Reg. datum: 05 mei 2008
ik zou me er niet te druk over maken. Pas als het moraal er echt onder gaat lijden dan wordt het lastig. Ik zou hem eventueel gewoon verkopen er zijn nog wel meer goede spitsen in FM hoor. Koop bv. een van de killers uit de Serie B staat op de site van FM manutd, zijn wel mooie spitsen.
Kauwgomballenbende (364152) VI.675
Als je Torres niet kwijt wil: Gerrard ruilen voor Fabregas of Kaka?quote:chimera2 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:37:
torres scoord bij mij aan de lopende band dus dat is ook niet echt een optie en gerrard sja dat is toch een club icoon denk niet dat ze er blij mee zijn als ik die verkoop
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
Als je daar alles hebt gewonnen wat kon, zal er vast iets moois op je pad komen. Ik was met Ajax 4x kampioen geworden en de halve finale CL bereikt en ik mocht aan de slag bij Milanquote:chimera2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:26:
ja er zijn wel meer spelers die beter zijn dan kuijtmaar in liverpool zat weinig uitdaging meer heb alles al gewonnen wat er te winnen valt daarzo dus maak denk het seizoen af en dan neem ik ontslag daar en dan kijk ik wel wat er op mijn pad komt
PSN iD: AEON-M --- Canon 40D / Tamron 17-50 f2.8 --- Virtua Tennis 3 & NBA2K7 te koop voor PS3
alle spelers behouden een aantal talenten gehuurd metaj, nijland(groningen), eemnes(sparta), george(fc utrecht) en daarnaast ook nog reuser en kwame Quansah gekocht na 1 wedstrijd overigens gewonnen van zwolle toen met reuser tegen mvv toen kreeg hij al meteen in zijn 1e wedstrijd 2 keer geel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
verdere info volgt nog
@chimera: Schoenmaker of Quansah?quote:(schoenmaker vond Quansah trouwens geen goeie aankoop in het begin. Hij is niet veel later naar fullham gegaan )
Nilsinho wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:34 (66%)
moest in de beker tegen de graafschap dus dnek ik ga op de couter loeren nou fout dus he binnen no time op 2-0 achter Quansah erin en hopa 4 goals alleen wel verloren met 4-5 ennu krijgik de ploeg niet echt meer aan het voetballen
Overzicht seizoen 2015-2016
Ik begon met mijn club Grimsby waar ik me inmiddels behoorlijk verenigd mee voelde en dat liep in de CCL1 erg goed. Stond na 6 wedstrijden 8e en in de 3e ronde van de League Cup door onder meer Sunderland te verslaan. In de zomer had Ajax al naar mijn diensten gevraagd, maar ik vond dat ik nog niet klaar was bij Grimsby dus wees ik dit af. Ik versterkte de ploeg waar nodig en zo was men CCL 1 waardig. Dat bleek ook in de eerste wedstrijden waar onder meer ex-Championship club Coventry City langskwam en deze konden met 2-0 naar huis wat dik verdiend was.
Toen kwam in september FC Twente. Inmiddels was dit een topclub in Nederland, maar had vorig seizoen niets bereikt en ontsloeg de trainer. Ik twijfelde, want Ajax had ik tenslotte ook afgewezen, vooral omdat daar niets te bereiken was (was al Europese top). FC Twente daarentegen leek me wel een uitdaging dus na een week bedenktijd besloot ik het aanbod te accepteren. Ik kwam bij Twente en deze club stond eerste na zes wedstrijden met 18 punten, dus ik dacht al aan reloaden, want de selectie was uitstekend. Echter bleek de verdediging een soort Blue Square Premier niveau te hebben (vb. Siebe Blondelle was de beste speler, dus dat is niet best). Er werden onmiddelijk goede scouts aangenomen die ik inmiddels wel wist te vinden uit mijn tijd in Engeland. Ik voelde de drang om dit Twente naar grote hoogte te stuwen, onder meer omdat ik in Nederland in FM nog nooit iets heb bereikt, omdat ik het een dramatische competitie vind. Financieel was het echter een drama en er werd aan verschillende spelers meegedeeld dat hun tijd was gekomen. Verder werden verschillende verdedigende talenten aangetrokken zodat het loonbudget na dit seizoen omlaag kon door de oude, matige en dure verdedigers te kopen. Het seizoen was lang en spannend. Na een teleurstellende nederlaag in de beker tegen RBC (3-0) raakte de ploeg in een dipje. Ik beschikte over veel buitenspelers, maar niet echt over een goed centraal middenveld (alleen Wout Brama). Ik haalde Domingo uit Argentinie weg en dit probleem was opgelost en ik veranderde de formatie van 4-4-2 naar 4-2-3-1 en dit leek te werken. Ik had veel moeite met Ajax en AZ, maar tegen de overige clubs ging het wel redelijk. Na lang 3e te hebben gestaan was ik dan eindelijk koploper 3 wedstrijden voor het einde.
Toen kwam Feyenoord uit. De Kuip is altijd lastig voor spelers en ik kwam snel op 1-0 achter, ik mocht niet verliezen dus moest er worden aangevallen.Elia scoorde snel tegen en Nedic scoorde net voor rust 2-1. In de tweede helft bleef het moeilijk, Feyenoord werd niet echt gevaarlijk, maar een tegengoal dreigde. In de 77e minuut ging linksback Malavic achter de bal staan. Malavic neemt een aanloop van een meter of 10 a la Roberto Carlos en haalt vernietigend uit. DOELPUNT VOOR FC TWENTE! Feyenoord komt er daarna niet meer aan te pas. Daarna volgen NEC (4-0) en de laatste wedstrijd van AGOVV wordt eenvoudig gewonnen met 3-1. Het is gelukt, ik had niet verwacht dat ik het zou halen met deze verdediging maar in de Nederlandse competitie is net als in het 'echt' de verdediging niet het belangrijkst. Doelstelling voor na het seizoen is het verbeteren van de financiele situatie (balans is 3 mil met een verlies van 20 mil dit seizoen, mede door de hoge loonkosten en geen Europees voetbal).

De tactiek waarmee ik dit heb bereikt. Hij is vrij aanvallend, ik zal ook later nog even de team instructies uploaden, maar nu even geen tijd meer. Speleinstructies zijn niet zo heel bijzonder, daar ben ik nog een beetje mee aan het spelen. De verdediging is erg zwak, alleen Mitchell dat wordt echt een held.

Mijn huidige spits. Hij is in de Eredivisie echt onnavolgbaar, vooral in de spits. Als vleugelspeler vond ik hem beduidend minder. Ik ben benieuwd hoe goed hij in de CL is, want speelde dit jaar niet Europees.
Mijn twee grootste talenten:
Micheal Knoop
Joop Rutgers
Financien
Overzicht Training
En als je het goed doet heb je vrienden

Overige screens op aanvraag.
HTtommy wijzigde dit bericht 09-05-2008 13:48 (10%)
Edit: Plaatjes zijn toegevoegd
HTtommy wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:01 (13%)
Om het te verduidelijken je biedt twee keer op de helft dus als hij 1 mil waard is 500k bij club 1 en 500k bij club 2. Het kan wel zo zijn dat Club 1 akkoord gaat bij 500k en club 2 meer wil of hem niet wil verkopen.
Reg. datum: 28 september 2007
Vernieuwde Specs! - Last.fm - FMInside - Living FM
Er is trouwens een truuk om meer coaches aan te nemen dan het bestuur toelaat. Je huidige coaches die je wilt behouden een nieuw contact aanbieden als assistent manager. Daarna nieuwe coaches aannemen en zodra je er genoeg hebt de zojuist tot assistent manager gepromoveerde coaches weer een coach contract aanbieden.quote:JanW schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:02:
Niet, je moet de juiste coaches aannemen en bij het desbetreffende onderdeel neerzetten waar je ze voor aangenomen hebt.
Triumph Speed Triple 08 - Fusion White
Heeft er inmiddels 24 inliggen in zijn laatste 11 wedstrijden...
Benotti wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:26 (25%)
je kunt toch maar 1 assistent manager aannemen?quote:Paul Hewson schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:25:
[...]
Er is trouwens een truuk om meer coaches aan te nemen dan het bestuur toelaat. Je huidige coaches die je wilt behouden een nieuw contact aanbieden als assistent manager. Daarna nieuwe coaches aannemen en zodra je er genoeg hebt de zojuist tot assistent manager gepromoveerde coaches weer een coach contract aanbieden.
Nee hoor, meer kan ook, ik heb er nu bijvoorbeeld 2.quote:HTtommy schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:04:
[...]
je kunt toch maar 1 assistent manager aannemen?
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop