Reg. datum: 12 februari 2002
Dat plus dat sterren ook niet alles zeggen. 2 spelers met 6* kunnen in de ratings een groter verschil uitmaken dan de sterren laten zien.quote:
Highlight of the night
Gefeliciteerd!!!quote:Pewwy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:43:
Dikke 4-0 voorsprong, en het kampioenschap is zo goed als binnen. De grote hamvraag is of ik het red zonder p/d. Zal heel krap worden denk ik, en ik blijf de komende 2 weken maar gewoon piccen
Kijken of we er wat moois van kunnen maken
Edit: Kampioen !!!!
!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United
Aankomend weekend tegen de nummer 2, heb nu 2 punten voorsprong, maar slechter doelsaldo. Kampioenschap is voor mij nog lang niet zeker..
There is no place like 127.0.0.1
Trouwens de aftakeling van mijn coach is begonnen. Zie vandaag zijn leiderschap van redelijk naar matig gaan. Daarbij gaat hij qua passen ook nog eens van slecht naar waardeloos. Dus die gaat nog maximaal 1 a 2 seizoenen mee en dan moet ik een nieuwe gaan halen.
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3
Reg. datum: 01 oktober 2003
"You can tell German wine from vinegar by the label" - Mark Twain
Maar goed, ik heb nog 1 punt nodig om te promoveren en moet 2 keer winnen om kampioen te worden. Onmogelijk is het niet.
AFCADAM (211746)
Reg. datum: 28 september 2003
Volgens mij (was ook bij mij zo):quote:pascoa341 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:17:
To PIC or not to PIC? Dat is mijn vraag. Ik ben zojuist kampioen geworden in de 8e divisie, en vraag me af of er een voor deel is om nu te PIC'en of juist MOTS te spelen om nog wat hogere stats te krijgen? Is er een voordeel t.o.v. de competitie waar ik volgend seizoen in kom?
hoe sterker je bent, des te slechter is de competitie waar je in komt.
Naja, iets genuanceerder: het heeft te maken met hoeveel punten de degradant heeft, waarmee je verwisseld wordt. Met de aanname dat des te meer punten hij heeft, des te slechter de competitie is qua sterkte.
Maar als iemand het beter weet, graag verbeteren
De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
Aangezien nr 1 en 2 promoveren, is er een flink gevecht bezig voor de 2e plek.
1 de Muskiet 28
2 Forza Xemla 23
3 FC Pedro's 23
4 Chario2 22
5 Cromtown SC 22
6 VVV Roelofarendsveen 12
7 Hollandbvbasten 9
8 DBoys 0
Het leuke is dat ik nog tegen de nr 2 en nr 3 speel, dus het zou nog kunnen.
Chario2 (818126)
Maar genoeg gezeurd vanaf nu kijken we naar volgend seizoen en dat zal ons waarschijnlijk meer gaan brengen dan dit seizoen haha. Ik had ook nog een vraagje over die donkere sterren (waarschijnlijk ooit ergens al behandeld) ik dacht dat dit de prestaties in de eerste helft waren (door conditie enzo) klopt dat?
Kauwgomballenbende (364152) VI.675
Reg. datum: 24 augustus 2005
Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam
dat is inderdaad wel lekker. zit net in de 7e. kijk of ik wat te zoeken heb ik de 6e, zie ik dan wel weer. Maar als ik kijk zijn die 2 beter als mij. Maar ach, ik heb een spits met reusachtige spelhervatting en onvoorspelbaar, kan wel eens een zetje in de goede richting geven.quote:DSanka schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:12:
Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.
Chario2 (818126)
¤ 1.318.073,- de volgende berg spelers kan ik pas over 4 tot 5 weken weer verkopen. Maar met de ervaring die ik nu op heb gedaan weet ik dat in de toekomst wel te vermijden
Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.
Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Mocht het morgen allemaal nog niet werken. Weet iemand wie er allemaal in de got cup speelt tegen elkaar? hehe
Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.quote:Quintus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:59:
[...]
SC Amsreiw - BT Entertainment
Pewwy United - A2 United
De bovenste match is al geregeld en A2 heeft vorige week gewonnen, dus kan niet missen.
Als er nood is, kan ik de website wel hosten...quote:Brainpower schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:50:
Ik weet het
Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 06 oktober 2000
Alleen speel ik uitquote:DSanka schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:21:
[...]
Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.
Pewwy United (501819) in V.244
De database staat op de server. Die kan ik niet benaderenquote:
Maar zal het onthouden!
Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopenquote:
6 minuten en dan al 0-2 voor
Reg. datum: 06 oktober 2000
0-5 geworden. We moesten nog wat goedmaken uit de eerste rondequote:DSanka schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:
[...]
He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopen
6 minuten en dan al 0-2 voor
Pewwy United (501819) in V.244
Weet niet wie wie is
Dit topic is gesloten. ![]()