Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Voor zover ik nu weet wel jahquote:Symon-NL schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:53:
Moet ik er nog gewoon vanuit gaan dat zaterdag 14 juni gewoon doorgaat en ik dus vrij moet/kan nemen? Of wordt dit nou verschoven door de huidige omstandigheden?
Zou dit namelijk zo vroeg mogelijk willen weten aangezien vrij krijgen/plannen in deze periode van het jaar niet echt makkelijk is bij ons
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Ik heb de kaart nogsteeds niet ontvangen, hoop dat hij dan inderdaad morgen binnen komt.quote:Apen-nootjes schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:42:
[...]
Voor zover ik nu weet wel jahAls het goed is krijgt lex vandaag / morgen de kaart binnen en kunnen de systemen vrijdag / maandag verstuurd worden...
Heb meteen de lokale droogijs-boer gebeld, en die bellen me zo terug of ze nog wat hebben liggen. Zoja, dan ga ik morgenavond benchen
edit:
en zonee, dan wordt het maandag
De droogijs voorraad was op, en er komt maandagochtend weer een lading binnen. Als ik heel zeker weet dat ik het ook op air kan halen, dan wil ik nog wel overwegen het eerder zonder droogijs te proberen.
DesertShooter wijzigde dit bericht 29-05-2008 16:57 (45%)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
DesertShooter wijzigde dit bericht 01-06-2008 20:52 (10%)
Kan niet wachten! suc6 morgen en have fun, wat je ongetwijfeld wel zult doen
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Jammer, uiteindelijk de enige dag dat ik écht niet kan.quote:DesertShooter schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Ik ben van plan morgenavond om exact 8:30 te beginnen, en om 9:30 te stoppen. Voor het zover is kun je me volgen met de voorbereiding. Ik heb het kaartje al een beetje getest, voltmods zitten erop. Alleen het droogijs moet nog komen. Rond 6 uur zal hier morgen de live-feed verschijnen, met een shoutbox eronder zodat je naast voor de computer zitten met een zak popcorn, ook nog gezellig kunt chatten.
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 01-06-2008 21:54 (3%)
Reden: Op verzoek van lex :+
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Er zal nu nog niet veel gebeuren, eerst eten, daarna kan ik gaan mounten
DesertShooter wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:31 (16%)
Edit: ziet er goed uit nu.
TheMajor wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:38 (20%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
DesertShooter wijzigde dit bericht 02-06-2008 21:42 (4%)
Gecondoleerd, de kaart had zo'n leven niet verdiend.
Geboren voor roem, maar helaas te vroeg gestorven. (ofzo)
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Ik startte rond 19:45, alles liep prima. Heb er een beetje droogijs in gedaan om de temperaturen onder controle te houden. Alleen werdt het zooitje toen te koud en kreeg ik condens. Ik heb een paar remounts gedaan, en tot 20:25 deed hij het nog prima. Toen ben ik er mem-heatinks op gaan zetten. Goed gekeken of ze nergens contact maakten, want zo is Maartens kaart waarschijnlijk dood gegaan. Exact om 20:30 geboot, en ja --> arti's. Altijd een slecht teken. We hebben snel alles doorgemeten en het bleek dat er maar 1.5v op het mem stond. Vmem mod eraf geprobeerd, vmem mod er op nieuw op en proberen omhoog te komen naar 1.8v wilde niet lukken. Uiteindelijk stond er nog maar 0.5v op het mem, hij bleef dus maar zakken
Ik baal er natuurlijk wel van, zeker omdat ik me echt de hele week heb moeten inhouden met het ding te clocken, gewoon "om hem maar heel te houden
Maarten was hier ook, en zijn kaartje liet het ook helemaal aan het begin van de contest afweten, er kwamen arti's en het mem wilde niet meer. Exact hetzelfde dus als ik
Maargoed, nogmaals gefeliciteerd Snot_Aap
En gefeliciteerd Snot_aap
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Hopelijk schiet het versturen van de systemen een beetje op, anders kunnen de 3 finalisten niet eens testen
Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler
Ja dat dacht ik dus ook, had ik maar niet moeten rommelen. Maar, het mem geeft problemen, de core draait nog perfectquote:Dafut schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:14:
Jammer lex, echt kut dat het zo moest lopen. Je had er denk ik beter aangedaan niet meer aan de mounting te rommelen, maar dat is makkelijk gezegd achteraf. Veel succes in de volgende ronde Neil.
Hopelijk schiet het versturen van de systemen een beetje op, anders kunnen de 3 finalisten niet eens testen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.