[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08272/juistja818.gif.xs.jpg

Nou en met deze salarissen moet ik feynoord weer naar de top brengen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Nilsinho op 01-07-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nou ja, als je al 56k/week over je budget bent lijkt me dat ook niet zo raar natuurlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Dat lijkt me inderdaad een open deur...

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 10:55

amahusu

taking over the world!

Ik ben inmiddels in 2014 met bradford, heb ze netjes in 4 jaar tijd van league 2 naar de PD geloodst. Eerste seizoen in de PD 12e geworden, daarna al m'n opgespaarde centjes uitgegeven aan "big guns" en zie daar, 2e in het seizoen daarna :D. Het seizoen daaropvolgend tot de kwartfinale gekomen in de CL en als 6e geeindigd (nog wel met mazzel de FA cup gewonnen :)).

Ik ben nu aan het einde van het 5 jaren plan dat het bestuur had opgesteld om mee te draaien in de Premier League, lukt aardig :). Het enige wat er nog aan ontbreekt is een goede afmaker, maar in 2014 zijn de meeste salarissen voor goede spelers zo hoog dat ik het nog steeds met B-garnituur moet doen :(

Wat me ook erg tegenvalt is het realisme wat betreft transfers. Ik heb bijvoorbeeld Reimond Manco en Damien Le Tallec sinds dat ze 17 zijn. Manco is het afgelopen seizoen top-assistsgever geworden en Le Tallec clubtopscorer met 19 doelpunten (in totaal 31 wedstrijden, 32 doelpunten). De seizoenen ervoor presteerden ze ook vrij goed (altijd goed voor minstens 10 goals en/of assists). Je zou dus verwachten dat de clubs in de rij zouden staan voor deze spelers, en al helemaal als ze doodleuk melden dat ze weg willen omdat ze naar een grotere club willen. Maar tot nu toe nog geen enkele vorm van belangstelling gehad voor deze spelers, zelfs niet als ik de vraagprijs belachelijk laag maak (bv, tallec wordt geschat op 11 miljoen euro, ik stel de vraagprijs in op 4 miljoen en nog geen hond die naar hem omkijkt). Zo raak ik m'n spelers natuurlijk nooit kwijt, m'n reserve team begint nu aardig op m'n eerste elftal te lijken uit het eerste seizoen in de PD :')

[ Voor 41% gewijzigd door amahusu op 01-07-2008 15:33 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

wildhagen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:05:
Nou ja, als je al 56k/week over je budget bent lijkt me dat ook niet zo raar natuurlijk.
Ja, de vorige manager ja :| mijn aandeel is hooguit 10k van transfervrije spelers...
Maar ik doelde meer op Feyenoord en 200k loon....

[ Voor 8% gewijzigd door Nilsinho op 01-07-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Van het weekend het spelen ook maar weer eens opgepakt en begonnen met een nieuwe game met Northampton. Natuurlijk geen stuiver uit te geven, maar wel Reading als Parent Club genomen en een aantal bij hun reservers gehuurd. We zullen eens gaan kijken of we ze naar de PL kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

check dit dan:

Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/Afbeelding2_700x327shkl.jpg

uit die zogenoemde "B-Garnituur" een gekke afrikaan geplukt. (Voor veel te veel geld, maar had m'n hele transferbudget voor 1 superspits gereserveerd :P). Die vent is z'n gewicht 100x in goud waard! Heb em nog nooit eerder echt zo zien presteren in andere games, misschien volgende keer toch maar eens in de gaten houden :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Geweldig om dit spel voorbij te zien komen, heb jaren de CM reeks gespeeld. wie niet...
Maar dr gaat vooral in het begin veel tijd in zitten, tenminste dat is mijn ervaring.

Zag em nu voor 20 euries bij de BS liggen, geen gekke prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Af en toe haat ik FM, heel erg zelfs.

Met name op momenten dat hij vastloopt.

Drie keer raden wat er net gebeurd is... ruim één uur werk naar de klote, en vier wedstrijden opnieuw spelen...
Faulting application fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, faulting module fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00b5a1f0, process id 0x918, application start time 0x01c8dc5ea2c9dff0.
Screw you :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 09:50
komt er trouwens nog een FM09 hoop dat ik komend jaar wat meer ruimte heb om te spelen :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Nou, ik heb ook FM 2008 aangeschaft, eens even kijken of mij dat bevalt om een team te managen. Zal voor mij in het begin nog wat wennen zijn, omdat ik nooit management games heb gespeeld, ik ben toch meer de man met zelf de regie in handen. Pro Evo en FIFA. In dit spel ben je echt afhankelijk van tactiek en spelers materiaal wat je tot je beschikking hebt, plus geld wat je natuurlijk op dat moment ter beschikking hebt.

Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit jupiler leage, tja je moet toch onderaan beginnen dacht ik zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Over agressieve wedstrijden gesproken:

Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08282/ch1583.jpg

Respectievelijk 2x geel (shirt trekken + klagen), direct rood (a great punch on the nose) en nogmaals direct rood (hacking down with two feet).

En dan nog win ik maar met 'slechts' 2-0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik ben mijn eerste game, maar eens met Ajax begonnen. Ik heb nu ongeveer 15 wedstrijden gehad. Waaronder uitschieters in de competitie tegen PSV thuis met 3-0 gewonnen, en in de CL een daverende 3-0 overwinning thuis tegen AC Milan. De voorbereiding op het eerste seizoen liep wat beroerd, verlies van het Amsterdam toernooi, verlies van PSV om de JC schaal. En doordat zelfde PSV in de eerste de beste bekerwedstrijd ook er uit gegooit. Opvallende spelers tot op heden bij Ajax zijn Jeffry Sarpong en K.J. Huntelaar. Tevens een speler dit seizoen gehaald 'Cassani' een vleugelverdediger van Palermo, was ook gewild bij Juve en Roma. Uiteindelijk heeft hij voor Ajax gekozen en ben ook zeer blij met deze aanwinst. :)

Tegenvallende speler bij Ajax vind ik toch Suarez, hij heeft nog geen bal gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Puyol: Probeer Suarez eens als linkermiddenvelder met een arrow naar de spits positie: bij mij vlogen de assists en de goals erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik heb seizoen 2013 weeral afgesloten met een triple (CL, met 4-0 Finale gewonnen van Barca :D /Beker/ Landskampioenschap, op de laatste dag beslist met 1 punt meer dan Barca), met Real Madrid. Ik had nog 2 maanden een contract, dus het bestuur werd zenuwachtig en dacht dat ik weg zou willen. Maar nee, ik plak er nog 2 seizoenen aan vast.

Mijn nieuwe doelen voor de komende 2 seizoenen zijn : meer spaanse invloed. Ik speel nu met 6 spanjaarden in mn selectie. (Casilas, Sergio Ramos (die wss vertrekt), Miquel Torres, Jose Enrique, Javi Martinez en Bojan.)

Ik ben afgelopen seizoen verbaast door het goede spel van Yakubu, een spits die ik gratis heb overgenomen van Everton, iets meer dan 30 ballen erin. Bojan scoorde erop los, hij liep bijna 1-1. Voor de rest tja, Sneijder is vrijwel het hele seizoen in de ziekenboeg gebleven, 9 maanden blessuere totaal. (eerst 5 maanden, toen 1 wedstrijd gespeeld en weer 4 maanden eraan) Tevens heb ik Gillardino (inmiddels 30) als reserve spits aangekocht, doet het vooralsnog erg netjes, hij moet het wel met invalbeurten doen. Klaas Jan Huntelaar is inmiddels verkocht aan Barcelona, tevens is Dos Santos voor 40 miljoen (na hem voor 30 overgenomen te hebben van Barca) na 1 seizoen verkocht. Zo super vond ik hem niet, dit seizoen waren Van Persie en Nani zeer constant, beide maar een paar wedstrijden gemist.

Ik moet zeggen dat mijn keepers (Casillas / Cech) ieder de helft hebben gekeept. (~30 wedstrijden ieder) Waardoor ze dus beide zeer blij zijn ! Maarja, dit seizoen is het ook een beetje verkopen, ik denk dat Ever Banega plaats moet ruimen. Ik vind Javi Martinez toch wel beter :).

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, het gaat nu goed met Ajax nu ik ongeveer bij de winterstop zit, ik sta momenteel 2e in de competitie met 4 wedstrijden minder gespeeld dan de rest, en ben daarnaast ook nog eens 12 duels ongeslagen. Ook Suarez begint nu los te komen, tenminste in CL verband heeft ie er al 5 ingeschopt. Alleen jammer dat Huntelaar nu toch gebleseerd is. In de CL mocht ik hem trouwens niet opstellen was niet speelgerechtigd. Geld ook Luque en Leonardo. Vreemd dat dat zo is. Iemand die weet waarom zij niet mogen mee doen?. Ik speel voornamelijk 4-3-3 en 4-5-1 in moeilijke wedstrijden met 2 VM's en loerend op de counter. Dit heeft tot op heden goede resultaten opgeleverd 3-0 tegen AC Milan en 4-2 tegen AEK Athene. Ik heb nog goede kans om door te gaan naar de volgende ronde, moet ik wel winnen van Schalke 04 of gelijkspelen. Anders exit CL en bye, bye Uefa cup mits ik verlies. Bij een gelijk spel zeker UEFA Cup en bij winst knock out fase CL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Puyol: Bij het inleverscherm hun namen aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:02
Rare bug: Ik was in 2012 als manager van Zweden verliezend finalist (finale verloren van Italie, waarvan we ook verloren in de groep, wel denemarken, portugal en frankrijk weten te verslaan) met een belabberd team, waarna ik besloot om NL coach te worden toen ik gevraagd werd (Oranje haalde 0 punten in een poule met Kroatie, Engeland en Frankrijk). Nu wil het echter dat zowel Witschge als de assistent manager van Zweden me een 'scouting report' komt brengen voor elke interland 8)7 Iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://xs129.xs.to/xs129/08285/ch2614.jpg

Stelletje engerds, blijf eens van mijn centen af!

En als ik dan vraag om mijn training ground te upgraden (die is maar Average) klagen ze dat er geen geld is, terwijl er dus 1.3 miljoen in kas is...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:32
Een tijd terug is er eindelijk weer eens een mooie skin voor FM08 uitgekomen, Bluu. Deze is hier te vinden op Sortitousi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222392

Ok, ik heb iets vreemds wat ik nog nooit gehad heb.

Ik speel met Ajax en financieel gaat het niet al te best. Ik sta namelijk €10 miljoen rood en het bestuur is daar niet echt blij mee. Mijn transfer budget van €35 miljoen is op maar de transferperiode komt eraan dus dat zou goed moeten zitten.

Nu verkast mijn keeper voor €25 miljoen en een middenvelder voor €30 miljoen, maar het vreemde is dat mijn budget wel omhoog gaat, maar mijn transferbudget niet hoger wordt dan €10 miljoen, ook als ik mijn loonbudget zo afstel dat al dit geld wordt verplaatst naar het transferbudget.

Rara, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-06 20:23
Mijn broertje en ik proberen FM 2008 over het netwerk te spelen. Dit lukt wel maar elke keer na 5 minuten wordt één van ons (meestal niet de host) uit het spel gegooid. Vervolgens willen we opnieuw de taken van manager overnemen maar dan blijft ie hangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er misschien een oplossing voor? We hebben allebei Windows Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 16:42
Niekage schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:14:
Mijn broertje en ik proberen FM 2008 over het netwerk te spelen. Dit lukt wel maar elke keer na 5 minuten wordt één van ons (meestal niet de host) uit het spel gegooid. Vervolgens willen we opnieuw de taken van manager overnemen maar dan blijft ie hangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er misschien een oplossing voor? We hebben allebei Windows Vista.
hebben jullie allebei geupdate of eentje want ik dacht dat iedereen die meedoet dezelfde versie moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-06 20:23
ja we hebben allebei de 8.02 versie. Moeten er nog poorten opengezet worden in de router oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Laatst online: 23-06 16:42
Niekage schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:32:
ja we hebben allebei de 8.02 versie. Moeten er nog poorten opengezet worden in de router oid?
niet als je in hetzelfde netwerk zit maar windows firewall kan ook voor problemen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Rorata: Bedoel je de combinatie Windows - firewall? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van Windows Firewall...kan aan mij liggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 11:00
Nilsinho schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:44:
@Rorata: Bedoel je de combinatie Windows - firewall? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van Windows Firewall...kan aan mij liggen 8)
Ligt toch zeker aan jezelf...

Info Windows Firewall.

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/media/1033/windowsxp/images/using/networking/security/68593-windows-firewall-on.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Nee oke, dan ligt het aan mezelf ^,^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zit intussen in seizoen 2012/2013 :P Eerst 4 jaartjes Ajax gedaan waarmee ik in mijn laatste jaar de Champions League heb gewonnen. Absolute uitblinkers waren toch wel Daniel Parejo, Willian, Parlak Ilhan en Aquino, maar ook Amrabat en Emanuelson speelden beestig goed. Naast de Champions League heb ik ook nog 3 keer de beker en de Johan Cruijff Schaal gewonnen en 4 keer de Eredivisie.

Na die 4 jaar even een jaartje bij Manchester United gezeten. Niet echt succesvol jaar, maar toch wel kampioen geworden. FA Cup en League cup gingen beide dramatisch slecht... :/

En nu, in seizoen 2012/2013 zit ik dus bij Arsenal. Financieel gaat het heerlijk daar, 416M op de balans en 180M aan transferbudget. Heb eigenlijk maar twee aankopen gedaan voor dat geld. Didier Digard van PSG aangetrokken voor 46M en Micah Richards (een Engelsman jawel ;) ) voor 38M. Was ook broodnodig, want verdedigend had ik alleen maar Toure en Ryhor Filipenko, en die laatste is toch echt meer een verdedigende middenvelder. Toch nog knap de eerste helft stand kunnen houden met die achterhoede en we staan nu verdienstelijk tweede, 2 punten achter nummer 1 Liverpool die ik zojuist met 3-1 verslagen had :9 Hopen dat ik in het vervolg nog beter ga spelen en Liverpool toch even een tik heeft gekregen, misschien dat we dan wel kampioen kunnen worden, maar zover is het nog niet, we zijn pas 22 wedstrijden ver, dus er kan nog veel gebeuren. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden :)

Tussenstand
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qfmMBfbvrI59CT2IJ7vasxwu/thumb.jpg

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p1O2IeRWw9hlqsJOqb8sx7W9/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Wat baal ik van Carlos Tevez zeg, het is een goede speler daar niet van maar zo ongeloofelijk blessuregevoelig he. Aan het begin van het seizoen werd hij eruit getikt voor 6 maand daarna kon die 5 wedstrijden spelen en ligt ie dr weer uit voor 4 maand. Helemaal weer genezen speelt hij 8 wedstrijden en is die er weer uit voor een paar maand. Ik denk dat ik die jankerd maar ga proberen te verkopen want zo schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Idifix schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:57:
Wat baal ik van Carlos Tevez zeg, het is een goede speler daar niet van maar zo ongeloofelijk blessuregevoelig he. Aan het begin van het seizoen werd hij eruit getikt voor 6 maand daarna kon die 5 wedstrijden spelen en ligt ie dr weer uit voor 4 maand. Helemaal weer genezen speelt hij 8 wedstrijden en is die er weer uit voor een paar maand. Ik denk dat ik die jankerd maar ga proberen te verkopen want zo schiet het niet op.
mmm heb ik geen last van, al 2 seizoenen onderweg en nog geen lange blessures gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Hmm die Bojan is blijkbaar best wel een goede speler is maar goed dat ik hem gratis heb kunnen krijgen en na 10 wedstrijden heeft ie er 9 inliggen en is nu 40,5 miljoen waard en Saivet is ook een goudmijntje zijn waarde is in 2 jaar verteinvoudigt (kocht hem voor 2,4 miljoen en is nu 22,5miljoen waard)

[ Voor 191% gewijzigd door Idifix op 22-07-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idifix schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:07:
Hmm die Bojan is blijkbaar best wel een goede speler is maar goed dat ik hem gratis heb kunnen krijgen en na 10 wedstrijden heeft ie er 9 inliggen en is nu 40,5 miljoen waard en Saivet is ook een goudmijntje zijn waarde is in 2 jaar verteinvoudigt (kocht hem voor 2,4 miljoen en is nu 22,5miljoen waard)
Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? ;)

Maar idd, is een brilliante speler. _/-\o_ Net zoals vele talenten bij Arsenal, waar ik op het moment mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Bojan gratis en Saivet voor 2,4 Miljoen, maar op zondag mag je er een klein beetje langs lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JanW schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:28:
Bojan gratis en Saivet voor 2,4 Miljoen, maar op zondag mag je er een klein beetje langs lezen ;)
Zooooo, damn. :+ Laten we het idd maar op de zondag houden ;) Danku voor de vergiffenis. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik zit nu in het seizoen 2014/15 en moet zeggen dat ik nu toch flink moet zoeken naar goede nieuwe spelers zeg.

Ik ben Real Madrid, heb afgelopen seizoen voor de 6e keer de CL gewonnen en ben weer kampioen geworden, de beker heb ik helaas niet gewonnen omdat ik daar al heel vroeg uitgeknikkerd ben, maar ach.

Goed:
- Hoe zoeken jullie naar nieuwe talenten? Laat je je scouts echt al het werk doen ?
Ik heb op dit moment al een paar talentjes binnen gehaald (o.a. 2 Franse keepers, 1x Italiaanse verdediger, duitse spits.. Wel allemaal gens), die zeer goed werk leveren want Castilla doet het goed, afgelopen jaar weer terug gepromoveerd. Super goed dus :). Één talent die het vorig seizoen goed deed bij Castilla (en ook aangekocht is voor 25M :x , was een wonderkind dus ja) staat nu bij het grote R.Madrid aardig vaak al tussen de lijnen. Speler is pas 22 jaar jong. Hij heeft nog steeds concurrentie van Ramos, maar die zie ik aan het einde van het seizoen wel eens vertrekken naar Milan, die tonen nu wel veel interesse met interessante aanbiedingen (60M +). Ik ben dit seizoen wel een beetje aan het varieren van taktiek en heb er nu een gevonden : 4-5-1, met zeer aanvallende vleugel spelers. Mede daarom liegen de scores er niet om, het gaat erg goed!

Ik merk overigens wel dat veel 'oud gediende' zich erg goed in hun vel voelen bij Castilla. O.a. : Collochini, Song (nooit echt doorgebroken in het eerste), Ever Banega (overbodig in het eerste), Bueno, Yakubu en Jo (Die wil nu weg, scoorde vorig seizoen veeel). Zeefuik is na een paar seizoenen uitgeleend te zijn aardig opweg om een goede spits te worden, ookal heeft hij concurentie van Bojan en Aquiro. Maar ze spelen alle 3 in de basis.

Afgelopen seizoen wat spelers gehaald die geen contract meer hadden bij hun huidige ploeg. Oa Alex (van Chelsea), Callager, Essien (Martinez geblesseerd) en Bojinov. Dus ik heb nog lekker 60 miljoen over en ik denk ook niet dat die gebruikt gaan worden dit seizoen. Tja, gemiddelde leeftijd is wel gestegen maar iedereen doet het goed en voelt zich ook zo. Op uitzondering van Jo, die wil meer uitdaging, nou wat is meer uitdaging dan proberen in de Primera Division te komen met Castilla ? Castilla werd één jaar gemanaged door Frank de Boer, maar die kreeg een aanbod om Manager te worden, dus heb ik een Luc Nilis (was coach) gepromoveerd tot Assistent en tevens manager van Castilla. Gaat erg goed zoals boven te lezen is.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:46

Vos

AFCA

Castilla mag niet in de Primera Division spelen...dus al zouden ze kampioen worden dan promoveren zij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
En ik heb bij Manchester United ontslag genomen.
Heb er in 4 seizoenen:
3 landstitels
3 League cups
1 Fa Cup
2 Community shields
1x de Champions League
1x de Europese Super Cup
1x Wk voor club teams

Dus heb ik er een eind aan gebreid en een nieuwe uitdaging opgezocht
en die uitdaging is AS Monaco geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

zowieso is het managen van man utd niet echt een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
amahusu schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:09:
zowieso is het managen van man utd niet echt een uitdaging ;)
nee niet echt maar ik als FM net uit is dan begin ik altijd standaard met Man United en aangezien dit mijn 1e game was die ik weer had opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660

Ik haak weer eens aan. Ben pas een nieuwe game begonnen met Sanse (Spanje, 3e div). Eerste competitiewedstrijd knap met 3-1 gewonnen. Speel je even later een bekerwedstrijd tegen een campingelftal, verliezen we met 4-3. Nu weet ik weer waarom ik nooit lang gemotiveerd bleef om FM'08 te spelen.... :( Een spits met k*tstats die je verdedigers alle hoeken van het veld laten zien. Tuurlijk... 1 goal kan ik begrijpen, maar 2... 8)7 En dat z'n nog buttere vervanger er ook nog eens 2 inschopt... |:(

Volgende competitiewedstrijd 1-2 winst. Tegenstander 3 schoten, waarvan 1 op doel (in de 100e!! min, van de 7min extra tijd), wij 15 schoten en 7 op doel... Realistisch, ja, het kan voorkomen. Maar ik word hier ondertussen wel moe van dat dit zogenaamde realisme standaard is geworden bij FM. Tegenstander krijgt 1 kans en scoort, zelf heb je 2 dozijn schoten nodig.

edit2: In Spanje ben je als Nigeriaan toch non-EU lijkt me? Ik heb net een Nigeriaanse linkback van 20jr binnengehaald en die kan ik gewoon op m'n spelerslijst zetten. Hij heeft ook geen andere nationaliteiten.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 58660 op 08-08-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-06 11:30
Ik speel met de Wolves nu 2e seizoen. Best leuk team. Maar soms krijg ik 10 kansen(op doel) en dan blijft het nog 0-0. Ze missen teveel. Heeft iemand enig idee? Misschien een tactiek niet goed ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 58660 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:06:

edit2: In Spanje ben je als Nigeriaan toch non-EU lijkt me? Ik heb net een Nigeriaanse linkback van 20jr binnengehaald en die kan ik gewoon op m'n spelerslijst zetten. Hij heeft ook geen andere nationaliteiten.
Mag je in Spanje niet 2 of 3 non-EU speler opstellen? Staat me iets van bij...

En met die kansen...tjah...het irriteert mij ook vaak. Soms is het ook andersom, dat de AI veel kansen heeft en dan niet scoort (veelal in de CL), maar vaker is het in je nadeel ja...

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 13-08-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
In de Primera Division mag je volgens mij 3 non-EU spelers opstellen, in de Segunda Division 2 geloof ik. In de lagere divisies geen enkele.

Tenzij dat inmiddels weer veranderd is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Is er al wat bekend over FM2009 eigenlijk?

Heb twee (lange) games in FM8 gespeeld, en wil nu niet meer opnieuw beginnen ivm nieuwe selecties en de nieuwe versie die binnenkort uit gaat komen, althans dat hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:49
Anoniem: 94195 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:37:
Is er al wat bekend over FM2009 eigenlijk?

Heb twee (lange) games in FM8 gespeeld, en wil nu niet meer opnieuw beginnen ivm nieuwe selecties en de nieuwe versie die binnenkort uit gaat komen, althans dat hoop ik?
Zal wel weer in oktober komen zoals voorgaande jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Stomme engine soms ook....ik heb echt zo vaak dat er gescoord wordt als ik in tactic screen zit...het zij ik zelf of de tegenstander. Dat klopt echt niet...

• Stef.NL
  • Laatst online: 23-06 11:02
Dat merk ik ook Vos. Soms wil ik net voor het einde nog van speler wisselen als ik krap voor sta en dan in het tactiekenscherm wordt er bijna uit het niets gescoord. Vaak merk ik het niet eens en als ik dan terug ga naar het wedstrijdscherm is het opeens 1-1 in plaats van 1-0.
Tegenwoordig zet ik de wedstrijd maar op pauze als ik de tactiek wil wijzigen. Echt handig is het niet.

Ik hoop ook dat FM 2009 er gaat komen, maar zouden ze bij Sports Interactive niet alle werknemers aan Football Manager Live laten werken dit jaar? (een concept dat mij niet kan interesseren en ik ook niet zal spelen overigens)

• JanW
FM2009 komt gewoon uit hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.

• Vos

Vos

AFCA

Stef.NL schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:47:
Dat merk ik ook Vos. Soms wil ik net voor het einde nog van speler wisselen als ik krap voor sta en dan in het tactiekenscherm wordt er bijna uit het niets gescoord. Vaak merk ik het niet eens en als ik dan terug ga naar het wedstrijdscherm is het opeens 1-1 in plaats van 1-0.
Tegenwoordig zet ik de wedstrijd maar op pauze als ik de tactiek wil wijzigen. Echt handig is het niet.

Ik hoop ook dat FM 2009 er gaat komen, maar zouden ze bij Sports Interactive niet alle werknemers aan Football Manager Live laten werken dit jaar? (een concept dat mij niet kan interesseren en ik ook niet zal spelen overigens)
Haha ja inderdaad, dan ga je weer naar het wedstrijd scherm en zie je ineens 1-1 o.i.d.

Ik ga ook eens met pauze werken dan, thnx.

• JanW
Dat heb ik in het begin ook vaak gemerkt inderdaad. Ik zet hem nu, als ik iets aan mijn tacktiek wil wijzigen, iedere keer gewoon op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Vos schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:14:
Stomme engine soms ook....ik heb echt zo vaak dat er gescoord wordt als ik in tactic screen zit...het zij ik zelf of de tegenstander. Dat klopt echt niet...
Alsof ze even naar jou kijken en dan beter/slechter gaan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Nilsinho schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Alsof ze even naar jou kijken en dan beter/slechter gaan spelen :X
maar het is wel zo. Ik heb echt opvallend vaak dat de tegenstander scoort als ik in de 70ste minuut ofzo nog ff m'n middenveld of defensie wil versterken om de voorsprong te behouden. Op het moment dat ik dan naar m'n tactics ga en confirm m'n wissels hebben zij ineens gescoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

2012-2013 zit er dan ook weer op. Viel me wel op dat ik nu andere clubs wat meer respecteer in het echte leven nu ik Feyenoord als Ajacied een jaartje heb gecoacht. Beviel me wel en ik heb bijgetekend met twee jaar om voor succes te gaan.
Hoe ging het seizoen? Aan het begin verschrikkelijk belabberd. Ik verloor of speelde gelijk. Het duurde dan ook even voor ik aan een 4-1-2-1-2 taktiek begon en ineens een stuk beter werd. Fantastische regen-speler die ik tot mijn beschikking had was Jack Henning, geen idee wat hij nog in de VS deed want hij zou echt een sterspeler zijn voor een team als Arsenal. Dus ook bij mij werd hij clubtopscorer. Zelfs met in totaal 2 1/2 maand blessure.
Maar zelfs met Jack werd niet elke wedstrijd gewonnen. De verdediging was een zorgenkindje. Ik stond voor de winterstop nog 8e, maar met twee gerichte aankopen in de verdediging (Vermaelen van Werder Bremen en Martin Sjöström (regen) van IFK Mariehamn in Finland werd dat ook een stuk beter. Ook een fantastische DMC gekocht (Laurent Darmon, regen) die de verdediging een hoop werk spaarde. Voor ik het wist stond ik al eerste om deze positie niet meer uit handen te geven.
De beker dan: Snel over uitgepraat. Al in mijn eerste wedstrijd tegen Utrecht verloren xD
Gekwalificeerd voor de groepsfase CL, en nu maar hopen dat ik daar wat win.

Sterrenteam 2012-2013

Henning FC, Guilherme FC
Valvidia AMC
Leonardo (loan) ML, Hofs MR
Darmon DMC
Kodric DL, Sjöstrom DC, Vermaelen DC, Rodriguez DR
Ekramy GK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

En dan nog dit, er wordt 10.5 mil geboden; ik wil 15 hebben minimaal:

Afbeeldingslocatie: http://xs130.xs.to/xs130/08351/heh575.gif.xs.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Nilsinho op 25-08-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nilsinho schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:05:
En dan nog dit, er wordt 10.5 mil geboden ik wil 15 hebben minimaal:

[afbeelding]
Dat heb ik ook wel eens ja...dan schroef je de prijs wat op en zeurt de speler dat hij niet mag onderhandelen met de club o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Verder al iets bekend over FM2009 ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 13:27
Dat het in oktober ergens uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

En dat het qua gameplay zeer waarschijnlijk hetzelfde is als 2008 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

En dat de transfers erin zullen zitten waarschijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 215116 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:02:
En dat de transfers erin zullen zitten waarschijnlijk!
Haha dat mag je toch hopen ja ;). Zodra er nieuws is omtrent 2009 komt het hier wel terecht....

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Football Manager 2009
Added on 27/08/2008 @ 12:00:03 in General Football Manager 2009 -
Game features and announcement coming on September 3rd

Merge wuurd 't beter

Anoniem: 213286

dat ze maar eens maken dat andere teams sneller interesse tonen voor sommige spelers die je dus echt niet kwijt kan, of het moet door vrije transfer en massas geld betalen. ook wat vernieuwende zaken gewenst, en sommige zaken zoals: waarom zou ik als trainer 2miljoen per jaar willen?? ik snijd in mijn eigen vel, want zo besteedt mijn club meer aan salarissen; en met mijn verdiende geld kan ik niets doen(bv investeren in een club ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dat laatste moeten ze ook houden ook... Als je iets met je geld wil doen koop je maar Fifa Manager, maar in FM gaat dat absoluut niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En je kan ook gewoon zelf voor het minste salaris kiezen...dan snijd je jezelf niet zo erg in de vingers. En geeft een manager irl zijn verdiende geld uit bij de club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
als ik bijvoorbeeld bij AS roma 150k verdien kan ik niet minder gaan verdienen.
Verder mogen ze van mij wel wat meer interactie met de jeugdopleiding en faciliteiten ontwikkelen. Gewoon wat meer mogelijkheden ipv het normale verhaaltje. 3d interface hoeft niet van mij maar gewoon wat meer mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213286

Vos schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:41:
En je kan ook gewoon zelf voor het minste salaris kiezen...dan snijd je jezelf niet zo erg in de vingers. En geeft een manager irl zijn verdiende geld uit bij de club?
Alsof je irl met een laag team de Premier Division zal winnen, laat staan top 3 speelt. Het is en blijft een spel he, dat ze dat salaris gedoe er dan mooi weg uithalen als het toch niets in het spel van waarde heeft.

en waarom irl een manager niets in zijn club investeert: welja, de mens is nu eenmaal een hebberige egoïst, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW

Nog niet veel van te zeggen al valt er wel te zien dat de overstap van 2D naar 3D is gemaakt. Nou maar hopen dat dit ook echt gaat werken.

En nu wachten we op deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50

Christiano007

Ich bin der champion

Wanneer komt deel 2 dan, want hier maak ik niks van behalve dat ik een paar 3d beelden van de match-engine zie

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Foutje...

[ Voor 97% gewijzigd door Vos op 03-09-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:30

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Deel twee van de videootjes. Staat er ook al bij: http://uk.youtube.com/sigames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 03-09-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Problemen en vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen. En als je daar gaat posten lees dan wel de FAQ, aangezien er wel wat meer wordt verwacht van een topic dan 2 regeltjes tekst.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 17:36 ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:59
Specht schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:57:
Werkt Fm08 ook onder Windows XP x64 ? Als ik wil installeren krijg ik een foutmelding en kapt ie de boel af, terwijl hij onder mijn vorige (32bit) XP wel gewoon installeerde.
FM werkt bij mij wel onder Vista X64. XP kan ik je helaas niet mee helpen..

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Specht schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:57:
Werkt Fm08 ook onder Windows XP x64 ? Als ik wil installeren krijg ik een foutmelding en kapt ie de boel af, terwijl hij onder mijn vorige (32bit) XP wel gewoon installeerde.
- Wat is je foutmelding?
- En heb je deze al in google gegooid?
- Heb je de nieuwste Ati/nVidia drivers? etc

Trotse vader!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 17:39
Fm 2009 zal een 3d wedstrijd engine krijgen.

Hier alvast een paar screenshots:

http://www.gamer.nl/screenshot/6750/76334

[ Voor 6% gewijzigd door Lipton16 op 04-09-2008 13:05 ]

• wildhagen
  • Niet online
Ik weet niet of ik wel op 3D zit te wachten. Voegt het nu écht iets toe? Ik hoop dat het iig niet ten koste gaat van de performance (FM is toch al zwaar genoeg) en de match-engine/gameplay die nu gewoon op eenzame hoogte staan.

Virussen? Scan ze hier!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat het wel meevalt. Ik neem aan dat de videokaart de bulk van het van grafisch rekenwerk doet. Verder gaat FM pas zwaar zitten rekenen als je op de continue knop drukt.

• Ottooo
  • Laatst online: 23:30

Ottooo

Vuurvlieg

Je krijgt nu denk ik wel een hoop dezelfde verhalen als destijds met de overstap naar 2D. Daar was ook lang niet iedereen voorstander van.

Ik wil het toch vooral even zien voordat ik er over ga oordelen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wildhagen schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:31:
Ik weet niet of ik wel op 3D zit te wachten. Voegt het nu écht iets toe? Ik hoop dat het iig niet ten koste gaat van de performance (FM is toch al zwaar genoeg) en de match-engine/gameplay die nu gewoon op eenzame hoogte staan.
Je kan ook de 3D-engine uitzetten hoor..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Angeloonie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:03:
[...]

Je kan ook de 3D-engine uitzetten hoor..
Precies. De 2D en text-only blijven beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Vraag mij of hoe ze het gaan doen met het uiterlijk van de spelers. Ze zullen vast niet alles tot de detail na maken maar wat ik wel verwacht is dat zwarte spelers zwart zijn, blanke spelers blank, kale spelers kaal enz.

FM is eigenlijk het enige spel dat ik jaarlijks blindelings koop, dit jaar zal het niet anders zijn. :)

[ Voor 19% gewijzigd door magnifor op 08-09-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
14 november komt hij pas uit dit jaar, aanzienlijk later dan normaal gesproken.

Zouden ze dan eindelijk geleerd hebben van de grote bugs de afgelopen jaren?:) Zou me niks verbazen als ze hem daarom zo laat uitbrengen, gewoon af dit keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
volgens mij kwam 08 ook uit in november hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
bear87 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:24:
14 november komt hij pas uit dit jaar, aanzienlijk later dan normaal gesproken.

Zouden ze dan eindelijk geleerd hebben van de grote bugs de afgelopen jaren?:) Zou me niks verbazen als ze hem daarom zo laat uitbrengen, gewoon af dit keer..
Zou ik niet van uitgaan. Er heeft gewoon in zijn algemeen meer ontwikkeltijd in gezeten. Het beta testen is dit jaar een stuk later begonnen. Vorig jaar kregen we begin augustus onze eerste beta. Dit jaar is het ruim een maand later.

Bugs zullen er bovendien altijd inzitten, dus een patch is altijd welkom. Spelbedervende bugs zijn er over het algemeen niet bij de release (en de een zal dit anders interpreteren dan de ander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Kunnen we het dan wel zo interpreteren dat dit dus veel meer vernieuwing zal bieden dan voorgaande versies?:) Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
bear87 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:27:
Kunnen we het dan wel zo interpreteren dat dit dus veel meer vernieuwing zal bieden dan voorgaande versies?:) Bedoel je dat?
Nee.

Sprekend als fan van de game en niet als tester, zou ik niet de illusie creëeren dat het dit jaar opeens anders zal zijn dan andere jaren. Het is immers elk jaar hetzelfde liedje. Het is leuk om te hopen, maar ga er niet van uit. Game komt elk jaar rond hetzelfde moment, iets later een patch, dan in maart nog een patch met data-update. Aardig voorspelbaar :+

En gelieve bovenstaande tekst te zien alsof ik geen betatester ben en dus geen inside information heb (waar ik sowieso niks over los mag laten).

Overigens is er in FM2009 een 3D pitch. Das aardig wat vernieuwends, kan me voorstellen dat daar aardig wat tijd in heeft gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Iemand wel eens meegemaakt dat er TIJDENS het spelen opeens een hoop bedragen worden aangepast? Ik heb in januari Farfan verkocht voor 17 miljoen, en 10 miljoen geboden voor een Braziliaanse spits...vervolgens komt die spits, maar voor een 'initial fee' van maar 7 miljoen, heeft Farfan blijkbaar maar 11,75 miljoen opgebracht, en is een speler die 1 dag geleden nog 1.8 miljoen waard was nog maar 875.000 waard...

8.02 versie trouwens...kan me niet herinneren dit eerder gezien te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Check je preferences eens. Het spel is nogal notoir dat hij je currency aanpast. Dan denk jij met Euro's te spelen en staat het spel ineens op Noorse Kronen :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

MazeMouse schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:54:
Check je preferences eens. Het spel is nogal notoir dat hij je currency aanpast. Dan denk jij met Euro's te spelen en staat het spel ineens op Noorse Kronen :(
Ah :) Thanks...hij stond inderdaad opeens op Engelse ponden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
MazeMouse schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:54:
Komt omdat je met een no-cd crack speelt. Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Virtuele DVD-rom schijf aanmaken heeft mij geholpen. Nergens last van, spel werkt goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Nilsinho op 15-09-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Laatst online: 27-04 19:17
Benotti schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:51:
Sprekend als fan van de game en niet als tester, zou ik niet de illusie creëeren dat het dit jaar opeens anders zal zijn dan andere jaren. Het is immers elk jaar hetzelfde liedje. Het is leuk om te hopen, maar ga er niet van uit. Game komt elk jaar rond hetzelfde moment, iets later een patch, dan in maart nog een patch met data-update. Aardig voorspelbaar :+
De match engine is dit jaar echter wel zeer uitvoerig getest. Zover ik begreep wordt de FML (Football Manager Live) match engine gebruikt in de nieuwe FM09. Neemt uiteraard niet weg dat die volgens sommige beta testers nog niet helemaal perfect is. Vooral het hoge aantal doelpunten vanuit corners wordt veel genoemd. De nieuwe spelers database voor FM09 wordt momenteel gebruikt in twee nieuwe beta servers (waarop ik speel) voor FML. Mocht de beta dus nog iets langer duren als momenteel aangenomen wordt dan zullen een aantal nieuwe wonderkids misschien al voor de release van FM09 bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Holy shit, wat een seizoen. Mijn makkelijkste en moeilijkste samen.

Seizoen 2013-2014 zou een eitje worden voor Feyenoord. Al twiting punten voorsprong bij de winterstop, europees en voor de beker ging het ook ideaal. Maar ik wilde wat anders en ik ging naar Giulianova, een serie C2 clubje. Prognose: 1e. Hmm, ze stonden 11e.
Hoe één keuze een smet op je carriere kan veroorzaken. Ik ging dus weg bij het vrijwel alles winnende Feyenoord (onder mijn regime) en kwam met vierderangs kneuzen in aanraking die moesten promoveren. Ik geloof dat ze dar zelf niet zo'n zin in hadden (tot 2x toe teamvergadering belegd) en ik stond met nog drie speelrondes te gaan net boven de degradatiezone. Het bestuur was very dissappointed met me (wat wil je als ik er net 2 maanden ben met vierderangs kneuzen, maar ach), maar door een sterke slotwedstrijd (5-1 op de koploper die hierdoor zijn kampioenschap is misgelopen (6) ) nog in de C2 kunnen blijven zonder nacompetitie.
Volgende doel: Middenmoot C2. :)

• JanW
Voor FM 2009 kunnen we hier terecht :)

\[PC/PSP] Football Manager 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

He is er een transferupdate voor 2008 voor het huidige voetbaljaar?

Dat soort dingen bestaan meestal wel toch? iemand linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 94195 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:16:
He is er een transferupdate voor 2008 voor het huidige voetbaljaar?

Dat soort dingen bestaan meestal wel toch? iemand linkje?
Late reactie, maar op het SI-Forum staat een hele goede.
http://community.sigames.com/showthread.php?t=31717

Ben gister begonnen met SK Brann in Noorwegen. Ze waren al 15 wedstrijden onderweg toen ik daar aankwam en stonden 2de op 1 punt achterstand van de nummer 1. Het duurde alleen niet lang voordat wij op de eerste plek stonden en dit ging ook heel lang goed, tot 5 wedstrijden voor het einde toen we opeens alles gingen verliezen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08432/wedstrijden471.jpg
Gelukkig werd de laatste wedstrijd wel gewonnen, en dit bleek net genoeg. Valerenga speelde gelijk en hiermee ook de koppositie. Zo ben ik met 2 doelpunten verschil toch nog kampioen geworden _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08432/skbrann513.jpg

UEFA Cup heb ik de groepsfase in bereikt ten koste van Zenit St. Petersburg 8) 4-2 was het geworden over 2 wedstrijden. In die groep zit ik nu ingedeeld met Dinamo Kiev, Austria Wien, Bordeaux en Braga. Een moeilijke groep en ik verwacht eigenlijk ook niet om door te gaan, gezien ik toch wel het zwakste broertje van de poule ben, maar we zien wel hoe het gaat. Als Zenit al uitgeschakeld kan worden, dan zit er hier misschien ook wel een stuntje in :)

[ Voor 61% gewijzigd door JanW op 21-10-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Post hier weinig maar lees wel heel wat, nu zit ik toch met het volgende:

Ben begonnen met Eschborn in de Regionalliga. Na 3 seizoenen net gepromoveerd naar D3.
Waat bij de promotie gebeurde is een stadionuitbreiding van 1000 naar 3000, 2000 erbij dus. Jeuj!

Leuke bijkomstigheid is dat ik een half jaar lang mijn thuiswedstrijden in een ander stadion speel, waar er 10.000 in kunnen, dus hopelijk krijg ik wel al die inkomsten, en komt er een beetje volk. Oh ja, kosten uitbreiding is 5M, sta nu ook 3,5M in de min.
Dit was het positieve verhaal.

Negatief is: Ik ben nog steeds amateur, en geen semi-pro. Dus ik kan alleen amateurcontracten aanbieden nog, en iedereen kan dus zomaar weggekaapt worden. Hetgeen dus ook veelvuldig gebeurt, mijn jonge zelf gescoutte newgen spits is bijvoorbeeld voor nop naar Stuttgart gegaan. (en direct een paar miljoen waard :X )

Ik ben dus nu weer mijn hele A-team kwijt, en ga dus een moeilijk seizoen tegemoet. Ik had zelf verwacht bij de promotie naar D3 wel een melding te krijgen dat de club semi-pro werd, maar helaas.

Iemand enig idee wanneer dit gebeurt, en hoe ik dit proces eventueel zou kunnen versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
AFAIK heb je daar zelf geen of weinig invloed op. In (vorige delen van) dit topic zijn al eens verhalen gepost van clubs die promoveerden en jarenlang op een hoger niveau bleven en toch de satus semi-pro of amateur bleven houden.

Het zal wel helpen denk ik als je ervoor zorgt dat je financien goed op orde zijn en liefst aardig wat op de bank hebt staan, en dat je goed presteert in de divisie en meedoet in de diverse cups.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
wildhagen schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:28:
Het zal wel helpen denk ik als je ervoor zorgt dat je financien goed op orde zijn en liefst aardig wat op de bank hebt staan, en dat je goed presteert in de divisie en meedoet in de diverse cups.
Nou iets van -3,5M, en met een omzet vorig seizoen van minder dan 1M zal dat niet erg opschieten, of die extra toeschouwers moeten bakken opbrengen.

Goed presteren in de beker helpt ook, maar de eerste ronde thuis tegen een D1 al voor aanvang van de competitie. Heb 5 friendlies scheduled, 2 gespeeld 2-11 en 0-10 verloren 8)7 Mn bij elkaar geraapte spelers moeten nog ietwat aan elkaar wennen denk ik...

Maar conclusie dus: zelf geen invloed op het verlaten van de amateur status van je club. Tnx voor dat.

Trouwens wel vreemd dat nu mijn stadion verbouwd word ik tijdelijk in een ander stadion speel, maar mijn friendlies nog wel vrolijk in mijn eigen stadion worden gespeeld. Mijn u19 competitie ook geloof ik, maar dat ik zo niet zeker.

[ Voor 12% gewijzigd door sarinsarin op 23-10-2008 13:44 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste