En voor elke test kom je een andere test tegen waar weer andere waarden uit komen.quote:Cassius schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:19:
Het ziet er gewoon zo zwart uit; al weet ik niet of het nu nog steeds zo is. Misschien moet ik het ook maar gewoon proberen hoor, ooit zal je toch mee moeten niet?
Zo was er qua Gaming ook een XP SP2 <> Vista SP1 test waar weer het tegenovergestelde uitkwam als dat deze doet (volgens mij ergens nog in dit topic gepost).
Beslis gewoon zelf, maar ga het alleen niet één op één vergelijken met XP want het is écht een ander OS.
http://blogs.technet.com/...e/2008/02/04/2826167.aspx
Ik geef toe dat het riskant is, maar laten we wel wezen: moeten we dan maar oneindig door blijven sukkelen met win3.11 stylee applicaties?quote:Cyberblizzard schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:20:
[...]
Alleen jammer dat de meeste gebruikers zich hierdoor beginnen ergeren aan het besturingssysteem en niet aan de applicatie, aangezien de melding van het besturingssysteem komt...
Weg met die oude meuk. Out with the old, in with the new.
Er zijn véél handiger methoden om dergelijk werk te doen - als dat de manier is waarop bij jullie desktop support wordt geleverd dan valt er nog wel wat te verbeteren.quote:Nope, maar in het bedrijf waar ik werk is het wel vervelend als je een interventie moet doen (uitloggen, inloggen als admin, installeren, uitloggen en opnieuw inloggen als user...)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs