Hoofdcategorieën
Topicacties

MSI & T.net OC-Contest topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Nieuw Topic
30K 06..... op naar de 33K

vind het alweer erg kortdag worden....

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

DryIce Addict

Ik zal proberen meteen de dag na ontvangst de score neer te zetten. Daarna kunnenn de systemen verzonder worden en kan de 2e ronde dus eind volgende week beginnen :)
aka Apen-klootjes
Reg. datum: 10 september 2001

quote:
Symon-NL schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:53:
Moet ik er nog gewoon vanuit gaan dat zaterdag 14 juni gewoon doorgaat en ik dus vrij moet/kan nemen? Of wordt dit nou verschoven door de huidige omstandigheden?

Zou dit namelijk zo vroeg mogelijk willen weten aangezien vrij krijgen/plannen in deze periode van het jaar niet echt makkelijk is bij ons :|
Voor zover ik nu weet wel jah :) Als het goed is krijgt lex vandaag / morgen de kaart binnen en kunnen de systemen vrijdag / maandag verstuurd worden...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

DryIce Addict

quote:
Apen-nootjes schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:42:
[...]

Voor zover ik nu weet wel jah :) Als het goed is krijgt lex vandaag / morgen de kaart binnen en kunnen de systemen vrijdag / maandag verstuurd worden...
Ik heb de kaart nogsteeds niet ontvangen, hoop dat hij dan inderdaad morgen binnen komt.

Vrijdagochtend een score dan he Lex >:) :+

DryIce Addict

It's here :)
Heb meteen de lokale droogijs-boer gebeld, en die bellen me zo terug of ze nog wat hebben liggen. Zoja, dan ga ik morgenavond benchen :)

edit:

en zonee, dan wordt het maandag :(
De droogijs voorraad was op, en er komt maandagochtend weer een lading binnen. Als ik heel zeker weet dat ik het ook op air kan halen, dan wil ik nog wel overwegen het eerder zonder droogijs te proberen.

DesertShooter wijzigde dit bericht 29-05-2008 16:57 (45%)

aka Apen-klootjes

Ik zou zeggen, wacht tot maandag... We kunnen vandaag toch niks meer versturen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

DryIce Addict

Ik ben van plan morgenavond om exact 20:30 te beginnen, en om 21:30 te stoppen. Voor het zover is kun je me volgen met de voorbereiding. Ik heb het kaartje al een beetje getest, voltmods zitten erop. Alleen het droogijs moet nog komen. Rond 6 uur zal hier morgen de live-feed verschijnen, met een shoutbox eronder zodat je naast voor de computer zitten met een zak popcorn, ook nog gezellig kunt chatten :P.

DesertShooter wijzigde dit bericht 01-06-2008 20:52 (10%)

ik host images

Kijk is aan :)
Kan niet wachten! suc6 morgen en have fun, wat je ongetwijfeld wel zult doen :P

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Overklokken.info redactie!
Reg. datum: 22 oktober 2006

quote:
DesertShooter schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Ik ben van plan morgenavond om exact 8:30 te beginnen, en om 9:30 te stoppen. Voor het zover is kun je me volgen met de voorbereiding. Ik heb het kaartje al een beetje getest, voltmods zitten erop. Alleen het droogijs moet nog komen. Rond 6 uur zal hier morgen de live-feed verschijnen, met een shoutbox eronder zodat je naast voor de computer zitten met een zak popcorn, ook nog gezellig kunt chatten :P.
Jammer, uiteindelijk de enige dag dat ik écht niet kan.

Maarten-NForce wijzigde dit bericht 01-06-2008 21:54 (3%)
Reden: Op verzoek van lex :+

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!

Ik kijk met je mee Lex :)

aka Apen-klootjes

Als het even mee zit me2 ;)

ik ben er ook :)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

DryIce Addict

Je kunt vanaf NU hier meekijken:

Er zal nu nog niet veel gebeuren, eerst eten, daarna kan ik gaan mounten

DesertShooter wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:31 (16%)

Reg. datum: 07 maart 2006

Doe maar zoveel mogelijk lampen aan; krijg je beter beeld.

Edit: ziet er goed uit nu.

TheMajor wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:38 (20%)

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Hij is hard bezig :P

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Reg. datum: 07 maart 2006

Zo een leeg bureau heb ik nog nooit gezien. Speciaal opgeruimd voor de opnames zeker.
leuk hoor meekijken :)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

More Power, Igor!
Reg. datum: 10 januari 2006

Meekijken is inderdaad wel erg leuk ja, ben wel erg benieuwd naar de results :9~

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

DryIce Addict

Helaas, het mem ging om exact 20:30 de pijp uit :P Feli Snot_Aap / Neil :)

DesertShooter wijzigde dit bericht 02-06-2008 21:42 (4%)

www.overklokken.info

Tnx Lex,
Gecondoleerd, de kaart had zo'n leven niet verdiend.
Geboren voor roem, maar helaas te vroeg gestorven. (ofzo)

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

DryIce Addict

Nog even een samenvatting:

Ik startte rond 19:45, alles liep prima. Heb er een beetje droogijs in gedaan om de temperaturen onder controle te houden. Alleen werdt het zooitje toen te koud en kreeg ik condens. Ik heb een paar remounts gedaan, en tot 20:25 deed hij het nog prima. Toen ben ik er mem-heatinks op gaan zetten. Goed gekeken of ze nergens contact maakten, want zo is Maartens kaart waarschijnlijk dood gegaan. Exact om 20:30 geboot, en ja --> arti's. Altijd een slecht teken. We hebben snel alles doorgemeten en het bleek dat er maar 1.5v op het mem stond. Vmem mod eraf geprobeerd, vmem mod er op nieuw op en proberen omhoog te komen naar 1.8v wilde niet lukken. Uiteindelijk stond er nog maar 0.5v op het mem, hij bleef dus maar zakken :(. Ik had nog een externe voeding liggen van de 8400gs contest, maar ook dat wilde niet baaten. Je kent 't wel, het aan-en-meteen-weer-uit-probleem :P. Daarna nog een paar pogingen gedaan, maar het was toen alweer 21:30. Tijd om te stoppen dus :).

Ik baal er natuurlijk wel van, zeker omdat ik me echt de hele week heb moeten inhouden met het ding te clocken, gewoon "om hem maar heel te houden :P ". En dan precies als ik moet beginnen, en ik heb zowat niks veranderd aan het kaartje, laat hij het afweten. Het jammer, maar het hoort er nou eenmaal bij.

Maarten was hier ook, en zijn kaartje liet het ook helemaal aan het begin van de contest afweten, er kwamen arti's en het mem wilde niet meer. Exact hetzelfde dus als ik ;) (mss ook zelfs door de mem-sinkjes).

Maargoed, nogmaals gefeliciteerd Snot_Aap _/-\o_
Niet die Jism

Desert, enorm jammer man. Jij had nog een kans kunnen maken at least :P :)

En gefeliciteerd Snot_aap :) Zet 'm op man.

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Jammer lex, echt kut dat het zo moest lopen :(. Je had er denk ik beter aangedaan niet meer aan de mounting te rommelen, maar dat is makkelijk gezegd achteraf. Veel succes in de volgende ronde Neil.

Hopelijk schiet het versturen van de systemen een beetje op, anders kunnen de 3 finalisten niet eens testen :o.

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

DryIce Addict

quote:
Dafut schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:14:
Jammer lex, echt kut dat het zo moest lopen :(. Je had er denk ik beter aangedaan niet meer aan de mounting te rommelen, maar dat is makkelijk gezegd achteraf. Veel succes in de volgende ronde Neil.

Hopelijk schiet het versturen van de systemen een beetje op, anders kunnen de 3 finalisten niet eens testen :o.
Ja dat dacht ik dus ook, had ik maar niet moeten rommelen. Maar, het mem geeft problemen, de core draait nog perfect :). Dus dat mounten kan er niks mee te maken hebben gehad.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: