@papalazarou: Ik speel in South Götaland divisie twee ofzoiets. Kan in ieder geval niet lager. Vandaar het gebruik van het woord "knurften". Ebigbo zou je misschien kunnen proberen als je in een tweede divisie zit, deze jongen scoort best veel.
ik speel nu met liverpool en sommige van mijn spelers (kuijt gerrard ) hebben een hekel aan torres
heb dus een probleem
Verwijderd
nee joh...torres die heeft een probleem 
ik zou me er niet te druk over maken. Pas als het moraal er echt onder gaat lijden dan wordt het lastig. Ik zou hem eventueel gewoon verkopen er zijn nog wel meer goede spitsen in FM hoor. Koop bv. een van de killers uit de Serie B staat op de site van FM manutd, zijn wel mooie spitsen.
ik zou me er niet te druk over maken. Pas als het moraal er echt onder gaat lijden dan wordt het lastig. Ik zou hem eventueel gewoon verkopen er zijn nog wel meer goede spitsen in FM hoor. Koop bv. een van de killers uit de Serie B staat op de site van FM manutd, zijn wel mooie spitsen.
torres scoord bij mij aan de lopende band dus dat is ook niet echt een optie en gerrard sja dat is toch een club icoon denk niet dat ze er blij mee zijn als ik die verkoop
Als je Torres niet kwijt wil: Gerrard ruilen voor Fabregas of Kaka?chimera2 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:37:
torres scoord bij mij aan de lopende band dus dat is ook niet echt een optie en gerrard sja dat is toch een club icoon denk niet dat ze er blij mee zijn als ik die verkoop
ja er zijn wel meer spelers die beter zijn dan kuijt
maar in liverpool zat weinig uitdaging meer heb alles al gewonnen wat er te winnen valt daarzo dus maak denk het seizoen af en dan neem ik ontslag daar en dan kijk ik wel wat er op mijn pad komt
Als je daar alles hebt gewonnen wat kon, zal er vast iets moois op je pad komen. Ik was met Ajax 4x kampioen geworden en de halve finale CL bereikt en ik mocht aan de slag bij Milanchimera2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:26:
ja er zijn wel meer spelers die beter zijn dan kuijtmaar in liverpool zat weinig uitdaging meer heb alles al gewonnen wat er te winnen valt daarzo dus maak denk het seizoen af en dan neem ik ontslag daar en dan kijk ik wel wat er op mijn pad komt
ben nu trouwens ook een hele nieuwe game begonnen met Ado den haag
alle spelers behouden een aantal talenten gehuurd metaj, nijland(groningen), eemnes(sparta), george(fc utrecht) en daarnaast ook nog reuser en kwame Quansah gekocht na 1 wedstrijd overigens gewonnen van zwolle toen met reuser tegen mvv toen kreeg hij al meteen in zijn 1e wedstrijd 2 keer geel
toen in de 3e wedstrijd tegen Dordrecht gelukkig weer gewonnen en Quansah is nu momenteel topscoorder met 3 goals (schoenmaker vond Quansah trouwens geen goeie aankoop in het begin. Hij is niet veel later naar fullham gegaan )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
verdere info volgt nog
alle spelers behouden een aantal talenten gehuurd metaj, nijland(groningen), eemnes(sparta), george(fc utrecht) en daarnaast ook nog reuser en kwame Quansah gekocht na 1 wedstrijd overigens gewonnen van zwolle toen met reuser tegen mvv toen kreeg hij al meteen in zijn 1e wedstrijd 2 keer geel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
verdere info volgt nog
@chimera: Schoenmaker of Quansah?(schoenmaker vond Quansah trouwens geen goeie aankoop in het begin. Hij is niet veel later naar fullham gegaan )
[ Voor 66% gewijzigd door Nilsinho op 08-05-2008 16:34 ]
schoenmaker
moest in de beker tegen de graafschap dus dnek ik ga op de couter loeren nou fout dus he binnen no time op 2-0 achter Quansah erin en hopa 4 goals alleen wel verloren met 4-5 ennu krijgik de ploeg niet echt meer aan het voetballen
moest in de beker tegen de graafschap dus dnek ik ga op de couter loeren nou fout dus he binnen no time op 2-0 achter Quansah erin en hopa 4 goals alleen wel verloren met 4-5 ennu krijgik de ploeg niet echt meer aan het voetballen
Verwijderd
@chimera2; dat is een veelgekende fenomeen binnen FM. Het is soms gewoon heel irritant maar wel realistisch dat je een soort dipje krijgt. Sommige mensen beweren dat je tactiek dan gewoon niet goed genoeg is en dat er na enkele wedstrijden gaten worden gevonden door de tegenstander en dat de resultaten slechter worden. Ik zou zeggen kijk nog even goed naar je tactiek en kijk naar hoe je tegenstander voetbalt als je verliest. Verder is het moraal ook nog van enige invloed, wanneer spelers niet goed met druk om kunnen gaan etc. (vb. 'is zenuwachtig voor volgende wedstrijd)
Overzicht seizoen 2015-2016
Ik begon met mijn club Grimsby waar ik me inmiddels behoorlijk verenigd mee voelde en dat liep in de CCL1 erg goed. Stond na 6 wedstrijden 8e en in de 3e ronde van de League Cup door onder meer Sunderland te verslaan. In de zomer had Ajax al naar mijn diensten gevraagd, maar ik vond dat ik nog niet klaar was bij Grimsby dus wees ik dit af. Ik versterkte de ploeg waar nodig en zo was men CCL 1 waardig. Dat bleek ook in de eerste wedstrijden waar onder meer ex-Championship club Coventry City langskwam en deze konden met 2-0 naar huis wat dik verdiend was.
Toen kwam in september FC Twente. Inmiddels was dit een topclub in Nederland, maar had vorig seizoen niets bereikt en ontsloeg de trainer. Ik twijfelde, want Ajax had ik tenslotte ook afgewezen, vooral omdat daar niets te bereiken was (was al Europese top). FC Twente daarentegen leek me wel een uitdaging dus na een week bedenktijd besloot ik het aanbod te accepteren. Ik kwam bij Twente en deze club stond eerste na zes wedstrijden met 18 punten, dus ik dacht al aan reloaden, want de selectie was uitstekend. Echter bleek de verdediging een soort Blue Square Premier niveau te hebben (vb. Siebe Blondelle was de beste speler, dus dat is niet best). Er werden onmiddelijk goede scouts aangenomen die ik inmiddels wel wist te vinden uit mijn tijd in Engeland. Ik voelde de drang om dit Twente naar grote hoogte te stuwen, onder meer omdat ik in Nederland in FM nog nooit iets heb bereikt, omdat ik het een dramatische competitie vind. Financieel was het echter een drama en er werd aan verschillende spelers meegedeeld dat hun tijd was gekomen. Verder werden verschillende verdedigende talenten aangetrokken zodat het loonbudget na dit seizoen omlaag kon door de oude, matige en dure verdedigers te kopen. Het seizoen was lang en spannend. Na een teleurstellende nederlaag in de beker tegen RBC (3-0) raakte de ploeg in een dipje. Ik beschikte over veel buitenspelers, maar niet echt over een goed centraal middenveld (alleen Wout Brama). Ik haalde Domingo uit Argentinie weg en dit probleem was opgelost en ik veranderde de formatie van 4-4-2 naar 4-2-3-1 en dit leek te werken. Ik had veel moeite met Ajax en AZ, maar tegen de overige clubs ging het wel redelijk. Na lang 3e te hebben gestaan was ik dan eindelijk koploper 3 wedstrijden voor het einde.
Toen kwam Feyenoord uit. De Kuip is altijd lastig voor spelers en ik kwam snel op 1-0 achter, ik mocht niet verliezen dus moest er worden aangevallen.Elia scoorde snel tegen en Nedic scoorde net voor rust 2-1. In de tweede helft bleef het moeilijk, Feyenoord werd niet echt gevaarlijk, maar een tegengoal dreigde. In de 77e minuut ging linksback Malavic achter de bal staan. Malavic neemt een aanloop van een meter of 10 a la Roberto Carlos en haalt vernietigend uit. DOELPUNT VOOR FC TWENTE! Feyenoord komt er daarna niet meer aan te pas. Daarna volgen NEC (4-0) en de laatste wedstrijd van AGOVV wordt eenvoudig gewonnen met 3-1. Het is gelukt, ik had niet verwacht dat ik het zou halen met deze verdediging maar in de Nederlandse competitie is net als in het 'echt' de verdediging niet het belangrijkst. Doelstelling voor na het seizoen is het verbeteren van de financiele situatie (balans is 3 mil met een verlies van 20 mil dit seizoen, mede door de hoge loonkosten en geen Europees voetbal).

De tactiek waarmee ik dit heb bereikt. Hij is vrij aanvallend, ik zal ook later nog even de team instructies uploaden, maar nu even geen tijd meer. Speleinstructies zijn niet zo heel bijzonder, daar ben ik nog een beetje mee aan het spelen. De verdediging is erg zwak, alleen Mitchell dat wordt echt een held.

Mijn huidige spits. Hij is in de Eredivisie echt onnavolgbaar, vooral in de spits. Als vleugelspeler vond ik hem beduidend minder. Ik ben benieuwd hoe goed hij in de CL is, want speelde dit jaar niet Europees.
Mijn twee grootste talenten:
Micheal Knoop
Joop Rutgers
Financien
Overzicht Training
En als je het goed doet heb je vrienden

Overige screens op aanvraag.
Overzicht seizoen 2015-2016
Ik begon met mijn club Grimsby waar ik me inmiddels behoorlijk verenigd mee voelde en dat liep in de CCL1 erg goed. Stond na 6 wedstrijden 8e en in de 3e ronde van de League Cup door onder meer Sunderland te verslaan. In de zomer had Ajax al naar mijn diensten gevraagd, maar ik vond dat ik nog niet klaar was bij Grimsby dus wees ik dit af. Ik versterkte de ploeg waar nodig en zo was men CCL 1 waardig. Dat bleek ook in de eerste wedstrijden waar onder meer ex-Championship club Coventry City langskwam en deze konden met 2-0 naar huis wat dik verdiend was.
Toen kwam in september FC Twente. Inmiddels was dit een topclub in Nederland, maar had vorig seizoen niets bereikt en ontsloeg de trainer. Ik twijfelde, want Ajax had ik tenslotte ook afgewezen, vooral omdat daar niets te bereiken was (was al Europese top). FC Twente daarentegen leek me wel een uitdaging dus na een week bedenktijd besloot ik het aanbod te accepteren. Ik kwam bij Twente en deze club stond eerste na zes wedstrijden met 18 punten, dus ik dacht al aan reloaden, want de selectie was uitstekend. Echter bleek de verdediging een soort Blue Square Premier niveau te hebben (vb. Siebe Blondelle was de beste speler, dus dat is niet best). Er werden onmiddelijk goede scouts aangenomen die ik inmiddels wel wist te vinden uit mijn tijd in Engeland. Ik voelde de drang om dit Twente naar grote hoogte te stuwen, onder meer omdat ik in Nederland in FM nog nooit iets heb bereikt, omdat ik het een dramatische competitie vind. Financieel was het echter een drama en er werd aan verschillende spelers meegedeeld dat hun tijd was gekomen. Verder werden verschillende verdedigende talenten aangetrokken zodat het loonbudget na dit seizoen omlaag kon door de oude, matige en dure verdedigers te kopen. Het seizoen was lang en spannend. Na een teleurstellende nederlaag in de beker tegen RBC (3-0) raakte de ploeg in een dipje. Ik beschikte over veel buitenspelers, maar niet echt over een goed centraal middenveld (alleen Wout Brama). Ik haalde Domingo uit Argentinie weg en dit probleem was opgelost en ik veranderde de formatie van 4-4-2 naar 4-2-3-1 en dit leek te werken. Ik had veel moeite met Ajax en AZ, maar tegen de overige clubs ging het wel redelijk. Na lang 3e te hebben gestaan was ik dan eindelijk koploper 3 wedstrijden voor het einde.
Toen kwam Feyenoord uit. De Kuip is altijd lastig voor spelers en ik kwam snel op 1-0 achter, ik mocht niet verliezen dus moest er worden aangevallen.Elia scoorde snel tegen en Nedic scoorde net voor rust 2-1. In de tweede helft bleef het moeilijk, Feyenoord werd niet echt gevaarlijk, maar een tegengoal dreigde. In de 77e minuut ging linksback Malavic achter de bal staan. Malavic neemt een aanloop van een meter of 10 a la Roberto Carlos en haalt vernietigend uit. DOELPUNT VOOR FC TWENTE! Feyenoord komt er daarna niet meer aan te pas. Daarna volgen NEC (4-0) en de laatste wedstrijd van AGOVV wordt eenvoudig gewonnen met 3-1. Het is gelukt, ik had niet verwacht dat ik het zou halen met deze verdediging maar in de Nederlandse competitie is net als in het 'echt' de verdediging niet het belangrijkst. Doelstelling voor na het seizoen is het verbeteren van de financiele situatie (balans is 3 mil met een verlies van 20 mil dit seizoen, mede door de hoge loonkosten en geen Europees voetbal).

De tactiek waarmee ik dit heb bereikt. Hij is vrij aanvallend, ik zal ook later nog even de team instructies uploaden, maar nu even geen tijd meer. Speleinstructies zijn niet zo heel bijzonder, daar ben ik nog een beetje mee aan het spelen. De verdediging is erg zwak, alleen Mitchell dat wordt echt een held.

Mijn huidige spits. Hij is in de Eredivisie echt onnavolgbaar, vooral in de spits. Als vleugelspeler vond ik hem beduidend minder. Ik ben benieuwd hoe goed hij in de CL is, want speelde dit jaar niet Europees.
Mijn twee grootste talenten:
Micheal Knoop
Joop Rutgers
Financien
Overzicht Training
En als je het goed doet heb je vrienden

Overige screens op aanvraag.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 13:48 ]
Httommy: Wat is de hele naam van die Mitchell?
Verwijderd
Mike Mitchell, maar is een Regen, de plaatjes lukken nog niet helemaal dus denk dat ik even een link maak voor dit moment.
Edit: Plaatjes zijn toegevoegd
Edit: Plaatjes zijn toegevoegd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 12:01 ]
oh ok, ik dacht een echt plaatje te zien
hoe kan je eigenlijk een speler kopen die van 2 clus is zoals je veel ziet in Italie ?
moet je dan bij beide het zelfde bedrag doen of bij alle 1 de helft dus als een speler volgens jou 2 mil waar is bij de ene 1 mil bieden en bij de ander ook ?
Verwijderd
oh ja sorry ik dacht dat dat logisch was haha. Ze hebben 50% van de waarde en als het goed is start het bod ook op 50% van de waarde.
Om het te verduidelijken je biedt twee keer op de helft dus als hij 1 mil waard is 500k bij club 1 en 500k bij club 2. Het kan wel zo zijn dat Club 1 akkoord gaat bij 500k en club 2 meer wil of hem niet wil verkopen.
Om het te verduidelijken je biedt twee keer op de helft dus als hij 1 mil waard is 500k bij club 1 en 500k bij club 2. Het kan wel zo zijn dat Club 1 akkoord gaat bij 500k en club 2 meer wil of hem niet wil verkopen.
Verwijderd
ik heb dat stukje over de 7 sterren training gelezen, alleen ik snap niet helemaal hoe je die training zo aan kan maken..
Niet, je moet de juiste coaches aannemen en bij het desbetreffende onderdeel neerzetten waar je ze voor aangenomen hebt.
Er is trouwens een truuk om meer coaches aan te nemen dan het bestuur toelaat. Je huidige coaches die je wilt behouden een nieuw contact aanbieden als assistent manager. Daarna nieuwe coaches aannemen en zodra je er genoeg hebt de zojuist tot assistent manager gepromoveerde coaches weer een coach contract aanbieden.JanW schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:02:
Niet, je moet de juiste coaches aannemen en bij het desbetreffende onderdeel neerzetten waar je ze voor aangenomen hebt.
Volgens mij heet dit vorm
Heeft er inmiddels 24 inliggen in zijn laatste 11 wedstrijden...
Heeft er inmiddels 24 inliggen in zijn laatste 11 wedstrijden...
[ Voor 25% gewijzigd door Benotti op 09-05-2008 23:26 ]
Verwijderd
je kunt toch maar 1 assistent manager aannemen?Paul Hewson schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:25:
[...]
Er is trouwens een truuk om meer coaches aan te nemen dan het bestuur toelaat. Je huidige coaches die je wilt behouden een nieuw contact aanbieden als assistent manager. Daarna nieuwe coaches aannemen en zodra je er genoeg hebt de zojuist tot assistent manager gepromoveerde coaches weer een coach contract aanbieden.
Nee hoor, meer kan ook, ik heb er nu bijvoorbeeld 2.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:04:
[...]
je kunt toch maar 1 assistent manager aannemen?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
oh ik neem wel eens per ongeluk een trainer als assistent aan omdat dat zijn voorkeur heeft boven trainer, maar dan wijst het bestuur dit altijd af.
Ik speel nu met FC Twente CL en dat gaat echt dramatisch zat in een poule met Rangers (dat ging nog) Valencia (speelde ik ook nog redelijk maar verloor nipt) en Arsenal (4-0 en 5-1 verloren). In de compo gaat het ook dramatisch ondanks dat ik mn team verbetert hebt sinds vorig seizoen. Iemand tips want ik ben zeer desperate, ik probeer van alles. Tactiek redelijk hetzelfde gehouden en dan pas ik wat kleine dingen aan en dan gaat het na een wedstrijd weer verschrikkelijk mis. Ik scoor ook bijna geen doelpunten, maar heb dat probleem na de winsterstop hopelijk verholpen.
Verder snap ik niets van die sterren. Wanneer is iemand nu goed, heb na de update alleen nog maar met LLM clubs gespeeld en bij topclubs heb je alleen maar 4 sterren spelers en soms een 5 sterren. Is bv. een superieure speler in de Eredivisie hetzelfde als een superieure speler in de Premiership, want anders dan is dit voor Europees voetbal erg lastig om te bepalen hoe goed je spelers zijn.
Ik speel nu met FC Twente CL en dat gaat echt dramatisch zat in een poule met Rangers (dat ging nog) Valencia (speelde ik ook nog redelijk maar verloor nipt) en Arsenal (4-0 en 5-1 verloren). In de compo gaat het ook dramatisch ondanks dat ik mn team verbetert hebt sinds vorig seizoen. Iemand tips want ik ben zeer desperate, ik probeer van alles. Tactiek redelijk hetzelfde gehouden en dan pas ik wat kleine dingen aan en dan gaat het na een wedstrijd weer verschrikkelijk mis. Ik scoor ook bijna geen doelpunten, maar heb dat probleem na de winsterstop hopelijk verholpen.
Verder snap ik niets van die sterren. Wanneer is iemand nu goed, heb na de update alleen nog maar met LLM clubs gespeeld en bij topclubs heb je alleen maar 4 sterren spelers en soms een 5 sterren. Is bv. een superieure speler in de Eredivisie hetzelfde als een superieure speler in de Premiership, want anders dan is dit voor Europees voetbal erg lastig om te bepalen hoe goed je spelers zijn.
Over absurde scores gesproken:

En nee, niks geen cheat-tactic, gebruik gewoon een aanvallend ingestelde 4-2-2-2.

En nee, niks geen cheat-tactic, gebruik gewoon een aanvallend ingestelde 4-2-2-2.
Virussen? Scan ze hier!
LOL, na FC Utrecht, Willem II, Heerenveen en Feyenoord, zijn nu ook Vitesse en AZ gedegradeerd 
Nog ff en de hele eerste divisie en eredivisie zijn omgedraaid

Maar Feyenoord is wel weer opnieuw gepromoveerd. Let op Excelsior: speelt in de eerste divisie, maar gaat wel de UEFA Cup in....

Met mijn eigen team gaat het super: 5e plek gehaald, playofs helaas verloren, maar toch. Halve finale Setanta Shield gehaald, 4e ronde FA Trophy, tweede ronde FA Cup. Niet slecht imho!
Nog ff en de hele eerste divisie en eredivisie zijn omgedraaid

Maar Feyenoord is wel weer opnieuw gepromoveerd. Let op Excelsior: speelt in de eerste divisie, maar gaat wel de UEFA Cup in....

Met mijn eigen team gaat het super: 5e plek gehaald, playofs helaas verloren, maar toch. Halve finale Setanta Shield gehaald, 4e ronde FA Trophy, tweede ronde FA Cup. Niet slecht imho!
Virussen? Scan ze hier!
Is dan weer jammer dat Feyenoord promoveert, maarja je kan niet alles hebben in het leven (A)
Hoevaak heb jij trouwens van die megascores
?
Hoevaak heb jij trouwens van die megascores
Gelukkig niet al te veelHoevaak heb jij trouwens van die megascores?
Vrijwel altijd in cup-wedstrijden tegen laag geplaatste teams, of non-league teams. Maar zelfs dan was dit wel heel erg uitzonderlijk.
In de competitie is de grootste uitslag altijd zoiets van 5-1, 5-2 etc, en ook dat komt niet zovaak voor gelukkig.
Virussen? Scan ze hier!
Damn, gisteravond me toch een wedstrijd gehad!
Ik participeer met Nigeria in het WK 2010. Ik werd in een zware groep met Nederland, Servie en Japan neergestald, en ik stelde mezelf ten doel de groep door te komen. Ik had zes punten in gedachten.
Het ging volgens plan toen ik van Nederland verloor. 2-1, maar de wedstrijd ging gelijk op. Vervolgens Servie; deze zouden verslagen moeten worden. Helaas verloor ik hier ook met de rotte 2-1. Dus dan moet alles tegen Japan gebeuren
(Nederland - Servie), (Japan - Nigeria)
Nederland had zes punten, Servie en Japan allebei drie.
Al snel kwam Japan 1-0 voor en maakten ze de 2-0 niet veel later. Ik ging VOL op de aanval spelen en het werd 2-3 in de 70e minuut. Toen was het billenknijpen, want één doelpunt van Japan zou me de das omdoen. Toen het laatste fluitsignaal "klonk", bleek dat ik door was, want Nederland had in de laatste minuten Servie met 2-0 verslagen.
Joepie, nu Duitsland in de achtste finales.
Ik participeer met Nigeria in het WK 2010. Ik werd in een zware groep met Nederland, Servie en Japan neergestald, en ik stelde mezelf ten doel de groep door te komen. Ik had zes punten in gedachten.
Het ging volgens plan toen ik van Nederland verloor. 2-1, maar de wedstrijd ging gelijk op. Vervolgens Servie; deze zouden verslagen moeten worden. Helaas verloor ik hier ook met de rotte 2-1. Dus dan moet alles tegen Japan gebeuren
(Nederland - Servie), (Japan - Nigeria)
Nederland had zes punten, Servie en Japan allebei drie.
Al snel kwam Japan 1-0 voor en maakten ze de 2-0 niet veel later. Ik ging VOL op de aanval spelen en het werd 2-3 in de 70e minuut. Toen was het billenknijpen, want één doelpunt van Japan zou me de das omdoen. Toen het laatste fluitsignaal "klonk", bleek dat ik door was, want Nederland had in de laatste minuten Servie met 2-0 verslagen.
Joepie, nu Duitsland in de achtste finales.
Verwijderd
Nou, na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben, ben ik vanmiddag eens terug begonnen met spelen..
Ben begonnen met FC Barcelona. Omdat ze nogal krap zitten qua doelmannen ben ik op zoek gegaan naar een Europese doelman, hiervoor maakte ik gebruik van Genie Scout. Ik kwam uit op een zekere
Omdat hij nog geen contract had, en zomaar ff een contract aanbieden niet ging, aangezien ik dan een vergoeding moest betalen van ong 1,5mln, begon ik met bieden.
Eerst 5k, 10k, 50k, 100k, 150k, tot ik aan 200k kwam. Ik besloot om nog één keer op 200k te bieden, en ik kreeg een melding dat Werder géén basisbedrag wilt, maar wel 10% op de volgende verkoop..
Dan maar aanvaardt, heb ik eneens 2 talentvolle doelmannen er bij..
Ben begonnen met FC Barcelona. Omdat ze nogal krap zitten qua doelmannen ben ik op zoek gegaan naar een Europese doelman, hiervoor maakte ik gebruik van Genie Scout. Ik kwam uit op een zekere
spoiler:
Dirk Vetter, PA 198, Werder Bremen
Omdat hij nog geen contract had, en zomaar ff een contract aanbieden niet ging, aangezien ik dan een vergoeding moest betalen van ong 1,5mln, begon ik met bieden.
Eerst 5k, 10k, 50k, 100k, 150k, tot ik aan 200k kwam. Ik besloot om nog één keer op 200k te bieden, en ik kreeg een melding dat Werder géén basisbedrag wilt, maar wel 10% op de volgende verkoop..

Dan maar aanvaardt, heb ik eneens 2 talentvolle doelmannen er bij..
Het WK Zuid-Afrika van 2010 zit er dan op.
Het was me het WK wel. Tjongejongejonge. Nigeria moest competatief meedoen, dat was tenminste de doelstelling. Zoals in het vorige bericht al te lezen kreeg ik Nederland, Servie en Japan voor mijn kiezen. Na drie loodzware wedstrijden stond Nigeria dan toch tweede en konden ze naar de knockouts. Duitsland werd zeer gemakkelijk verslagen met 2-0 en ik dacht na het loten tegen Argentinie behoorlijk de Sjaak te zijn. Toch werden deze, na penalties, met 2-2 (2-1) verslagen, omdat slechts Messi scoorde bij de Argentijnen en bij mij Yakubu en Ishiaku scoorden.
In de halve finale kreeg ik niet Ghana, niet Nederland, maar BRAZILIE! Ik dacht dat ik gek werd. Toch domineerde ik het spel (?), maar helaas won Brazillie met 2-0. Ach ja, dan maar de derde plaats tegen Ghana. Dit werd een waar doelpunten festijn. Helaas wonnen de Ghanezen met 5-4. Ja inderdaad, wat een uitslag.
Ach ja, nu maar even ontslag nemen bij Nigeria en bij een ander land de scepter gaan zwaaien.
En Nederland is wereldkampioen. Lol.
Het was me het WK wel. Tjongejongejonge. Nigeria moest competatief meedoen, dat was tenminste de doelstelling. Zoals in het vorige bericht al te lezen kreeg ik Nederland, Servie en Japan voor mijn kiezen. Na drie loodzware wedstrijden stond Nigeria dan toch tweede en konden ze naar de knockouts. Duitsland werd zeer gemakkelijk verslagen met 2-0 en ik dacht na het loten tegen Argentinie behoorlijk de Sjaak te zijn. Toch werden deze, na penalties, met 2-2 (2-1) verslagen, omdat slechts Messi scoorde bij de Argentijnen en bij mij Yakubu en Ishiaku scoorden.
In de halve finale kreeg ik niet Ghana, niet Nederland, maar BRAZILIE! Ik dacht dat ik gek werd. Toch domineerde ik het spel (?), maar helaas won Brazillie met 2-0. Ach ja, dan maar de derde plaats tegen Ghana. Dit werd een waar doelpunten festijn. Helaas wonnen de Ghanezen met 5-4. Ja inderdaad, wat een uitslag.
Ach ja, nu maar even ontslag nemen bij Nigeria en bij een ander land de scepter gaan zwaaien.
En Nederland is wereldkampioen. Lol.
[ Voor 5% gewijzigd door Nilsinho op 12-05-2008 18:10 ]
heb ontslag genomen bij Ado ik zakte steeds verder af en kreeg ze niet meer aan het voetballen
ben inmiddels begonnen bij Granada 74 CF in de 2e divisie waar ze in de degradatie zone stonden
in middeles ben ik 20 en sta nu net boven de degradatie zone en hoop het te kunnen vast houden maar het seizoen duurt nog 21 wedstrijden
ben inmiddels begonnen bij Granada 74 CF in de 2e divisie waar ze in de degradatie zone stonden
in middeles ben ik 20 en sta nu net boven de degradatie zone en hoop het te kunnen vast houden maar het seizoen duurt nog 21 wedstrijden
Ja. Stond er zelf ook al van te kijken.JanW schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:10:
Met Van Basten als bondscoach?
jammer dat het spel zo ongeloofwaarlijk is
Verwijderd
Ik houd het na dit seizoen bij Twente ook voor gezien. Ik vind er weinig aan, heb wel goede spelers, maar de Nederlandse compo slaat echt helemaal nergens op. Europees kreeg ik het niet aan het voetballen, behalve dan tegen Glasgow (3-2) en een LLM club is gewoon veel gaver. Denk dat ik maar een nieuwe game begin in Engeland (lekker veel divisies om door te worstelenchimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:44:
heb ontslag genomen bij Ado ik zakte steeds verder af en kreeg ze niet meer aan het voetballen
Joepei, seizoen 2010 zit er op.
In het seizoen 2009-2010 ben ik door zwaar tegenvallende resultaten vertrokken bij Ajax. De 2-0 tegen sparta was de druppel. Ik vertrok daarna naar Oddevold, een clubje dat net gedegradeerd was, uit de speelbare competities. Dus daar was ik ook gauw weg.
Begin Januari vond ik dan mijn nieuwe club. Deze was net gepromoveerd naar de Swedish Second Division South Götaland. De naam is...Syrianska Kerburan. Lange naam inderdaad.
Ik luisterde naar mijn scouts die speler na speler voor me vonden. Eerst een spits die is uitgegroeid tot een supertje, Chijoke Pascal Ebigbo, 22 doelpunten uit 19 wedstrijden (met blessure van een maand), een stabiele verdediger (Conateh), linkervleugel geleend (Sellin), goede rechtsback (Marjanovic) en nog een paar anderen. Toch bleef ik zitten met behoorlijk wat van de oude kneuzen die ik al had.
Ze vielen dit seizoen best mee, maar ik denk dat dat komt omdat de nieuwe jongens het team dragen.
Het seizoen begon niet al te best. Ik kreeg mijn ploeg maar niet aan het winnen. Toen gooide ik het roer om en heb de taktiek waarmee ik bij Ajax eerder zoveel had gewonnen uitgezwaaid. Ik ging verder met een 4-2-2-2 taktiek, vier verdedigers, 2 middenvelders, 2 aanvallende middenvelders op de flanken en 2 aanvallers. Dit systeem werkte een stuk beter.
Naarmate de competitie vorderede, steeg ook Syrianska steeds meer. Ik heb zelfs acht wedstrijden achter elkaar gewonnen. Zaten zegmaar in zo'n flow waar NEC nu in zit. En ik bleef maar stijgen. Ondertussen het Wk 2010 gedaan, jammer in het spel dat je je clubtaken niet even kan laten overnemen...dan had ik misschien wel de finale gehaald.
In ieder geval, we bleven winnen en in de twintigste van 22 speelrondes pakte Syrianska Kerburan in een rechtstreeks duel met concurrent MABI de leiding in de competitie. Deze werd niet meer uit handen gegeven en Syrianska Kerburan is kampioen.
Op naar de volgende divisie!
In het seizoen 2009-2010 ben ik door zwaar tegenvallende resultaten vertrokken bij Ajax. De 2-0 tegen sparta was de druppel. Ik vertrok daarna naar Oddevold, een clubje dat net gedegradeerd was, uit de speelbare competities. Dus daar was ik ook gauw weg.
Begin Januari vond ik dan mijn nieuwe club. Deze was net gepromoveerd naar de Swedish Second Division South Götaland. De naam is...Syrianska Kerburan. Lange naam inderdaad.
Ik luisterde naar mijn scouts die speler na speler voor me vonden. Eerst een spits die is uitgegroeid tot een supertje, Chijoke Pascal Ebigbo, 22 doelpunten uit 19 wedstrijden (met blessure van een maand), een stabiele verdediger (Conateh), linkervleugel geleend (Sellin), goede rechtsback (Marjanovic) en nog een paar anderen. Toch bleef ik zitten met behoorlijk wat van de oude kneuzen die ik al had.
Ze vielen dit seizoen best mee, maar ik denk dat dat komt omdat de nieuwe jongens het team dragen.
Het seizoen begon niet al te best. Ik kreeg mijn ploeg maar niet aan het winnen. Toen gooide ik het roer om en heb de taktiek waarmee ik bij Ajax eerder zoveel had gewonnen uitgezwaaid. Ik ging verder met een 4-2-2-2 taktiek, vier verdedigers, 2 middenvelders, 2 aanvallende middenvelders op de flanken en 2 aanvallers. Dit systeem werkte een stuk beter.
Naarmate de competitie vorderede, steeg ook Syrianska steeds meer. Ik heb zelfs acht wedstrijden achter elkaar gewonnen. Zaten zegmaar in zo'n flow waar NEC nu in zit. En ik bleef maar stijgen. Ondertussen het Wk 2010 gedaan, jammer in het spel dat je je clubtaken niet even kan laten overnemen...dan had ik misschien wel de finale gehaald.
In ieder geval, we bleven winnen en in de twintigste van 22 speelrondes pakte Syrianska Kerburan in een rechtstreeks duel met concurrent MABI de leiding in de competitie. Deze werd niet meer uit handen gegeven en Syrianska Kerburan is kampioen.
Op naar de volgende divisie!
pfff het seizoen is nu afgelopen bij mij en ben in de middenmoot geëindigd en nu op naar volgens seizoen met promotie als doel moet alleen nog een beetje goeie keeper hebben maar niemand wil
geen huur en ook geen definitieve transfer
[ Voor 30% gewijzigd door chimera2 op 15-05-2008 15:11 ]
Verwijderd
Zijn er nog peeps die FM2007 spelen ? Ik heb FM 2008 wel maar me Save-game van 2007 is zo relaxed...
Was begonnen met Ajax 4 seizoenen achtereen kampioen , geen CL winst helaas...
Toen maar me ontslag ingediend had wel een beetje gehad en stiekem gehoopt op een andere topclub en ja hoor... PSV wilde me hebben. job aangenomen en we zijn intussen in 2016-1017.
Voorzitterschap is gewisseld. Die wilt wel erg vaak een Huge boost transfer a la Higuin,Messi etc...
zal es kijken om screen shotje te plakken als ik home sweet home ben... (als daar intresse voor is)
oh ja... volgens me addictivenes rating moet ik op me CV zetten dat ik goed ben in FM.:P
Was begonnen met Ajax 4 seizoenen achtereen kampioen , geen CL winst helaas...
Toen maar me ontslag ingediend had wel een beetje gehad en stiekem gehoopt op een andere topclub en ja hoor... PSV wilde me hebben. job aangenomen en we zijn intussen in 2016-1017.
Voorzitterschap is gewisseld. Die wilt wel erg vaak een Huge boost transfer a la Higuin,Messi etc...
zal es kijken om screen shotje te plakken als ik home sweet home ben... (als daar intresse voor is)
oh ja... volgens me addictivenes rating moet ik op me CV zetten dat ik goed ben in FM.:P
ik ben inmiddels in 2015 aanbeland met leeds united. Afgelopen twee jaar de CL gewonnen en vorig jaar voor het eerst kampioen van engeland geworden (was de enige prijs die ik nog niet had sinds 2008).
Wel rare ontwikkelingen in de premier league gehad, waar ik volop van heb kunnen profiteren. Cristiano Ronaldo is op een zijspoor beland bij Man Utd sinds 2013. Vorig seizoen wilde hij nog niet komen (toen bood ik 40 miljoen en een fors salaris), dit seizoen ineens wel (transfervrij). Zal United wel flink van balen
.
Ook heb ik Fabregas van Arsenal kunnen overnemen. Arsenal bungelt al sinds 2012 ergens in de middenmoot en Fabregas wilde prijzen pakken. Voor een recordbedrag van 51 miljoen heb ik nu mijn droommiddenveld compleet:
DM (links): Miguel Veloso
DM (rechts): Ever Banega
CM: Fabregas
AM (links): Pablo Piatti / Luca Modric
AM (rechts): Cristiano Ronaldo / Gabriel Obertan
Ben zowieso bezig met m'n beste FM08 carriere ooit
. Tot 2011/2012 heb ik nauwelijks geld uitgegeven aan transfers en alleen maar spelers met dikke winst verkocht. Ook heb ik veel geinvesteerd in jeugdspelers en daar pluk ik nu de vruchten van.
Wel rare ontwikkelingen in de premier league gehad, waar ik volop van heb kunnen profiteren. Cristiano Ronaldo is op een zijspoor beland bij Man Utd sinds 2013. Vorig seizoen wilde hij nog niet komen (toen bood ik 40 miljoen en een fors salaris), dit seizoen ineens wel (transfervrij). Zal United wel flink van balen
Ook heb ik Fabregas van Arsenal kunnen overnemen. Arsenal bungelt al sinds 2012 ergens in de middenmoot en Fabregas wilde prijzen pakken. Voor een recordbedrag van 51 miljoen heb ik nu mijn droommiddenveld compleet:
Ben zowieso bezig met m'n beste FM08 carriere ooit
[ Voor 12% gewijzigd door amahusu op 15-05-2008 20:20 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wat voor opstelling speel jij aangezien je met je DM's en 2 AM's speelt.amahusu schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:05:
ik ben inmiddels in 2015 aanbeland met leeds united. Afgelopen twee jaar de CL gewonnen en vorig jaar voor het eerst kampioen van engeland geworden (was de enige prijs die ik nog niet had sinds 2008).
Wel rare ontwikkelingen in de premier league gehad, waar ik volop van heb kunnen profiteren. Cristiano Ronaldo is op een zijspoor beland bij Man Utd sinds 2013. Vorig seizoen wilde hij nog niet komen (toen bood ik 40 miljoen en een fors salaris), dit seizoen ineens wel (transfervrij). Zal United wel flink van balen.
Ben zowieso bezig met m'n beste FM08 carriere ooit. Tot 2011/2012 heb ik nauwelijks geld uitgegeven aan transfers en alleen maar spelers met dikke winst verkocht. Ook heb ik veel geinvesteerd in jeugdspelers en daar pluk ik nu de vruchten van.
Net zelf een lekkere wedstrijd, was 4e wedstrijd voor het einde van de competitie en ik doe nog volop mee voor promotie. Alleen 4 spelers van mij eruit geschopt in 1 wedstrijd en alle 4 minimaal 3 weken geblesseerd
@PH: Leuk, speculeren
Ik denk dat hij 3 verdedigers, 2 dm, 1 cm, 2 am en 2 aanvallers heeft, maar ik kan mis zitten (4 verdedigers, 1 aanvaller?)
Denk dat hij met 4 verdedigers speelt DL, 2x DC, DR, 2x DM, 1x CM, 2x AM, 1x ST. Met 1x DC kan ik me haas niet voorstellen.Nilsinho schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:57:
@PH: Leuk, speculerenIk denk dat hij 3 verdedigers, 2 dm, 1 cm, 2 am en 2 aanvallers heeft, maar ik kan mis zitten (4 verdedigers, 1 aanvaller?)
Verwijderd
Hij kan toch ook met 3 DC spelen met een pijltje naar de buitenkant of de DM's met een pijlt naar de zijkant, of compact spelen centrumaanval. De mogelijkheden zijn eindeloos.
ik denk 4 verdedigers 2 defensieve verdedigers daarvoor 1 centrale middenvelder 1 diepe spits en 2 aanvallende middenvelders
s
lam ram
mc
vm vm
lb cv cv rb
Zoiets dus
s
lam ram
mc
vm vm
lb cv cv rb
Zoiets dus
[ Voor 9% gewijzigd door chimera2 op 16-05-2008 14:21 ]
ik speel idd zoals chimera schetst, alleen dan met m'n backs in een rol als wingbacks. De DM's ondersteunen m'n CM en de FC en AM's houden zich puur bezig met aanvallen. M'n meest effectieve opstelling die ik tot nu toe heb gebruikt in FM08. Vooral met de spelers die ik nu heb kan ik gewoon bijna niet verliezen. Als ik verlies is het dan ook omdat ik door blessures basisspelers mis 
Ik heb overigens Saivet in de spits (gehaald in m'n 2e seizoen, toen nog in division 1, voor 1.1 miljoen, laten debuteren op z'n 17e). Die jongen is zonder twijfel de beste speler die ik ooit heb gehad in het spel. Na ruim 7 jaar is ie uitgegroeid tot een 'one-man-army' in de spits. Afgelopen seizoen goed voor 77 doelpunten in 53 duels en inmiddels de duurste speler in het spel (samen met Bojan).
Ik heb overigens Saivet in de spits (gehaald in m'n 2e seizoen, toen nog in division 1, voor 1.1 miljoen, laten debuteren op z'n 17e). Die jongen is zonder twijfel de beste speler die ik ooit heb gehad in het spel. Na ruim 7 jaar is ie uitgegroeid tot een 'one-man-army' in de spits. Afgelopen seizoen goed voor 77 doelpunten in 53 duels en inmiddels de duurste speler in het spel (samen met Bojan).
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ben ook weer verdergegaan met FM08 na een break van 3 maanden. Heb bijna het 2e seizoen met Hampton & Richmond afgerondVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:06:
Nou, na een lange tijd niet meer gespeeld te hebben, ben ik vanmiddag eens terug begonnen met spelen..
Is het trouwens verstandig als ik pas na het seizoen patch naar 8.02, ik speel nu nog met 8.01 maar heb geen zin om nu te patchen, dit ivm mijn tactiek, straks werkt hij ineens niet meer en verspeel ik promotie (het is behoorlijk spannend). Ik wil na dit seizoen toch met een andere tactiek gaan spelen.
zou ik wel doen ja, die patch veranderd heel wat aan de engine dus de kans is groot dat je huidige tactiek dan niet meer werkt
Krijg je veel doelpunten tegen? Anders is het misschien handige taktiek voor mijamahusu schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:54:
ik speel idd zoals chimera schetst, alleen dan met m'n backs in een rol als wingbacks. De DM's ondersteunen m'n CM en de FC en AM's houden zich puur bezig met aanvallen. M'n meest effectieve opstelling die ik tot nu toe heb gebruikt in FM08. Vooral met de spelers die ik nu heb kan ik gewoon bijna niet verliezen. Als ik verlies is het dan ook omdat ik door blessures basisspelers mis
ik ben goed
ik speel trouwens met
sp sp
lam avm ram
cm
rv lv
cb cb
maar krijg wel veel tegen maar dat komt omdat mijn keeper niet fantastisch is en geen geld voor een nieuwe (betere) en er wil ook niemand op huur basis komen
ik speel trouwens met
sp sp
lam avm ram
cm
rv lv
cb cb
maar krijg wel veel tegen maar dat komt omdat mijn keeper niet fantastisch is en geen geld voor een nieuwe (betere) en er wil ook niemand op huur basis komen
nee, krijg niet veel doelpunten tegen, al meer dan 5 seizoenen op rij minst aantal goals tegen geloof ik. Natuurlijk werkt mn tactiek het best in combinatie met de juiste spelers, maar zodra je die hebt ben je zo goed als onoverwinnelijkNilsinho schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:15:
[...]
Krijg je veel doelpunten tegen? Anders is het misschien handige taktiek voor mij(evt sturen via email of zoiets als er veel individuele orders zijn) ,want ik krijg mijn ploeg maar niet aan het scoren, en als dit gebeurt krijg ik sowieso weer een paar tegen doelpunten.
ik wil em je wel sturen, je spelers moeten dan wel de volgende stats hebben (althans, daar heb ik op gelet bij het scouten van spelers)
CB's: Vanzelfsprekend tackling en marking hoog. Concentration minstens 15, als je spelers dat hebben plus goede stats voor tackling en marking, dan komt er bijna niemand meer langs. Het wil ook wel helpen als ze goed kunnen koppen en snel zijn, maar dat geldt netzoals tackling en marking altijd voor een goede robuuste verdediger. Daarnaast ook passing minstens 13, want ik speel door het midden met direct passing en dus is het belangrijk dat de opbouw vanuit achter goed verloopt.
RB/LB: Goede stats voor pace en stamina. Omdat ik niet echt met een breed middenveld speel moeten zij deze ruimtes opvullen indien nodig. Crossing moet ook hoog zijn, evenals passing. Tackling en marking is vanzelfsprekend. Als je een goede speler hebt op de back positie dan zal ie in deze opstelling minstens 5 assists per seizoen afleveren.
DM's: Focus op marking, teamwork en workrate. Zij leggen de meeste kilometers af als ondersteuning voor het middenveld en als vervangers voor de backs als die mee naar voren komen. Eveneens is een hoge stat voor passing cruciaal omdat vrijwel alle aanvallen door het midden gaan.
CM: Een speler met creativiteit en hoge passingsstats. Je zal zien dat deze speler eigenlijk puur in dienst speelt van de de 3 aanvallend ingestelde spelers. Dus workrate en teamwork moet goed zijn.
AM's: Passing moet goed zijn, evenals dribbelen en technique. Ik laat ze de ballen inleveren bij m'n spits, maar als je goede AM's hebt kun je ze wat vrijer laten en dan scoren ze ook met regelmaat.
FC: Je targetman, vrijwel alle ballen belanden bij je spits, dus zorg voor een goede afmaker (dus hoge stats voor finishing, composure, determination en off the ball). Verder helpt het als ie snel is (dus acceleration en pace).
Opgeschreven! Dankje :D!
Dan zet ik ze binnenkort neer als ik met mijn grafploegje uit Zweden in de primera zit, want de huidige spelers zouden je taktiek waarschijnlijk niet kunnen
Dan zet ik ze binnenkort neer als ik met mijn grafploegje uit Zweden in de primera zit, want de huidige spelers zouden je taktiek waarschijnlijk niet kunnen
nou, in lagere competities werkt het juist wel omdat je dan tegen ploegen speelt die vaak de lange bal hanteren. Deze formatie is compact en gaat uit van directe passes, dus zodra je dan de bal hebt ben je binnen een paar passes aan de overkant (als het goed isNilsinho schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:47:
Opgeschreven! Dankje :D!
je kan em hier downloaden (ff "opslaan als.." doen)
[ Voor 6% gewijzigd door amahusu op 16-05-2008 16:58 ]
Oke, dankjewel
Crap, op penalties promotie naar de Premiership misgelopen
Nu ander probleempje in het nieuwe seizoen, ik heb me captain gewijzigd. De oude captain is nu de 3e speler op een bepaalde positie dus komt zelden aan het spelen. Alleen alle spelers zijn het er niet mee eens, vinden zichzelf geschikter als de nieuwe captain of vinden het oneerlijk dat de oude captain is gedegradeerd
Dat is balenPaul Hewson schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:18:
Crap, op penalties promotie naar de Premiership misgelopen

44e speeldag ging ook niet echt lekker. Ik sta al een paar weken met 1 punt voor en ik kon uitlopen naar een voorsprong van 2 punten, maar ik verlies in blessuretijd van Stevenage en Oxford maakt diep in blessuretijd gelijk tegen Macclesfield
Oxford moet nu nog thuis tegen York en op de laatste speeldag spelen ze uit tegen Dorchester. Ik moet nog tegen Stafford (uit) en daarna thuis tegen Salisbury.
Is het normaal dat wanneer een werkvergunning is afgewezen, deze niet opnieuw aan te vragen is. Ik heb als Arsenals zijnde Gomes van PSV gehaald op de laatste dag van de transfermarkt, meteen afgewezen de aanvraag. Ik kon niet eens in beroep gaan. Nu is de tweede periode ingegaan en kan ik nog steeds niks aanvragen oid. Kijk ik dan ergens overheen?
Ik speel trouwens 4231 wat erg lekker loopt:
DM
VL VC VC VR
MC/VM MC
AML AM AMR
S
Ik speel trouwens 4231 wat erg lekker loopt:
DM
VL VC VC VR
MC/VM MC
AML AM AMR
S
ik ga nu ook wel lekker.
derde seizoen met feyenoord
1ste seizoen opbouwen oude rotten eruit gegooid Mols weg makaay op de bank timmer op de bank.
guilherme Ca en guilherme Vv gekocht sahin aangetrokken weg met huurcontract.
kampioen geworden de guzman voor 25mln naar inter daarna 2de seizoen niet zoveel aankomen gedaan op paar jongens van 18/19 na voor de toekomst
cl begon slecht maar uiteindelijk toch 2de geworden met veel vallen en opstaan de Finale bereikt waarin ik tegen inter moest spelen. na 90 minuten 1-1 (eigen goal inter) verlening voledig verdedigd en met penalty's 5-4 gewonnen
3de seizoen valt zwaar tegen met nog 8wedstrijden te spelen sta ik 4de in de competitie en heb ik eerste wedstrijd knockout tegen barcelona met 2-1 Verloren wel 1 goede aankoop gedaan Gokhan Unal iedere bal die die raakt vliegt er bijna wel in
derde seizoen met feyenoord
1ste seizoen opbouwen oude rotten eruit gegooid Mols weg makaay op de bank timmer op de bank.
guilherme Ca en guilherme Vv gekocht sahin aangetrokken weg met huurcontract.
kampioen geworden de guzman voor 25mln naar inter daarna 2de seizoen niet zoveel aankomen gedaan op paar jongens van 18/19 na voor de toekomst
cl begon slecht maar uiteindelijk toch 2de geworden met veel vallen en opstaan de Finale bereikt waarin ik tegen inter moest spelen. na 90 minuten 1-1 (eigen goal inter) verlening voledig verdedigd en met penalty's 5-4 gewonnen
3de seizoen valt zwaar tegen met nog 8wedstrijden te spelen sta ik 4de in de competitie en heb ik eerste wedstrijd knockout tegen barcelona met 2-1 Verloren wel 1 goede aankoop gedaan Gokhan Unal iedere bal die die raakt vliegt er bijna wel in
En dat vooral na een seizoen wat slecht begonPirE schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:45:
[...]
Dat is balen
[afbeelding]
44e speeldag ging ook niet echt lekker. Ik sta al een paar weken met 1 punt voor en ik kon uitlopen naar een voorsprong van 2 punten, maar ik verlies in blessuretijd van Stevenage en Oxford maakt diep in blessuretijd gelijk tegen Macclesfield
Oxford moet nu nog thuis tegen York en op de laatste speeldag spelen ze uit tegen Dorchester. Ik moet nog tegen Stafford (uit) en daarna thuis tegen Salisbury.

Wel netjes gedaan dan, jammer dat het uiteindelijk net mislukt.Paul Hewson schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:42:
[...]
En dat vooral na een seizoen wat slecht begon![]()
[afbeelding]
Ben overigens nog kampioen geworden met Hampton & Richmond

Ben nu bezig om spelers te zoeken om de selectie op League Two niveau te krijgen en ik heb een sollicitatie lopen bij Crewe Alexandra (zijn net niet uit League 1 gedegradeerd).
Nette run Paul Hewson 
Ik ben na 13 seizoenen Leeds maar weer eens met een kleine club begonnen, had alles al gewonnen en had weer zin een uitdaging
Keuze is gevallen op Bradford, uitkomend in de Engelse League Two. Volop groeimogelijkheden en een behoorlijk stadion, dus mocht ik ooit in de PL uitkomen dan zijn er mogelijkheden genoeg
Ik zal eens een beknopt overzicht plaatsen als m'n eerste seizoen erop zit, heb nu iig een drietal transfervrije nederlanders op de kop weten te tikken die het niveau hopelijk omhoog krikken
Ik ben na 13 seizoenen Leeds maar weer eens met een kleine club begonnen, had alles al gewonnen en had weer zin een uitdaging
Keuze is gevallen op Bradford, uitkomend in de Engelse League Two. Volop groeimogelijkheden en een behoorlijk stadion, dus mocht ik ooit in de PL uitkomen dan zijn er mogelijkheden genoeg
Ik zal eens een beknopt overzicht plaatsen als m'n eerste seizoen erop zit, heb nu iig een drietal transfervrije nederlanders op de kop weten te tikken die het niveau hopelijk omhoog krikken
Verwijderd
Ben nu paar wedstrijden onderweg met Cambridge City in de Blue Square Southern.
Speel een 4-4-2 ruit en gaat boven verwachting goed, want ik sta 1e. De eerste 5 werden gewonnen, ton volgde een verlies, een gelijkspel en weer een overwinning. Seizoen is nog lang maar met deze tactiek volgens de 2-6-2 rule gaat het de goede kant op. Zelfs wedstrijden waarin de tegenstander meer kansen heeft dan ik win ik!
Speel een 4-4-2 ruit en gaat boven verwachting goed, want ik sta 1e. De eerste 5 werden gewonnen, ton volgde een verlies, een gelijkspel en weer een overwinning. Seizoen is nog lang maar met deze tactiek volgens de 2-6-2 rule gaat het de goede kant op. Zelfs wedstrijden waarin de tegenstander meer kansen heeft dan ik win ik!
Verwijderd
Ik ben nu in Italie begonnen, de naam van het team is me even ontschoten, want het is bijna een heel boek. Speel in de serie C2 en heb echt een waardeloos elftal. Ga denk maar in NL scouten (ja dat kan ik), daar spelen veel transfervrije spelers haha.
@amahusu
Ik heb je taktiek geprobeerd met mijn cluppie en de eerste won ik met 4-1 en de 2e met 6-0 :d alleen de volgende verloor ik weer met 1-0 dus het werkt wel
Ik heb je taktiek geprobeerd met mijn cluppie en de eerste won ik met 4-1 en de 2e met 6-0 :d alleen de volgende verloor ik weer met 1-0 dus het werkt wel
@HTtommy: Pro Vercilli?
?
@Chimera: Ik begon ook met een 4-0 en een 3-1. Daarna 1-5 verloren. XD
tsja, je moet niet meteen wonderen verwachten
Geef je elftal de tijd om eraan te wennen, dus speel zoveel mogelijk friendlies in de voorbereidingsperiode en dan zul je zien dat je toch redelijk constant blijft presteren (mits je beste/basisspelers niet wegvallen)
Ben nu dus bezig met bradford in de League Two, sta na tien wedstrijden 3e (W8, V1, G1). Geen slechte start gezien mn transferbudget van 75.000
.
Ben nu dus bezig met bradford in de League Two, sta na tien wedstrijden 3e (W8, V1, G1). Geen slechte start gezien mn transferbudget van 75.000
[ Voor 22% gewijzigd door amahusu op 20-05-2008 10:57 ]
Hoe kan het zijn dat wanneer een speler een ontsnappingsclausule heeft van € 28.500.000,- de club een bod van dat zelfde bedrag weigert? 
Het is toch zo dat een club accoord moet gaan met een bod wanneer het bedrag van de ontsnappingsclausule wordt geboden?
Het gaat om de jeugdspeler van Atlético Madrid, Sergio Agüero.
Het is toch zo dat een club accoord moet gaan met een bod wanneer het bedrag van de ontsnappingsclausule wordt geboden?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
@Han ze moeten normaal gewoon het bod accepteren
@amahusu zit al in het seizoen dus kan weinig friendlies spelen anders spelen ze wel erg veel wedstrijden
@amahusu zit al in het seizoen dus kan weinig friendlies spelen anders spelen ze wel erg veel wedstrijden
Verwijderd
@Han: Probeer het nog eens met een bod van € 28.750.000. Mij viel al eens op dat wanneer ik een bod doe, de waarde altijd lager wordt weergegeven wanneer je bij de speler in z'n transferstatus kijkt. Dus jouw bod van €28,5M wordt dan weergegeven als €28,4M oid, en dat is dus te weinig. Zal wel iets met 'transferkosten' oid te maken hebben. Als je een huis koopt heb je bijv ook 'kosten koper'. Dus je moet eigenlijk meer betalen meer dan dat het huis zelf kost, om het simpel te zeggen.
Verwijderd
nee iets met veel C's maar ben er al mee gestopt mijn voorkeur gaat toch uit naar de Engelse LLM ben nu begonnen met Bath City, zijn vorig jaar gepromoveerd. Heb een transferbudget van ongeveer 2k en een loonbudget van 8,4 k heel erg fijn. Maar heb wel Bristol City als parentclub. Zal vanavond wel wat screens posten.Nilsinho schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:50:
@HTtommy: Pro Vercilli??
Verwijderd
Wat ik dan doe is vaak klikken op het bedrag, in dit geval €28.500.000. Werkt bij mij altijd. Probeer dat eensHan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:01:
Hoe kan het zijn dat wanneer een speler een ontsnappingsclausule heeft van € 28.500.000,- de club een bod van dat zelfde bedrag weigert?
ben gister weer verder gegaan met spelen sta inmiddels 1e :D(8 wedstrijden 1 verloren 8 gewonnen) en in de beker ben ik in de 3e ronde beland moet nu tegen getafe die in de premier division speeld maar 18e staat dus dat moet wel lukken alleen nu willen 4 an mijn sterspelers ( +2 mil per stuk) weg en die hebben nog een contract tot einde seizoen ik kon deze echter niet verlengen dusben ze nu maar aan het verkopen om ertoch nog wat aan over te houden en ben benieuwd wat ik er dan na de winterstop vanbak als ze weg zijn
[ Voor 3% gewijzigd door chimera2 op 21-05-2008 12:06 ]
Alsjeblieft, gebruik ze eens. Leest een stuk makkelijker!chimera2 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:14:
Stuk zonder komma's en leestekens....
Verder is het erg leuk om al die verhalen te lezen, ondanks dat ik geen speler ben. (speel alleen maar Online Soccer Manager....)
En zal niemand het lezen en jou serieus nemen

Ik ookVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 20:23:
[...]
Ik ben een stuk sneller door de nieuwe posts heen.
Dan beschouw ik dit als afgesloten, en kan er weer on topic verder. Met leestekens en zo
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Goed, wéér een nieuwe game gestart. Blijf Cambridge wel spelen, maar wilde in NL ook een leuke game spelen. Ik start met een nieuwe club in eerste divisie: Het Blauw-Wit (van) FC Amsterdam is terug op het betaald voetbaltoneel! Ik heb het armetierige Stormvogels-Telstar eruitgegooid. Keus genoeg om te vervangen in de eerste divisie...
We starten als semi-pro club (eigenlijk niet echt mogelijk in NL, volgens mij) op Sportpark Sloten. Met een transferbudget van €120k en een salarisbudget van €1k wat alleen door de jeugdspelers (totaal €1,8K) al wordt overschreden.... Verder heb ik geen spelers, die ga ik nu zoeken. Heb al wat leuke namen gevonden: Huub Loeffen, Dries Boussatta en Ibrahim Babangida.
Doel is bouwen aan een leuk team en ooit promoveren en Ajax naar de kroon te steken. (Of daar zelf heen te gaan)
We starten als semi-pro club (eigenlijk niet echt mogelijk in NL, volgens mij) op Sportpark Sloten. Met een transferbudget van €120k en een salarisbudget van €1k wat alleen door de jeugdspelers (totaal €1,8K) al wordt overschreden.... Verder heb ik geen spelers, die ga ik nu zoeken. Heb al wat leuke namen gevonden: Huub Loeffen, Dries Boussatta en Ibrahim Babangida.
Doel is bouwen aan een leuk team en ooit promoveren en Ajax naar de kroon te steken. (Of daar zelf heen te gaan)
"Dries Boussatta je moeder is..."

Maar leuke uitdaging
.
Maar leuke uitdaging
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 24-05-2008 11:02 ]
Verwijderd
Tja, veel oudjes, ook van amateurclubs. Heb geen geld te besteden en qua 'aantrekkingskracht' stelt het ook nog niets voor. Moet zeggen dat er veel oude Nederlandse spelers zijn met goede stats. Oh, en mijn mooiste aankoop, denk ik, Salvatore Fresi (Sw/D/DM C) Italiaans jeugdinternational. Heb 'm volgens mij ooit wel eens gehad toen ik met Juve CM(95?) italia speelde.
Verwijderd
Tja, veel oudjes, ook van amateurclubs. Heb geen geld te besteden en qua 'aantrekkingskracht' stelt het ook nog niets voor. Moet zeggen dat er veel oude Nederlandse spelers zijn met goede stats. Oh, en mijn mooiste aankoop, denk ik, Salvatore Fresi (34; Sw/D/DM C) Italiaans jeugdinternational. Heb 'm volgens mij ooit wel eens gehad toen ik met Juve CM(95?) italia speelde.
Lekker realistisch:

Ik kan ff bij Deportivo aan de gang terwijl ik nu in de Blue Sqaure Premier speel... right
Maar ik denk toch dat ik het wel ga aannemen, ik ben een beetje uitgekeken op Chester (hoewel we tot nu toe een heel goed seizoen draaien), en Deportivo is toch een grote naam natuurlijk, plus dat ze een behoorlijke selectie hebben.
De huidige stand:

We staan nu dus derde. Let op de nr 11... Barcelona is dus ook al een keer gedegradeerd. Sevilla trouwens ook (zie nr 2)

Ik kan ff bij Deportivo aan de gang terwijl ik nu in de Blue Sqaure Premier speel... right
Maar ik denk toch dat ik het wel ga aannemen, ik ben een beetje uitgekeken op Chester (hoewel we tot nu toe een heel goed seizoen draaien), en Deportivo is toch een grote naam natuurlijk, plus dat ze een behoorlijke selectie hebben.
De huidige stand:

We staan nu dus derde. Let op de nr 11... Barcelona is dus ook al een keer gedegradeerd. Sevilla trouwens ook (zie nr 2)
Virussen? Scan ze hier!
Wat een veranderingen zeg. Als ik goed gekeken heb staat Real er ook niet meer tussen.
Wel leuk om te zien.
Wel leuk om te zien.