Post hier weinig maar lees wel heel wat, nu zit ik toch met het volgende:
Ben begonnen met Eschborn in de Regionalliga. Na 3 seizoenen net gepromoveerd naar D3.
Waat bij de promotie gebeurde is een stadionuitbreiding van 1000 naar 3000, 2000 erbij dus. Jeuj!
Leuke bijkomstigheid is dat ik een half jaar lang mijn thuiswedstrijden in een ander stadion speel, waar er 10.000 in kunnen, dus hopelijk krijg ik wel al die inkomsten, en komt er een beetje volk. Oh ja, kosten uitbreiding is 5M, sta nu ook 3,5M in de min.
Dit was het positieve verhaal.
Negatief is: Ik ben nog steeds amateur, en geen semi-pro. Dus ik kan alleen amateurcontracten aanbieden nog, en iedereen kan dus zomaar weggekaapt worden. Hetgeen dus ook veelvuldig gebeurt, mijn jonge zelf gescoutte newgen spits is bijvoorbeeld voor nop naar Stuttgart gegaan. (en direct een paar miljoen waard

)
Ik ben dus nu weer mijn hele A-team kwijt, en ga dus een moeilijk seizoen tegemoet. Ik had zelf verwacht bij de promotie naar D3 wel een melding te krijgen dat de club semi-pro werd, maar helaas.
Iemand enig idee wanneer dit gebeurt, en hoe ik dit proces eventueel zou kunnen versnellen?