Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Reg. datum: 25 mei 2007
Erg jammer dat het in het begin wat tegenzat qua werkende systemen en dat het daardoor al met al wat lang duurde voordat er echt gebencht kon worden.
Tja zoals Neil ookal vermeld(de), waren ik (en David) inderdaad nogal lucky met onze ~430 run. Moet er wel bij zeggen dat wij van te voren volgens mij als enige al redelijk getest hadden onder nul en dus al wat ervaring hadden met de coldboot(?) bij het posten en ook wisten wat er qua clocks mogelijk was.
Vond het tof om het t.net HQ eens te kunnen bewonderen.
Al met al een leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar
@Jeroen,
Wie heeft er 460fps gehaald dan?
Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Of heb je mij niet de hele tijd naar de plee zien rennen....
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
(Beperkte) Pics verslag (klikbaar)

Het systeem waarop iedereen z'n bench mocht doen. Een Quad-core op 2.66GHz, een Msi plank & een 780Watts voeding als ik me niet vergis & een WD Raptor 76GB.

Een Bijzondere setup. Na het zien van deze Compressor dacht ik dat ik wel in kon pakken met mijn setup

M'n eigen setup. Na nog geen 5 minuten draaien mocht ik het weer inpakken om vervolgens een etage lager te gaan

MetaFrame

Femme Taken die een videoverslag van alles maakt. heeft die kerel toch ook een mooie baan he

Het systeem van Yoghurt

De Dry-Ice run van Snot_Aap met een behulpzame vriendin die het netjes doseert

Daar werd een systeem klaargemaakt voor gebruik....

Vmodden en benchen maar
Zo. Ik had mezelf voorgenomen dat ik veel pics ging schieten maar viel uiteindelijk toch tegen. De dag was erg snel gegaan en was doodop toen ik thuiskwam to be honest
Vond het een geslaagde contest en zal me de volgende keer weer aanmelden c.q t.net even porren over gebruik van OS enzo
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Reg. datum: 27 mei 2006
En dat je auto niet meer starte.quote:YoghurtO_o schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:36:
als er weer zo'n contest komt ben ik zeker weer van de partij, het was geweldig(behalve dat deel met die harddrives)
CPU: Wissellend RAM: Wisselend VGA: Wisselend PSU: Enermax infinity 720W :D
Ohw, ook ik vondt het een toffe dag gister, iedereen bedankt !!
Apen-nootjes wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:20 (58%)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Ik moet alleen dus nog een score neer zetten. Ik heb er even over na gedacht hoe ik het eerlijkst nog een run kan neerzetten.
- Half cleane install gebruiken
- Filmpje maken waarop (zonder pauzes) de cpu snelheid/tweaks/run/score etc. te zien zijn.
- Binnen 5 dagen na ontvangst een run doen, en tussentijdse score's niet mee tellen (jullie hebben ook 5 dagen gehad om voor te bereiden)
- De mod's wisten jullie ook al de dag van ontvangst, en meer mods dan dit kan ik niet vinden. OCP mod is nml niet mogelijk.
- Een tijd van een uur afspreken om score's neer te zetten (bv. vrijdag avond) en dan op internet laten zien dat de score inderdaad op die tijd is neergezet (in het filmpje).
Als jullie nog op en aanmerkingen hebben hoor ik ze graag. Heb zelf namelijk ook geen zin in discussies achteraf.
De MSI bordjes deden het goed, eigenlijk geen problemen mee gehad
Maarten-NForce wijzigde dit bericht 19-05-2008 16:56 (12%)
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
2 x 1GB D9GTR @ 969 Mhz Cas 7 2.05V @ P35
255% Edit club!
Het was in het begin best... Tsja stilletjesquote:Maarten-NForce schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:56:
Was gezellig idd, iets wat mark, lex en ik niet verwachten toen we daar binnenstapten zeg maar.
De MSI bordjes deden het goed, eigenlijk geen problemen mee gehad
Ff aan mekaar wennen denk ik
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!
Reg. datum: 25 mei 2007
Misschien kun je live clocken? zodat mensen jouw run kunnen streamen, zoals Mark tijdens HWI heeft gedaan? Ik zou het iig wel gaaf vinden als je zoiets ging doen, ben namelijk erg benieuwd hoe jouw aanpak isquote:Als jullie nog op en aanmerkingen hebben hoor ik ze graag. Heb zelf namelijk ook geen zin in discussies achteraf.
Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit hoe je gaat runnen en hoe je het laat zien. Denk dat je het beste Neil's mening kunt horen, hij staat namelijk momenteel 3e volgens mij en kan dus opschuiven na 4 zodat hij er net buiten valt.
Live clocken is misschien wel een goed idee ja. Even uitzoeken hoe ik dat kan regelenquote:
En ik hoor inderdaad het liefste Neil's mening, hij is de enige die nog niet zeker is van zijn positie in de tweede ronde.
DesertShooter wijzigde dit bericht 19-05-2008 17:56 (36%)
Nu maar hopen op meer foto's (en video's).
[ Asus Maximus Extreme ][ Intel Q9650 C0 @ 3000 Mhz ][ Evga Geforce 9800GX2 ][ OCZ Platinum 2048MB DDR3-1600 7-7-7-20 ][ Lacie Electron19blue ][ 2x WD RaptorX 150GB + SpinPoint F1 1TB][ Silverstone Olympia 1000W ][ Coolermaster Stacker 832 ]
| 1e ronde MSI contest | ||
Contact was dus prima.... en boote gewoon @ -90 hier.
ik kreeg hem pas 3 dagen van tevorenquote:DesertShooter schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:55:
Het was inderdaad erg gezellig gister
Ik moet alleen dus nog een score neer zetten. Ik heb er even over na gedacht hoe ik het eerlijkst nog een run kan neerzetten.
- Half cleane install gebruiken
- Filmpje maken waarop (zonder pauzes) de cpu snelheid/tweaks/run/score etc. te zien zijn.
- Binnen 5 dagen na ontvangst een run doen, en tussentijdse score's niet mee tellen (jullie hebben ook 5 dagen gehad om voor te bereiden)
- De mod's wisten jullie ook al de dag van ontvangst, en meer mods dan dit kan ik niet vinden. OCP mod is nml niet mogelijk.
- Een tijd van een uur afspreken om score's neer te zetten (bv. vrijdag avond) en dan op internet laten zien dat de score inderdaad op die tijd is neergezet (in het filmpje).
Als jullie nog op en aanmerkingen hebben hoor ik ze graag. Heb zelf namelijk ook geen zin in discussies achteraf.
- mods wist ik niet, moest ik zelf uitvogelen
maar het zijn zeker redelijke termen
en nu die nvhardpage verstoppen
Het kan inderdaad per deelnemer verschillen.quote:
NvHardpage verstoppen hoeft niet, als je de bench draait zie je meteen of de tweaks zijn toegepast of niet. Het ziet er dan namelijk uit als een schilderij van een 3 jarige.quote:en nu die nvhardpage verstoppen
DesertShooter wijzigde dit bericht 19-05-2008 18:12 (20%)
Btw als je je afvraagt hoe ze van de week in op de FP komen met een LCD/Plasma review hier is waarom:
quote:lism schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:29:
Zo'n zwart scherm dus
Btw als je je afvraagt hoe ze van de week in op de FP komen met een LCD/Plasma verwarming review hier is waarom:
[afbeelding]
Paar beste schermen hoor
E6300 @ 4.03 Ghz 1.95V
255% Edit club!
redactieblog: Voorlopige uitslag Tweakers.net overklokwedstrijd
Jism wijzigde dit bericht 19-05-2008 19:26 (16%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.