Gathering of Tweakers

Quicksearch
Don't Panic!!!

Moedeloos word ik er van... 3e opeenvolgende training vorm verlies. En dat juist voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. -O-

2 wkn geleden: +4/-6 (met +4 op B-team spelers, -6 op A-team spelers)
1 wk geleden: +4/-6 (met +4 op vnl. B-team spelers, -6 op A-team spelers)
Vandaag: +4/-7 (met +2 voor m'n coach... dus in feite +2/-7)

Gelukkig heb ik 1 klein niveautje team spirit kunnen overhouden voor de wedstrijd van komende zondag, dus we gaan hopen op een stunt tegen de nr. 1. Maar ja, dat zal me iig niet helpen om kampioen te worden. Doelsaldo is daar te slecht voor vrees ik.

-- == Alta Alatis Patent == --

boom headshot

+6 passen :) 2 die ik pas 2 weken in dienst heb :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Vorige week:
Vorm +5/-5, Conditie +2, Verdedigen +1
Deze week:
Vorm +3/-2, Conditie +2, Verdedigen +2

We're d00d: DUK RC5-72 #???, OGR-25 #18, Ubero #??

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Fritzz schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:25:
Vorige week:
Vorm +5/-5, Conditie +2, Verdedigen +1
Deze week:
Vorm +3/-2, Conditie +2, Verdedigen +2
daar kunnen we wat mee in dit topic!!! :X

Chario2 (818126)

quote:
chario2 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:26:
[...]

daar kunnen we wat mee in dit topic!!! :X
Alle trainingsupdates van mensen zijn overbodig! Tenzij ze een speciaal karakter hebben...

Ach ja, anders is het zo stil hier :)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Ik ben het spelletje ook weer iets fanatieker gaan spelen na twee degradaties (van V naar VI en van VI naar VII). Drie seizoenen geleden was ik het beu en heb ik allemaal dure spelers gekocht (duur in loon) met het plan mijn team kapot te laten gaan. Toen ik de de waarschuwingen voor faillissement kreeg had ik hier toch weer spijt van en heb ik al die spelers verkocht. Ik heb er toen 11 spelers voor teruggekocht (geen geld voor reserves en heel goed waren die 11 spelers ook niet) en blessures heb ik opgevangen met waardeloze jeugdpulls.
Nu heb ik er weer plezier in en het team lijkt weer een beetje vorm te krijgen. Ik heb trainees (nog niet ideaal), reservespelers voor de meeste posities en ik sta gedeeld 2e in VII en hoop weer naar VI te kunnen promoveren. Dat is misschien ook wel het probleem wat ik heb met Hattrick, ik vind het leuk om een team op te bouwen, maar als eenmaal alles op rails is dan gaat het vervelen.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Ben weer terug van een weekje werkweek begeleiden en zie dat we voor het eerste de finale van de GoT Cup behaald hebben. Tegen Pewwy zo te zien.
Uitdaging staat

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Henk-Jan Cozijnsen (25349456)
18 jaar en 39 dagen

Hij is een keeper en hij heeft laatst 7.5 ster gehaald. Komt hij met goed als vaardigheid voor keepen mij selectie in straks? En wanneer is het juiste moment om hem dan te gaan verkopen?

Deruxian wijzigde dit bericht 24-05-2008 18:30 (14%)

quote:
Deruxian schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:24:
18 jaar en 39 dagen

Hij is een keeper en hij heeft laatst 7.5 ster gehaald. Komt hij met goed als vaardigheid voor keepen mij selectie in straks? En wanneer is het juiste moment om hem dan te gaan verkopen?
De kans is groot dat hij hoog redelijk of laag goed keepen is zodra je hem promoveert naar je hoofdteam. Wanneer het beste moment is om hem te verkopen.... ik zet de meeste spelers rond 22:00 op de lijst en meestal krijg ik dan ook wel het beoogde bedrag ervoor.

Vanochtend zelf een 17 jaar 59 dagen mid gepromoveerd die 6 tot 6,5 ster pakte en was uitgetraind. Resultaat: redelijk PM, redelijk passen en matig def. Mag toch weer iets meer dan een ton gaan opleveren denk ik zo :) Probleem is wel dat ik alleen maar complete bagger aangeboden krijg dus ik heb nu nog 11 spelers.... staan er nog 3 of 4 klaar om gepromoveerd te worden..... moet nodig eens wat fatsoenlijks aangeboden krijgen.

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Mijn hoofdkeeper is eraf geschopt. :(
En een verdediger. :(

BTW. Sorry, ik wist niet dat trainingsverslagen uit den boze waren.

Fritzz wijzigde dit bericht 25-05-2008 21:52 (9%)

Woeps, foutje! Heb m'n friendly-elftal opgesteld in de competitie :X Slechts met 1-2 verloren, maar toch erg dom. "Goede" nieuws is wel dat ik toch geen kampioen had kunnen worden met een eventuele winst, de #1 (die 1 punt voor stond, nu 4) heeft namelijk gewonnen en moet volgende wedstrijd tegen een botje.

Denk dat het is gebeurd toen ik vanmiddag een friendly aan het zoeken was en de opstelling daarvoor (blijkbaar dus in de competitie) invoerde.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ik moest nu tegen een botje. Volgende week tegen de nr1. De nr3 heeft evenveel punten als mij maar heeft nu met 5-0 verloren. Ik denk dat dat er dus niet heel veel meer kan gebeuren met mijn tweede plek (eerste kan ik niet worden en de nr3 zou 17 doelpunten moeten inlopen om gelijk te komen op doelsaldo).

Marzman wijzigde dit bericht 25-05-2008 22:19 (12%)

My minicity

Don't Panic!!!

Ik heb iig m'n doelstelling gehaald, behoud in de VIII (2e plek vooralsnog). Helaas niet kunnen winnen van de nr. 1 waardoor ik gelijk zou komen in punten, maar wel weer op een gelijkspel gezet met minder hatstats.

Volgend seizoen dan maar proberen het kampioenschap te halen.

Als je de tweede plek hebt dan promoveer je toch? Lijkt me een beetje lastige doelstelling, kampioen worden, aangezien je niet weet waar je terecht komt.

My minicity

boom headshot

quote:
Deruxian schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:24:
18 jaar en 39 dagen

Goed keepen is niet zeker met 7,5 ster. Maar is mogelijk. 18 jaar en 39 dagen word denk ik te oud maar zou hem direct verkopen (na 19:00).

boom headshot

quote:
Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:13:
Als je de tweede plek hebt dan promoveer je toch? Lijkt me een beetje lastige doelstelling, kampioen worden, aangezien je niet weet waar je terecht komt.
Niet in iedere divisie :) Maar in die van jou wel denk ik.

quote:
Damien2004 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:56:
[...]

Niet in iedere divisie :) Maar in die van jou wel denk ik.
Ok, dat is appart. In mijn VII promoveren de eerste twee dus ik dacht dat in VII en lager dan wel de eerste twee zouden promoveren, in de VIII met hetzelfde cijfer promoveert alleen de nr1. Dat is ooit veranderd dan :)

My minicity

Don't Panic!!!

quote:
Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:13:
[...]

Ok, dat is appart. In mijn VII promoveren de eerste twee dus ik dacht dat in VII en lager dan wel de eerste twee zouden promoveren, in de VIII met hetzelfde cijfer promoveert alleen de nr1. Dat is ooit veranderd dan :)
Inderdaad, in de VIII promoveert alleen nr. 1. Jammer voor mij dus, maar ja, op deze manier kunnen ze de huidige piramide structuur in stand houden natuurlijk.

CoRrRan wijzigde dit bericht 26-05-2008 09:18 (18%)

Iemand een jeugdfriendly?
Daag maar uit!

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Chario2 (818126)

quote:
Brainpower schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:46:
Iemand een jeugdfriendly?
Daag maar uit!

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
zal je vanavond uitdagen.
Mijn team is Chario2, jeugd team jongpmaas.

Chario2 (818126)

Chario2 (818126)

quote:
DSanka schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:12:
Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.
helaas verloren, tegenstander was beter.
volgend seizoen maar proberen te promoveren. :/

Chario2 (818126)

Slash Duck

quote:
Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:13:
[...]

Dat hebben ze een tijdje geleden aangepast. Tot aan de VI is het om en om 1 of 2 promoveren.

VII : 2 promoveren
VIII: 1 promoveert
IX: 2 promoveren
X: 1 promoveert

Gisteren met 3-0 gewonnen waardoor ik zeker ben van nog een seizoen V. Mocht ik volgende wedstrijd verliezen dan kan ik maximaal 4e worden. Sta nu nog 3e en moet volgende week tegen de nummer 5. Uiteindelijk een zeer geslaagd seizoen.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Gisteren gewonnen, en nu zeker van het kampioenschap. Volgende week nog proberen 1e te worden in de topscorers lijst of minimaal gelijk te eindigen (3 doelpunten verschil), iemand nog tips hiervoor ;)

Overigens, de huidige topscorer speelt niet meer in mijn liga, tellen de goals die hij scoort in de andere liga ook nog mee? of dat niet meer?

M1lamb3r wijzigde dit bericht 26-05-2008 10:53 (26%)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

quote:
M1lamb3r schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:50:
Gisteren gewonnen, en nu zeker van het kampioenschap. Volgende week nog proberen 1e te worden in de topscorers lijst of minimaal gelijk te eindigen (3 doelpunten verschil), iemand nog tips hiervoor ;)

Overigens, de huidige topscorer speelt niet meer in mijn liga, tellen de goals die hij scoort in de andere liga ook nog mee? of dat niet meer?
Volgens mij tellen alleen de goals die hij maakte in competitie wedstrijden van jou liga dit seizoen.

Maar als mocht ik het mis hebben horen we dat vanzelf.

Ik kan volgende week 2de van mijn liga worden.
De huidige nummer 2 moet uit tegen de nummer 4 (die elkaar niet veel ontlopen) en ik treed aan tegen een botje. Het doelsaldo is wel 8 goals in zijn voordeel. Ik ben benieuwd.

Reg. datum: 24 augustus 2005

De vlag gaat hier halfstok, na 1 jaar V mag ik alweer terug :'(

Vind zelf dat ik Vrouwe Fortuna niet echt aan mijn zijde had dit seizoen, een promotie/degradatie plek was in mijn ogen terecht geweest. Hopelijk ga ik vlug weer naar V, mijn elftal is er sterk genoeg voor.

Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws