Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI & T.net OC-Contest topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Nieuw Topic
Niet die Jism

quote:
DesertShooter schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:54:
[...]

Bedankt voor je medeleven Maarten O+
Dus jij hebt pas sinds vandaag je kaart?

@Exetera. Je hebt 1.5 uur de tijd morgen. Als je iets eerder komt met het excuus dat je je setup nog moet opbouwen kan je ook testen lijkt me.

Ik ben er tegen 11 uur morgenochtend met MetaFrame en geef m'n vapo een half uur tot een uur rust. Zo gaat er ook niets stuk als ik toch direct aan de slag ga :)

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

DryIce Addict

quote:
lism schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:48:
[...]

Dus jij hebt pas sinds vandaag je kaart?
Nope, die krijg ik morgen, terplekke. DOA gevalletje. Maar zo erg is dat niet aangezien er alleen maar een vmodje op hoeft :). Gaat wel lukken iig.
30K 06..... op naar de 33K

ben het liefst pas om 3 uur aan de beurt :+

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

ik host images

Wie, o wie
Tromgeroffelllll
Neemt een digicam oid mee B)

Allen suc6
Ennuh ja, keep us posted *O*

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 27 mei 2006

mijn mod ook eindelijk klaar, en ik zou tweakers.net hiervoor willen bedanken(aangezien ik het op mijn eigen kaart nooit gedurft had)

pic

Plaatje op imageshack (popups!)

ben er morgen ook rond 11 uur aanwezig, kan ik even snel nog een mem mod doen :)

digi cam neem ik ook mee :)

YoghurtO_o wijzigde dit bericht 18-05-2008 00:41 (17%)

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Veel succes morgen allemaal, en maak er een leuke dag van d:)b

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Niet die Jism

quote:
Extera schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:10:

Zit te twijfelen of ik straks nog ga testen op LN2.
En, al gedaan?

Ik heb problemen gehad met de VDDR. Stond me te draaien maar gebeurde niks. Kwam er later achter dat die verbinding losgeschoten was (niet echt safe, vooral niet als die helemaal dichtzit en vervolgens contact maakt :+ ). Heb al een run gedaan op 1GHz, wel een vervelende bug in verschillende software. Ik denk dat straks de rest daar wel achter komt :P 8)

iig wist die vapo het koel te houden op -26 / 1.6V / 1GHz dus er zit nog voldoende rek in :D

http://tweakers.net/ext/f/3tg2MSB65o28824lZujoRI77/full.jpg

Pestbende... Gelukkig na morgen kan ik het weer fatsoenlijk in een kast zetten. Tot straks allen :w :+

offtopic:
Iemand is zo lief geweest me toch acces te geven weer @ fotoalbum :o Thx!

Jism wijzigde dit bericht 18-05-2008 06:35 (5%)

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

lol, houd jij je ogen wel open straks? :P
1,6v is nice.... nog geen ovp tot daar dus.

Niet die Jism

Zijn nu onderweg , net smakelijk broodje bij tankstation en poolse vrouwen gekeken :9 we komen ruim optijd aan. Heb verder ook niet geslapen verder :p

ik host images

Lism: jij bent echt gek :P
Kijk je wel uit dat je straks niet omvalt?

Anyways, Lism (en evt andere die het ook niet gedaan hebben) hoop voor jou/jullie dat je soldeerboel hebt meegenomen want OVP mod zul je (denk ik) ckr wel nodig gaan hebben :X
Alhoewel, ben benieuwd wie er het eerst met een energie probleempje gaat zitten :+

Suc6 en we horen het wel :)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Niet die Jism

Er ligt er al 1 uit met een gefryde kaart :p . Na mijn pauze ga ik benchen. Had rot plankje. Grt!

Pixel Artist
Reg. datum: 18 maart 2007

waar in amersfoort is het eigenlijk.. tis wel een besloten bijeenkomst, maar ik had et toch graag willen zien (ik woon in amersfoort, dus ik fiets er zo heen)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

Niet die Jism

Moet je zoeken op de FP.

Er zijn 2 deelnemers geweest, de 3rde gaat nu aan de slag. 3 zijn afgevallen en ikzelf heb er niets van kunnen bakken. Ruim 2 uur gespendeerd over waarom bijv de shaderclock niet aangepast kon worden, of bepaalde nvidia drivers niet geinstalleerd worden kon. Een mix van rivatuner, Atitools en die van Nvidia zelf heeft niet mogen uitmaken.

Na 2 uur kwam ik erachter dat SP3 geinstalleerd was, en daarom geen eerdere versies kon installeren. Uiteindelijk, na 1 run op minder dan 850MHz core, 318 FPS bij elkaar gerendered, terwijl ik thuis over de 360 zat, omdat het daar wel gewoon werkte.

Jammer. En voor vele anderen vrees ik ook. Hardwareuitval is erg groot, maar desondanks de problemen toch eigenlijk een leuke dag nog gehad :)

* lism gaat zo naar huis met ManicMind Volgende keer beter. :)

Crew Member Ministry

en wie liggen er al uit.??

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

www.overklokken.info

Toen ik weg ging zat symon op 430 fps door lucky arti's, ik 410 en toen was mijn tijd op. :'(
Mark moest nog draaien en lex had een doa dus die moet van de week nog draaien.

Rest was 370 of lager ofzo. Dus ben benieuwd wat die gaan doen. Maar moet niet te moeilijk zijn om mij in te halen...... :X

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Niet die Jism

Jij had toch exact dezelfde issue als mij met dat gedoe van die Shaders? Enige verschil was is dat het wel werkte als je in 10MHz stapjes oid ging klokken...

Ik heb gewoon werkelijk 2 uur verspild en een magere score van 317FPS op hoogstens 870MHz omdat die Shaders vastzaten op 2200MHz (te hoog, chrash).

Skeit. Jammer. Maar was de ervaring wel waard :) Ik zal de pics soon posten.

www.overklokken.info

Had mark net aan de telefoon, 412fps ofzo.

quote:
Snot_Aap schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:18:
Had mark net aan de telefoon, 412fps ofzo.
dan lig ik er al uit(iig ik ben opgeschoven naar 4e plaats)

Vond het wel heel erg goed gaan met mijn air cooling (1050mhz core, 2150mhz shader, 940 mem)

alleen jammer dat mijn tijd op was, had een magere 360.8 fps

Acties: [view]

Door: MetaFrame
Pricewatch Admin
Plan this, plan that.

quote:
lism schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:37:
* lism gaat zo naar huis met METAFRAME Volgende keer beter. :)
Leuk dat je mn naam nog weet aapje :P

Ondanks dat ik zelf niet/nauwlijks overclock toch een zeer geslaagde dag gehad. De tijd vloog als een gek!

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

Heren, ik had een erg leuke dag, was gezellig!

Bedankt voor de gezelligheid allemaal, ben blij dat ik door ben naar de volgende ronde.
Even achter de schermen van T.net kijken was ook erg gaaf, T.net bedankt! _/-\o_

Symon, feli met de 1e plek man *O*

Extera wijzigde dit bericht 18-05-2008 23:44 (8%)

Team D-MOST
Reg. datum: 22 september 2004

Goed gedaan heren !!!!

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Ja was erg leuk vandaag. Ben benieuwd naar de foto's, heb er zelf geen gemaakt :P.

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

ik zal morgen hopelijk foto's uploaden

@ winnaars, van harte gefeliciteerd

@ tweakers, bedankt voor deze leuke ervaring, had anders het voltmodden niet aangedurft :p

Reg. datum: 12 februari 2008

Ja was echt super gister weer veel geleerd. En natuurlijk hartstikke leuk om even een Inside look gehad te hebben bij Tweakers. ik zal thuis nog even opnieuw beginnen om nog een eigen record neer te zetten.

En Tweakers bedankt voor de gastvrijheid!
Voor de Rest Winnaars Gefeliciteerd. En veel succes bij de Finale! zal er bij zijn.
En iedereen die mij daar geholpen heeft en nieuwe idee heeft gegeven, en de gezeligheid natuurlijk.

Julienn wijzigde dit bericht 19-05-2008 08:57 (13%)

www.overklokken.info

Zeker een top dag gehad gisteren. :D
Alleen jammer van de probleempjes die we hadden.

Vraag me nu alleen af hoe het verder gaat, aangezien lex nu alle tijd heeft om een score neer te zetten. En de resultaten + tweaks van andere ook weet. Heeft dus een huge voordeel, lijkt mij niet helemaal eerlijk voor de rest. (en zeker niet voor jeroen die zijn run verpest heeft door software problemen) :P
Hij kan nu net zo lang doorgang totdat ie in de top 3 zit, of de flamen uit z'n kaart komen. :7

Maar hoe dan ook leuke dag gehad en hoop er volgend jaar weer bij te zijn. _/-\o_

Snot_Aap wijzigde dit bericht 19-05-2008 11:01 (19%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: