SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 13-05-2008 16:35 (5%)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Reg. datum: 27 mei 2006
Bedankt T.net. 11 uur aanvang? Mooi, kunnen de meeste wat langer slapen
Oke en nu links met vmods gewenste caps en weerstanden
lism wijzigde dit bericht 13-05-2008 21:14 (15%)
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
Bezig met testen./.....
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Deelnemende landen is aan het begin van het topic neergezetquote:Rol-Co schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:10:
is er ook een lijst van de deelnemende landen?
(Duitsland, Groot Britanië, Frankrijk, Spanje, België, Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, Griekenland, Tsjechië, Servië, Hongarije, Roemenië, Kroatië, Turkije, Polen, Rusland.)
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:41 (29%)
Reg. datum: 27 mei 2006
Reg. datum: 02 juli 2006
even nog de rivatuner installeren en ik kan aan de slag.
word een druk weekendje
Ik heb alleen een opmerking, krijg je bij de contest een andere kaartje of moet je je kaart ook zelf meenemen (wat mij logisch lijkt)
Hier is een kaart twv x euro .. deze mag je houden maar de kaart op de contest die je nog van ons krijgt mag je vernielen ....
Ik heb net m'n vapochill geinstalleerd, naar boven gehaald. Nu de achterkant van de kaart een klein beetje isoleren en dan eens spelen @ stock voltages enzo
To be posted
Waarvoor denk je dat je die thuisgestuurd krijgt ?
"Hier is een kaart twv x euro .. deze mag je houden maar de kaart op de contest die je nog van ons krijgt mag je vernielen .... "
Trouwens dus even voor de zekerheid, dus de meeting op 18 mei krijg je een andere kaart?
ethrellik wijzigde dit bericht 14-05-2008 21:59 (68%)
Dat was sarcastisch bedoeld man.
Anyway haakte die kaart ermee toen ik op 800/2100/900 draaien wou @ stock-voltages. Tegen het weekend helaas pas de tijd om weerstanden te halen. Of met geluk nog morgen, maar dat kan ik niet zeggen
Het is vooral NIET *ik herhaal NIET* de bedoeling oc te posten voor de contest
Dat haalt het echte oc gebeuren @ hoofdkantoor een beetje weg vind ik....
Een uitgebreidt verslag met eventueel live beeld en geluid tijdens de contest is daarintegen wel gewenst
GoT/HK-only picca upload site in de maak. :) bij deze even gemeld. :)
heb wel een probleem, mijn tube past net niet.
vraag me af of het uitboren van de gaatjes in de kaart problemen gaat geven.
Zou zonde zijn er zo vroeg uit te liggen
Ik ga even verzinnen wat ik ga doen, optie 2 is een lijmtang gebruiken, optie 3 is de single stage meenemen. Optie 4 is mijn alu tube gebruiken met de buitenste M3 gaatjes, alleen zit hij dan een beetje scheef, en vind mounting met slechts 2 boutjes altijd zo half half...
keuzes jongens........
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
onsportief hoor iedereen met stikstof
Shaderclock heeft overigens maar marginaal profijt. Van 1500MHz naar 1900MHz is net 5 FPS in nature dus.
@Exetera, wat heb jij precies gedaan voor 340FPS?
Btw.. Bij hoge clocks gaat het kaartje echt stroom trekken. De VRM's worden warm, de condensatoren worden ook goed warm en het filtertje gaat geluid maken.
Verder: misschien niet teveel van de OC's al posten? Wel zo leuk als iedereen zelf de max kan ontdekken en hoe dit te doen
Gast, ga terug naar de zandbak ofzo.quote:ethrellik schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 01:11:
ondertussen al zo ver op: 809/+/-2100/845 standaard, zonder hardwaremodding.
onsportief hoor iedereen met stikstof
Maareh, volgens mij draaid alleen Mark op stikstof.
Rest phase of DI. (voor zover sub0)
Snot_Aap wijzigde dit bericht 15-05-2008 09:19 (14%)
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Desertshooter, Snotaap en ik DICE
Lism een Vapo XE
Mark draait ln2
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
Dit topic is gesloten. ![]()