Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Wil op mijn 8800Gt wel een score neer zetten als je dat goed vind hoor O-)

@ hieronder: ook leuk :>

DesertShooter wijzigde dit bericht 20-05-2008 17:13 (6%)

30K 06..... op naar de 33K

geen 8400GS? Flauw man >:)

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

Reg. datum: 28 december 2007

ziet d'r wel leuk uit, zo'n OC wedstrijdje ^^ Wel allemaal jonge gasten ja :)

Desertshooter, ik wens je veel geluk met je volgende kaart(nog een DOA zou zuur zijn)

ik ga tevens ook nog proberen een 410+ fps score neer te zetten op lucht, alleen om te laten zien dat het wel degelijk mogelijk is :)

(die score geld dan natuurlijk niet voor de contest voor ik verwarring veroorzaak :p )

YoghurtO_o wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:00 (16%)

Overklokken.info redactie!

Stelletje pussy's :>
http://www.overklokken.info/images/user/maarten/HPIM4916X.JPG
Hehe, jup mensen, ik heb het gedaan ;)

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!

Hacker!

Chip gewoon op de andere kant geplakt?

SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP

Jup, van een donor 7600GT.
Hij zit op de andere kant aangezien het tin op de voorkant er niet meer zat.

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

En boot die ook ? 256MB ? artifacts? :D

Laten we zeggen dat dat details zijn jeroen :P

E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!

aka Apen-klootjes

Even voor Lex.

Ik heb even contact gehad met Longbeard en we waren het wel eens met de regeltjes die je zelf bedacht had te weten:

- Half cleane install gebruiken
- Filmpje maken waarop (zonder pauzes) de cpu snelheid/tweaks/run/score etc. te zien zijn.
- Binnen 5 dagen na ontvangst een run doen, en tussentijdse score's niet mee tellen (jullie hebben ook 5 dagen gehad om voor te bereiden)
- De mod's wisten jullie ook al de dag van ontvangst, en meer mods dan dit kan ik niet vinden. OCP mod is nml niet mogelijk.
- Een tijd van een uur afspreken om score's neer te zetten (bv. vrijdag avond) en dan op internet laten zien dat de score inderdaad op die tijd is neergezet (in het filmpje).

Wel willen we graag dat je SP3 gebruikt, dan is alles hetzelfde als bij de andere runs.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Sp2 of Sp3 maakt geen verschil. Wij(david en ik) hadden namelijk al getest met sp3(vooraf) en hadden totaal geen problemen. Snap dan ook niet dat er mensen zijn die sp3 de schuld geven van hun "mislukte run", maar dat terzijde.

@Apen-nootjes/de t.net crew
Imo is het eerlijker zoals Neil voorstelde, geef Neil ook 5 dagen en maak er een soort van benchoff van.
Je kan er nu gewoon donder op zeggen dat Neil voorbij gestreeft wordt door Lex, simpel omdat lex een richtdoel heeft(411 fps en klaar is die) en gewoon 4 dagen met de hele rig kan spelen, waar Neil maar 1,5 uur kon spelen en wennen aan de rig(msi plank icm software).

Ik weet wel dat het niet aan mij is om hierover te beslissen, maar Neil heeft/had een flink nadeel tov Lex nu.

Ik stem ook voor de bench-off.

SP3 de schuld geven kan ook niet imo, de succesvolle runs zijn immers ook op SP3 uitgevoerd.

aka Apen-klootjes

Mja... dat gaat lastig worden die benchoff... Lex heeft het systeem al mee naar huis zodat hij daarmee de run kan doen, nog een systeem opsturen naar Neil gaat beetje dure grap worden.

Wat we wel nog als extra spelregel kunnen doen is dat Lex ook alleen maar de run op het MSI systeem mag doen en voor de rest niet ?

Ok, lastig te controleren maar ik vertrouw Lex erop dat hij zich hier wel aan zou houden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Bench-off?? :D

Edit: Lex heeft al genoeg gezien van het MSI plankje dus lekker boeien, volgens mij maakt het verzinnen van allemaal "rare" regeltjes toch niet meer uit. En blijft Lex een groot voordeel houden. En ik snap best dat jullie en Lex er ook niks aan kunnen doen. Maar het is wel erg jammer dat het nu zo gaat.

Snot_Aap wijzigde dit bericht 21-05-2008 13:18 (91%)

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

Ik snap nogsteeds niet waarom ik (met regels) een groot voordeel zou hebben? Maargoed de kaart is nogsteeds niet binnen :(.
quote:
Symon-NL schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:57:
Sp2 of Sp3 maakt geen verschil. Wij(david en ik) hadden namelijk al getest met sp3(vooraf) en hadden totaal geen problemen. Snap dan ook niet dat er mensen zijn die sp3 de schuld geven van hun "mislukte run", maar dat terzijde.
Explain to me dan waarom ik totaal niet klokken kon :?

Terwijl thuis 1GHz vrolijk te behalen viel :/

Je kon na een herinstall van de drivers+ een rebuild van riva toch clocken? Of lukt het daarna nogsteeds niet?

Hier komt de stream te staan. Het zou fijn zijn als jullie hem eventjes kunnen stressen, zodat ik weet dat ie aardig wat mensen aan kan :). (je ziet nu alleen bomen waarschijnlijk) Als ie vaak hangt, graag even melden :).

DesertShooter wijzigde dit bericht 21-05-2008 18:29 (10%)

Idd :)
Komt nu net een bootje voorbij varen :P

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl.

Ik zie een mooi binnenvaartschip. Zag net iemand voorbijlopen. Frame rate is goed vind ik.

Rijdt nu een tractor voorbij.

Edit: om de 1-2 minuten stopt het beeld en buffert ie 2 seconden.

Met die snelle bewegingen die je net deed merk je wel dat ie wat stottert.

TheMajor wijzigde dit bericht 21-05-2008 18:35 (99%)

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Lijkt redelijk te werken :). Heb je de kaart vandaag nog ontvangen?

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

zie nix :(

ik ook niet

CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D

quote:
Ik heb hem net stil gezet, ik geloof wel dat ie werkt :). Bedankt voor de reacties.
David
Reg. datum: 19 januari 2006

Zo'n bench off kan toch prima trouwens? Denk dat niemand het een probleem vind dat Neil op zijn Biostar P35 met E4300 draait.

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws