Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juni 1999

Nou ja, als je al 56k/week over je budget bent lijkt me dat ook niet zo raar natuurlijk.
Reg. datum: 28 september 2003

Dat lijkt me inderdaad een open deur...

De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick

taking over the world!

Ik ben inmiddels in 2014 met bradford, heb ze netjes in 4 jaar tijd van league 2 naar de PD geloodst. Eerste seizoen in de PD 12e geworden, daarna al m'n opgespaarde centjes uitgegeven aan "big guns" en zie daar, 2e in het seizoen daarna :D. Het seizoen daaropvolgend tot de kwartfinale gekomen in de CL en als 6e geeindigd (nog wel met mazzel de FA cup gewonnen :)).

Ik ben nu aan het einde van het 5 jaren plan dat het bestuur had opgesteld om mee te draaien in de Premier League, lukt aardig :). Het enige wat er nog aan ontbreekt is een goede afmaker, maar in 2014 zijn de meeste salarissen voor goede spelers zo hoog dat ik het nog steeds met B-garnituur moet doen :(

Wat me ook erg tegenvalt is het realisme wat betreft transfers. Ik heb bijvoorbeeld Reimond Manco en Damien Le Tallec sinds dat ze 17 zijn. Manco is het afgelopen seizoen top-assistsgever geworden en Le Tallec clubtopscorer met 19 doelpunten (in totaal 31 wedstrijden, 32 doelpunten). De seizoenen ervoor presteerden ze ook vrij goed (altijd goed voor minstens 10 goals en/of assists). Je zou dus verwachten dat de clubs in de rij zouden staan voor deze spelers, en al helemaal als ze doodleuk melden dat ze weg willen omdat ze naar een grotere club willen. Maar tot nu toe nog geen enkele vorm van belangstelling gehad voor deze spelers, zelfs niet als ik de vraagprijs belachelijk laag maak (bv, tallec wordt geschat op 11 miljoen euro, ik stel de vraagprijs in op 4 miljoen en nog geen hond die naar hem omkijkt). Zo raak ik m'n spelers natuurlijk nooit kwijt, m'n reserve team begint nu aardig op m'n eerste elftal te lijken uit het eerste seizoen in de PD :')

amahusu wijzigde dit bericht 01-07-2008 15:33 (41%)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Ook bekend als een lui varken.
Reg. datum: 24 april 2007

quote:
wildhagen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:05:
Nou ja, als je al 56k/week over je budget bent lijkt me dat ook niet zo raar natuurlijk.
Ja, de vorige manager ja :| mijn aandeel is hooguit 10k van transfervrije spelers...
Maar ik doelde meer op Feyenoord en 200k loon....

Nilsinho wijzigde dit bericht 01-07-2008 15:36 (8%)

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

Slash Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

Van het weekend het spelen ook maar weer eens opgepakt en begonnen met een nieuwe game met Northampton. Natuurlijk geen stuiver uit te geven, maar wel Reading als Parent Club genomen en een aantal bij hun reservers gehuurd. We zullen eens gaan kijken of we ze naar de PL kunnen brengen.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

taking over the world!

check dit dan:

http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/Afbeelding2_700x327shkl.jpg

uit die zogenoemde "B-Garnituur" een gekke afrikaan geplukt. (Voor veel te veel geld, maar had m'n hele transferbudget voor 1 superspits gereserveerd :P). Die vent is z'n gewicht 100x in goud waard! Heb em nog nooit eerder echt zo zien presteren in andere games, misschien volgende keer toch maar eens in de gaten houden :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Reg. datum: 09 mei 2003

Geweldig om dit spel voorbij te zien komen, heb jaren de CM reeks gespeeld. wie niet...
Maar dr gaat vooral in het begin veel tijd in zitten, tenminste dat is mijn ervaring.

Zag em nu voor 20 euries bij de BS liggen, geen gekke prijs..

Af en toe haat ik FM, heel erg zelfs.

Met name op momenten dat hij vastloopt.

Drie keer raden wat er net gebeurd is... ruim één uur werk naar de klote, en vier wedstrijden opnieuw spelen...
quote:
Faulting application fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, faulting module fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00b5a1f0, process id 0x918, application start time 0x01c8dc5ea2c9dff0.
Screw you :(
Quads rule !
Reg. datum: 30 augustus 2004

komt er trouwens nog een FM09 hoop dat ik komend jaar wat meer ruimte heb om te spelen :P

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

Nou, ik heb ook FM 2008 aangeschaft, eens even kijken of mij dat bevalt om een team te managen. Zal voor mij in het begin nog wat wennen zijn, omdat ik nooit management games heb gespeeld, ik ben toch meer de man met zelf de regie in handen. Pro Evo en FIFA. In dit spel ben je echt afhankelijk van tactiek en spelers materiaal wat je tot je beschikking hebt, plus geld wat je natuurlijk op dat moment ter beschikking hebt.

Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit jupiler leage, tja je moet toch onderaan beginnen dacht ik zo. :)

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Over agressieve wedstrijden gesproken:

http://xs129.xs.to/xs129/08282/ch1583.jpg

Respectievelijk 2x geel (shirt trekken + klagen), direct rood (a great punch on the nose) en nogmaals direct rood (hacking down with two feet).

En dan nog win ik maar met 'slechts' 2-0.
Qué pasa?

Nou, ik ben mijn eerste game, maar eens met Ajax begonnen. Ik heb nu ongeveer 15 wedstrijden gehad. Waaronder uitschieters in de competitie tegen PSV thuis met 3-0 gewonnen, en in de CL een daverende 3-0 overwinning thuis tegen AC Milan. De voorbereiding op het eerste seizoen liep wat beroerd, verlies van het Amsterdam toernooi, verlies van PSV om de JC schaal. En doordat zelfde PSV in de eerste de beste bekerwedstrijd ook er uit gegooit. Opvallende spelers tot op heden bij Ajax zijn Jeffry Sarpong en K.J. Huntelaar. Tevens een speler dit seizoen gehaald 'Cassani' een vleugelverdediger van Palermo, was ook gewild bij Juve en Roma. Uiteindelijk heeft hij voor Ajax gekozen en ben ook zeer blij met deze aanwinst. :)

Tegenvallende speler bij Ajax vind ik toch Suarez, hij heeft nog geen bal gescoord.

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

@Puyol: Probeer Suarez eens als linkermiddenvelder met een arrow naar de spits positie: bij mij vlogen de assists en de goals erin.

The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)

SLIDE
Reg. datum: 28 november 2005

Ik heb seizoen 2013 weeral afgesloten met een triple (CL, met 4-0 Finale gewonnen van Barca :D /Beker/ Landskampioenschap, op de laatste dag beslist met 1 punt meer dan Barca), met Real Madrid. Ik had nog 2 maanden een contract, dus het bestuur werd zenuwachtig en dacht dat ik weg zou willen. Maar nee, ik plak er nog 2 seizoenen aan vast.

Mijn nieuwe doelen voor de komende 2 seizoenen zijn : meer spaanse invloed. Ik speel nu met 6 spanjaarden in mn selectie. (Casilas, Sergio Ramos (die wss vertrekt), Miquel Torres, Jose Enrique, Javi Martinez en Bojan.)

Ik ben afgelopen seizoen verbaast door het goede spel van Yakubu, een spits die ik gratis heb overgenomen van Everton, iets meer dan 30 ballen erin. Bojan scoorde erop los, hij liep bijna 1-1. Voor de rest tja, Sneijder is vrijwel het hele seizoen in de ziekenboeg gebleven, 9 maanden blessuere totaal. (eerst 5 maanden, toen 1 wedstrijd gespeeld en weer 4 maanden eraan) Tevens heb ik Gillardino (inmiddels 30) als reserve spits aangekocht, doet het vooralsnog erg netjes, hij moet het wel met invalbeurten doen. Klaas Jan Huntelaar is inmiddels verkocht aan Barcelona, tevens is Dos Santos voor 40 miljoen (na hem voor 30 overgenomen te hebben van Barca) na 1 seizoen verkocht. Zo super vond ik hem niet, dit seizoen waren Van Persie en Nani zeer constant, beide maar een paar wedstrijden gemist.

Ik moet zeggen dat mijn keepers (Casillas / Cech) ieder de helft hebben gekeept. (~30 wedstrijden ieder) Waardoor ze dus beide zeer blij zijn ! Maarja, dit seizoen is het ook een beetje verkopen, ik denk dat Ever Banega plaats moet ruimen. Ik vind Javi Martinez toch wel beter :).

Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop

Qué pasa?

Nou, het gaat nu goed met Ajax nu ik ongeveer bij de winterstop zit, ik sta momenteel 2e in de competitie met 4 wedstrijden minder gespeeld dan de rest, en ben daarnaast ook nog eens 12 duels ongeslagen. Ook Suarez begint nu los te komen, tenminste in CL verband heeft ie er al 5 ingeschopt. Alleen jammer dat Huntelaar nu toch gebleseerd is. In de CL mocht ik hem trouwens niet opstellen was niet speelgerechtigd. Geld ook Luque en Leonardo. Vreemd dat dat zo is. Iemand die weet waarom zij niet mogen mee doen?. Ik speel voornamelijk 4-3-3 en 4-5-1 in moeilijke wedstrijden met 2 VM's en loerend op de counter. Dit heeft tot op heden goede resultaten opgeleverd 3-0 tegen AC Milan en 4-2 tegen AEK Athene. Ik heb nog goede kans om door te gaan naar de volgende ronde, moet ik wel winnen van Schalke 04 of gelijkspelen. Anders exit CL en bye, bye Uefa cup mits ik verlies. Bij een gelijk spel zeker UEFA Cup en bij winst knock out fase CL. :)

@Puyol: Bij het inleverscherm hun namen aanvinken ;)

Reg. datum: 19 mei 2003

Rare bug: Ik was in 2012 als manager van Zweden verliezend finalist (finale verloren van Italie, waarvan we ook verloren in de groep, wel denemarken, portugal en frankrijk weten te verslaan) met een belabberd team, waarna ik besloot om NL coach te worden toen ik gevraagd werd (Oranje haalde 0 punten in een poule met Kroatie, Engeland en Frankrijk). Nu wil het echter dat zowel Witschge als de assistent manager van Zweden me een 'scouting report' komt brengen voor elke interland 8)7 Iemand dit eerder gehad?

http://xs129.xs.to/xs129/08285/ch2614.jpg

Stelletje engerds, blijf eens van mijn centen af!

En als ik dan vraag om mijn training ground te upgraden (die is maar Average) klagen ze dat er geen geld is, terwijl er dus 1.3 miljoen in kas is...
[GoT] JanW
Reg. datum: 08 oktober 2004

Een tijd terug is er eindelijk weer eens een mooie skin voor FM08 uitgekomen, Bluu. Deze is hier te vinden op Sortitousi.
Reg. datum: 09 juni 2007

Ok, ik heb iets vreemds wat ik nog nooit gehad heb.

Ik speel met Ajax en financieel gaat het niet al te best. Ik sta namelijk ¤10 miljoen rood en het bestuur is daar niet echt blij mee. Mijn transfer budget van ¤35 miljoen is op maar de transferperiode komt eraan dus dat zou goed moeten zitten.

Nu verkast mijn keeper voor ¤25 miljoen en een middenvelder voor ¤30 miljoen, maar het vreemde is dat mijn budget wel omhoog gaat, maar mijn transferbudget niet hoger wordt dan ¤10 miljoen, ook als ik mijn loonbudget zo afstel dat al dit geld wordt verplaatst naar het transferbudget.

Rara, hoe kan dit?

Reg. datum: 16 juli 2008

Mijn broertje en ik proberen FM 2008 over het netwerk te spelen. Dit lukt wel maar elke keer na 5 minuten wordt één van ons (meestal niet de host) uit het spel gegooid. Vervolgens willen we opnieuw de taken van manager overnemen maar dan blijft ie hangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er misschien een oplossing voor? We hebben allebei Windows Vista.

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Niekage schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:14:
Mijn broertje en ik proberen FM 2008 over het netwerk te spelen. Dit lukt wel maar elke keer na 5 minuten wordt één van ons (meestal niet de host) uit het spel gegooid. Vervolgens willen we opnieuw de taken van manager overnemen maar dan blijft ie hangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er misschien een oplossing voor? We hebben allebei Windows Vista.
hebben jullie allebei geupdate of eentje want ik dacht dat iedereen die meedoet dezelfde versie moet hebben.

Reg. datum: 16 juli 2008

ja we hebben allebei de 8.02 versie. Moeten er nog poorten opengezet worden in de router oid?

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Niekage schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:32:
ja we hebben allebei de 8.02 versie. Moeten er nog poorten opengezet worden in de router oid?
niet als je in hetzelfde netwerk zit maar windows firewall kan ook voor problemen zorgen

@Rorata: Bedoel je de combinatie Windows - firewall? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van Windows Firewall...kan aan mij liggen 8)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: