E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Het kan bijna niet de mem-sinks zijn geweest, die dingen zaten gewoon heel netjes op de chips. Ik ga nog wel even zoeken naar de oorzaakquote:El Snorro schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:31:
Jammer van die memsinks, die dingen hebben toch totaal geen zin
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Check de hangen en opstartproblemen troubleshooter anders eensquote:DesertShooter schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:33:
[...]
Het kan bijna niet de mem-sinks zijn geweest, die dingen zaten gewoon heel netjes op de chips. Ik ga nog wel even zoeken naar de oorzaak. En misschien krijg ik hem weer levend met een ander extern voedinkje
Odium Generis Humani
Zeker hielp dat, Symon kon 1000Mhz mem draaien door er 2,3V op te zettenquote:lism schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:38:
Vmod voor geheugen maakte zowiezo toch niets uit?
Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
2.0V is dan natuurlijk ook niet genoeg.quote:lism schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:52:
Raar. Ik ging van 1.8V naar 2.0V en haalde alleen maar artifacts. Hoe the hell kreeg hij dat 'schoon' dan?
mem kan redelijk veel voltage hebben maar je moet het wel goed koelen, doe je dit niet kan 0.2v extra al problemen geven met arties of vastlopers, flinke heatsinks en pasta (geen tape) en flink blazen of a/c werkt perfect. ver onder 0 word het vaak slechter.
S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale
Maar wat zijn de specs van de hardware voor de 2e ronde?
Reg. datum: 25 mei 2007
@Neil,
Ja goede vraag.
Symon-NL wijzigde dit bericht 03-06-2008 11:39 (73%)
Die mail is nou ook niet heel erg verhelderend, dus mijn vraag blijft open.
Reg. datum: 25 mei 2007
Dat werd wel uitgelegd in de mail, daarom mijn (vreemde) edit.
Wat is nu exact de bedoeling van ronde 2?
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Begin nu wel nieuwsgierig te worden.
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
* Apen-nootjes *kijkt verdrietig* hebben jullie me nu al in de ignore list van je mail client gezet
Voor de andere mensen:
De datum waarop de 2e ronde gehouden wordt: 5-7.
De systemen die de deelnemers krijgen:
MSI P35 Platinum
MSI N9600GT T2D512
OCZ memory of kingston
en een CPU proberen we te regelen --> Haitse is ermee bezig met MSI!
Wat de deelnemers moeten gaan doen:
Een complete 3DMark03 score neerzetten en een complete superPI score neerzetten.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
MCSA Messaging + Security | MCP | CCNA | ITIL F
Nu is je kansquote:waus schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:58:
Jammer dat dit soort leuke dingen niet werd gehouden toen ik nog actief was
Idd de 1M van superPI lijkt me het leukst
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.