xbox360: Count Black
Networked Media Tank - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 31 juli 2005
ik zoek sinds kort een mediaspeler die mijn films kan streamen vanop mijn NAS. Eigenlijk heb ik geen HD nodig, maar ik vind maar geen modellen zonder HD. Geen ramp natuurlijk, een HD kost geen geld tegenwoordig. Maar mijn behoeften: films streamen van mijn NAS. Kan deze popcorn dat ook zonder problemen?
Daarnaast las ik in de vorige topic dat ze bezig waren een usenet support, is dat ondertussen al waarheid? Zou wel een zeer knappe toevoeging zijn. Vooral als je films vanop de popcorn zou kunnen downloaden, zonder tussenkomst van de pc!
Tot slot: kan je met dit toestel ook tv-progeamma's opnemen? Bij de Tivx zou dat wel lukken
pina wijzigde dit bericht 27-07-2008 12:48 (7%)
Queenstown, bungeecapital of the world
Ik gebruik mijn ISTAR HD zonder hardeschijf. Ik stream alles vanaf mijn NAS (CH3SNAS). Dat zal met de popcornhour ook wel kunnen...quote:pina schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:48:
hallo allemaal,
ik zoek sinds kort een mediaspeler die mijn films kan streamen vanop mijn NAS. Eigenlijk heb ik geen HD nodig, maar ik vind maar geen modellen zonder HD. Geen ramp natuurlijk, een HD kost geen geld tegenwoordig. Maar mijn behoeften: films streamen van mijn NAS. Kan deze popcorn dat ook zonder problemen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
Voor de liefhebber:
http://link.marktplaats.nl/183560956
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Met een 2.5" HDtje is het ding zeker niet lawaaïg. Daarnaast is een Popcorn Hour ook niet echt bedoeld voor een huis-tuin-en-keuken consument, zoals de PCH nu is is het apparaat voor tweakers die weten waar ze aan beginnen.quote:TF schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:36:
had er ook 1 voor mijn ouders geregeld, maar die vinden hem met harde schijf te lawaaiig en streamen vanaf de laptop....zucht.. het is niets voor ze. Ze branden maar weer DVD's. ..
Systeemspecs: Klik hier!
Hillie wijzigde dit bericht 30-07-2008 18:03 (33%)
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Tsja, de chipset is iig hetzelfde, dus daar zullen de verschillen niet zitten. Het ligt dan puur aan de software waarop het apparaar draait.quote:Hillie schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:02:
Als je de popcorn hour naast de conceptronic cfullhdma (oid) zet die hier een eigen topic heeft, welke is "beter" out of the box? Het gaat me niet zozeer om HDMI versie xyz, maar meer om stabiliteit en afgespeelde formaten. Nou ja, out of the box, welke is de favoriet waar het op formaten e.d. aankomt? Ik heb geen zin in een hoop gezeur eigenlijk, gewoon firmware updaten als er weer eens een nieuwe release uitkomt en voor de rest spelen maar.
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden aan voordelen voor de Conceptronic CFULLHDMA zijn de volgende:
* Frequente firmware updates: Een developer van 2L Int. (het moederbedrijf van Conceptronic) is ook zeer actief op GoT en heeft ook een blog waar hij zijn bevindingen en artikelen t.b.v. de CFULLHDMA op beschrijft.
Zo is er nu een firmware uit, die H.264's kan afspelen op L5.1 (waar BluRay is geencodeerd op L4.1 worden veel "scene-releases" om de een of andere reden veelal op L5.1 gecodeerd), hiermee kan de Sigma Designs van nature niet mee overweg. De succes-rate ligt op ~95%, wat erg goed is, aangezien de chipset er niet voor gemaakt is. Dit is voor mij persoonlijk een grote pré (geen geprust met transcoden). Hoe de Popcorn Hour hiermee overweg kan gaan heb ik weinig over kunnen vinden.
Maar met de support zit het wel snor met de Conceptronic, lees anders dat topic door, stel je vragen, I know I will
* menu-structuur: Waar de A-100 van Popcorn Hour over html-navigatie beschikt heeft de CFULLHDMA een eigen navigatiesysteem wat, volgens alle reviews die ik heb kunnen vinden, stukken sneller is van die van de A100
Tevens is de CFULLHDMA wat goedkoper te verkrijgen dan de A100 (op moment van schrijven ¤199,95 in een fysieke winkel tegenover ¤222,- in een webshop excl. verzendskosten). Zelf ben ik er nog niet helemaal aan uit, neig naar de CFULLHDMA, omdat ik de mogelijkheid om een HDD ingebouwd te hebben niet nodig heb (daarbij, de A-100 ondersteunt enkel IDE als inbouw, dus maximale grootte is 500 GB).
Hetzelfde. De chipset ondersteunt het idd niet native, maar met wat truucjes is een groot gedeelte van de L5.1 bestanden toch af te spelen - zo heb ik het tenminste eens gelezen op www.networkedmediatank.comquote:Farscape2 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 02:12:
[..]
Zo is er nu een firmware uit, die H.264's kan afspelen op L5.1 (waar BluRay is geencodeerd op L4.1 worden veel "scene-releases" om de een of andere reden veelal op L5.1 gecodeerd), hiermee kan de Sigma Designs van nature niet mee overweg. De succes-rate ligt op ~95%, wat erg goed is, aangezien de chipset er niet voor gemaakt is. Dit is voor mij persoonlijk een grote pré (geen geprust met transcoden). Hoe de Popcorn Hour hiermee overweg kan gaan heb ik weinig over kunnen vinden.
Reg. datum: 31 juli 2005
Reg. datum: 26 juni 2008
http://my.philippinepics.com
Deze plaatsen in de [Web Services]
zie ook:
http://www.networkedmedia...endinggemist&start=15
Er is vast wel iemand hier die de moeite wil nemen om daar iets beters van te makenquote:TinTIn58 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:30:
Hier een link voor Uitzendinggemist.nl
zie ook:
Ziet er leuk uit.quote:TinTIn58 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:30:
Hier een link voor Uitzendinggemist.nl
zie ook:
Ik ga 'm proberen.
Reg. datum: 17 augustus 2005
Volgens een review op MPC Club, heeft NMT toch extra voordelen boven CFULLHDMA. Voor een tweaker is NMT echt de voorkeur.quote:Farscape2 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 02:12:
Ben zelf op zoek naar een NMT á la de Popcorn Hour of de Conceptronic CFULLHDMA. Nu zijn de "guts" nagenoeg hetzelfde, die laatste heeft alleen geen mogelijkheid om een HDD in te bouwen. Nu is dit geen probleem voor mij, ze beschikken allebei over USB poorten om externe HDD's aan te hangen en die heb ik genoeg
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden aan voordelen voor de Conceptronic CFULLHDMA zijn de volgende:
* Frequente firmware updates: Een developer van 2L Int. (het moederbedrijf van Conceptronic) is ook zeer actief op GoT en heeft ook een blog waar hij zijn bevindingen en artikelen t.b.v. de CFULLHDMA op beschrijft.
Maar met de support zit het wel snor met de Conceptronic, lees anders dat topic door, stel je vragen, I know I will
* menu-structuur: Waar de A-100 van Popcorn Hour over html-navigatie beschikt heeft de CFULLHDMA een eigen navigatiesysteem wat, volgens alle reviews die ik heb kunnen vinden, stukken sneller is van die van de A100
Tevens is de CFULLHDMA wat goedkoper te verkrijgen dan de A100 (op moment van schrijven ¤199,95 in een fysieke winkel tegenover ¤222,- in een webshop excl. verzendskosten). Zelf ben ik er nog niet helemaal aan uit, neig naar de CFULLHDMA, omdat ik de mogelijkheid om een HDD ingebouwd te hebben niet nodig heb (daarbij, de A-100 ondersteunt enkel IDE als inbouw, dus maximale grootte is 500 GB).
Gezien dat er binnenkort meer NMT modellen binnen komen (A110, Istar HD10, enz) zou ik persoonlijk eventjes afwachten. De nieuwe modellen ondersteunen allemaal SATA, wireless N, DTS HD, HDMI 1.3.
Heb je bij Istar gekeken, daar hebben ze een model zonder HDD (wel mogelijkheid om een externe HDD aan te sluiten).
Zelf heb ik een NMT Popcorn via Hongkong bestelt voor minder dan 180euro inclusief transport & btw (belgie).
Ik lees regelmatig updates bij MPC Club over verschillende mediaplayers, tot nu toe is NMT een uitschieter.
Wat is er dan zo goed aan de NMT? De Conceptronic heeft 1 heel groot voordeel en dat is dat zij een workaround hebben met 1080p MKV's die in het 5.1 profiel zitten. Het schijnt dat 95% van de 5.1 MKV's hier gewoon goed door werkt.quote:FloRadix schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:19:
[...]
Ik lees regelmatig updates bij MPC Club over verschillende mediaplayers, tot nu toe is NMT een uitschieter.
Bij de NMT moet je altijd maar weer kijken wat je download en of je hem om moet zetten e.d. een hoop gezeur dus.
Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'
Reg. datum: 30 september 2000
Ik heb de nieuwe popcorn A-110 bij deze besteld
Die staat sinds vandaag op hun website.
nl1bzw wijzigde dit bericht 04-08-2008 15:32 (26%)
De Popcorn Hour en Conceptronic hebben dezelfde chipset en dus ook dezelfde afspeelbeperkingen. Als ik het me goed herinner heeft de PCH ook een L5.1 workaround trouwens.quote:Royz schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:50:
[...]
Wat is er dan zo goed aan de NMT? De Conceptronic heeft 1 heel groot voordeel en dat is dat zij een workaround hebben met 1080p MKV's die in het 5.1 profiel zitten. Het schijnt dat 95% van de 5.1 MKV's hier gewoon goed door werkt.
Bij de NMT moet je altijd maar weer kijken wat je download en of je hem om moet zetten e.d. een hoop gezeur dus.
Reg. datum: 17 augustus 2005
Enkel as pre-order, wanneer is de effectieve leverdatum? Hoeveel heb je trouwens betaald in Euros?quote:nl1bzw schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:32:
Mooi!
Ik heb de nieuwe popcorn A-110 bij deze besteld
Die staat sinds vandaag op hun website.
Reg. datum: 30 september 2000
Anyway. Dit staat op de site: "We are pleased to inform you that you can now place your pre-order for the Popcorn Hour A-110. Due to high demand of this new product, delivery of your pre-order may take up to 2 to 4 weeks."
Geen idee trouwens hoeveel het is in euro's. Heb ik dollars betaald, maar het zal rond de 170 euro uitkomen. Dat is inclusief de verzendkosten.
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 40 41 42 last