Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 oktober 2006

oh ik neem wel eens per ongeluk een trainer als assistent aan omdat dat zijn voorkeur heeft boven trainer, maar dan wijst het bestuur dit altijd af.

Ik speel nu met FC Twente CL en dat gaat echt dramatisch zat in een poule met Rangers (dat ging nog) Valencia (speelde ik ook nog redelijk maar verloor nipt) en Arsenal (4-0 en 5-1 verloren). In de compo gaat het ook dramatisch ondanks dat ik mn team verbetert hebt sinds vorig seizoen. Iemand tips want ik ben zeer desperate, ik probeer van alles. Tactiek redelijk hetzelfde gehouden en dan pas ik wat kleine dingen aan en dan gaat het na een wedstrijd weer verschrikkelijk mis. Ik scoor ook bijna geen doelpunten, maar heb dat probleem na de winsterstop hopelijk verholpen.

Verder snap ik niets van die sterren. Wanneer is iemand nu goed, heb na de update alleen nog maar met LLM clubs gespeeld en bij topclubs heb je alleen maar 4 sterren spelers en soms een 5 sterren. Is bv. een superieure speler in de Eredivisie hetzelfde als een superieure speler in de Premiership, want anders dan is dit voor Europees voetbal erg lastig om te bepalen hoe goed je spelers zijn.

Kauwgomballenbende (364152) VI.675

Reg. datum: 12 juni 1999

Over absurde scores gesproken:

http://xs227.xs.to/xs227/08196/ches11386.jpg

En nee, niks geen cheat-tactic, gebruik gewoon een aanvallend ingestelde 4-2-2-2.

LOL, na FC Utrecht, Willem II, Heerenveen en Feyenoord, zijn nu ook Vitesse en AZ gedegradeerd :P

Nog ff en de hele eerste divisie en eredivisie zijn omgedraaid :P

http://xs227.xs.to/xs227/08190/ches12206.jpg

Maar Feyenoord is wel weer opnieuw gepromoveerd. Let op Excelsior: speelt in de eerste divisie, maar gaat wel de UEFA Cup in....

http://xs227.xs.to/xs227/08190/ches13677.jpg

Met mijn eigen team gaat het super: 5e plek gehaald, playofs helaas verloren, maar toch. Halve finale Setanta Shield gehaald, 4e ronde FA Trophy, tweede ronde FA Cup. Niet slecht imho!
Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

Is dan weer jammer dat Feyenoord promoveert, maarja je kan niet alles hebben in het leven (A)

Hoevaak heb jij trouwens van die megascores :P?

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

quote:
Hoevaak heb jij trouwens van die megascores :P?
Gelukkig niet al te veel ;)

Vrijwel altijd in cup-wedstrijden tegen laag geplaatste teams, of non-league teams. Maar zelfs dan was dit wel heel erg uitzonderlijk.

In de competitie is de grootste uitslag altijd zoiets van 5-1, 5-2 etc, en ook dat komt niet zovaak voor gelukkig.

Damn, gisteravond me toch een wedstrijd gehad!

Ik participeer met Nigeria in het WK 2010. Ik werd in een zware groep met Nederland, Servie en Japan neergestald, en ik stelde mezelf ten doel de groep door te komen. Ik had zes punten in gedachten.
Het ging volgens plan toen ik van Nederland verloor. 2-1, maar de wedstrijd ging gelijk op. Vervolgens Servie; deze zouden verslagen moeten worden. Helaas verloor ik hier ook met de rotte 2-1. Dus dan moet alles tegen Japan gebeuren

(Nederland - Servie), (Japan - Nigeria)
Nederland had zes punten, Servie en Japan allebei drie.

Al snel kwam Japan 1-0 voor en maakten ze de 2-0 niet veel later. Ik ging VOL op de aanval spelen en het werd 2-3 in de 70e minuut. Toen was het billenknijpen, want één doelpunt van Japan zou me de das omdoen. Toen het laatste fluitsignaal "klonk", bleek dat ik door was, want Nederland had in de laatste minuten Servie met 2-0 verslagen.
Joepie, nu Duitsland in de achtste finales.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Nou, na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben, ben ik vanmiddag eens terug begonnen met spelen..
Ben begonnen met FC Barcelona. Omdat ze nogal krap zitten qua doelmannen ben ik op zoek gegaan naar een Europese doelman, hiervoor maakte ik gebruik van Genie Scout. Ik kwam uit op een zekere
spoiler:
Dirk Vetter, PA 198, Werder Bremen

Omdat hij nog geen contract had, en zomaar ff een contract aanbieden niet ging, aangezien ik dan een vergoeding moest betalen van ong 1,5mln, begon ik met bieden.
Eerst 5k, 10k, 50k, 100k, 150k, tot ik aan 200k kwam. Ik besloot om nog één keer op 200k te bieden, en ik kreeg een melding dat Werder géén basisbedrag wilt, maar wel 10% op de volgende verkoop.. :O

Dan maar aanvaardt, heb ik eneens 2 talentvolle doelmannen er bij.. :)

HP dv9064ea: Core 2 Duo T7200, 2GB DDR, 240GB 5400rpm, Nvidia 7600 Go 256MB, 17" 1440x900

Het WK Zuid-Afrika van 2010 zit er dan op.

Het was me het WK wel. Tjongejongejonge. Nigeria moest competatief meedoen, dat was tenminste de doelstelling. Zoals in het vorige bericht al te lezen kreeg ik Nederland, Servie en Japan voor mijn kiezen. Na drie loodzware wedstrijden stond Nigeria dan toch tweede en konden ze naar de knockouts. Duitsland werd zeer gemakkelijk verslagen met 2-0 en ik dacht na het loten tegen Argentinie behoorlijk de Sjaak te zijn. Toch werden deze, na penalties, met 2-2 (2-1) verslagen, omdat slechts Messi scoorde bij de Argentijnen en bij mij Yakubu en Ishiaku scoorden.
In de halve finale kreeg ik niet Ghana, niet Nederland, maar BRAZILIE! Ik dacht dat ik gek werd. Toch domineerde ik het spel (?), maar helaas won Brazillie met 2-0. Ach ja, dan maar de derde plaats tegen Ghana. Dit werd een waar doelpunten festijn. Helaas wonnen de Ghanezen met 5-4. Ja inderdaad, wat een uitslag.

Ach ja, nu maar even ontslag nemen bij Nigeria en bij een ander land de scepter gaan zwaaien.
En Nederland is wereldkampioen. Lol.

Nilsinho wijzigde dit bericht 12-05-2008 18:10 (5%)

[GoT] JanW
Reg. datum: 08 oktober 2004

Met Van Basten als bondscoach?
Reg. datum: 05 mei 2008

heb ontslag genomen bij Ado ik zakte steeds verder af en kreeg ze niet meer aan het voetballen
ben inmiddels begonnen bij Granada 74 CF in de 2e divisie waar ze in de degradatie zone stonden
in middeles ben ik 20 en sta nu net boven de degradatie zone en hoop het te kunnen vast houden maar het seizoen duurt nog 21 wedstrijden :S

quote:
JanW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:10:
Met Van Basten als bondscoach?
Ja. Stond er zelf ook al van te kijken.

jammer dat het spel zo ongeloofwaarlijk is ;)

quote:
chimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:44:
heb ontslag genomen bij Ado ik zakte steeds verder af en kreeg ze niet meer aan het voetballen
ben inmiddels begonnen bij Granada 74 CF in de 2e divisie waar ze in de degradatie zone stonden
in middeles ben ik 20 en sta nu net boven de degradatie zone en hoop het te kunnen vast houden maar het seizoen duurt nog 21 wedstrijden :S
Ik houd het na dit seizoen bij Twente ook voor gezien. Ik vind er weinig aan, heb wel goede spelers, maar de Nederlandse compo slaat echt helemaal nergens op. Europees kreeg ik het niet aan het voetballen, behalve dan tegen Glasgow (3-2) en een LLM club is gewoon veel gaver. Denk dat ik maar een nieuwe game begin in Engeland (lekker veel divisies om door te worstelen ;))

Joepei, seizoen 2010 zit er op.

In het seizoen 2009-2010 ben ik door zwaar tegenvallende resultaten vertrokken bij Ajax. De 2-0 tegen sparta was de druppel. Ik vertrok daarna naar Oddevold, een clubje dat net gedegradeerd was, uit de speelbare competities. Dus daar was ik ook gauw weg.
Begin Januari vond ik dan mijn nieuwe club. Deze was net gepromoveerd naar de Swedish Second Division South Götaland. De naam is...Syrianska Kerburan. Lange naam inderdaad.
Ik luisterde naar mijn scouts die speler na speler voor me vonden. Eerst een spits die is uitgegroeid tot een supertje, Chijoke Pascal Ebigbo, 22 doelpunten uit 19 wedstrijden (met blessure van een maand), een stabiele verdediger (Conateh), linkervleugel geleend (Sellin), goede rechtsback (Marjanovic) en nog een paar anderen. Toch bleef ik zitten met behoorlijk wat van de oude kneuzen die ik al had.
Ze vielen dit seizoen best mee, maar ik denk dat dat komt omdat de nieuwe jongens het team dragen.
Het seizoen begon niet al te best. Ik kreeg mijn ploeg maar niet aan het winnen. Toen gooide ik het roer om en heb de taktiek waarmee ik bij Ajax eerder zoveel had gewonnen uitgezwaaid. Ik ging verder met een 4-2-2-2 taktiek, vier verdedigers, 2 middenvelders, 2 aanvallende middenvelders op de flanken en 2 aanvallers. Dit systeem werkte een stuk beter.
Naarmate de competitie vorderede, steeg ook Syrianska steeds meer. Ik heb zelfs acht wedstrijden achter elkaar gewonnen. Zaten zegmaar in zo'n flow waar NEC nu in zit. En ik bleef maar stijgen. Ondertussen het Wk 2010 gedaan, jammer in het spel dat je je clubtaken niet even kan laten overnemen...dan had ik misschien wel de finale gehaald.
In ieder geval, we bleven winnen en in de twintigste van 22 speelrondes pakte Syrianska Kerburan in een rechtstreeks duel met concurrent MABI de leiding in de competitie. Deze werd niet meer uit handen gegeven en Syrianska Kerburan is kampioen.
Op naar de volgende divisie!

pfff het seizoen is nu afgelopen bij mij en ben in de middenmoot geëindigd en nu op naar volgens seizoen met promotie als doel moet alleen nog een beetje goeie keeper hebben maar niemand wil :S geen huur en ook geen definitieve transfer

chimera2 wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:11 (30%)

Reg. datum: 06 november 2006

Zijn er nog peeps die FM2007 spelen ? Ik heb FM 2008 wel maar me Save-game van 2007 is zo relaxed...

Was begonnen met Ajax 4 seizoenen achtereen kampioen , geen CL winst helaas...
Toen maar me ontslag ingediend had wel een beetje gehad en stiekem gehoopt op een andere topclub en ja hoor... PSV wilde me hebben. job aangenomen en we zijn intussen in 2016-1017.
Voorzitterschap is gewisseld. Die wilt wel erg vaak een Huge boost transfer a la Higuin,Messi etc...

zal es kijken om screen shotje te plakken als ik home sweet home ben... (als daar intresse voor is)

oh ja... volgens me addictivenes rating moet ik op me CV zetten dat ik goed ben in FM.:P

Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.

taking over the world!

ik ben inmiddels in 2015 aanbeland met leeds united. Afgelopen twee jaar de CL gewonnen en vorig jaar voor het eerst kampioen van engeland geworden (was de enige prijs die ik nog niet had sinds 2008).

Wel rare ontwikkelingen in de premier league gehad, waar ik volop van heb kunnen profiteren. Cristiano Ronaldo is op een zijspoor beland bij Man Utd sinds 2013. Vorig seizoen wilde hij nog niet komen (toen bood ik 40 miljoen en een fors salaris), dit seizoen ineens wel (transfervrij). Zal United wel flink van balen >:).

Ook heb ik Fabregas van Arsenal kunnen overnemen. Arsenal bungelt al sinds 2012 ergens in de middenmoot en Fabregas wilde prijzen pakken. Voor een recordbedrag van 51 miljoen heb ik nu mijn droommiddenveld compleet:

DM (links): Miguel Veloso
DM (rechts): Ever Banega
CM: Fabregas
AM (links): Pablo Piatti / Luca Modric
AM (rechts): Cristiano Ronaldo / Gabriel Obertan

Ben zowieso bezig met m'n beste FM08 carriere ooit :). Tot 2011/2012 heb ik nauwelijks geld uitgegeven aan transfers en alleen maar spelers met dikke winst verkocht. Ook heb ik veel geinvesteerd in jeugdspelers en daar pluk ik nu de vruchten van.

amahusu wijzigde dit bericht 15-05-2008 20:20 (12%)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
amahusu schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:05:
ik ben inmiddels in 2015 aanbeland met leeds united. Afgelopen twee jaar de CL gewonnen en vorig jaar voor het eerst kampioen van engeland geworden (was de enige prijs die ik nog niet had sinds 2008).

Wel rare ontwikkelingen in de premier league gehad, waar ik volop van heb kunnen profiteren. Cristiano Ronaldo is op een zijspoor beland bij Man Utd sinds 2013. Vorig seizoen wilde hij nog niet komen (toen bood ik 40 miljoen en een fors salaris), dit seizoen ineens wel (transfervrij). Zal United wel flink van balen >:).

Ook heb ik Fabregas van Arsenal kunnen overnemen. Arsenal bungelt al sinds 2012 ergens in de middenmoot en Fabregas wilde prijzen pakken. Voor een recordbedrag van 51 miljoen heb ik nu mijn droommiddenveld compleet:

DM (links): Miguel Veloso
DM (rechts): Ever Banega
CM: Fabregas
AM (links): Pablo Piatti / Luca Modric
AM (rechts): Cristiano Ronaldo / Gabriel Obertan

Ben zowieso bezig met m'n beste FM08 carriere ooit :). Tot 2011/2012 heb ik nauwelijks geld uitgegeven aan transfers en alleen maar spelers met dikke winst verkocht. Ook heb ik veel geinvesteerd in jeugdspelers en daar pluk ik nu de vruchten van.
Wat voor opstelling speel jij aangezien je met je DM's en 2 AM's speelt.

Net zelf een lekkere wedstrijd, was 4e wedstrijd voor het einde van de competitie en ik doe nog volop mee voor promotie. Alleen 4 spelers van mij eruit geschopt in 1 wedstrijd en alle 4 minimaal 3 weken geblesseerd :(

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

@PH: Leuk, speculeren :P Ik denk dat hij 3 verdedigers, 2 dm, 1 cm, 2 am en 2 aanvallers heeft, maar ik kan mis zitten (4 verdedigers, 1 aanvaller?)

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
Nilsinho schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:57:
@PH: Leuk, speculeren :P Ik denk dat hij 3 verdedigers, 2 dm, 1 cm, 2 am en 2 aanvallers heeft, maar ik kan mis zitten (4 verdedigers, 1 aanvaller?)
Denk dat hij met 4 verdedigers speelt DL, 2x DC, DR, 2x DM, 1x CM, 2x AM, 1x ST. Met 1x DC kan ik me haas niet voorstellen.

Triumph Speed Triple 08 - Fusion White

Hij kan toch ook met 3 DC spelen met een pijltje naar de buitenkant of de DM's met een pijlt naar de zijkant, of compact spelen centrumaanval. De mogelijkheden zijn eindeloos.

ik denk 4 verdedigers 2 defensieve verdedigers daarvoor 1 centrale middenvelder 1 diepe spits en 2 aanvallende middenvelders
s
lam ram
mc
vm vm
lb cv cv rb
Zoiets dus

chimera2 wijzigde dit bericht 16-05-2008 14:21 (9%)

taking over the world!

ik speel idd zoals chimera schetst, alleen dan met m'n backs in een rol als wingbacks. De DM's ondersteunen m'n CM en de FC en AM's houden zich puur bezig met aanvallen. M'n meest effectieve opstelling die ik tot nu toe heb gebruikt in FM08. Vooral met de spelers die ik nu heb kan ik gewoon bijna niet verliezen. Als ik verlies is het dan ook omdat ik door blessures basisspelers mis :P

Ik heb overigens Saivet in de spits (gehaald in m'n 2e seizoen, toen nog in division 1, voor 1.1 miljoen, laten debuteren op z'n 17e). Die jongen is zonder twijfel de beste speler die ik ooit heb gehad in het spel. Na ruim 7 jaar is ie uitgegroeid tot een 'one-man-army' in de spits. Afgelopen seizoen goed voor 77 doelpunten in 53 duels en inmiddels de duurste speler in het spel (samen met Bojan).

Reg. datum: 23 april 2004

quote:
toshiba_laptop schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:06:
Nou, na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben, ben ik vanmiddag eens terug begonnen met spelen..
Ben ook weer verdergegaan met FM08 na een break van 3 maanden. Heb bijna het 2e seizoen met Hampton & Richmond afgerond :). 1e seizoen gepromoveerd en in de FA Cup uit tegen Newcastle United gespeeld in de 4e ronde.

Is het trouwens verstandig als ik pas na het seizoen patch naar 8.02, ik speel nu nog met 8.01 maar heb geen zin om nu te patchen, dit ivm mijn tactiek, straks werkt hij ineens niet meer en verspeel ik promotie (het is behoorlijk spannend). Ik wil na dit seizoen toch met een andere tactiek gaan spelen.

taking over the world!

zou ik wel doen ja, die patch veranderd heel wat aan de engine dus de kans is groot dat je huidige tactiek dan niet meer werkt

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: