Gathering of Tweakers

Quicksearch
Morgen geleverd dus :+

Ja, Symon-nl heeft een punt. Is bijv 11:00 aanvang en 14:00 benchen mogelijk? Ik weet niet of ik in de gelegenheid kom uberhaubt die vapo al eerder te komen brengen :>

Verder top hoor allemaal ! :)

Koetjes en kalfjes. Mail-accountje nodig?

quote:
Gefeliciteerd met je selectie voor de MSI European Overclock Challenge. Bij deze ontvang je dan ook de MSI NX8600GT-T2D256E-OC/D3-videokaart.

Volgende week zondag 18 mei om 9 uur verwachten we je op het hoofdkantoor van Tweakers.net.

Tweakers.net

We hebben drie systemen klaar staan waarop jullie de videokaart kunnen testen.

Moederbord MSI P35 Platinum
CPU Intel Core 2 Quad Q6700
Geheugen Kingston KVR800D2N5K2/4G
OS Verse Windows XP install
Allereerst.. 9 Uur ? :P Wie heeft dat verzonnen zeg... :/ 1.5uur de tijd om vervolgens je run te mogen doen is aan de stressy kant ! Systeem is overigens wel goed :>

Mooie optijd toch, is het tenminste lekker rustig op de weg.

1,5uur de tijd lijkt mij voldoende. Je hoeft alleen maar je kaart erin te drukken(enof je koeling mounten), driver(s) te instaleren, OS tweaken en draaien maar. Settings en drivers kun je allemaal wel in het voor thuis testen lijkt mij...

Maar je vergeet dat een vapochill na vervoeren niet direct aangezet mag worden. Ook niet een koelkast na verhuizing bijv. Zo'n ding heeft rust nodig. Afijn. Zal er wel zijn in de vroege morgen. 2 uur later nadat dat ding wat rust gekregen heeft kan ik 'm wel gebruiken.

Overigens, wat voor een PSU krijgen we? :> Die vapo werkt niet op 220V maar op 12V. Via een 20/24pins extender & 12V 4 pins stekker. Iets met 200W aan 12V vermogen.... Desnoods neem ik m'n eigen PSU anders wel mee als dat niet kan.

Ik neem aan dat morgen de kaart geleverd is.

Je kan toch Longbeard vragen of je de 2e of de 3e of zelfs 4e run mag worden. Er zijn 3 systemen en 10 gebruikers. Als jij er om 9 uur bent en pas in de 3e run zit heeft dat ding al 3 uur rust gehad ;)

Je kan toch gewoon je eigen psu meenemen en de ATX stekker even doorverbinden zodat hij meteen werkt en daar je vapo aankoppellen. Dan weet je tenminste zeker dat je geen problemen gaat krijgen....

aka Apen-klootjes

quote:
lism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
Maar je vergeet dat een vapochill na vervoeren niet direct aangezet mag worden. Ook niet een koelkast na verhuizing bijv. Zo'n ding heeft rust nodig. Afijn. Zal er wel zijn in de vroege morgen. 2 uur later nadat dat ding wat rust gekregen heeft kan ik 'm wel gebruiken.

Overigens, wat voor een PSU krijgen we? :> Die vapo werkt niet op 220V maar op 12V. Via een 20/24pins extender & 12V 4 pins stekker. Iets met 200W aan 12V vermogen.... Desnoods neem ik m'n eigen PSU anders wel mee als dat niet kan.

Ik neem aan dat morgen de kaart geleverd is.
Ik zou idd even je eigen voeding meenemen hiervoor :) Het is idd zo dat er meerdere rondes zijn om iedereen zijn of haar ding te kunnen laten doen (ik geloof alleen zijn). Dus als je wat later wil is dat uiteraard geen probleem :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Ja m'n eigen ding kunnen doen zou wel fijn zijn:

http://www.yegreate96.nl/pub/fapfap.gif

:+

Komt in orde. Sleep ook m'n Antec maar eens mee dan :)

kom net terug van vakantie en zie dat ik geselecteerd ben! _/-\o_

en ik zie ook gelijk berichten over vapo's e.d :/ :>

desalniettemin zal ik mijn best doen zo'n kaart met een accelero S1 en wat voltmods zo ver mogelijk te krijgen

maar eventjes ter bevestiging, we krijgen in de tweakers hq dezelfde systemen met gemodde kaarten + de keuze om je eigen systeem(wel met dezelfde kaart) mee te nemen als ik het goed begrijp?

Als jij een beter systeem hebt dan een C2Q dan mag je dat meenemen ja :> Ook al als je een niet zo goed systeem hebt, maar bij de nature-test alleen is het verschil miniem (C2D 1.6GHz & C2D 3GHz, 0,4 FPS :+ )

Op lucht is anders ook een bijzondere prestatie hoor :>

pff, loop hier nog op een c2d e6420 :>

maar ik dacht qua ram, want team xtreem ddr2-800 vs kingston valueram levert toch wel andere prestaties op neem ik aan(bijv, team xtreem doet 1250 5-5-5-15 2.2V, als de valueram dat ook kan is het natuurlijk geen probleem, maar ik betwijfel of ze dezelfde chips hebben :+ )

en de 3dmark nature, dat is 3dmark01 neem ik aan?

Maar dat is het juist, het bestaande systeem waar jij je bench op doet mag je niet océn ;) Tweaken is iets anders, maar de FSB even synchroom laten lopen met PC1250 is geloof ik niet toegestaan :+

Nature maakt weinig uit welke CPU je hebt.

Voor de mensen die dachten dat ik niet zou komen..... :+
Ik kom toch, maar wel wat later. :P

Samen met m'n mach 2, een bak droogijs en vriendin.

Snot_Aap wijzigde dit bericht 09-05-2008 17:43 (22%)

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Had ik nou maar niet op MSN uitgelegd dat je ook wat later komen kon ... :+

:D

30K 06..... op naar de 33K

Later komen? :9~

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Straks komt iedereen "wat" later.

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Ja en dan extend je weer de tijd die ervoor uitgetrokken was. Slim :+

Neen ik hoop optijd aanwezig te zijn. :)

Framerate is life

Succes mannen :) ben benieuwd wat eruit gaat komen!

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Nja zoals het eruit ziet kom ik met de trein. Omdat m'n vapo in een kast en al komt, is het dus onhandig om die kast alleen mee te nemen. Ik heb een deal gemaakt met de eigenaar en neem zijn set over :)

http://tweakers.net/ext/f/SmG7zDyiKJkTm1VRtWSgbwyi/full.jpg

Van de week dus het hele setje op een klein maar stevig plank hout bouwen zodat het toch met een weekendtas oid meekan :>

Maak jullie borst maar nat, mannen 8)

Vooralsnog mensen uit omgeving Hengelo/Enschede kunnen met mij en Lism mee rijden mochten ze nog geen vervoer hebben :)

Wie A zegt moet ook NUS zeggen! || Intel C2D E6750, 2GB mem , Asus P5k, MSI 8800GTS OC, Razer Barracuda AC1

Ja, bij deze ook , longbeard en anderen. Metaframe komt met mij mee :) En eventueel diegene die ook in de buurt van het oosten zitten. Dus dat men dat alvast ff weet straks aan de deur :>

Ohw. Ik heb overigens een verzoekje :+

Kan ik een floppydrive + PC met Serieele poort tot m'n beschikking krijgen? :+ Heb nogal het e.a te programmeren o.a het controllertje van m'n vapo. Moet 'm natuurlijk wel op maximaal zetten he ? :9 :P

lism wijzigde dit bericht 10-05-2008 00:50 (39%)

ff nog een vraagje, de nature test, welke 3dmark word daarvoor gebruikt? of zijn het alle versies?

3Dmark 2001 SE.

30K 06..... op naar de 33K

Iemand de kaart al binnen? Dit word wel erg kortdag zo... ik hoop dat ik het ga redden, moet nog LN2 halen, voltmodden (weerstanden kopen) testen testen en nog eens testen, en dan ook nog eens werken tussendoor :(

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Eh same hier...

Ik dacht dat ze zaterdag op de vloer zouden vallen maar das dus niet het geval. Morgen dus, met alle waarschijnlijkheid. Ik heb morgen de hele dag een bruiloft, dus thuiszitten en aanpakken zit er niet in. Weerstanden haal ik wel bij de electroboer... De rest heb ik thuis. Ik ga eerst met die stock koeler rommelen alvorens ik die vapo erop kwak. Eerst even de juiste isolatiemateriaal in huis halen :)

Overklokken.info redactie!

Ik heb 'm binnen :)

Vapo Classic Cooled @ -24
E6300 @ 3987 Mhz @ D-ICE @ Maximus Formula
2 x 1GB OCZ D9GTR

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws