quote:
woutermastah schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:23:
[...]
Mag ik even vermelden dat zonder de Modaco site mijn I900 nog steeds dood zou zijn. Ik vind het vreemd dat deze site geweerd wordt. Zeker omdat je als argument geeft dat het een technisch verhaal moet zijn wat er besproken wordt op tweakers. Modaco is qua romupdates op de i900 een stuk technischer dan tweakers!
Als je jezelf iets meer verdiep in de redenen waarom wij dit niet toestaan, zou je dit niet als argument aandragen.
quote:
Daarnaast vind ik dat de moderators zich teveel bemoeien met wat er op het forum besproken wordt. Ikzelf plaatste een bericht over het feit dat ik een xbox gewonnen had met de omnia i900 actie en schreef daarbij wat mijn inschrijfdatum was (handig voor andere mensen zodat ze weten of ze al dan niet recht hebben op een xbox). Dit was niet technisch genoeg en werd verwijderd.
Ik kan heel goed begrijpen dat je hierover je twijfel hebt. Toch zijn wij genoodzaakt dit op deze manier te modden. Jouw post is dan misschien nog niet heel erg offtopic, maar geeft wel meer aanleiding om offtopic te posten. En, aangezien er de laatste tijd in verschillende topics erg offtopic werd gepost, zijn wij genoodzaakt zulke dingen weg te modden.
Als jullie (daarmee spreek ik dus jou niet persoonlijk aan) er zelf voor kunnen zorgen dat het niet teveel uit de hand loopt, is het voor ons niet nodig om zo 'streng' te modden... Maar dit is echt actie --> reactie. Wij zitten niet de hele dag maar te zoeken met de hoop dat er iemand ook maar 1 centimeter offtopic gaat...
Actie --> reactie.
quote:
Ik vind dat het met de censuur van de moderators van tweakers een beetje uit de hand gaat lopen. Natuurlijk heeft een forum als tweakers moderators nodig, maar ze moeten geen uitgebreide censuur gaan toepassen. Laat de forumleden bepalen waar het over gaat. Het zijn immers de forumleden die tweakers zo goed maken.
Dit moet je niet al censuur zien, maar als het in controle houden van dit forum.
Zoals ik al zei, probeer je eens is te verdiepen in de beweegreden waarom wij een bepaald beleid hanteren alvorens er kritiek op te geven.