[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Vos schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:14:
Stomme engine soms ook....ik heb echt zo vaak dat er gescoord wordt als ik in tactic screen zit...het zij ik zelf of de tegenstander. Dat klopt echt niet...
Alsof ze even naar jou kijken en dan beter/slechter gaan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:33

amahusu

taking over the world!

Nilsinho schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Alsof ze even naar jou kijken en dan beter/slechter gaan spelen :X
maar het is wel zo. Ik heb echt opvallend vaak dat de tegenstander scoort als ik in de 70ste minuut ofzo nog ff m'n middenveld of defensie wil versterken om de voorsprong te behouden. Op het moment dat ik dan naar m'n tactics ga en confirm m'n wissels hebben zij ineens gescoord 8)7

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

2012-2013 zit er dan ook weer op. Viel me wel op dat ik nu andere clubs wat meer respecteer in het echte leven nu ik Feyenoord als Ajacied een jaartje heb gecoacht. Beviel me wel en ik heb bijgetekend met twee jaar om voor succes te gaan.
Hoe ging het seizoen? Aan het begin verschrikkelijk belabberd. Ik verloor of speelde gelijk. Het duurde dan ook even voor ik aan een 4-1-2-1-2 taktiek begon en ineens een stuk beter werd. Fantastische regen-speler die ik tot mijn beschikking had was Jack Henning, geen idee wat hij nog in de VS deed want hij zou echt een sterspeler zijn voor een team als Arsenal. Dus ook bij mij werd hij clubtopscorer. Zelfs met in totaal 2 1/2 maand blessure.
Maar zelfs met Jack werd niet elke wedstrijd gewonnen. De verdediging was een zorgenkindje. Ik stond voor de winterstop nog 8e, maar met twee gerichte aankopen in de verdediging (Vermaelen van Werder Bremen en Martin Sjöström (regen) van IFK Mariehamn in Finland werd dat ook een stuk beter. Ook een fantastische DMC gekocht (Laurent Darmon, regen) die de verdediging een hoop werk spaarde. Voor ik het wist stond ik al eerste om deze positie niet meer uit handen te geven.
De beker dan: Snel over uitgepraat. Al in mijn eerste wedstrijd tegen Utrecht verloren xD
Gekwalificeerd voor de groepsfase CL, en nu maar hopen dat ik daar wat win.

Sterrenteam 2012-2013

Henning FC, Guilherme FC
Valvidia AMC
Leonardo (loan) ML, Hofs MR
Darmon DMC
Kodric DL, Sjöstrom DC, Vermaelen DC, Rodriguez DR
Ekramy GK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

En dan nog dit, er wordt 10.5 mil geboden; ik wil 15 hebben minimaal:

Afbeeldingslocatie: http://xs130.xs.to/xs130/08351/heh575.gif.xs.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Nilsinho op 25-08-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:44

Vos

AFCA

Nilsinho schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 20:05:
En dan nog dit, er wordt 10.5 mil geboden ik wil 15 hebben minimaal:

[afbeelding]
Dat heb ik ook wel eens ja...dan schroef je de prijs wat op en zeurt de speler dat hij niet mag onderhandelen met de club o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Verder al iets bekend over FM2009 ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 13:27
Dat het in oktober ergens uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

En dat het qua gameplay zeer waarschijnlijk hetzelfde is als 2008 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

En dat de transfers erin zullen zitten waarschijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 215116 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:02:
En dat de transfers erin zullen zitten waarschijnlijk!
Haha dat mag je toch hopen ja ;). Zodra er nieuws is omtrent 2009 komt het hier wel terecht....

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Football Manager 2009
Added on 27/08/2008 @ 12:00:03 in General Football Manager 2009 -
Game features and announcement coming on September 3rd

Merge wuurd 't beter

Anoniem: 213286

dat ze maar eens maken dat andere teams sneller interesse tonen voor sommige spelers die je dus echt niet kwijt kan, of het moet door vrije transfer en massas geld betalen. ook wat vernieuwende zaken gewenst, en sommige zaken zoals: waarom zou ik als trainer 2miljoen per jaar willen?? ik snijd in mijn eigen vel, want zo besteedt mijn club meer aan salarissen; en met mijn verdiende geld kan ik niets doen(bv investeren in een club ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:23
Dat laatste moeten ze ook houden ook... Als je iets met je geld wil doen koop je maar Fifa Manager, maar in FM gaat dat absoluut niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En je kan ook gewoon zelf voor het minste salaris kiezen...dan snijd je jezelf niet zo erg in de vingers. En geeft een manager irl zijn verdiende geld uit bij de club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:53
als ik bijvoorbeeld bij AS roma 150k verdien kan ik niet minder gaan verdienen.
Verder mogen ze van mij wel wat meer interactie met de jeugdopleiding en faciliteiten ontwikkelen. Gewoon wat meer mogelijkheden ipv het normale verhaaltje. 3d interface hoeft niet van mij maar gewoon wat meer mogelijkheden.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213286

Vos schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:41:
En je kan ook gewoon zelf voor het minste salaris kiezen...dan snijd je jezelf niet zo erg in de vingers. En geeft een manager irl zijn verdiende geld uit bij de club?
Alsof je irl met een laag team de Premier Division zal winnen, laat staan top 3 speelt. Het is en blijft een spel he, dat ze dat salaris gedoe er dan mooi weg uithalen als het toch niets in het spel van waarde heeft.

en waarom irl een manager niets in zijn club investeert: welja, de mens is nu eenmaal een hebberige egoïst, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW

Nog niet veel van te zeggen al valt er wel te zien dat de overstap van 2D naar 3D is gemaakt. Nou maar hopen dat dit ook echt gaat werken.

En nu wachten we op deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:53

Christiano007

Ich bin der champion

Wanneer komt deel 2 dan, want hier maak ik niks van behalve dat ik een paar 3d beelden van de match-engine zie

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Foutje...

[ Voor 97% gewijzigd door Vos op 03-09-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:30

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Deel twee van de videootjes. Staat er ook al bij: http://uk.youtube.com/sigames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 03-09-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Problemen en vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen. En als je daar gaat posten lees dan wel de FAQ, aangezien er wel wat meer wordt verwacht van een topic dan 2 regeltjes tekst.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 04-09-2008 17:36 ]

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:19
Specht schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:57:
Werkt Fm08 ook onder Windows XP x64 ? Als ik wil installeren krijg ik een foutmelding en kapt ie de boel af, terwijl hij onder mijn vorige (32bit) XP wel gewoon installeerde.
FM werkt bij mij wel onder Vista X64. XP kan ik je helaas niet mee helpen..

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:24
Specht schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:57:
Werkt Fm08 ook onder Windows XP x64 ? Als ik wil installeren krijg ik een foutmelding en kapt ie de boel af, terwijl hij onder mijn vorige (32bit) XP wel gewoon installeerde.
- Wat is je foutmelding?
- En heb je deze al in google gegooid?
- Heb je de nieuwste Ati/nVidia drivers? etc

Trotse vader!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 17:39
Fm 2009 zal een 3d wedstrijd engine krijgen.

Hier alvast een paar screenshots:

http://www.gamer.nl/screenshot/6750/76334

[ Voor 6% gewijzigd door Lipton16 op 04-09-2008 13:05 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik weet niet of ik wel op 3D zit te wachten. Voegt het nu écht iets toe? Ik hoop dat het iig niet ten koste gaat van de performance (FM is toch al zwaar genoeg) en de match-engine/gameplay die nu gewoon op eenzame hoogte staan.

Virussen? Scan ze hier!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat het wel meevalt. Ik neem aan dat de videokaart de bulk van het van grafisch rekenwerk doet. Verder gaat FM pas zwaar zitten rekenen als je op de continue knop drukt.

• Ottooo
  • Laatst online: 12:30

Ottooo

Vuurvlieg

Je krijgt nu denk ik wel een hoop dezelfde verhalen als destijds met de overstap naar 2D. Daar was ook lang niet iedereen voorstander van.

Ik wil het toch vooral even zien voordat ik er over ga oordelen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

wildhagen schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:31:
Ik weet niet of ik wel op 3D zit te wachten. Voegt het nu écht iets toe? Ik hoop dat het iig niet ten koste gaat van de performance (FM is toch al zwaar genoeg) en de match-engine/gameplay die nu gewoon op eenzame hoogte staan.
Je kan ook de 3D-engine uitzetten hoor..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Angeloonie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:03:
[...]

Je kan ook de 3D-engine uitzetten hoor..
Precies. De 2D en text-only blijven beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Vraag mij of hoe ze het gaan doen met het uiterlijk van de spelers. Ze zullen vast niet alles tot de detail na maken maar wat ik wel verwacht is dat zwarte spelers zwart zijn, blanke spelers blank, kale spelers kaal enz.

FM is eigenlijk het enige spel dat ik jaarlijks blindelings koop, dit jaar zal het niet anders zijn. :)

[ Voor 19% gewijzigd door magnifor op 08-09-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
14 november komt hij pas uit dit jaar, aanzienlijk later dan normaal gesproken.

Zouden ze dan eindelijk geleerd hebben van de grote bugs de afgelopen jaren?:) Zou me niks verbazen als ze hem daarom zo laat uitbrengen, gewoon af dit keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:53
volgens mij kwam 08 ook uit in november hoor?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
bear87 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:24:
14 november komt hij pas uit dit jaar, aanzienlijk later dan normaal gesproken.

Zouden ze dan eindelijk geleerd hebben van de grote bugs de afgelopen jaren?:) Zou me niks verbazen als ze hem daarom zo laat uitbrengen, gewoon af dit keer..
Zou ik niet van uitgaan. Er heeft gewoon in zijn algemeen meer ontwikkeltijd in gezeten. Het beta testen is dit jaar een stuk later begonnen. Vorig jaar kregen we begin augustus onze eerste beta. Dit jaar is het ruim een maand later.

Bugs zullen er bovendien altijd inzitten, dus een patch is altijd welkom. Spelbedervende bugs zijn er over het algemeen niet bij de release (en de een zal dit anders interpreteren dan de ander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Kunnen we het dan wel zo interpreteren dat dit dus veel meer vernieuwing zal bieden dan voorgaande versies?:) Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
bear87 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:27:
Kunnen we het dan wel zo interpreteren dat dit dus veel meer vernieuwing zal bieden dan voorgaande versies?:) Bedoel je dat?
Nee.

Sprekend als fan van de game en niet als tester, zou ik niet de illusie creëeren dat het dit jaar opeens anders zal zijn dan andere jaren. Het is immers elk jaar hetzelfde liedje. Het is leuk om te hopen, maar ga er niet van uit. Game komt elk jaar rond hetzelfde moment, iets later een patch, dan in maart nog een patch met data-update. Aardig voorspelbaar :+

En gelieve bovenstaande tekst te zien alsof ik geen betatester ben en dus geen inside information heb (waar ik sowieso niks over los mag laten).

Overigens is er in FM2009 een 3D pitch. Das aardig wat vernieuwends, kan me voorstellen dat daar aardig wat tijd in heeft gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Iemand wel eens meegemaakt dat er TIJDENS het spelen opeens een hoop bedragen worden aangepast? Ik heb in januari Farfan verkocht voor 17 miljoen, en 10 miljoen geboden voor een Braziliaanse spits...vervolgens komt die spits, maar voor een 'initial fee' van maar 7 miljoen, heeft Farfan blijkbaar maar 11,75 miljoen opgebracht, en is een speler die 1 dag geleden nog 1.8 miljoen waard was nog maar 875.000 waard...

8.02 versie trouwens...kan me niet herinneren dit eerder gezien te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Check je preferences eens. Het spel is nogal notoir dat hij je currency aanpast. Dan denk jij met Euro's te spelen en staat het spel ineens op Noorse Kronen :(

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

MazeMouse schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:54:
Check je preferences eens. Het spel is nogal notoir dat hij je currency aanpast. Dan denk jij met Euro's te spelen en staat het spel ineens op Noorse Kronen :(
Ah :) Thanks...hij stond inderdaad opeens op Engelse ponden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
MazeMouse schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:54:
Komt omdat je met een no-cd crack speelt. Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Virtuele DVD-rom schijf aanmaken heeft mij geholpen. Nergens last van, spel werkt goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Nilsinho op 15-09-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Laatst online: 27-04 19:17
Benotti schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:51:
Sprekend als fan van de game en niet als tester, zou ik niet de illusie creëeren dat het dit jaar opeens anders zal zijn dan andere jaren. Het is immers elk jaar hetzelfde liedje. Het is leuk om te hopen, maar ga er niet van uit. Game komt elk jaar rond hetzelfde moment, iets later een patch, dan in maart nog een patch met data-update. Aardig voorspelbaar :+
De match engine is dit jaar echter wel zeer uitvoerig getest. Zover ik begreep wordt de FML (Football Manager Live) match engine gebruikt in de nieuwe FM09. Neemt uiteraard niet weg dat die volgens sommige beta testers nog niet helemaal perfect is. Vooral het hoge aantal doelpunten vanuit corners wordt veel genoemd. De nieuwe spelers database voor FM09 wordt momenteel gebruikt in twee nieuwe beta servers (waarop ik speel) voor FML. Mocht de beta dus nog iets langer duren als momenteel aangenomen wordt dan zullen een aantal nieuwe wonderkids misschien al voor de release van FM09 bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Holy shit, wat een seizoen. Mijn makkelijkste en moeilijkste samen.

Seizoen 2013-2014 zou een eitje worden voor Feyenoord. Al twiting punten voorsprong bij de winterstop, europees en voor de beker ging het ook ideaal. Maar ik wilde wat anders en ik ging naar Giulianova, een serie C2 clubje. Prognose: 1e. Hmm, ze stonden 11e.
Hoe één keuze een smet op je carriere kan veroorzaken. Ik ging dus weg bij het vrijwel alles winnende Feyenoord (onder mijn regime) en kwam met vierderangs kneuzen in aanraking die moesten promoveren. Ik geloof dat ze dar zelf niet zo'n zin in hadden (tot 2x toe teamvergadering belegd) en ik stond met nog drie speelrondes te gaan net boven de degradatiezone. Het bestuur was very dissappointed met me (wat wil je als ik er net 2 maanden ben met vierderangs kneuzen, maar ach), maar door een sterke slotwedstrijd (5-1 op de koploper die hierdoor zijn kampioenschap is misgelopen (6) ) nog in de C2 kunnen blijven zonder nacompetitie.
Volgende doel: Middenmoot C2. :)

• JanW
Voor FM 2009 kunnen we hier terecht :)

\[PC/PSP] Football Manager 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

He is er een transferupdate voor 2008 voor het huidige voetbaljaar?

Dat soort dingen bestaan meestal wel toch? iemand linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 94195 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:16:
He is er een transferupdate voor 2008 voor het huidige voetbaljaar?

Dat soort dingen bestaan meestal wel toch? iemand linkje?
Late reactie, maar op het SI-Forum staat een hele goede.
http://community.sigames.com/showthread.php?t=31717

Ben gister begonnen met SK Brann in Noorwegen. Ze waren al 15 wedstrijden onderweg toen ik daar aankwam en stonden 2de op 1 punt achterstand van de nummer 1. Het duurde alleen niet lang voordat wij op de eerste plek stonden en dit ging ook heel lang goed, tot 5 wedstrijden voor het einde toen we opeens alles gingen verliezen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08432/wedstrijden471.jpg
Gelukkig werd de laatste wedstrijd wel gewonnen, en dit bleek net genoeg. Valerenga speelde gelijk en hiermee ook de koppositie. Zo ben ik met 2 doelpunten verschil toch nog kampioen geworden _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://xs232.xs.to/xs232/08432/skbrann513.jpg

UEFA Cup heb ik de groepsfase in bereikt ten koste van Zenit St. Petersburg 8) 4-2 was het geworden over 2 wedstrijden. In die groep zit ik nu ingedeeld met Dinamo Kiev, Austria Wien, Bordeaux en Braga. Een moeilijke groep en ik verwacht eigenlijk ook niet om door te gaan, gezien ik toch wel het zwakste broertje van de poule ben, maar we zien wel hoe het gaat. Als Zenit al uitgeschakeld kan worden, dan zit er hier misschien ook wel een stuntje in :)

[ Voor 61% gewijzigd door JanW op 21-10-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Post hier weinig maar lees wel heel wat, nu zit ik toch met het volgende:

Ben begonnen met Eschborn in de Regionalliga. Na 3 seizoenen net gepromoveerd naar D3.
Waat bij de promotie gebeurde is een stadionuitbreiding van 1000 naar 3000, 2000 erbij dus. Jeuj!

Leuke bijkomstigheid is dat ik een half jaar lang mijn thuiswedstrijden in een ander stadion speel, waar er 10.000 in kunnen, dus hopelijk krijg ik wel al die inkomsten, en komt er een beetje volk. Oh ja, kosten uitbreiding is 5M, sta nu ook 3,5M in de min.
Dit was het positieve verhaal.

Negatief is: Ik ben nog steeds amateur, en geen semi-pro. Dus ik kan alleen amateurcontracten aanbieden nog, en iedereen kan dus zomaar weggekaapt worden. Hetgeen dus ook veelvuldig gebeurt, mijn jonge zelf gescoutte newgen spits is bijvoorbeeld voor nop naar Stuttgart gegaan. (en direct een paar miljoen waard :X )

Ik ben dus nu weer mijn hele A-team kwijt, en ga dus een moeilijk seizoen tegemoet. Ik had zelf verwacht bij de promotie naar D3 wel een melding te krijgen dat de club semi-pro werd, maar helaas.

Iemand enig idee wanneer dit gebeurt, en hoe ik dit proces eventueel zou kunnen versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
AFAIK heb je daar zelf geen of weinig invloed op. In (vorige delen van) dit topic zijn al eens verhalen gepost van clubs die promoveerden en jarenlang op een hoger niveau bleven en toch de satus semi-pro of amateur bleven houden.

Het zal wel helpen denk ik als je ervoor zorgt dat je financien goed op orde zijn en liefst aardig wat op de bank hebt staan, en dat je goed presteert in de divisie en meedoet in de diverse cups.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
wildhagen schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:28:
Het zal wel helpen denk ik als je ervoor zorgt dat je financien goed op orde zijn en liefst aardig wat op de bank hebt staan, en dat je goed presteert in de divisie en meedoet in de diverse cups.
Nou iets van -3,5M, en met een omzet vorig seizoen van minder dan 1M zal dat niet erg opschieten, of die extra toeschouwers moeten bakken opbrengen.

Goed presteren in de beker helpt ook, maar de eerste ronde thuis tegen een D1 al voor aanvang van de competitie. Heb 5 friendlies scheduled, 2 gespeeld 2-11 en 0-10 verloren 8)7 Mn bij elkaar geraapte spelers moeten nog ietwat aan elkaar wennen denk ik...

Maar conclusie dus: zelf geen invloed op het verlaten van de amateur status van je club. Tnx voor dat.

Trouwens wel vreemd dat nu mijn stadion verbouwd word ik tijdelijk in een ander stadion speel, maar mijn friendlies nog wel vrolijk in mijn eigen stadion worden gespeeld. Mijn u19 competitie ook geloof ik, maar dat ik zo niet zeker.

[ Voor 12% gewijzigd door sarinsarin op 23-10-2008 13:44 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste