Hoofdcategorieën
Topicacties

[SoB]Goed nieuws en Slecht nieuws..

Pagina: 1 2 3 4 last

Reageer Nieuw Topic
Stampûh, wreed uit je dak!

_/-\o_ voor DPC en _/-\o_ voor Duke!

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

tiem koude fusie
Reg. datum: 25 september 2001

*O* }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O *O*

The Dutch did it again :)

Mooi werk mannen!!

@ TPR: :w :w :w :w :w :w :w }:O

___________-=Team ColdFusion=-___________
Windows and DOS, a turtle and his shell

Opterpr0n

Ik vind dat iedereen die kan flushen vandaag gaat flushen!
We gaan kei goed, maar we halen de 400T net niet :(

Kom op jongens!! Laten we er een dubbel feestje van maken vandaag *O*

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Less = more

_/-\o_

Less = more

Reg. datum: 06 januari 2002

hell yeah, congrats to all _/-\o_

[DPC]Team Grazzie

Geweldige post! _/-\o_

Het is dat we al op nr 1 staan, anders zou ik zeggen: Dat moeten we vaker doen! 8)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

The truth is out there
Reg. datum: 19 mei 2002

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nu alweer zin in de volgende stampede.
Ik bedoel niet, dat we nu meteen weg moeten, want we maken dit natuurlijk nog eens goed af!
Maar ik ben gewoon benieuwd wanneer een volgende stampede zou komen. Is het een jaarlijks event, of gaan we na deze maand verder stormen ergens anders ala team switch?

Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

Pak je toch een ander project? Ik weet er nog wel wat :+

(en ja, op 1 komen is leuk ja... moeten we inderdaad maar eens vaker doen )

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

The truth is out there
Reg. datum: 19 mei 2002

quote:
FreezeXJ schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:01:
Pak je toch een ander project? Ik weet er nog wel wat :+

(en ja, op 1 komen is leuk ja... moeten we inderdaad maar eens vaker doen )
Nou, ik sta open voor suggesties. Mijn computer moet toch wat te doen hebben na SoB.
Enige voorwaarde is dat er een linux client moet zijn.

Systeempje Proud member of [DPC]Team_RC; Ballaida of Avalon in GuildWars

Reg. datum: 29 februari 2008

Hoe zit het met deze stampedes,
Ik las ergens dat het een jaarlijks terugkerend fenomeen is. Alleen de stampede is zo leuk dat we dit eigenlijk vaker zouden moeten doen. Ik bedoel niet gelijk elke maand, maar elke 3 maanden bijvoorbeeld zou wel te regelen moeten zijn. En idd, er zijn genoeg projecten waar we als DPC nog overheen kunnen stampen ;)

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

blijf je toch lekker SoBben? Da's het voordeel, je zoekt een project uit dat je wat lijkt, en je gaat er meedraaien. (van OGR weet ik dat er ook een goeie Linuxclient is)
BOINC draait onder alles, dus dat werkt ook... Suit yourself :)

Qua stampede : da's ongeveer ieder jaar, dus voorlopig even niet meer

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

IP in your face !

Er is ook nog team switch dat wanneer zij een project kiezen een soort mini stampede zijn.
2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Balachmar schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:01:
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nu alweer zin in de volgende stampede.
Ik bedoel niet, dat we nu meteen weg moeten, want we maken dit natuurlijk nog eens goed af!
Maar ik ben gewoon benieuwd wanneer een volgende stampede zou komen. Is het een jaarlijks event, of gaan we na deze maand verder stormen ergens anders ala team switch?
Voorheen was het zo dat volgens planning er twee keer per jaar een stampede zou zijn. Echter bleek met planning en zin al gauw dat dat beter kon worden teruggeschroeft naar ongeveer 1x per jaar, met wat vrije speling wanneer precies. Dit is vooral om niet stampede-moe te worden. Als je het te vaak achter elkaar doet hebben mensen ook geen zin meer om weer een andere client te moeten installeren voor een maandje. Met ongeveer 1x per jaar blijft het nog leuk om te doen.

Wat betreft andere projecten om te doen zodra de stampede hier is afgelopen: voor F@H is er een linuxclient beschikbaar en kunnen we alle kracht gebruiken. We staan daar 20e maar mogen blij zijn als we daily in de top30 verschijnen...

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4

All your primes are belong...
Reg. datum: 24 augustus 2004

quote:
DukeBox schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:27:
Er is ook nog team switch dat wanneer zij een project kiezen een soort mini stampede zijn.
En er is ook nog Team NoizyCows, die nu ongeveer 20 maal zoveel rekenkracht hebben als X-Ray99. :z Wanneer zij een project kiezen heb je een dubbele stampede .

Reg. datum: 07 juni 2006

Ook linux gebruiker hier (en soms Windows). Ik heb de BOINC client geinstalleerd en ben nu wat ermee aan het spelen. Ik ga na de stampede waarschijnlijk Einstein@home draaien onder Hardy Heron indien ik CPU ruimte vrij heb. De positie van DPC is niet zo geweldig hoog in DC vault voor deze, dus ik dacht ga hier een klein steentje bijdragen.

Jouke74 wijzigde dit bericht 14-04-2008 22:45 (14%)

"That was left handed..." - JJH

Death Magnetic

Ook hier maar even:

Gaarne alvast aandacht voor het volgende topic: [SoB] Netjes stoppen met Stampen

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Reg. datum: 15 februari 2006

B-E-A-utifull }:O

Kunnen we niet wat vaker stampen met z'n allen?
Vooral een project waarbij er genoeg mensen in te halen zijn.
(Bij Folding staat DPC 22e volgens mij.)

Death Magnetic

quote:
Mister_fu schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:00:
B-E-A-utifull }:O

Kunnen we niet wat vaker stampen met z'n allen?
Vooral een project waarbij er genoeg mensen in te halen zijn.
(Bij Folding staat DPC 22e volgens mij.)
Zie [Stampede 6] Het maken van stampede-teams ;) Helaas moet F@H nu een aantal jaar wachten voor het weer op de lijst komt als mogelijk stampede project. Zoiezo word er maar 1x per jaar een "officiele" Stampede gehouden. Echter zelf een oproep plaatsen hier op /5 heeft het afgelopen jaar een paar projecten geen windeieren gelegd (OGR, WCG en SoB).

:-: DPC :-: Boonanza :-:

Member of Los Alcoholicos

quote:
Frentik schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:04:
[...]
Zie [Stampede 6] Het maken van stampede-teams ;) Helaas moet F@H nu een aantal jaar wachten voor het weer op de lijst komt als mogelijk stampede project. Zoiezo word er maar 1x per jaar een "officiele" Stampede gehouden. Echter zelf een oproep plaatsen hier op /5 heeft het afgelopen jaar een paar projecten geen windeieren gelegd (OGR, WCG en SoB).
Daar wil ik wel een kleine kanttekening bij plaatsen. Bij WCG en SoB was er sprake van een wedstrijd/uitdaging van buiten DPC gekomen waarop gereageerd werd binnen /5 en inderdaad gevraagd werd om te helpen. Zeker bij WCG heeft dat inderdaad geen windeieren gelegd. Ik kan me 1-2-3 geen outputverhoging bij OGR herinneren die door het vragen ernaar is gekomen maar ik lees ook niet elke dag /5 dus ik kan het gemist hebben of mijn geheugen laat me in de steek...

Oe! Tijd om weer even de bar in te duiken want ik hoor een belletje rinkelen daar! ;)

Deze signature is om redenen geblokkeerd.

2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

Voor zover ik weet is dat ook inderdaad niet bij OGR gebeurd, alleen SoB (begin dit jaar) en WCG (eind afgelopen jaar).

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #4

All your primes are belong...
Reg. datum: 24 augustus 2004

Voor OGR was er wel eens een draadje gepost van een bezorgde OGR-grazer die om versterking vroeg "om de Russen voor te blijven". Heeft niet direct tot een mini-stampede ofzo geleid, maar Inmiddels is de situatie wel onder controle ;)

Acties: [view][quote]

Door: F_J_K
Admin Softe Goederen
Front Verplichte Underscores

offtopic:
:D

_O_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'

Reg. datum: 18 november 2003

Mensen moeten dus wel hun work units (proths) afmaken anders verliezen we alle vergaarde punten. De punten tellen pas permanent als je proth helemaal af is.

Zie: [SoB] Netjes stoppen met Stampen

NGS koetje
Reg. datum: 29 oktober 2004

:*)

@ TPR: :P

Next Generation Stampertjes http://www.team-ngs.nl

Pagina: 1 2 3 4 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: