Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Nieuw TopicLaten we hopen dat alles goed gaat....quote:Brainpower schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:33:
[...]
Het is weer gewijzigd!
Kijk voortaan VOOR dat je het seizoen update of dit al niet is gedaanJe kunt dit zien wanneer de poules en finales leeg zijn, zoals nu.
Mocht iets niet werken, ik ben hier tot donderdagochtend 11 uur! Daarna kan ik tot de 18e niks meer doen!
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Reg. datum: 06 oktober 2000
Trainingsschema is in princiepe wel ok, maar de rest wordt iets te oud nu. En aangezien ik van training wil switchen is de stap die Damien vorig jaar maakte een mooie stap. Meestal dalen de prijzen hard na week 3/4quote:JamesB009 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:05:
Dat zou ik inderdaad niet gokken. Dan kan je beter een goed trainingsschema opzetten en daar spelers op kopen, daar heb je dan waarschijnlijk meer aan.
Pewwy United (501819) in V.244
Op HTPE is de prijsontwikkeling goed in de gaten te houden... idd is week 3/4 het hoogtepunt, daarna dalen de prijzen tot een niveau dat ze op week 8 bereiken en daarnaa is de daling redelijk gering of treden soms tijdelijke stijgingen op ...quote:
Iig zijn een aantal prijzen nu op een absolut topniveau, dus is niks te merken van het afkoelen van de economie, maar idd denk ik ook dat we dat vooral gaan merken aan de snelheid waarmee de prijzen vanaf week 4 gaan dalen.
tevens is er imho een duidelijke relatie met de hoogte qua 'omzet' het aantal verhandelde spelers; is dat hoog hebben de prijzen de neiging te dalen (omdat er kennelijk veel aanbod is en weinig mensen 'doorbieden'), is het laag stijgen de prijzen snel; omdat er door manegers ook wat gejaagder geboden wordt en men het idee heeft die ene speler 'te moeten hebben'..
iig was het aanbod in het tussenseizoen redelijk hoog, maar stegen daarbij de prijzen zelfs in week 16, zeker in de hogere skill-regionen.. mogelijk was dat echter al een 'zelf-voorspellende' werking, omdat veel managers die prijswerking gaan 'voorspellen'.
Overigens, ben ik zelf een verkoopplan voor mn hidige spelers aan het opstellen, kwam er net achter dat ik mn beste middenvelder eind dit seizoen of begin volgend seizoen absoluut moet verkopen, want daarna daalt zn marktwaarde rapide... het prijsverval dit seizoen is hooguit een ton, maar een jaar verder gaat daar per seizoen al een 400/450K vanaf...
Dat zou betekenen dat zn marktwaarde-verval qua kosten dubbel zo hoog zou zijn als zn salaris..
nu wil ik van al mn spelers zo'n overzichtje maken, wanneer ik ze het meest optimaal weer kan doorverkopen voordat hun marktwaarde te rapide gaat dalen.
zeker _als_ de marktprijzen gan dalen kan dat wel eens doorslaggevend worden voor verder succes, het beperken van verlies door marktwaarde-daling.
RM-rf wijzigde dit bericht 01-07-2008 16:18 (23%)
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.
Week 15 is wat mij betreft de beste week om mythische spelers te kopen. Eventueel doorverkopen in week 2 kan, zelfs met de salarissen meegenomen, een flinke klauw geld opleveren. Als de markt niet inzakt natuurlijk, anders ben je de sjaak.quote:RM-rf schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:15:
[...]
iig was het aanbod in het tussenseizoen redelijk hoog, maar stegen daarbij de prijzen zelfs in week 16, zeker in de hogere skill-regionen.. mogelijk was dat echter al een 'zelf-voorspellende' werking, omdat veel managers die prijswerking gaan 'voorspellen'.
Voor het eerst ooit morgen mijn TS op dolgelukkig tijdens een wedstrijd. Piccen en kijken wat dat wordt dus
Pewwy wijzigde dit bericht 01-07-2008 21:41 (14%)
Ah toch nog iemand die ik over de streep kan trekkenquote:Pewwy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:06:
[...]
Trainingsschema is in princiepe wel ok, maar de rest wordt iets te oud nu. En aangezien ik van training wil switchen is de stap die Damien vorig jaar maakte een mooie stap. Meestal dalen de prijzen hard na week 3/4
Moet wel geduld hebben hoor... maar komt goed! Heb er nog steeds veel vertrouwen in!
quote:Minder walkovers in de jeugdacademie
Vanaf nu zullen er minder WO's zijn bij de jeugdacademies. Als de manager van je tegenstander geen orders gegeven heeft, zullen de jongens van het team zelf die orders bepalen. Ze zullen een willekeurige positie op het veld innemen en de wedstrijd sowieso spelen (als er ten minste negen spelers in het team zitten).
Dat zal een heleboel van de huidige WO's voorkomen, en het betekent ook dat je spelers dan dus gewoon ook hun sterrenrating krijgen. Het is echter wel een tijdelijke oplossing. In de toekomst zal de HFA ervoor zorgen dat je team bij een WO van de tegenstander tegen een elftal speelt dat bestaat uit jochies van de lokale school. Dat houdt in dat je jonkies dus altijd zullen spelen en een sterrenrating krijgen.
De reden voor deze wijziging is dat deze rating een heel belangrijk stuk informatie geeft over je jeugdspelers. Maar omdat we het vreemd en onlogisch vonden om je spelers sterren te geven voor een wedstrijd die niet gespeeld is, hebben we deze oplossing bedacht.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Uiteindelijk komt het neer op hetzelfde principe wat je nu met je team hebt als je tegen een bot speelt.
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Verder ben ik mijn eerste seizoen in de V (fans: elke dag in deze divisie is bonus) goed begonnen met een gelijkspel (thuis) en een overwinning (uit) en ben ik voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens voorbij de 2e ronde in de beker gekomen. Nu maar hopen dat het eens een ronde 5 à 6 kan worden. Ik ga altijd voor 2 thuiswedstrijden, want in HT zou het 'normaal' zijn als je je eerste thuiswedstrijd verliest. Alles wat je verder komt is dus eigenlijk bonus. Wel weer vaag dat ik vandaag uit speel omdat ik dus hoger geplaatst ben, maar de fans wel vinden dat de tegenstander licht favoriet is. Mijn beste mid is geblesseerd, maar dat maakt niet zo heel veel uit met mijn spelletje
Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team
Een uitgebreide analyse laat ik aan anderen over
maar in zeker zin een kunstmatige creatie van geld (dmv. het genereren van de bezoekers- en sponsor-inkomsten) en daartegenover weer het 'verdwijnen' in een zwart van geld door de salariskosten... en wat kleinere kostenposten (jeugdopleiding, personeel e.d.).
de wedstrijden waarbij het meeste geld gegenereert wordt is redelijk 'vast', overall gezien, wordt jij uitgeschakeld in de beker, gaat een ander door en krijgt daardoor meer inkomsten die jij niet hebt...
voor de HT-economie is het vrijwel gelijk
Overigens is juist ook het snelle doorverkopen van spelers veelal een manier geld te 'vernietigen' doordat snel doorverkochte spelers een relatiever groot deel van de transfersom doen verdwijnen aan de onkostenpost 'speler-makelaars' .. pas zodra spelers daadwerkelijk een heel seizoen gespeeld hebben, bij hun vorige club minimaal 40 wedstrijden hebben en de originele club nog bestaat, leidt een transfer niet tot geld-verlies.
In die zin heeft de grote daling van 'spelers-omzet' op de Transfermarkt ook een bij-effect dat het de geld-hoeveelheid minder snel laat afnemen.
de hoeveelheid geld die in de huidige markt zit, zal voor een groot deel de transferprijzen bepalen, samen met het aanbod...
Neemt men bij hattrick bv maatregelen die het aanbod verhogen, door bv de onkosten te verlagen (dat je bv tot 95% van de transferprijs ontvang bij verkoop van een speler na een heel seizoen, ipv de 93% nu) of bv die de geldhoeveelheid verlagen, zoals het doen stijgen van salariskosten, personeelkosten...
de genomen maatregel nu zijn het dalen van de sponsorinkosten met een 3% en het stijgen van de personeelkosten met 20%, de spelers-salarissen zijn gestegen met ogeveer 2% (dmv de wijziging in het meetellen van conditie voor middenvelders; een maatregel die bv middenveld-trainers zwaarder treft en die ook hogere teams zwaarder treft).
De huidige economische maatregelen leiden zeker tot een inkomsten-daling van rond de 3 tot 5% en dus een daling van de geldhoeveelheid, wat ook zijn weerslag zal moeten hebben op de transferprijzen, vroeger of later.
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.
quote:DSanka schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:40:
[...]
Ziet er weer goed uit de OP, maar kan het bovenstaande niet veranderen. Yared is inmiddels toch al weer een tijdje geleden gestopt. We kunnen het natuurlijk ook laten staan als een soort eerbetoon
Vriend van mij, Damien (for bondscoach!!) speelt nog steeds dus af en toe krijg ik weer een update
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Ooit nog wel eens de neiging gehad om de Harlem Hattricks een tweede kans te geven?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Had het zelf ook al fout aangepakt door afgelope zondag enkele verkeerde trainees op te stellen, anders had ik vandaag een stuk sterker voor de dag gekomen en beide wedstrijden toch kunnen winnen. Maargoed, 5-3 verloren (0-1 voor gestaan, daarna 2-2 en 3-3 nog kunnen maken, maar toen was het gedaan). GoTcup, here I come!
Het is meer dat ik geen moer te zoeken heb in deze V, mijn gemiddelde spelers zijn te oud om een tijd serieus mee te kunnen ballen. Zondag winnen en dan de 3 wedstrijden erna chillen, aangezien ik dan 3 moeilijke wedstrijden krijg, waarvan 2 uit tegen de nummers 1 en 2. De thuiswedstrijd moet ik kunnen winnen, maar die lever ik met plezier in om wat geld extra te pakken met de verkopen van mijn te oude spelers.quote:Damien2004 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:42:
[...]
Ah toch nog iemand die ik over de streep kan trekken![]()
Moet wel geduld hebben hoor... maar komt goed! Heb er nog steeds veel vertrouwen in!
Zit te twijfelen om 18 trainbare spelers aan te trekken. 6 defs met passen, 4 spitsen, 4 mids en 4 vleugelspelers. Kijken of ik daar genoeg geld voor op tafel krijg. Opstelling kan ik dan aanpassen aan mijn tegenstander, trainingsmethode kan switchen tussen passen en openingen maken. Uiteraard betekent dat dat meespelen in de beker en GoT cup dan totaal geen prio meer heeft, maar dat is niet anders. Uiteraard blijf ik me wel inschrijven voor de GoT cup.
Pewwy wijzigde dit bericht 02-07-2008 19:38 (25%)
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
Uiteindelijk dus goede tactiek gekozen! En sinds echt heel lang een thuis wedstrijd in de beker! Volgende ronde hopelijk nog overleven, is leuk voor de bankrekening!
1337
Nu volgende week een VII.e klasser, moet dus te doen zijn.
Die VIIe klasser is er best lang ingebleven dan.quote:hoedjevanpapier schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:49:
Hier 0-7 gewonnen met een PIC, niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Nu volgende week een VII.e klasser, moet dus te doen zijn.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team
Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last
Dit topic is gesloten.