Verkopen is bijna al geen optie, want wil ik een beter terug halen dan ben ik al weer rond de 5M kwijt. Je zou toch bijna geneigd zijn om keepers te gaan trainen
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
[Nieuw Topic]DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Het nadeel is dat je er maar 2 kunt trainen en eigenlijk maar 1 kunt verkopen na seizoenen training (er vanuit gaande dat je zelf een goede keeper wilt houden). Ik wilde mijn keeper ook verkopen maar dat werd ook allemaal te duur. En aangezien de keeper niet meer de spelhervattingen kan nemen (maar die van mij dus wel hoge spelhervattingen heeft, wat goed is om vrije trappen te stoppen) hoef ik ook niet een andere keeper daar op te trainen. Ik denk dat de meerwaarde die het had om je keeper je vrije trappen te laten nemen nu weggevallen is en het alleen voor de sh trainers een leuke bijkomstigheid is om een goede keeper met goed spelhervatten te hebben. Lang verhaal over keepers...quote:DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:44:Verkopen is bijna al geen optie, want wil ik een beter terug halen dan ben ik al weer rond de 5M kwijt. Je zou toch bijna geneigd zijn om keepers te gaan trainen
Sandyman538 wijzigde dit bericht 07-07-2008 15:49 (38%)
Hattrick: playing VI.841
PSN: Sandyman
Heb dit ooit een keer hier besproken. 2 keepers en dus 2 verkopen per seizoen wanneer ze minimaal 2 keer poppen. Dat levert aardig wat op. Alleen je vorm gaat naar de knoppen dus echt ver kom je er niet mee vrees ik.quote:Sandyman538 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:47:
[...]
Het nadeel is dat je er maar 2 kunt trainen en eigenlijk maar 1 kunt verkopen na seizoenen training (er vanuit gaande dat je zelf een goede keeper wilt houden). Ik wilde mijn keeper ook verkopen maar dat werd ook allemaal te duur. En aangezien de keeper niet meer de spelhervattingen kan nemen (maar die van mij dus wel hoge spelhervattingen heeft, wat goed is om vrije trappen te stoppen) hoef ik ook niet een andere keeper daar op te trainen. Ik denk dat de meerwaarde die het had om je keeper je vrije trappen te laten nemen nu weggevallen is en het alleen voor de sh trainers een leuke bijkomstigheid is om een goede keeper met goed spelhervatten te hebben. Lang verhaal over keepers...
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Lijkt me niet. Om in 1x door te stoten naar boven zul je denk ik wel 4 miljoen per speler nodig hebben. Ik heb afgelopen seizoenswissel meerdere spelers gekocht (bovennatuurlijk/reusachtig) en daar was ik steeds voor rond de 3 miljoen mee kwijt. En aangezien mijn hele elftal nu ongeveer bovennatuurlijk of hoger is op de hoofdstat en ik niet in 1x doorstoot naar boven, maar weer in de VI speel heb je denk ik wel richting de mytische spelers nodig + cash om hun salaris voor meerdere seizoenen te betalen. Dan denk ik eerder aan 40/45 miljoen (op dit moment).quote:DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:17:
Het slagen van je plan hangt nog steeds af van de transfermarkt. Als de prijzen gaan zakken dan het zeker slagen, maar op het niveau waar de prijzen nu staan betwijfel ik of je aan 30M genoeg hebt. Dat is tenminste als je een heel nieuw elftal wilt gaan kopen dat gelijk in een keer door kan stoten naar de bovenste drie divisies.
Nee ik stop niet bij 30 miljoenquote:DSanka schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:17:
Het slagen van je plan hangt nog steeds af van de transfermarkt. Als de prijzen gaan zakken dan het zeker slagen, maar op het niveau waar de prijzen nu staan betwijfel ik of je aan 30M genoeg hebt. Dat is tenminste als je een heel nieuw elftal wilt gaan kopen dat gelijk in een keer door kan stoten naar de bovenste drie divisies.
quote:RM-rf schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:09:
Voorlopig ziet het er echter goed uit en zit ik absoluut op koers om kampioen te worden, hooguit blessures kunnen me nog dwars zitten....
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Hattrick: FC Keldertrapje (997939) VIII.1868
Salv wijzigde dit bericht 09-07-2008 10:03 (58%)
Hattrick: Veritas United (505287) IX. 1259
Gegevens zijn volgensmij wel aan te passen. Voor de rest; Google is your friend.quote:Salv schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:47:
Is het trouwens mogelijk om wanneer je je gegevens hebt ingevuld zoals je naam deze later nog te wijzigen? Ik zie namelijk dat ik een aantal typ fouten gemaakt in mijn naam zie ik, deze wou ik dus graag aanpassen. Tevens zie ik ook bij sommige clubs dat ze een leuk team foto hebben laten maken, is dit zelf gedaan in photoshop of is hier een speciale functie voor in hattrick?
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam
Sandyman538 wijzigde dit bericht 09-07-2008 19:04 (63%)
Pewwy wijzigde dit bericht 09-07-2008 19:49 (6%)
Pewwy United (501819) in V.244
Pewwy wijzigde dit bericht 09-07-2008 22:11 (4%)
Ik wacht 3,5 week, kijken wat de markt doet, dan heb ik 30.000.000 op zak als het goed is. Defs en vleugels heb ik al, moet alleen nieuwe spitsen en mids scoren. Met de mythische spelers win je veel, maar het kost best wat knaken.quote:
30 milquote:Pewwy schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:22:
[...]
Ik wacht 3,5 week, kijken wat de markt doet, dan heb ik 30.000.000 op zak als het goed is. Defs en vleugels heb ik al, moet alleen nieuwe spitsen en mids scoren. Met de mythische spelers win je veel, maar het kost best wat knaken.
1337
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina's: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos