Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
boom headshot
Reg. datum: 09 juni 2004

3-0 verloren en vergeten te PICen :'( Dag beker stunt hehe.

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Damien2004 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:10:
3-0 verloren en vergeten te PICen :'( Dag beker stunt hehe.
blij dat je geen bondscoach bent ;) ;) :)

chario2 wijzigde dit bericht 30-06-2008 09:03 (8%)

Chario2 (818126)

Slash Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Bekernieuws Ronde 2

Nabeschouwing
Helaas zagen we deze ronde onze enige Duitse deelnemer uitgeschakeld worden. Hij heeft zich echter tot de laatste seconde verzet en er moest een Nederlander aan te pas komen om de beslissende penalty binnen te schieten. Voor de Fans van FC Proxi zal het een lange reis terug naar huis zijn geweest. Ze zagen hun team roemloos ten onder gaan zonder ook maar een kans te creëren. De fans waren het over eens dat als het team zo speelt dat de uitschakeling terecht was. De spelers van Boer Harmsen moest het ontgelden deze ronde. Het team zag drie spelers met blessures van het veld gaan. Daarnaast moest het thuispubliek ook nog toezien hoe de keeper zes keer de bal uit het net kon halen. Daar tegenover wisten ze zelf maar 1 keer te scoren. De tegenstanders van SVGHENT, anonieme alcoholisten, was voor de verandering eens een keer nuchter en lieten deze tweaker met 3-1 nederlaag achter. Giga eagles kende dat zelfde probleem met hun 3-5 uitschakeling tegen fc lazerus. FC ASN toonde zich een ware toreador door United bulls uit te schakelen. FC Sa-weee-tah kwam met te weinig spelers opdagen en kreeg een regelmentaire verliespartij aan de broek.

In totaal zagen we deze ronde 34 teams sneuvelen. Waaronder de eerste teams uit V. Als laatste nog een vermelding voor Spatie mag wel en Den Koperen Duif die als enige uit VIII nog actief zijn in de beker.

Voorbeschouwing

De tegenstander van de Gooise Vogels heeft dit weekend gespeeld tegen een andere fed genoot in de competitie. Ze gelijkgespeeld tegen F.C. De Vuurvliegen in de competie. Hopelijk halen ze tegen Gooise Vogels geen beter resultaat. The "J" Club zal in de volgende ronde aantreden tegen het team dat Joane's Boys in ronde 2 heeft uitgeschakeld. Hopelijk kan The "J" Club een beter resultaat neerzetten en er nog een ronde aan vast plakken. Magister SF zal het tegen ongekende krachten op moeten nemen als zijn spelers woensdag tegen de jongens van yoda boys aan moeten treden. Om er maar eens een quote tegen aan te gooien. Let the force be with him. De Merkenburgse Boys moeten komende ronde uitkijken want de tegenstander zal proberen ze onder de zoden te stoppen. Het zal er dus hard aan toe gaan tegen FC Onder de Zoden.

Bekeroverzicht

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Blaatvlaa

Gisteren de eerste echte wedstrijd gehad en die ging beter dan vooraf verwacht. De teamgeest was nog even een niveau extra naar beneden gegaan, maar de wedstrijd werd in de 2e helft beslist, 4-0 winst :) Het net uitgebreide stadion (28000 plaatsen) was ook meteen uitverkocht, op naar de volgende uitbreiding.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Reg. datum: 27 september 2003

Heb het rustig aan gedaan, moest toch een botje spelen. 7-0 gewonnen, maar het botje heeft wel 1 van me spelers geblesseerd geschopt :-(. Waarom is niet het oude bot systeem er niet en dat je automatisch met 5-0 wint zonder enigsinds kans op blessures :-P.

Aankomende 3 weken zal het net zo gemakkelijk gaan. Zit in de 9e divisie met daarin 4 bot teams en ik krijg ze weliswaar allemaal achterelkaar :'). Daarna een belangrijke match, de potentiele nummer 1/2. Dit seizoen ga ik vrijwel zeker promoveren aangezien een andere kandidaat nu al 2x heeft verloren.

Oja de fanclub heeft echt heel veel trouwen in het team toen ik tegen het bot team moet :') (we zijn aan elkaar gewaagd)

iCy wijzigde dit bericht 30-06-2008 11:18 (10%)

ik drink niet, ik zuip

Don't Panic!!!
Reg. datum: 22 juli 2000

Afgelopen weekend helaas verdiend verloren. Op een of andere manier willen mijn spelers de vorm die nodig is voor de winst in de 8e divisie niet halen... Continue verlies ik op sleutelspelers vorm en afgelopen vrijdag ging dat zelfs met 2 punten naar beneden voor een van mijn verdedigers.

Mijn tegenstander heeft daar goed van geprofiteerd met een veel betere aanval dan mijn verdediging en dus heb ik met 2 doelpunten verschil verloren. Ja, dit zal een moeilijker seizoen worden dan vorig seizoen, meerdere spelers lijken een gezonder team te hebben dan ik.

Komende woensdag inderdaad de 3e (en nu toch zeker de laatste) ronde in de beker. M'n fans zullen er waarschijnlijk niet eens bijzijn, aangezien die op "Better not show up" staan. Dus ik ga weer lekker een fantasie opstelling gebruiken en PIC'en. Ik was echt verbaasd dat ik vorige week woensdag door de bekerronde kwam. Maar mijn tegenstander had er niet zo'n zin in blijkbaar.

-- == Alta Alatis Patent == --

Reg. datum: 17 maart 2001

Heb het gevoel dat ik een beetje door de ME genaaid ben.. veel betere ratings (141 vs 117 HatStats/8.76 vs 6.05 loddar), meer sterren, speelde thuis en alsnog verlies ik met 4-5..

Weet niet of ik mijn eerste seizoen in de VII ga overleven op deze manier..

Proud manager of Lzzrd FC (1225901)

Slash Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Als ik die wedstrijd bekijk dan zie ik alle kansen over de vleugel komen vanwege je tactiek vleugelaanval. Terwijl er volgens mij kansen lagen in het centrum met je sterkere middenveld en gelijkwaardige centrale aanval.

Daarbij komt nog eens dat je centrale verdediging iets verzwakt door die tactiek en zijn aanval dus op die positie veel sterker was dan jouw verdediging.

DSanka wijzigde dit bericht 30-06-2008 13:33 (26%)

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Sjimmeh!!

Gisteren met geluk van bot gewonnen, had een beetje een TE slecht team neergezet. ;-)

1337

Reg. datum: 06 oktober 2000

Hmm, gaat een moeilijk seizoen worden, wederom twijfel ik om alles te koop te zetten, een paar weken te wachten, en daarna betere spelers terug te kopen voor minder. Maar die prijs daalt nog niet echt. Zal wel tot week 8 duren.

Pewwy United (501819) in V.244

Sjimmeh!!

Dat zou ik inderdaad niet gokken. Dan kan je beter een goed trainingsschema opzetten en daar spelers op kopen, daar heb je dan waarschijnlijk meer aan.

1337

boom headshot

GOT CUP

De inschrijving is geopend! Een nieuw seizoen en dus ook nieuwe kansen in de got cup!

Inschrijving geopend: 01-7-2008
Inschrijving gesloten: 16-7-2008 22:30
Schema bekend:16-7-2008 23:00
Begin GoT Cup: 23-7-2008 17:00

Zorg dat je optijd je zelf inschrijft, ik spam nog even op de 16de dat je niemand moet uitdagen :)

Reg. datum: 28 september 2003

Ik denk dat je even 6 in 7 moet veranderen, qua maand ;-)

Voor de rest goede post :)

De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick

boom headshot

quote:
TH0R schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:54:
Ik denk dat je even 6 in 7 moet veranderen, qua maand ;-)

Voor de rest goede post :)
Wat bedoel je? ;)

Aangepast 8)

Ik kan geen federatie nieuwsbrief versturen. Kan iemand anders dat eens proberen? Wil het volgende versturen:

De inschrijving is geopend op http://www.gottrick.nl.nu/! Een nieuw seizoen en dus ook nieuwe kansen in de got cup!

Inschrijving geopend: 01-7-2008
Inschrijving gesloten: 16-7-2008 22:30
Schema bekend:16-7-2008 23:00
Begin GoT Cup: 23-7-2008 17:00

Zorg dat je op tijd je zelf inschrijft, ik spam nog even op de 16de dat je niemand moet uitdagen :)

Damien2004 wijzigde dit bericht 01-07-2008 10:12 (50%)

Stuur ook even een nieuwsbrief de deur uit :)
(als dat kan tenminste, ik krijg elke keer een foutmelding!)

Geef ook even de juiste link naar de fed site in je nieuwsbrief :)

Krijg dus ook foutmelding!

EDIT:
Heb jij het seizoen geupdate??? Dat was al gebeurd en volgens mij ben je dan weer naar een nieuw seizoen gegaan! Zo ja, dan fix ik het later op de dag wel :)

Brainpower wijzigde dit bericht 01-07-2008 10:39 (53%)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 15 december 2004

kan wel inloggen, maar niet inschrijven voor de cup. Online gebruikers: 31 lijkt me ook wat veel voor GOTtrick. Ik probeer het later nog wel eens.

VI.776 Sportclub Rijssen (766340)

Reg. datum: 27 september 2003

Sarinsarin, dat probleem heb ik ook met IE 7. Met firefox geen enkel probleem. Het lijkt erop alsof je gewoon niet wordt ingelogd.

Ben ingeschreven en ik zal wel snel uit de cup liggen

ik drink niet, ik zuip

Zie dit bericht mensen over het niet kunnen inloggen:
quote:
Brainpower schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:05:
GoTtrick

Eindelijk werkt GoTtrick weer naar behoren!

Een nieuw adres met een nieuwe host erachter:
http://www.gottrick.nl.nu/

Deze link zal hoop ik niet meer wijzigen, en mocht de site niet meer gehost worden op de site waar deze nu zit, dan blijft bovenstaande link gewoon geldig!

Het inlog probleem ligt aan je browser. De cookies van http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick moeten altijd worden geaccepteerd. Dubbelklik hiervoor op het oogje onderin het scherm wanneer je problemen met inloggen hebt en accepteer cookies van deze site door met de rechtermuis hierop te klikken en te kiezen voor "Always accept cookies from this site".

Mocht je nog problemen hebben, schroom niet en neem contact met mij op!

Succes!

Brainpower.

Reg. datum: 15 december 2004

ja had dat gelezen, maar dat werkte niet, dacht ik.
Het blijkt nu dat ik hier niet de rechten heb om die site toe te voegen om cookies te accepteren, dus ik probeer het dit weekend thuis wel.

VI.776 Sportclub Rijssen (766340)

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Ga het dit seizoen weer proberen, ik hoop de poule fase door te komen :)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

quote:
sarinsarin schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:06:
ja had dat gelezen, maar dat werkte niet, dacht ik.
Het blijkt nu dat ik hier niet de rechten heb om die site toe te voegen om cookies te accepteren, dus ik probeer het dit weekend thuis wel.
Ja dat kan ook een probleem zijn idd. Mocht het thuis ook niet werken laat dit mij dan even weten.

boom headshot

@Brain heb inderdaad een nieuw seizoen gestart :) De link werkt trouwens bij mij wel hoor...

Sjimmeh!!

De link werkt bij mij ook gewoon.

Heb me direct aangemeld voor de Cup! Hopelijk zit ik dan nog in de beker, maar verwacht het niet. :)

1337

Reg. datum: 24 augustus 2005

Ik speel donderdag mijn laatste jeugdwedstrijd en mag me dan opgeven voor een nieuwe competitie.
Iemand een suggestie? zat al in de startpost te kijken of er een GoT-competitie was, maar kon niets vinden.

Hattrick: Thorgal Eagles V.221 Maplestory: EMS, Amsterdam, L79 Fire

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
cwt schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:52:
Ik speel donderdag mijn laatste jeugdwedstrijd en mag me dan opgeven voor een nieuwe competitie.
Iemand een suggestie? zat al in de startpost te kijken of er een GoT-competitie was, maar kon niets vinden.
Er is een GoT jeugdcompetitie (meerdere zelfs), maar die lopen nog zo'n 6 weken door. Als je daarbij wilt zul je dus even moeten wachten óf een competitie van 4 teams doen (2x3 speelweken).

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: