Hoofdcategorieën
Topicacties

Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

Pagina: 1 2 3 4 5 last

Reageer Nieuw Topic
Code IT
Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
Xanion schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:29:
[...]

Van de andere kant. Het heeft toch in 1 maand tijd 300postings gescheeld in de telefoon topics!
Wellicht dat er voor dit soort topics wat meer promotie nodig is, ik zie dat mensen ook nauwelijks op de hoogte zijn van het bestaan van dit topic.
Het is logisch dat in dat topic niet zoveel postings werden gedaan. Ik denk dat er een stuk meer wordt gelezen dan gepost. Ik vond het altijd wel een goede bron van informatie. Nu moet ik dus door heel veel reacties in bijvoorbeeld het touch diamond/touch pro topic gaan om te kijken of er nog informatie is.
Gelukkig zijn er nog andere sites waar de info nog wel bij elkaar staat.

Hoi :w
Reg. datum: 26 mei 2006

Vraagje...

Welk topic is nou voor de HTC Touch Pro?

Het HTC Touch Pro Topic
HTC Touch Diamond Topic (deel 2)

Ik dacht namelijk dat voor de Touch Diamond en Touch Pro maar 1 topic was? Maar dit zijn er dus sinds vandaag twee geworden?

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Wouser schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:14:
Vraagje...

Welk topic is nou voor de HTC Touch Pro?

Het HTC Touch Pro Topic
HTC Touch Diamond Topic (deel 2)

Ik dacht namelijk dat voor de Touch Diamond en Touch Pro maar 1 topic was? Maar dit zijn er dus sinds vandaag twee geworden?
DaannO in "Windows Based Mobiles & PDA's Feedback t..."

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

Gast doe niet zo ongelofelijk panish. Ik erger me alleen aan al die belachelijk vele modbreaks van je, niet aan die paar post die toevallig niet volledig ontopic zijn. JIJ bent juist diegene die het topic onaangenaam maakt om te lezen.
En om je macht? te laten zien gooi je nou het topic op slot? Wie denk je wel dat je bent joh. Je staat echt niet boven ons ofzo.

Dit gaat dus over het Touch Diamond Pro topic.

Software testen - You build it, I break it! - testen2008@gmail.com

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
dyna18 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:47:
Gast doe niet zo ongelofelijk panish. Ik erger me alleen aan al die belachelijk vele modbreaks van je, niet aan die paar post die toevallig niet volledig ontopic zijn. JIJ bent juist diegene die het topic onaangenaam maakt om te lezen.
En om je macht? te laten zien gooi je nou het topic op slot? Wie denk je wel dat je bent joh. Je staat echt niet boven ons ofzo.

Dit gaat dus over het Touch Diamond Pro topic.
:? Ik ben diegene die dat topic in de gaten moet houden en waar nodig moet ingrijpen. Dat jij het niet erg vindt betekent nog niet dat andere het niet erg vinden dus even buiten je kleine schulpje kijken en meedenken :) Voor dat topic zijn gisteren zat topic reports gemaakt en dat jij er niet wakker van licht zal best, maar andere wel.

Het topic is inmiddels weer open :)

DaannO wijzigde dit bericht 20-08-2008 11:21 (9%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Wij, in dit geval DaannO zou misschien een iets andere toon kunnen stellen.

Maar, vergeet niet, wij doen dit als vrijwilligerswerk en hebben daarnaast nog een full/parttime baan. Als het maar blijft voorkomen dat mensen niet doen waarvoor het topic bedoelt is, kan het voorkomen dat wij (misschien niet 100% correct) reageren.

Maar als iedereen (daar bedoel ik niemand persoonlijk mee) zich gewoon netjes aan de regels houd, is reageren voor ons zelfs niet nodig. Laten we dus proberen dit op te lossen bij stap 1.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
Ginz schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:50:
Wij, in dit geval DaannO zou misschien een iets andere toon kunnen stellen.

Maar, vergeet niet, wij doen dit als vrijwilligerswerk en hebben daarnaast nog een full/parttime baan. Als het maar blijft voorkomen dat mensen niet doen waarvoor het topic bedoelt is, kan het voorkomen dat wij (misschien niet 100% correct) reageren.

Maar als iedereen (daar bedoel ik niemand persoonlijk mee) zich gewoon netjes aan de regels houd, is reageren voor ons zelfs niet nodig. Laten we dus proberen dit op te lossen bij stap 1.
Die regels zijn soms wel heel erg strict opgesteld. Waardoor er maar een heel smal pad is wat in sommige topics gepost mag worden. Het is dan niet meer dan vanzelf sprekend dat niet elke reactie daar aan voldoet. Ik vind dan ook dat er best wat minder strikt mee omgegaan mag worden wat wel en niet gepost mag worden.
MBT vrijwilligerswerk. Ja dat wordt gewaardeerd, maar geeft geen carte blanche voor machtsmisbruik. Het opslot gooien van een topic, om de gebruikers te laten beseffen dat ze 'beter' moeten gaan posten zie ik alleen maar als het tonen van macht.

Software testen - You build it, I break it! - testen2008@gmail.com

Phone Addicted

Volgens mij is jou insteek van GoT verkeerd. Dit is een technisch forum waarbij we vooral inhoud willen. Zaken als prijs, levertijd, beschikbaarheid is eigenlijk niet zo intressant voor ons. We hebben een tijdje terug een topic geopend waar zulke zaken in mochten, maar dat topic liep compleet uit de hand dus dat gaat niet door :)

Trek 6500 powered

quote:
dyna18 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:44:
[...]

Ik vind dan ook dat er best wat minder strikt mee omgegaan mag worden wat wel en niet gepost mag worden.
Dat mag jij vinden. Maar Tweakers.net is juist geworden tot wat het nu is, door die 'strikte' regels.
quote:
MBT vrijwilligerswerk. Ja dat wordt gewaardeerd, maar geeft geen carte blanche voor machtsmisbruik. Het opslot gooien van een topic, om de gebruikers te laten beseffen dat ze 'beter' moeten gaan posten zie ik alleen maar als het tonen van macht.
Helaas moet dat soms wel. Sommige users hebben gewoon letterlijk een platina blok voor hun kop!

-
-

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
DaannO schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:55:
[modbreak]Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten![/]
Tochhh even reageren...ik besef dat het niet veel zin hebt om er wat over te zeggen maarrrr kan het niet laten. Ik ben het geheel met je eens dat we het niet onuitputtelijk moeten gaan hebben over wat voor abbo je neemt wat het dan kost etc. Dit kan je doen in het topic van de desbetreffende provider.

Ik vind het iets anders als er gerichte informatie komt over de levertijd en tips waar het toestel te halen is als er maar niet in doorgeslagen wordt. Zodra het eerste toestel binnen is neemt de discussie toch een andere wending en wordt automatisch technisch.

Het is goed dat er controle is maar dit is wel erg snel ingrijpen..

zo ..klaar ;)

Reg. datum: 30 juli 2004

quote:
xon schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 08:24:

Ik vind het iets anders als er gerichte informatie komt over de levertijd en tips waar het toestel te halen is als er maar niet in doorgeslagen wordt. Zodra het eerste toestel binnen is neemt de discussie toch een andere wending en wordt automatisch technisch.

Het is goed dat er controle is maar dit is wel erg snel ingrijpen..

zo ..klaar ;)
Daar heb je toch zoals eerder vermeld prijsvergelijking sites voor (zie 1 pagina terug voor de websites), die linken je door naar de webshop en daar zal het vermeld staan wanneer deze op voorraad zijn.

Ik ben geen moderator en wil dit ook niet zijn, maar er valt zoveel over andere dingen te praten dan levertijden. Te denken aan verwachtingen van kwaliteit van camera en video, gps, 3g, geheugen uitbreiding, software, oortelefoon aansluiting, bluetooth enz

Phone Addicted

Heb jullie berichten even afgesplitst van het i900 topic omdat ze namelijk hier thuis horen. We zijn een technisch forum en veel mensen komen dan ook hier voor de diepgang. Je merkt dat veel gebruikers zich irriteren aan de levertijden, prijzen en beschikbaarheid als dat in vele topics pagina's door gaat. We hebben geprobeerd hier een eigen topic voor te maken maar dat is niet gelukt, dit aangezien er geen ruimte voor is in de main threads.

Ideaal is het inderdaad niet maar we gaan uit van de gedachten dat we een technisch fora zijn en dan horen zulke dingen gewoon niet in de main threads thuis :)

Ledfetishi(s)t
Reg. datum: 06 december 2002

quote:
DaannO schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:51:
Volgens mij is jou insteek van GoT verkeerd. Dit is een technisch forum waarbij we vooral inhoud willen. Zaken als prijs, levertijd, beschikbaarheid is eigenlijk niet zo intressant voor ons. We hebben een tijdje terug een topic geopend waar zulke zaken in mochten, maar dat topic liep compleet uit de hand dus dat gaat niet door :)
Volgens mij zit je er naast. Aangezien dit een forum is, bepalen de forumgangers grotendeels wat er besproken wordt en een modje zorgt dat er niet gevloekt/flamed/trolled wordt. Jij wilt het gesprek sturen en dat hoor je niet te doen...
Ik ben van mening dat bovenstaande zaken weldegelijk relevant zijn en ik ben er zeker van dat er mensen het daar mee eens zijn. Waarom houd je niet gewoon een poll om te bepalen of het onderwerp gewenst is ?

Al sinds mijn 1e smartphone (SE P800... lang geleden!) ben ik zoiemand die dagelijks het forum in de gaten houd waar ik mijn nieuwe phone zsm kan scoren 8) . En ik word behoorlijk pissed als jij daar een stokje voor steekt :(

Phone Addicted

quote:
L_Edje schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:01:
[...]

Volgens mij zit je er naast. Aangezien dit een forum is, bepalen de forumgangers grotendeels wat er besproken wordt en een modje zorgt dat er niet gevloekt/flamed/trolled wordt. Jij wilt het gesprek sturen en dat hoor je niet te doen...
Ik ben van mening dat bovenstaande zaken weldegelijk relevant zijn en ik ben er zeker van dat er mensen het daar mee eens zijn. Waarom houd je niet gewoon een poll om te bepalen of het onderwerp gewenst is ?

Al sinds mijn 1e smartphone (SE P800... lang geleden!) ben ik zoiemand die dagelijks het forum in de gaten houd waar ik mijn nieuwe phone zsm kan scoren 8) . En ik word behoorlijk pissed als jij daar een stokje voor steekt :(
Gedeeltelijk heb je gelijk, gedeeltelijk ook niet. Wij willen namelijk graag onze oude ideologie bewaren en dat is Tweaken en technisch lullen. Voorlopig houden we ons daar aan echter zal dit in de toekomst vast en zeker aangepast worden, echter nu nog niet :)

Reg. datum: 19 oktober 2001

Kunnen jullie me uitleggen wat er als "warez" wordt gezien op moda** (naar aanleiding van de mod-break in het i900 topic)? De nog niet door samsung uitgegeven (op internet) ROM's/custom ROM's? Uit de mod-break is dit niet echt duidelijk namelijk. En als dit voor moda** geldt, geldt dit dan ook voor het XDA forum?

Hun policy:
quote:
ILLEGAL CONTENT

I'd like to just reaffirm MoDa**'s position regarding piracy and illegal content in the light of some recent questions / postings.

Posts will be censored by myself or my moderation team if the contain or link to:
illegal / pirated / cracked software or sites that host such software
Gameboy Advance emulators / ROMs or sites hosting them (in light of Nintendo's legal stance)
Of course, there are those that argue homescreens / ringtones are a grey area - this is true - but I have made an executive decision to let these be posted, and should the copyright owner take issue, they can contact me and I will deal with the offending post immediately.

CUSTOM ROMS

You may discuss and post links to custom device ROMs on MoDa**, provided the following rules are adhered to:
ROMs must not be hosted directly on MoDa**
ROMs must not contain any illegal 3rd party software (this includes trial versions included without permission)
ROMs must give full credit to the original author
This decision has been taken in light of the huge amount of interest in this area of device customisation within the community, and member feedback!

Please note that custom ROM discussion should be kept in specific device sub-areas, (e.g. Kaiser.MoDa**.com for Kaiser based devices).

DeOS wijzigde dit bericht 29-09-2008 07:29 (23%)

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Phone Addicted

Beide sites laten custom roms toe. Omdat die nog wel eens warez willen bevatten en wij ze niet kunnen controleren hebben we ze in de ban gedaan. Echter geld dit alleen voor links naar topics waarin roms te vinden zijn :)

In het i900 topic staat toch echt:
quote:
Na intern overleg hebben we besloten om links naar de moda....-site niet meer toe te staan. De site is te dubieus en er staan te veel warez-gerelateerde zaken op.
Misschien moet dit iets genuanceerd worden dan? Zoals ik het nu lees mag er helemaal niet meer gelinked worden.

Graag dus duidelijkheid of er nu nog wel selectief gelinked mag worden of dat er nu een totaal verbod is op linken naar XDA en/of Modaco.

DeOS wijzigde dit bericht 29-09-2008 11:34 (17%)

Veurscheutuhhh

@ Pven of andere MOD.

mag je als je een applicatie hebt gevonden van die dubieuze site zoals jullie het noemen deze dan wel via bijvoorbeeld megaupload ofzo posten zonder een doorverwijzing naar die ene site ? want er staan af en toe wel enorm handige dingen op die site die niks met warez te maken hebben

ik hoop dat dit mag

MVG Splendes

Een moderator wijzigde dit bericht 29-09-2008 11:30 (24%)

Fuck Google, ask me !!!

Trek 6500 powered

quote:
splendes schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:35:
@ Pven of andere MOD.

mag je als je een applicatie hebt gevonden van die dubieuze site zoals jullie het noemen deze dan wel via bijvoorbeeld megaupload ofzo posten zonder een doorverwijzing naar die ene site ? want er staan af en toe wel enorm handige dingen op die site die niks met warez te maken hebben

ik hoop dat dit mag
Als die applicatie freeware/shareware/trail is, dan is dat zeer zeker geen probleem.

-
-

Bub MC

quote:
DaannO schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:12:
Beide sites laten custom roms toe. Omdat die nog wel eens warez willen bevatten en wij ze niet kunnen controleren hebben we ze in de ban gedaan. Echter geld dit alleen voor links naar topics waarin roms te vinden zijn :)
ik kan op modaco en xda geen ROM vinden die warez bevat. zoek ik niet goed genoeg of zoeken jullie overdreven goed.

Yannick wijzigde dit bericht 29-09-2008 13:10 (7%)

Reg. datum: 31 augustus 2008

quote:
Mag ik even vermelden dat zonder de Modaco site mijn I900 nog steeds dood zou zijn. Ik vind het vreemd dat deze site geweerd wordt. Zeker omdat je als argument geeft dat het een technisch verhaal moet zijn wat er besproken wordt op tweakers. Modaco is qua romupdates op de i900 een stuk technischer dan tweakers!

Daarnaast vind ik dat de moderators zich teveel bemoeien met wat er op het forum besproken wordt. Ikzelf plaatste een bericht over het feit dat ik een xbox gewonnen had met de omnia i900 actie en schreef daarbij wat mijn inschrijfdatum was (handig voor andere mensen zodat ze weten of ze al dan niet recht hebben op een xbox). Dit was niet technisch genoeg en werd verwijderd.
Ik vind dat het met de censuur van de moderators van tweakers een beetje uit de hand gaat lopen. Natuurlijk heeft een forum als tweakers moderators nodig, maar ze moeten geen uitgebreide censuur gaan toepassen. Laat de forumleden bepalen waar het over gaat. Het zijn immers de forumleden die tweakers zo goed maken.

Trek 6500 powered

quote:
woutermastah schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:23:
[...]

Mag ik even vermelden dat zonder de Modaco site mijn I900 nog steeds dood zou zijn. Ik vind het vreemd dat deze site geweerd wordt. Zeker omdat je als argument geeft dat het een technisch verhaal moet zijn wat er besproken wordt op tweakers. Modaco is qua romupdates op de i900 een stuk technischer dan tweakers!
Als je jezelf iets meer verdiep in de redenen waarom wij dit niet toestaan, zou je dit niet als argument aandragen.
quote:
Daarnaast vind ik dat de moderators zich teveel bemoeien met wat er op het forum besproken wordt. Ikzelf plaatste een bericht over het feit dat ik een xbox gewonnen had met de omnia i900 actie en schreef daarbij wat mijn inschrijfdatum was (handig voor andere mensen zodat ze weten of ze al dan niet recht hebben op een xbox). Dit was niet technisch genoeg en werd verwijderd.
Ik kan heel goed begrijpen dat je hierover je twijfel hebt. Toch zijn wij genoodzaakt dit op deze manier te modden. Jouw post is dan misschien nog niet heel erg offtopic, maar geeft wel meer aanleiding om offtopic te posten. En, aangezien er de laatste tijd in verschillende topics erg offtopic werd gepost, zijn wij genoodzaakt zulke dingen weg te modden.

Als jullie (daarmee spreek ik dus jou niet persoonlijk aan) er zelf voor kunnen zorgen dat het niet teveel uit de hand loopt, is het voor ons niet nodig om zo 'streng' te modden... Maar dit is echt actie --> reactie. Wij zitten niet de hele dag maar te zoeken met de hoop dat er iemand ook maar 1 centimeter offtopic gaat...

Actie --> reactie.
quote:
Ik vind dat het met de censuur van de moderators van tweakers een beetje uit de hand gaat lopen. Natuurlijk heeft een forum als tweakers moderators nodig, maar ze moeten geen uitgebreide censuur gaan toepassen. Laat de forumleden bepalen waar het over gaat. Het zijn immers de forumleden die tweakers zo goed maken.
Dit moet je niet al censuur zien, maar als het in controle houden van dit forum.

Zoals ik al zei, probeer je eens is te verdiepen in de beweegreden waarom wij een bepaald beleid hanteren alvorens er kritiek op te geven.

-
-

quote:
Zouden jullie nog een uitspraak kunnen doen of er nu nog wel selectief gelinked mag worden of dat er nu een totaal verbod is op linken naar XDA en/of Modaco? Het topic report in het i900 topic en de uitspraak hierboven zijn namelijk erg tegenstrijdig.

Phone Addicted

Er mag selectief gelinkt worden naar freeware cabs etc. Roms dus niet :)

Pagina: 1 2 3 4 5 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: