Ja, en wat doe je met je PC?
Ik draai welgeteld 10 applicaties en meer niet. Deze werken goed en verder heb ik niets nodig.
Het is de kunst om preventief te zijn, niet andersom zoals hier in Nederland.
De laatste keer dat ik een foutmelding kreeg in Vista kan ik me niet meer herinneren.
Wat ik daarbij wel moet vermelden; ik gebruik geen illegale zooi en ik configureer mijn systeem degelijk.
Zo kan het dus ook:
Ligt het nu aan mij of is de kennis over Vista nog wat beperkt?
Niet dat ik het je kwalijk kan nemen want ik vond Vist in het begin verschrikkelijk lastig en ik moest er echt aan wennen en ik heb er lang een liefde-haat verhouding mee gehad.
Zelf ik kom nu nog dingen tegen van "hé, dat wist ik nog niet", dus ik net zo goed.
PS: Sinds ik mijn Vcore in het BIOS van 1.400 naar 1.375 heb gezet is mijn systeem überstabiel
Ik zie mijn klanten graag overgaan op Vista en waarom? Alleen al om dit dingetje "de betrouwbaarheidscontrole" is wel zo handig dat ik bij klanten alle fouten zo kan nalopen en zo makkelijker een analyse kan maken van hetgeen waarna ik moet zoeken en oplossen.
Ook prijs ik de ingebakken memtest die zelfs te configureren is mocht je dat nog niet weten. Je kunt zelf het aantal runs en patterns instellen (dacht met F2).
Ik probeer nu eens positief te zijn want er wordt zat gemouwd over Vista en dan vraag ik me af of je er wel genoeg van weet en of het goed onderbouwd is?
Ik wil niemand in de zeik zetten, maar mijn negatieve uurtje is het nieuwsuurtje op TV.
XP: wat kun je ermee en wat wil je ermee en heb je schaalbaarheid nodig?
Vista: wat wil je ermee en heb je drivers? Ja, wat let je? Kritiek van anderen?
Rogresalor wijzigde dit bericht 29-04-2008 12:12 (56%)