Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Nope, die krijg ik morgen, terplekke. DOA gevalletje. Maar zo erg is dat niet aangezien er alleen maar een vmodje op hoeftquote:
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Tromgeroffelllll
Neemt een digicam oid mee
Allen suc6
Ennuh ja, keep us posted
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Reg. datum: 27 mei 2006
pic
Plaatje op imageshack (popups!)
ben er morgen ook rond 11 uur aanwezig, kan ik even snel nog een mem mod doen
digi cam neem ik ook mee
YoghurtO_o wijzigde dit bericht 18-05-2008 00:41 (17%)
En, al gedaan?quote:
Ik heb problemen gehad met de VDDR. Stond me te draaien maar gebeurde niks. Kwam er later achter dat die verbinding losgeschoten was (niet echt safe, vooral niet als die helemaal dichtzit en vervolgens contact maakt
iig wist die vapo het koel te houden op -26 / 1.6V / 1GHz dus er zit nog voldoende rek in

Pestbende... Gelukkig na morgen kan ik het weer fatsoenlijk in een kast zetten. Tot straks allen
Iemand is zo lief geweest me toch acces te geven weer @ fotoalbum
Jism wijzigde dit bericht 18-05-2008 06:35 (5%)
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
1,6v is nice.... nog geen ovp tot daar dus.
Kijk je wel uit dat je straks niet omvalt?
Anyways, Lism (en evt andere die het ook niet gedaan hebben) hoop voor jou/jullie dat je soldeerboel hebt meegenomen want OVP mod zul je (denk ik) ckr wel nodig gaan hebben
Alhoewel, ben benieuwd wie er het eerst met een energie probleempje gaat zitten
Suc6 en we horen het wel
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Er zijn 2 deelnemers geweest, de 3rde gaat nu aan de slag. 3 zijn afgevallen en ikzelf heb er niets van kunnen bakken. Ruim 2 uur gespendeerd over waarom bijv de shaderclock niet aangepast kon worden, of bepaalde nvidia drivers niet geinstalleerd worden kon. Een mix van rivatuner, Atitools en die van Nvidia zelf heeft niet mogen uitmaken.
Na 2 uur kwam ik erachter dat SP3 geinstalleerd was, en daarom geen eerdere versies kon installeren. Uiteindelijk, na 1 run op minder dan 850MHz core, 318 FPS bij elkaar gerendered, terwijl ik thuis over de 360 zat, omdat het daar wel gewoon werkte.
Jammer. En voor vele anderen vrees ik ook. Hardwareuitval is erg groot, maar desondanks de problemen toch eigenlijk een leuke dag nog gehad
* lism gaat zo naar huis met ManicMind Volgende keer beter.
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
Mark moest nog draaien en lex had een doa dus die moet van de week nog draaien.
Rest was 370 of lager ofzo. Dus ben benieuwd wat die gaan doen. Maar moet niet te moeilijk zijn om mij in te halen......
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Ik heb gewoon werkelijk 2 uur verspild en een magere score van 317FPS op hoogstens 870MHz omdat die Shaders vastzaten op 2200MHz (te hoog, chrash).
Skeit. Jammer. Maar was de ervaring wel waard
dan lig ik er al uit(iig ik ben opgeschoven naar 4e plaats)quote:Snot_Aap schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:18:
Had mark net aan de telefoon, 412fps ofzo.
Vond het wel heel erg goed gaan met mijn air cooling (1050mhz core, 2150mhz shader, 940 mem)
alleen jammer dat mijn tijd op was, had een magere 360.8 fps
Leuk dat je mn naam nog weet aapjequote:lism schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:37:
* lism gaat zo naar huis met METAFRAME Volgende keer beter.
Ondanks dat ik zelf niet/nauwlijks overclock toch een zeer geslaagde dag gehad. De tijd vloog als een gek!
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
Bedankt voor de gezelligheid allemaal, ben blij dat ik door ben naar de volgende ronde.
Even achter de schermen van T.net kijken was ook erg gaaf, T.net bedankt!
Symon, feli met de 1e plek man
Extera wijzigde dit bericht 18-05-2008 23:44 (8%)
Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler
@ winnaars, van harte gefeliciteerd
@ tweakers, bedankt voor deze leuke ervaring, had anders het voltmodden niet aangedurft
Reg. datum: 12 februari 2008
En Tweakers bedankt voor de gastvrijheid!
Voor de Rest Winnaars Gefeliciteerd. En veel succes bij de Finale! zal er bij zijn.
En iedereen die mij daar geholpen heeft en nieuwe idee heeft gegeven, en de gezeligheid natuurlijk.
Julienn wijzigde dit bericht 19-05-2008 08:57 (13%)
Alleen jammer van de probleempjes die we hadden.
Vraag me nu alleen af hoe het verder gaat, aangezien lex nu alle tijd heeft om een score neer te zetten. En de resultaten + tweaks van andere ook weet. Heeft dus een huge voordeel, lijkt mij niet helemaal eerlijk voor de rest. (en zeker niet voor jeroen die zijn run verpest heeft door software problemen)
Hij kan nu net zo lang doorgang totdat ie in de top 3 zit, of de flamen uit z'n kaart komen.
Maar hoe dan ook leuke dag gehad en hoop er volgend jaar weer bij te zijn.
Snot_Aap wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:01 (19%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.