Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
[Multi] Football Manager 2008 - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 28 september 2003
De TH0Rretjes (508915) @ Hattrick
Ik ben nu aan het einde van het 5 jaren plan dat het bestuur had opgesteld om mee te draaien in de Premier League, lukt aardig
Wat me ook erg tegenvalt is het realisme wat betreft transfers. Ik heb bijvoorbeeld Reimond Manco en Damien Le Tallec sinds dat ze 17 zijn. Manco is het afgelopen seizoen top-assistsgever geworden en Le Tallec clubtopscorer met 19 doelpunten (in totaal 31 wedstrijden, 32 doelpunten). De seizoenen ervoor presteerden ze ook vrij goed (altijd goed voor minstens 10 goals en/of assists). Je zou dus verwachten dat de clubs in de rij zouden staan voor deze spelers, en al helemaal als ze doodleuk melden dat ze weg willen omdat ze naar een grotere club willen. Maar tot nu toe nog geen enkele vorm van belangstelling gehad voor deze spelers, zelfs niet als ik de vraagprijs belachelijk laag maak (bv, tallec wordt geschat op 11 miljoen euro, ik stel de vraagprijs in op 4 miljoen en nog geen hond die naar hem omkijkt). Zo raak ik m'n spelers natuurlijk nooit kwijt, m'n reserve team begint nu aardig op m'n eerste elftal te lijken uit het eerste seizoen in de PD
amahusu wijzigde dit bericht 01-07-2008 15:33 (41%)
Ja, de vorige manager jaquote:wildhagen schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:05:
Nou ja, als je al 56k/week over je budget bent lijkt me dat ook niet zo raar natuurlijk.
Maar ik doelde meer op Feyenoord en 200k loon....
Nilsinho wijzigde dit bericht 01-07-2008 15:36 (8%)
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

uit die zogenoemde "B-Garnituur" een gekke afrikaan geplukt. (Voor veel te veel geld, maar had m'n hele transferbudget voor 1 superspits gereserveerd
Reg. datum: 09 mei 2003
Maar dr gaat vooral in het begin veel tijd in zitten, tenminste dat is mijn ervaring.
Zag em nu voor 20 euries bij de BS liggen, geen gekke prijs..
Met name op momenten dat hij vastloopt.
Drie keer raden wat er net gebeurd is... ruim één uur werk naar de klote, en vier wedstrijden opnieuw spelen...
Screw youquote:Faulting application fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, faulting module fm.exe, version 8.0.2.52395, time stamp 0x47b3c3c6, exception code 0xc0000005, fault offset 0x00b5a1f0, process id 0x918, application start time 0x01c8dc5ea2c9dff0.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit jupiler leage, tja je moet toch onderaan beginnen dacht ik zo.
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

Respectievelijk 2x geel (shirt trekken + klagen), direct rood (a great punch on the nose) en nogmaals direct rood (hacking down with two feet).
En dan nog win ik maar met 'slechts' 2-0.
Tegenvallende speler bij Ajax vind ik toch Suarez, hij heeft nog geen bal gescoord.
Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360
The Dark, created to hide the innocent light. Eyes so bright, seductive lies. (Nightwish, Dark Passion Play, Whoever brings the night)
Mijn nieuwe doelen voor de komende 2 seizoenen zijn : meer spaanse invloed. Ik speel nu met 6 spanjaarden in mn selectie. (Casilas, Sergio Ramos (die wss vertrekt), Miquel Torres, Jose Enrique, Javi Martinez en Bojan.)
Ik ben afgelopen seizoen verbaast door het goede spel van Yakubu, een spits die ik gratis heb overgenomen van Everton, iets meer dan 30 ballen erin. Bojan scoorde erop los, hij liep bijna 1-1. Voor de rest tja, Sneijder is vrijwel het hele seizoen in de ziekenboeg gebleven, 9 maanden blessuere totaal. (eerst 5 maanden, toen 1 wedstrijd gespeeld en weer 4 maanden eraan) Tevens heb ik Gillardino (inmiddels 30) als reserve spits aangekocht, doet het vooralsnog erg netjes, hij moet het wel met invalbeurten doen. Klaas Jan Huntelaar is inmiddels verkocht aan Barcelona, tevens is Dos Santos voor 40 miljoen (na hem voor 30 overgenomen te hebben van Barca) na 1 seizoen verkocht. Zo super vond ik hem niet, dit seizoen waren Van Persie en Nani zeer constant, beide maar een paar wedstrijden gemist.
Ik moet zeggen dat mijn keepers (Casillas / Cech) ieder de helft hebben gekeept. (~30 wedstrijden ieder) Waardoor ze dus beide zeer blij zijn ! Maarja, dit seizoen is het ook een beetje verkopen, ik denk dat Ever Banega plaats moet ruimen. Ik vind Javi Martinez toch wel beter
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop

Stelletje engerds, blijf eens van mijn centen af!
En als ik dan vraag om mijn training ground te upgraden (die is maar Average) klagen ze dat er geen geld is, terwijl er dus 1.3 miljoen in kas is...
Vernieuwde Specs! - Last.fm - FMInside - Living FM
Ik speel met Ajax en financieel gaat het niet al te best. Ik sta namelijk ¤10 miljoen rood en het bestuur is daar niet echt blij mee. Mijn transfer budget van ¤35 miljoen is op maar de transferperiode komt eraan dus dat zou goed moeten zitten.
Nu verkast mijn keeper voor ¤25 miljoen en een middenvelder voor ¤30 miljoen, maar het vreemde is dat mijn budget wel omhoog gaat, maar mijn transferbudget niet hoger wordt dan ¤10 miljoen, ook als ik mijn loonbudget zo afstel dat al dit geld wordt verplaatst naar het transferbudget.
Rara, hoe kan dit?
Reg. datum: 16 juli 2008
Reg. datum: 18 juni 2006
hebben jullie allebei geupdate of eentje want ik dacht dat iedereen die meedoet dezelfde versie moet hebben.quote:Niekage schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:14:
Mijn broertje en ik proberen FM 2008 over het netwerk te spelen. Dit lukt wel maar elke keer na 5 minuten wordt één van ons (meestal niet de host) uit het spel gegooid. Vervolgens willen we opnieuw de taken van manager overnemen maar dan blijft ie hangen. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en is er misschien een oplossing voor? We hebben allebei Windows Vista.
Reg. datum: 16 juli 2008
Reg. datum: 18 juni 2006
niet als je in hetzelfde netwerk zit maar windows firewall kan ook voor problemen zorgenquote:Niekage schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 00:32:
ja we hebben allebei de 8.02 versie. Moeten er nog poorten opengezet worden in de router oid?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last