Gathering of Tweakers

Quicksearch
ok bedankt :)

ik heb zelf zowat de oude koeler gemold(temp load 10c meer :+ en niet heel erg goed vast)

ik zal wel wat stiekjes voor de fans meenemen :)

Ik ben ook al druk bezig met het volt modden, alleen wil ik van waterkoeling naar subzero, maar kan maar geen leverancier vinden die me ln2 of DICE kan leveren op tijd, waar hallen jullie die?
IS er koeling voorzien voor de CPU ? en mag deze overclocked worden?

Aaron

volgens mij is er hier in eindhoven een koelkast zaak die dice verkoopt. vriend van mij had het een keer gehaald, 1 kilo voor 5 euro ofzo

volgens mij hebben ze het gewoon altijd op voorraad

quote:
YoghurtO_o schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:34:
volgens mij is er hier in eindhoven een koelkast zaak die dice verkoopt. vriend van mij had het een keer gehaald, 1 liter voor 5 euro ofzo

volgens mij hebben ze het gewoon altijd op voorraad
Wordt het dice ook gelevert in een dewar ? :z Dry ice uitdrukken in liters is knap lastig namelijk :+
1 eye 4 ...

@YoghurtO_o : Ben je een tweakers of een tweaker :P
Beetje aanpassing oid aan die accelero zodat ie toch past moet toch niet zo moeilijk zijn?

Ennuh, hoe zit het nu met eventuele camera beelden, foto's?
Want dat is wat heel veel mensen willen zien denk ik :9~

cc_tuner wijzigde dit bericht 15-05-2008 18:13 (12%)

Hosting kopen? Heb nog een onbeperkte tekoop die geregeld is via Hosting-art maar deze is al-cheapo... interesse dm me!!

quote:
DesertShooter schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Wordt het dice ook gelevert in een dewar ? :z Dry ice uitdrukken in liters is knap lastig namelijk :+
LOL, ik bedoelde 1kg 8)7 |:(

en ik ga geen Accelero "mollen" (aangezien je heel wat verder moet modden wil je dat het gaat passen, ik denk dat het niet eens lukt als je nog schroefgaten wilt hebben :P )

ik ben al zover gegaan met het modden dat ik mijn vingers heb verbrand, en een revisie 2 kopen kan nu niet(duurt te lang voor ie op vooraad is)

30K 06..... op naar de 33K

gaat lekker hier..... kaart was bijna stuk :+

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

IconHype begon met mijn Icoon!

Wat dacht je, ik doe mijn ondertitel na? :+

Tijdelijk Mailaccountje? en mijn portfolio kan ook niet ontbreken he....

die vat ik niet :)

kaartje werkt nog, straks weer verder modden...

al wat volt mods gevonden? ik kan de juiste transistor voor de pencil mod maar niet te pakken krijgen (al dat aftasten is wel tijdrovend)

Overklokken.info redactie!

Zo, hier staat al een bak droogijs van 11 kilo klaar :)
En zelfs de mounting is klaar, wat mij betreft mag het beginnen :)

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!

aka Apen-klootjes

Opstelling van het systeem:

Los. Als er een kast gewenst is kunnen we die vast nog wel ergens vinden, maar in principe ligt het gewoon los op tafel.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Acties: [view]

Door: Longbeard Productmanager Pricewatch, FPC
VNU Factuurterreur slachtoffer

quote:
Apen-nootjes schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:28:
Opstelling van het systeem:

Los. Als er een kast gewenst is kunnen we die vast nog wel ergens vinden, maar in principe ligt het gewoon los op tafel.
Ondertussen is er nog maar één kast beschikbaar. De rest hebben we al gemold. :P

Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.

Reg. datum: 12 februari 2008

quote:
Maarten-NForce schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:38:
Symon draait SS van Dafut (Waarschijnlijk)
Desertshooter, Snotaap en ik DICE
Lism een Vapo XE
Mark draait ln2
:)
en ik ook met mijn phaze change allen kan geen volt mod vinden :(
is er trouwens een manier om er zelf achter te komen? door middel van een potmeter?
heeft iemand anders al een volt mod gevonden? en mogenlijk zo vriendelijk deze te delen?? :D :D

als ik iemand anders ergens mee zou kunnen helpen voor ik dit graag door middel van fan's phaze-change lenen of iets dergenlijk.
mensen in de buurt van hoogeveen zouden trouwens wel met mij mee kunnen rijden TEL nummer 06-11490711

Julienn wijzigde dit bericht 16-05-2008 15:30 (41%)

quote:
je kunt ook gewoon een dikke CPU koeler beetje modden zodat die erop past. of misschien anders een peltier element leuk om te gebruiken ;)

Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600, handgrip & Sony HC40 DVcam

quote:
YoghurtO_o schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:25:
al wat volt mods gevonden? ik kan de juiste transistor voor de pencil mod maar niet te pakken krijgen (al dat aftasten is wel tijdrovend)
Pencil mod gaat niet werken.....................

(voor zoveel de hints over de vmods)

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Er is wat in omloop via VRnogwat maar die schijnt af te wijken van de layout + gebruikte chips op de MSI kaart. Ik krijg verschillende mails + DM's over of iemand een voltmod weet, en bij deze weet ik 'm dus ook (nog) niet. Ik zou het ook wel graag willen weten, want sommigen hebben er daadwerkelijk ook eentje werkzaam.

en nou wil ik mijn mooie drumstel eerst even opbouwen

lism wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:04 (9%)

quote:
Snot_Aap schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:56:
[...]

Pencil mod gaat niet werken.....................

(voor zoveel de hints over de vmods)
als dat zo is stuur ik mijn pa er morgen op uit om een 25W soldeerbout, wat electrisch geleidend tin, flux, draadjes en een 15k variable resistor te halen (moet morgen namelijk werken :/ )

bedankt voor de tip, anders bleef ik bezig :p

Tip: Neem een soldeerbout met een dunne / kleine kop. Dat werkt (eigen ervaring) het beste op videokaarten. Ik heb er eentje staan voor minder dan 17 euro met regelbare temperatuur (tot op 300graden). Werkt ideaal als je het mij vraagt.

Straks (morgen) ook maar eens een setje weerstanden halen.

http://tweakers.net/ext/f/lKDds2hWIla5x5CYf0PbMBb2/full.jpg

Jaja... :D Was die IHS toch nog ergens goed voor. Bij het mounten van die vapo-kop vertrouwde ik het niet helemaal... Ging vervolgens opzoek naar een IHS-idee en kwam op dit uit. Past perfect, drukt goed op de core & is gelijmd op de randjes. Hier zie je de foam nog scheefzitten, maar dat is rechtgetrokken weer. Beschermd de core een beetje tegen de brute kracht van die kop, en verdeelt de warmte/kou ook netjes vanaf nu af aan.

* lism stiekum de 1337-ste is met een A64-IHS op een Nvidia kaart 8)7

lism wijzigde dit bericht 17-05-2008 03:43 (50%)

1 eye 4 ...

Ik dacht al, zie daar ineens AMD Athlon op staan 8)7
Maar gelukkig een goeie reden :)
Al ben ik wel benieuwd hoe je nou ckr weet dat die ihs goed contact maakt met die core? en als dat zo is, je hebt er dan toch wel koelprut tussengedaan he. :D

Hosting kopen? Heb nog een onbeperkte tekoop die geregeld is via Hosting-art maar deze is al-cheapo... interesse dm me!!

Jaja... Ik heb van die dikke spul die met die vapo kwam. Een prop er tussen, zonder lijm geprobeerd.. Het raakt 'm precies & goed ook. Uiteindelijk een scheut lijm... en nu net met benchen blijft die constant op -28 tot -32.5 graden. Voorheen was 1 schuiving direct naar 15graden met de GPU :+

Kan het nog ietsjes beter maken door de juiste hoogte te geven en dat ding nog eens te programmeren.

Edit: Mijn kaartje is klaar. Gerommel met die weerstanden telkens... Vmem & VGpu zijn toegepast. Even een pc met com-poort + floppydrive zoeken hier zodat ik m'n Vapo nog eens herprogrammeren kan en dan klaar voor morgen 8)

lism wijzigde dit bericht 17-05-2008 12:30 (22%)

nou weer ff heel lang gekeken op VR-zone forum maar chip zijn ook verschillend dan deze kaart.
en phaze change krijgt mounting werk ook al niet echt lekker mee niet onder de 40 graden te freezen. :(

Edit:
is het mischien een idee om nadien samen nog even bezig te zijn om bevoorbeeld bensmark neer te zetten? ik kan een 9800 GX2 mee nemen.

Julienn wijzigde dit bericht 17-05-2008 13:38 (26%)

de voltmod chips en plaats heb je zo gevonden, zelf ik(en ik ben een leek en heb nooit eerder gevoltmod)
mijn voltmod is tevens bevestigd en werkt(lism rapporteerd het werkend iig),

tip: de mod kun je niet op het internet vinden en zul je zelf moeten uitvinden ;)

quote:
YoghurtO_o schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:13:

tip: de mod kun je niet op het internet vinden en zul je zelf moeten uitvinden ;)
ja heb wat rond gevraag of je dat kon meten en zo ja hoe. maar ben er niet echt achter gekomen. en van electronica doormeten enzo heb ik nou niet zo veel verstand. heb er al een grafice kaart mee gemold even iets doormeten O-)
maar hoop morgen weer veel te leren is uiteindelijk de hoofd reden dat ik me inschreef had. :)
neem in elk geval een multimeter en soldeer station mee.

Om iets te leren kan je je beter inschrijven op een contest als de 3850 contest, daar word meer info gedeeld dan in deze contest.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws