Gathering of Tweakers

Quicksearch
9 uit 3 de laatste wedstrijden. Het lijkt er steeds meer op dat we het doel om in de top 4 in IV te eindigen gaan halen. Toch ligt het kwalificatiespook nog steeds op de loer. Zelfs rechtstreekse degradatie is nog mogelijk.

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

quote:
chario2 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:10:
[...]

conditie, vorm, bijstats :O
Dat plus dat sterren ook niet alles zeggen. 2 spelers met 6* kunnen in de ratings een groter verschil uitmaken dan de sterren laten zien.

Highlight of the night

boom headshot

quote:
Pewwy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:43:
Dikke 4-0 voorsprong, en het kampioenschap is zo goed als binnen. De grote hamvraag is of ik het red zonder p/d. Zal heel krap worden denk ik, en ik blijf de komende 2 weken maar gewoon piccen :)

Kijken of we er wat moois van kunnen maken :)

Edit: Kampioen !!!!
Gefeliciteerd!!! :)

!Lees eerst de Openings Post! Owner of Swanfield United

Helaas, 1ste wedstrijd dit seizoen verloren. De drie blessures in m'n a-team is toch net te veel. :(
Aankomend weekend tegen de nummer 2, heb nu 2 punten voorsprong, maar slechter doelsaldo. Kampioenschap is voor mij nog lang niet zeker..

There is no place like 127.0.0.1

Slash Duck

Gisteren met een WO naar plaats 3 gestegen. Hopelijk kan ik de laatste twee wedstrijden winnen, want dan is dat geen slecht resultaat voor 1e seizoen V. Zeker als alltid aangeeft 33/256.

Trouwens de aftakeling van mijn coach is begonnen. Zie vandaag zijn leiderschap van redelijk naar matig gaan. Daarbij gaat hij qua passen ook nog eens van slecht naar waardeloos. Dus die gaat nog maximaal 1 a 2 seizoenen mee en dan moet ik een nieuwe gaan halen.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

To PIC or not to PIC? Dat is mijn vraag. Ik ben zojuist kampioen geworden in de 8e divisie, en vraag me af of er een voor deel is om nu te PIC'en of juist MOTS te spelen om nog wat hogere stats te krijgen? Is er een voordeel t.o.v. de competitie waar ik volgend seizoen in kom?

"You can tell German wine from vinegar by the label" - Mark Twain

Reg. datum: 22 januari 2002

Gisteren 7-0 gewonnen. Ik sta in mijn eerste jaar VII nu 1 punt voor op de nummer 2 die nog 2 botjes krijgt. Moet zelf nog tegen de nummers 3 en 4.
Maar goed, ik heb nog 1 punt nodig om te promoveren en moet 2 keer winnen om kampioen te worden. Onmogelijk is het niet.

AFCADAM (211746)

Reg. datum: 28 september 2003

quote:
pascoa341 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:17:
To PIC or not to PIC? Dat is mijn vraag. Ik ben zojuist kampioen geworden in de 8e divisie, en vraag me af of er een voor deel is om nu te PIC'en of juist MOTS te spelen om nog wat hogere stats te krijgen? Is er een voordeel t.o.v. de competitie waar ik volgend seizoen in kom?
Volgens mij (was ook bij mij zo):

hoe sterker je bent, des te slechter is de competitie waar je in komt.
Naja, iets genuanceerder: het heeft te maken met hoeveel punten de degradant heeft, waarmee je verwisseld wordt. Met de aanname dat des te meer punten hij heeft, des te slechter de competitie is qua sterkte.

Maar als iemand het beter weet, graag verbeteren :)

De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

Hier ook nog spannend, 7e divisie 195/1024 (ondanks 1 botje):

Aangezien nr 1 en 2 promoveren, is er een flink gevecht bezig voor de 2e plek.

1 de Muskiet 28
2 Forza Xemla 23
3 FC Pedro's 23
4 Chario2 22
5 Cromtown SC 22
6 VVV Roelofarendsveen 12
7 Hollandbvbasten 9
8 DBoys 0

Het leuke is dat ik nog tegen de nr 2 en nr 3 speel, dus het zou nog kunnen.

Chario2 (818126)

Slash Duck

Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.

hmmm....sta nu op de 7e plaats in de compo, gister met 3-0 verloren van de nr. 2 echt te ziek middenveld heeft die gozer. Ik ga het waarschijnlijk wel halen, want speel nog tegen twee redelijke zwakke teams en het lijkt er zowaar op dat mijn team in vorm komt (onder het mom van beter laat dan nooit). Verder is het een beetje een waardeloos seizoen, waarin mijn supporters ongeveer wegrennen met zo'n 6 a 10 per week, inkomsten zijn diep triest 200k voor thuiswedstrijd waaardoor ik wel 120k verlies maak per twee weken, maar heb dat probleem nu redelijk onder controle. Wat spelers aan het verkopen enzo.

Maar genoeg gezeurd vanaf nu kijken we naar volgend seizoen en dat zal ons waarschijnlijk meer gaan brengen dan dit seizoen haha. Ik had ook nog een vraagje over die donkere sterren (waarschijnlijk ooit ergens al behandeld) ik dacht dat dit de prestaties in de eerste helft waren (door conditie enzo) klopt dat?

Kauwgomballenbende (364152) VI.675

Reg. datum: 24 augustus 2005

Speel Normaal, des te meer goals, des te blijer je supporters, des te meer inkomsten van sponsors en supporters

Hattrick: Thorgal Eagles VI.238 Maplestory: EMS, Amsterdam

Chario2 (818126)
Reg. datum: 15 november 2006

quote:
DSanka schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:12:
Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.
dat is inderdaad wel lekker. zit net in de 7e. kijk of ik wat te zoeken heb ik de 6e, zie ik dan wel weer. Maar als ik kijk zijn die 2 beter als mij. Maar ach, ik heb een spits met reusachtige spelhervatting en onvoorspelbaar, kan wel eens een zetje in de goede richting geven.

Chario2 (818126)

boom headshot

Gisteren weer een trainee verkocht. De derde op rij. Deze keer tegen de verwachting in de hoofdprijs gekregen dus een beetje geluk. Ben nu 9 weken bezig en de netto winst na verkoop van 3 spelers is:
¤ 1.318.073,- de volgende berg spelers kan ik pas over 4 tot 5 weken weer verkopen. Maar met de ervaring die ik nu op heb gedaan weet ik dat in de toekomst wel te vermijden :) Niet dat ik over 4 tot 5 weken minder winst maak op een speler. Sterker nog verdien er nog meer aan :p Als de prijzen dan niet kelderen uiteraard :)

boom headshot

De gottrick site ligt eruit ....

Ik weet het :(

Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Slash Duck

Nog steeds, werken die mensen niet ofzo :P

boom headshot

Erhm......ok 8)

Mocht het morgen allemaal nog niet werken. Weet iemand wie er allemaal in de got cup speelt tegen elkaar? hehe

Slash Duck

quote:
Quintus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:59:
[...]

SC Amsreiw - BT Entertainment
Pewwy United - A2 United

De bovenste match is al geregeld en A2 heeft vorige week gewonnen, dus kan niet missen.
Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.

quote:
Brainpower schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:50:
Ik weet het :(

Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.
Als er nood is, kan ik de website wel hosten...

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
DSanka schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:21:
[...]

Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.
Alleen speel ik uit ;)

Pewwy United (501819) in V.244

quote:
Joss schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:07:
[...]

Als er nood is, kan ik de website wel hosten...
De database staat op de server. Die kan ik niet benaderen :)
Maar zal het onthouden!

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Slash Duck

quote:
He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopen :P

6 minuten en dan al 0-2 voor

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
DSanka schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:
[...]

He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopen :P

6 minuten en dan al 0-2 voor
0-5 geworden. We moesten nog wat goedmaken uit de eerste ronde ;) Volgende week mag ik aantreden en proberen te cup te verdedigen. Ben benieuwd. Voordeel is dat ik al kampioen ben, dus ik kan redelijk aanklooien met mijn a-team :)

Pewwy United (501819) in V.244

boom headshot

Ok de winnaar van wedstrijd 1 tegen de winnaar van wedstrijd 2 :)

Weet niet wie wie is :p

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws