Koen is gestopt, Rob doet niet mee
Vapo Classic Cooled @ -24
E6300 @ 3987 Mhz @ D-ICE @ Maximus Formula
2 x 1GB OCZ D9GTR
GoT Index » Die Hard Overclocking » MSI & T.net OC-Contest topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Vapo Classic Cooled @ -24
2 x 1GB OCZ D9GTR
Koetjes en kalfjes. Mail-accountje nodig?
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Je kunt zonder problemen je cascade een dag, een week of eerder op T.net HQ afleveren. Wij slaan hem dan veilig op.quote:Symon-NL schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:40:
[...]
Ja indd,
Eigenlijk ben je gewoon het haasje als phase gebruiker aangezien je 1 dag/1uur hebt. Weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik zou persoonlijk niet zoveel zin hebben om mijn cascade geen rust te gunnen en het ding meteen te moeten starten.....
Wordt dus gewoon een ln2 bijkomstigheid aangezien je met droogijs ook weinig hebt te zoeken mocht je in de laatste ronde belanden.
Hoop dat iemand als Mark/Rob/Koen naar de laatste ronde mag, dan hebben we tenminste een verantwoorde NL vertegenwoordiger
Apen-nootjes: Me wel lekker maken maar daarna niks zeggen. Is hetzelfde als een klein kind
een snoepje voorhouden en daarna niet geven :P
Longbeard: Ik mishandel graag modjes, het zijn net kleine kinderen. >:)
Apen-nootjes: bwhaaha
2 x 1GB OCZ D9GTR
You can clip our wings, but we will always remember what it was like to fly.
quote:The Doctor schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:12:
Ben er al een tijdje niet meer mee bezig maar misschien toch maar eens zien of ik koeling kan regelen.
In ieder geval een leuk initiatief om het ocen in nl weer een beetje op gang te krijgen.
E6600 28B123||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||Seagate 320GB||Seagate 120gb||Thermalright cooled Koperen DICE tube te koop!
nFo wijzigde dit bericht 05-05-2008 18:17 (71%)
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 05-05-2008 11:40 (5%)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
2 x 1GB OCZ D9GTR
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
GoT Index » Die Hard Overclocking » MSI & T.net OC-Contest topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos