Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 juni 2002

Gaat lekker hier:

weer een +3 verdediging.
Maar ook wel een beetje vormverlies en 3 mensen voor 8 weken in de ziekenboeg. :(

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Reg. datum: 24 augustus 2005

Zit hier nu ook met 2 trainees met wretched vorm, wil toch wel dat ze spelen deze week, maar wil ook de volgende ronde halen in de beker. Zondag een makkelijkere wedstrijd, maar als ik die verlies kan ik geen kampioen meer worden en dat is erger dan uit de beker getrapt worden.

Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire

Blaatvlaa

quote:
Wii4all schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:08:
[...]

misschien ene minder percentage conditietraining doen.
Staat standaard op 15% en heb ik sinds de invoering van het conditiesysteem eigenlijk nooit veranderd. Ik heb dit tussenseizoen ook geen verandering in mijn training gedaan (deed ik wel altijd) dus waar het nou aan ligt..... 2 spelers zijn -4 in 3 weken....

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Same here, vandaag ook weer +2/-7, en WEER m'n verdedigende linie die het meest eronder te lijden heeft.

-- == Alta Alatis Patent == --

Reg. datum: 18 november 2004

Misschien een domme vraag, maar hoeveel spokepersons hebben jullie. Ik heb er vanaf het begin gewoon 10.

Ik krijg er nu alleen maar max 4 supporters bij na een overwinning en vroeger soms wel 9. Is dat normaal dat hoe hoger je komt hoe minder supporters je erbij krijgt/.

De absurdoZ (VII.317)

Slash Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Het aantal hangt ook samen met de divisie en het aantal supporter je al hebt. Hoe meer fans je al hebt hoe minder hard het stijgt. Er ligt een plafond voor elke divisie.
quote:
Soft Cap

The soft cap is a rough limit on the total number of fans in each team's supporter club. As fan club sizes reach this cap, the rate at which new fans sign up to the club slows, eventually diminishing to a trickle of a few fans. The exact soft cap numbers are unknown. However, each division level has a higher cap than the division below it.

wiki.hattrick.org

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Reg. datum: 25 september 2000

spokespersons hebben vrijwel geen effect op de toename van fan-aantallen.... (héél indirekt omdat ze een lichte stijging in de fanstemming bewerkstelligen).

het belangrijkste effect is de toename van sponsorinkomsten, maar je hebt behoorlijke fanaantallen nodig om de personeelskosten van nu 1800¤ ook weer te corrigeren.
zeker met de recentelijke daling van sponsorinkomsten én stijging van personeelkosten is het veel minder gunstig veel spokespersons te behouden (alhoewel het effect van spokes in het begin van het seizoen wél wat sterker is qua snelle toename, maar toch zullen wat mensen eens moeten uitrekenen of ze niet gunstiger uitzijn om een of twee te ontslaan, als ze dr nu erg veel hebben: http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp)

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
lameeuw schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:48:
Woehoe en dat is week 3 met vormdalingen...... begin er nou wel een beetje ziek van te worden....
Ik heb voor het eerst in mijn hattrick carriere iemand die altijd speelt met waardeloos vorm.

Pewwy United (501819) in V.244

boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

quote:
Pewwy schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Ik heb voor het eerst in mijn hattrick carriere iemand die altijd speelt met waardeloos vorm.
Heb je veel verloren?? :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Reg. datum: 27 december 2007

Ik heb met deze training volgens HO +10/-1 in vorm en 1skill up van mijn trainee van redelijk positie naar goed.. Neem aan dat dit opzich wel oke is? :P

Ben benieuwd naar de wedstrijd van a.s zondag word een pittige als ik naar zijn stats en die van mij kijk, hoop dat ik met deze verandering wel een leuke partij kan bieden en mijn eerste plek kan verdedigen :) Tevens is hij ook de enige concurrent dus hopen dat we kunnen winnen :)

Hattrick: Tijdelijke stop

quote:
Veel verloren aan wat? Die gast staat nu lekker in mijn B-team te verdedigen...

Even een vraag mbt het verdedigen of anticiperen op de tegenstander zijn tacktiek. Ik speel zondag tegen me enige concurrent in de competitie en hij speelt voornamelijk centrumaanval, hoe kan je hier het beste op spelen? Je spelers wat meer naar het midden laten spelen ofso?

Sjimmeh!!

Je centrale verdediging sterk neerzetten. Als je 3 verdedigers hebt kan je dus met 3 centrale verdedigers spelen.

Je middenveld zet je zo sterk mogelijk neer om zoveel mogelijk balbezit te krijgen. Zo krijgt je tegenstander minder kansen.

Vervolgens alleen nog je aanval afstemmen op zijn verdediging.. is er 1 plek in zijn verdediging zwakker? Ze je aanval op die plek.

Succes vanavond. \o/

1337

Ceci n'est pas une titre

Wil iemand zo vriendelijk zijn om eens te kijken wat mijn team heeft gepresteerd? Ik zit tot laat deze avond op mijn werk en kan hier niet kijken. Ik ben best nieuwsgierig of ik nog het maximum van de punten behoud. Alvast bedankt (team id zie sig)

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Reg. datum: 12 februari 2002

quote:
Vanholm schreef op zondag 06 juli 2008 @ 15:56:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om eens te kijken wat mijn team heeft gepresteerd? Ik zit tot laat deze avond op mijn werk en kan hier niet kijken. Ik ben best nieuwsgierig of ik nog het maximum van de punten behoud. Alvast bedankt (team id zie sig)
Helaas, 2-0 verloren. Je had iets minder balbezit (48 om 52 in beide helften), maar beide teams ontliepen elkaar nauwelijks.

Highlight of the night

Ceci n'est pas une titre

quote:
Fresh T. schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:14:
[...]

Helaas, 2-0 verloren. Je had iets minder balbezit (48 om 52 in beide helften), maar beide teams ontliepen elkaar nauwelijks.
Aauw jammer, had ik niet verwacht tegen hem. Toch bedankt om het te laten weten d:)b

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Grom, regen. Daar gaan mijn inkomsten :(
Gaat niet zo lekker met de verkoop van mijn speler. Er is as voor 2 man de hoofdprijs geboden. De rest moet ik dus nog een keer te koop zetten :)

Slash Duck

Met 1-0 gewonnen vandaag van de nummer 2 van afgelopen seizoen. Is daarmee ook de eerste overwinning tegen hem. Na 3 wedstrijden sta ik met 5 punten derde en mag komend weekend tegen de nummer 4. Dus van de week maar eens broeden op een tactiek, want kan klein gaatje slaan en natuurlijk de achtervolging op de nummer 1 inzetten.

doh 1-1 gespeeld tegen betere tegenstander, opzich goed resultaat, ware het niet dat ik PIC'de en in de 88e minuut het doelpunt tegenkreeg >.<

Naja, volgende week tegen mijn directe concurrent en aangezien mijn TS nu content is moet het wel lukken om die te motsen.

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

Ik heb met 2-1 gewonnen maar mag op doelsaldo een 2de plek innemen ben dus verstoten van de eerste plek omdat de nummer 2 met 10-0 won van een bot team.. Komende week tegen een botje dus eens kijken of we dan het doelsaldo eens kunnen laten krikken ;)

Blaatvlaa

nou, maar vast een voorschot genomen op het kampioenschap, 3 wedstrijden gespeeld, 3 gewonnen, 22 voor 0 tegen en ratings waar geen ander team aan toe komt... zou weleens makkelijker kunnen gaan worden dan vooraf verwacht. Het middenveld iets versterkt, hoeft nog maar 1 speler een beetje vorm te krijgen en het feest is compleet denk ik.... Goed, iets te vroeg om al helemaal uit m'n dak te gaan maar FC Rail is op stoom zo lijkt het :)

Owh 0-7 uit winst overigens wat voor die 22 voor en 0 tegen zorgde :P

lameeuw wijzigde dit bericht 07-07-2008 00:29 (7%)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

4-0 overwinning met pic, teamgeest op PoA :)

Lullige is dat ik er geen moer aan heb woensdag, want mijn spits en mid zijn verkocht :)

Slash Duck

Bekernieuws Ronde 3

Nabeschouwing
Swanfield United zag hun dappere strijd na ruim 120 minuten stranden. De Polderboys namen de penalty's beter in de beslissing. De force bleek toch te sterk voor Magister SF toen ze met een nederlaag van het veld stapte tegen joda boys. De speler Shabba FC dachten dat ze stonned waren toen ze het veld opkwamen en allemaal kleine blauwe mannetjes zagen. Dit had hun zo van slag gebracht dat ze uiteindelijk met 4-2 verloren van De smurfjes.

In totaal zagen we deze ronde 23 teams sneuvelen. Op The "J" Club na zijn nu ook alle clubs uit divisie VII uitgeschakeld. Alle clubs uit divisie IV zijn weer een ronde verder en zullen het steeds zwaarder krijgen om een volgende ronde te bereiken.

Voorbeschouwing
De mannen van Ronald Koeman zullen hun benen extra sterk inpakken voor de komende ronde. In deze ronde zal Fiets em d'r in namelijk aantreden tegen Stalen klompen. FCThe_Blade is nog het enige team wat actief is in de beker buiten de Nederlandse grenzen. Woensdag zullen we zien of ze de favoriete rol waar kunnen maken. Na het succes in ronde 3 is elke wedstrijd voor The "J" Club een bonus, maar hun supporters zullen er vast alles aan doen om hun club naar de volgende ronde te schreeuwen. Bij De Merkenburgse Boys is een grote hoeveelheid bier en worst ingeslagen voor de volgende ronde indien ze bezoek krijgen van FC Hazes.

Ik wens alle 36 teams succes en dat we veel van jullie terug mogen zien in ronde 5.

Bekeroverzicht

The dark side is within all!
Reg. datum: 01 oktober 2003

gisteren alweer het 7e punt gehaald dit seizoen. sta nu gedeelt 2e. volgende week tegen nr 8 hopen dat het weer goed uitpakt en dan kan ik toch al redelijk zeker zeggen dat degradatie dit seizoen geen gevaar zal zijn.

en dan te bedenken dat ik vorig seizoen in de laatste speelronde degradatie ontliep met 14 punten.

kom nog wel 2 sterke tegenstanders tegen 1 daarvan is bijna zeker een verlies en de andere heeft op het moment veel blessure leed dus hopelijk kan ik daarvan profiteren.

E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!

Reg. datum: 25 september 2000

Ik heb van het weekend moeten uitspelen tegen het team dat vorig seizoen derde werd, op twee punten van de kampioen....
en de zaken gaan nu wel heel erg goed, 0-6 inmaakpotje en ik sta nu met 9-uit-3 eerste met een doelsaldo van +17 (nul tegendoelpunten).

Ik heb nu al tegen mn grootste concurenten gespeeld (het enige team dat betere hatstats haalt, maar 0-3 verloor) en heb nog één andere concurrenten die in mn volgspoor kan blijven (ook 9-uit-3 gehaald heeft, met een minder doelsaldo) en eentje die mogelijk nog een gevaar kan worden, maar nu slechts vier punten heeft.
Voorlopig ziet het er echter goed uit en zit ik absoluut op koers om kampioen te worden, hooguit blessures kunnen me nog dwars zitten....

Idd is mn tweede middenvelder er wel afgegaan en heeft nu een ruime +4 weken blessure (4,6, waarschijnlijk zeker de komende drie weken niet opstelbaar), voorlopig lijkt dat echter geen onoverkombare hindernis (hoop de komende drie weken ook met counterspel mn punten binnen te slepen)

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: