tempo bezig, want dat is aangepast aan je conditie die je eerder hebt gemeten.

Lekker bewegen op muziek, met allerlei oefeningen en je bent een kwartier (of langer dus) onder de pannen. Niet zelf elke keer een oefening kiezen van 2 minuten, maar een programma met een opbouw en leuke variatie, en tussendoor kun je aangeven of je het een beetje kunt bijhouden of niet.

Je mist de feedback van de balance board, want die heb je niet nodig, maar de oefeningen zijn goed te doen. Ik heb nu spierpijn in mijn rugspieren :D

Beetje offtopic wellicht, maar voor hen die verder willen kijken vind ik het een aanrader! Kost nog geen 30 euro bij de MM
Leuke review! Klinkt zeker interessant! Ook al heb ik zelf Wii Fit pas een weekje :P
Wat me opviel is dat m'n voeten (maat 48) net ietsjes te groot zijn voor het balance board. Dan merk je ineens toch wel hoe belangrijk je tenen zijn voor een goede balans. Jammer, maar niets aan te doen :/ (snap niet dat ze de balance board ietsjes groter hebben gemaakt... -_- )

EDIT:
Oh, lees nu pas dat My Fitness Coach niet eens het balance board gebruikt! Dat vind ik dan wel weer jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb ongeveer van september tot en met maart redelijk intensief Wii Fit gedaan (met een dip in december), en ben daar blijvend fitter door geworden, en ongeveer 5 kilo lichter geworden (en gebleven). Nu heb ik steeds meer moeite om weer te beginnen (doe nog wel steeds de body test), vanwege de al eerder genoemde redenen (steeds dezelfde oefeningen, steeds onderbroken programma). Heb dus via play.com voor slechts 12 euro My Fitness Coach aangeschaft. Heb vorige week een profiel aangemaakt, en moet nog echt beginnen, maar het ziet er tot nu toe goed uit.

Wii Fit is erg leuk, en de feedback door het Balance Board is erg fijn, maar na een aantal maanden gaat het wel vervelen. Mocht er een vervolg uitkomen, dan zou ik dat waarschijnlijk wel kopen, omdat de manier van bewegen me wel aanstaat, maar ik ben gewoon uitgekeken op deel 1.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Velvet: kijk eens naar EA Sports Active - dat is denk ik precies wat jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Deze is ook een aanrader (regiovrij, dus effe bestellen)

http://www.gamespot.com/w...mcardioworkout/index.html

Boxen, maar dan veel sneller en uitdagender dan wii fit. En je moet echt een workout doen van minimaal 10 minuten. Workouts worden ook gecompliceerder (meer moves) en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpenguin|IA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-02-2022
kmf schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:48:
Deze is ook een aanrader (regiovrij, dus effe bestellen)

http://www.gamespot.com/w...mcardioworkout/index.html

Boxen, maar dan veel sneller en uitdagender dan wii fit. En je moet echt een workout doen van minimaal 10 minuten. Workouts worden ook gecompliceerder (meer moves) en sneller
Ziet er wel grappig uit, ik ga eens kijken of ik die no ergens op de kop kan tikken. Mijn vriendin en ik zijn Wii fit wel een beetje zat aan het worden.

www.cshirts.nl - Creatieve, unieke en originele t shirts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diverse fintness games op een rij.... http://nl.truveo.com/eval...mes-with-a-pro/id/6190022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Velvet schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:33:
Mocht er een vervolg uitkomen, dan zou ik dat waarschijnlijk wel kopen, omdat de manier van bewegen me wel aanstaat, maar ik ben gewoon uitgekeken op deel 1.
Je wordt op je wenken bediend ; ik las in de Metro vanochtend dat er een Wii Fit Plus aankomt ; 15 nieuwe minigames en 6 yoga activiteiten.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 23:36

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Goner schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:53:
[...]

Je wordt op je wenken bediend ; ik las in de Metro vanochtend dat er een Wii Fit Plus aankomt ; 15 nieuwe minigames en 6 yoga activiteiten.
En het allerbelangrijkste imo, de mogelijkheid tot een reeks oefeningen zonder onderbrekingen! Dat vond ik toch wel het minste aan Wii Fit.
Wordt het toch nog interessant om het Balance Board weer af te stoffen.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vind Wii Fit leuk als spel maar voor de fitheid voegt het voor mij niet zo veel toe. Die wegingen zijn wel grappig, alleen zie ik weinig verandering in m'n gewicht en dat motiveert ook niet echt. De scores lijken ook willekeurig, de ene keer heb ik 94 punten en de andere keer 47. En mijn Fit-leeftijd is altijd echte leeftijd +/- 2 jaar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DukeBox
  • Laatst online: 23:10

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Canaria schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:00:
Ik vind Wii Fit leuk als spel maar voor de fitheid voegt het voor mij niet zo veel toe. Die wegingen zijn wel grappig, alleen zie ik weinig verandering in m'n gewicht en dat motiveert ook niet echt.
Bij mij juist het tegenovergestelde.. iedere keer dat ik Wii Fit deed werd ik weer eens echt op de feiten gedrukt... ik was gewoon te zwaar (96,6kilo, 1,82meter).
Totdat ik na de zoveelste keer de Wii uitzette om op de bank te ploffen... heb ik een korte broek en t-shirt aangedaan en ben gewoon een stukje gaan rennen.
Veel verder dan een kilometer kwam ik niet maar daar gaat het niet om.. ik had wel de eerste stap(pen) gezet.
Nu 9 weken later 12 kilo lichter en een conditie voor gemakkelijk 3x 10km per week... ben ik toch nog steeds blij met mijn Wii Fit (en mijn Mii die nu eens niet een opgeblazen ballon is :P) dat ik nu alleen nog maar als 'leuk spelletje' voor tussendoor doe bij slecht weer..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mja maar als je Wii Fit voor de eerste keer aanzet, je lengte en leeftijd invult en nog voordat je ook maar een stap hebt gezet zegt het apparaat dat je bmi ideaal is, dan is er weinig eer te behalen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Canaria schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:48:
Mja maar als je Wii Fit voor de eerste keer aanzet, je lengte en leeftijd invult en nog voordat je ook maar een stap hebt gezet zegt het apparaat dat je bmi ideaal is, dan is er weinig eer te behalen.
....dan is er nog je conditie om te verbeteren.... of balance. Ook is er nog Yoga...
Mocht je voor al die aspecten geen interesse hebben of het niet nodig hebben (omdat je al een goede conditie hebt), dan moet je je afvragen of je wel het juiste spel hebt aangeschaft, want dan is er idd niet zoveel eer te behalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Wii Fit Plus ligt vandaag in de winkels :)

http://www.nintendo.nl/NO...i/wii_fit_plus_13584.html

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik ben benieuwd naar de ervaringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324462

ik heb laatst de gewone wii-fit gekocht, maar kan nergen het ritmisch boksen vinden. Moet je dat spel ook vrij spelen ofzo?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Anoniem: 324462 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:29:
ik heb laatst de gewone wii-fit gekocht, maar kan nergen het ritmisch boksen vinden. Moet je dat spel ook vrij spelen ofzo?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
yups :Y

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste