Gathering of Tweakers

Quicksearch
Overklokken.info redactie!

@ Symon

Koen is gestopt, Rob doet niet mee ;) Dus Mark, er wordt wat van je verwacht :+

Vapo Classic Cooled @ -24
E6300 @ 3987 Mhz @ D-ICE @ Maximus Formula
2 x 1GB OCZ D9GTR

@Symon-nl. Goeie.... Je Vapo geen rust geven omdat je maar een uurtje hebt. Is een eerdere aanvang voor setup bijv ook mogelijk?

Koetjes en kalfjes. Mail-accountje nodig?

Acties: [view][quote]

Door: Twynn Moderator DOC/TCA
Je krijgt sowieso eerst de tijd om op te bouwen. Dat uur is puur om de 3dmark-runs te doen.

Zo'n vapo heeft toch wel een uurtje nodig om te rusten alvorens je 'm veilig op kan starten (domme vraag vooral in DOC, maar zo'n ding kan stuk gaan als de gassen niet op de goede plek zitten :+ )

Opzich is een uurtje voor montage, pretesting en dergelijk wel voldoende lijkt me. Maar waarom zo'n korte tijdsduur btw? Uiteindelijk vertoef je maar een uur of 2 op T.net kantoor?

Lastig als je vanaf de andere kant van NL komt :+

offtopic:
Omdat ze waarschijnlijk geen zin hebben dat je hun hele koffieautomaat leeg plundert :+

Tijd om je setup op te bouwen is prima, maar ik vraag me af of een uurtje(oid) rust wel genoeg is voor bv een cascade?(twynn/unkown road?)

BTW, droogijs is goed te doen voor GPU benches.
Maar volgende rondens zal je idd wel ln2 nodig moeten hebben.
Hoewel de recente coldbug ook niet veel voordeel meer geeft aan ln2.

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Door: Longbeard Productmanager Pricewatch, FPC
VNU Factuurterreur slachtoffer

quote:
Symon-NL schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:40:
[...]

Ja indd,

Eigenlijk ben je gewoon het haasje als phase gebruiker aangezien je 1 dag/1uur hebt. Weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik zou persoonlijk niet zoveel zin hebben om mijn cascade geen rust te gunnen en het ding meteen te moeten starten.....
Wordt dus gewoon een ln2 bijkomstigheid aangezien je met droogijs ook weinig hebt te zoeken mocht je in de laatste ronde belanden.

Hoop dat iemand als Mark/Rob/Koen naar de laatste ronde mag, dan hebben we tenminste een verantwoorde NL vertegenwoordiger :>
Je kunt zonder problemen je cascade een dag, een week of eerder op T.net HQ afleveren. Wij slaan hem dan veilig op.

Apen-nootjes: Me wel lekker maken maar daarna niks zeggen. Is hetzelfde als een klein kind
een snoepje voorhouden en daarna niet geven :P
Longbeard: Ik mishandel graag modjes, het zijn net kleine kinderen. >:)
Apen-nootjes: bwhaaha

Mag je dan elke dag komen kijken hoe het met je prommetje is ? O+ :+

Maar als je een coldbug hebt op zo'n kaart en je werkt met LN2 dan is de pret er toch snel af lijkt me? Of zie ik dat nou verkeerd?

@ lism

Dat is de pret er nou juist van, denk daar maar overna :P
Dit zeg ik wel, maar mijn eerste ln2 sessie heb ik ook nog niet gehad, iets met makkelijker gezegt dan gedaan.

2 x 1GB OCZ D9GTR

Het avontuur is groter ja.. Uit zien te vogelen om die kaart toch te weerhouden van die Cold-bug. Doet me denken aan die IC die op die 2600Pro zat die ons weerhield hoger te komen dan 1.4V / 800 ~ 900MHz blackhole in die chip :D Man wat een feest was dat toen hier :+

De 2600pro was een k*t kaart anyway. En zo heeft elke kaart zijn kuren. Als je een goeie pot hebt kan je trouwens met ln2 de chip op elke temperatuur houden die je wilt. Kwestie van doseren.

Random hero

Ben er al een tijdje niet meer mee bezig maar misschien toch maar eens zien of ik koeling kan regelen.
In ieder geval een leuk initiatief om het ocen in nl weer een beetje op gang te krijgen :Y.

You can clip our wings, but we will always remember what it was like to fly.

quote:
The Doctor schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:12:
Ben er al een tijdje niet meer mee bezig maar misschien toch maar eens zien of ik koeling kan regelen.
In ieder geval een leuk initiatief om het ocen in nl weer een beetje op gang te krijgen :Y.
:w
Lang geleden!
Hoeist met de kawa?

E6600 28B123||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||Seagate 320GB||Seagate 120gb||Thermalright cooled Koperen DICE tube te koop!

Reg. datum: 04 januari 2003

1 uurtje maar ?

Ik lees het nog wel een keer, want snap er nog niks van.
Ja snap het nu :P, alleen is er op mijn maiboard gister een chipie door gefikt. -O-
R.I.P: Asus P5K Deluxe :w
Werkt weer, gelukkig ook nog zonder die chip. :7

nFo wijzigde dit bericht 05-05-2008 18:17 (71%)

aka Apen-klootjes

Modbreak: reminder, reminder, reminder, reminder!
De inschrijfperiode is bijna voorbij (is het eigenlijk al)! Geef je nog snel op als je dat nog niet gedaan hebt! (Voor vanavond)

Voor iedereen die zich heeft aangemeld, je moet een bevestigings e-mail gehad hebben van ons, is dat niet het geval, is er wat mis gegaan en moet je nog even contact opnemen!

Apen-nootjes wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:40 (5%)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

En komen de uitslagen vandaag al? :)

2 x 1GB OCZ D9GTR

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Maarten-NForce schreef op maandag 05 mei 2008 @ 12:58:
En komen de uitslagen vandaag al? :)
Zie ts:
quote:
• 5 t/m 7 mei uitzoeken 10 winnaars

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

Misschien beetje late reactie, maar goed:

Had er nog eens over nagedacht maar heb uiteindelijk besloten me niet in te schrijven. M'n 3D is daar te roestig voor. Enige keer dat ik serieus iets met 3d gedaan heb is ooit in Xabre contest van XS geweest. Mocht m'n cas verder op tijd klaar zijn zie ik geen kans om 'm naar Amsterdam te slepen.

Succes voor iedereen die mee gaat strijden. Misschien dat ik nog wel even langs kom voor meet & greet...
aka Apen-klootjes

Modbreak: Inschrijving gesloten
De inschrijvingstermijn voor de contest is nu echt verlopen... De mensen die zijn uitgekozen zal contact mee opgenomen worden

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

30K 06..... op naar de 33K

Iemand al mail gehad?.... mijn F5 gaat stuk.

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Nope

Door: Twynn Moderator DOC/TCA
We zijn ermee bezig :) (we wachten nog even op een gedeelte van de organisatie).
Even geduld nog.

Door: DaannO Moderator WBM / TP
:>

DaannO wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:26 (98%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!

aka Apen-klootjes

Heyjoh! Niet zo snel :P

Voor de volledigheid:

Modbreak: geselecteerden
Geselecteerd voor de vga-contest

De onderstaande users zijn door de Hardware-moderators van GoT geselecteerd voor de vga-contest. De MSI NX8600GT-T2D256E-OC/D3 kaart wordt deze week naar jullie gestuurt. De vga-voorronde vind op zondag 18 mei in het kantoor van Tweakers.net plaats.

extera
snot_aap
Maarten-Nforce
DesertShooter
YoghurtO_o
ethrellik
lism
Aaroneke
Symon-NL
JulienN

Reg. datum: 23 september 2004

gefeliciteert voor diegene die geselecteerd zijn *O* *O*

rg-mohwa wijzigde dit bericht 07-05-2008 14:28 (28%)

Mooi wit is niet lelijk

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws