Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: pven Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Modbreak:
Graag weer ontopic!
Reg. datum: 11 april 2007

Zo komen we sneller aan de 10000 .Jammer dat dit niet werkt .Ik ga eens opzoek naar een mobieltje die dat kan, met windows mobiel 6 zou het wel lukken.Bedankt en nog een fijne zondag.

Heeft iemand enige ervaring met het signen van apps via Open Signed Online van Symbian Signed?

quote:
gi005 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 16:56:
Jammer dat dit niet werkt .Ik ga eens opzoek naar een mobieltje die dat kan, met windows mobiel 6 zou het wel lukken.Bedankt en nog een fijne zondag.
Nou ben ik wel benieuwd hoe het dan op WinMob wel kan werken. Ik zie niets op die site over gebruik op mobieltjes. Het zou wel kunnen werken, als er een J2SE-variant is voor WinMob, maar bij mijn weten is die er niet.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Acties: [view][quote]

Door: pven Moderator TCM
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
King_Tech schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:08:
Heeft iemand enige ervaring met het signen van apps via Open Signed Online van Symbian Signed?
Kijk eens in Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic :Y)
Momenteel loopt mijn abonnement af en ik ben geneigd een N95 8gb aan te schaffen. Ik vroeg mij af hoe jullie het doen met internet en gerelateerde zaken, want zelf vind ik dan een touchscreen wel erg fijn. Valt er een beetje mee te internetten en mail mee te versturen, ondanks dat het apparaat geen touchscreen heeft? Want een mail opmaken met behulp van het gewone keyboard lijkt me wat tijdrovend.

Hallo allemaal :)

Sinds vrijdagavond ben ik ook een bezitter van de Nokia N95 8GB. Spiderman heb ik inmiddels afgekeken dus nu kan ik mij richten op de telefoon zelf ;) :P

Wat mij irriteert is het 'bureaublad'. Hoe kan ik dit aanpassen? Ik heb nu 7 kleine icoontjes bovenaan met daaronder 3 tekstregels met : "Zkopdr.: Internet en Mijn inhoud" + "Geen items vandaag" + "WLAN-scan uit". Ik heb me rot lopen zoeken naar iets van snelkoppelingen of iets met weergave, maar kan nergens vinden hoe ik dit nou kan aanpassen.

Waarschijnlijk een domme vraag, maar als ik met mijn telefoon via ons draadloos netwerk thuis verbinding maak en het internet op ga, kost mij dit dan geld? (dan bedoel ik niet het internet abonnement thuis, maar het abo van mn telefoon)

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
Thrilled schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:24:

Sinds vrijdagavond ben ik ook een bezitter van de Nokia N95 8GB. Spiderman heb ik inmiddels afgekeken dus nu kan ik mij richten op de telefoon zelf ;) :P

Wat mij irriteert is het 'bureaublad'. Hoe kan ik dit aanpassen? Ik heb nu 7 kleine icoontjes bovenaan met daaronder 3 tekstregels met : "Zkopdr.: Internet en Mijn inhoud" + "Geen items vandaag" + "WLAN-scan uit". Ik heb me rot lopen zoeken naar iets van snelkoppelingen of iets met weergave, maar kan nergens vinden hoe ik dit nou kan aanpassen.

Waarschijnlijk een domme vraag, maar als ik met mijn telefoon via ons draadloos netwerk thuis verbinding maak en het internet op ga, kost mij dit dan geld? (dan bedoel ik niet het internet abonnement thuis, maar het abo van mn telefoon)
Over je internet, nee dat kost geen geld! Over je snelkoppelingen, volgens mij kun je ze niet weghalen, maar wel veranderen via (in ieder geval op de N95 met een 4GB kaartje ;-) ) : menu - tools - settings - general - personalisation - standby mode (of natuurlijk gewoon de nederlandse vertalingen hiervoor).

Tukker

quote:

Als jij via de draadloze verbinding thuis het internet op ga, kost het je geen geld.

De snelkoppelingen kun je uitzetten:
Menu-->instrumenten-->instellingen-->algemeen-->persoonlijk-->standbye modus-->Act. standby aan of uit zetten.

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

quote:

Je kan alleen die 7 snelkoppelingen veranderen + de onderste 2 functie toetsen.

Die zoekopdrachten , wlan, kalender, die blijven er altijd staan helaas.

en via wifi betaal je niks extra's.
quote:
(dan bedoel ik niet het internet abonnement thuis, maar het abo van mn telefoon)
Dat vind ik nogal een vage zin. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je krijgt geen extra bedrag op je internetabbo thuis, of op je tel. abbo... voor gebruik van je thuis wifi.

Op andere plaatsen heb je hotspots waar je soms wel voor moet betalen, maar dat is wat anders.

Sjezus nummer 3 al die je antwoord ;)

quote:
woutert schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:28:
Momenteel loopt mijn abonnement af en ik ben geneigd een N95 8gb aan te schaffen. Ik vroeg mij af hoe jullie het doen met internet en gerelateerde zaken, want zelf vind ik dan een touchscreen wel erg fijn. Valt er een beetje mee te internetten en mail mee te versturen, ondanks dat het apparaat geen touchscreen heeft? Want een mail opmaken met behulp van het gewone keyboard lijkt me wat tijdrovend.
Als je heel regelmatig mobiel mailt gaat het keypad van de N95 je irriteren, een bluetooth toetsenbordje of een telefoon met een volwaardig toetsenbord is dan een betere optie.

quote:
SJFVANDERHOOFT schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:35:
[...]
Over je internet, nee dat kost geen geld!
quote:
Robbie T schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:36:
[...]
Als jij via de draadloze verbinding thuis het internet op ga, kost het je geen geld.
quote:
Mau_Maus schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:43:
[...]
en via wifi betaal je niks extra's.
Thnx allen :P
quote:
[...]

Dat vind ik nogal een vage zin. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je krijgt geen extra bedrag op je internetabbo thuis, of op je tel. abbo... voor gebruik van je thuis wifi.

Op andere plaatsen heb je hotspots waar je soms wel voor moet betalen, maar dat is wat anders.
Ja ik bedoel, er wordt hier thuis een maandelijks bedrag neergelegd voor het internet hier thuis, dat snap ik. Maar kost het voor mij op mijn telefoon dan nog extra geld via mijn provider? of komt het op de rekening van het internet hier thuis? Ik neem dat er ooit iemand moet betalen voor het internetten op mijn telefoon..
quote:
SJFVANDERHOOFT schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:35:
[...]
Over je snelkoppelingen, volgens mij kun je ze niet weghalen, maar wel veranderen via (in ieder geval op de N95 met een 4GB kaartje ;-) ) : menu - tools - settings - general - personalisation - standby mode (of natuurlijk gewoon de nederlandse vertalingen hiervoor).
Dit werkt alleen voor de 2 sneltoetsen (links en rechts onderin), en niet voor diegene die bovenin staan, thnx though, heb er eentje veranderd naar 'nieuw sms bericht', vond ik handiger ;)
quote:
Robbie T schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:36:
[...]
De snelkoppelingen kun je uitzetten:
Menu-->instrumenten-->instellingen-->algemeen-->persoonlijk-->standbye modus-->Act. standby aan of uit zetten.
Ok dat werkt, haalt alles weg. Maar die internet switch vond ik dan wel weer handig.. kan ik niet 1 optie laten staan bijvoorbeeld? Altijd alles aan of alles uit dus?
quote:
[...]

Je kan alleen die 7 snelkoppelingen veranderen + de onderste 2 functie toetsen.

Die zoekopdrachten , wlan, kalender, die blijven er altijd staan helaas.
Nja ze blijven dus niet altijd staan, met de oplossing boven je gaan ze allemaal weg ;)

Thrilled wijzigde dit bericht 30-03-2008 22:46 (4%)

Ik heb een probleem met mijn N95 8GB. Ik heb de nieuwste firmware (15.0.015). Een aantal dagen geleden werkte het speakertje opeens niet meer (handsfreespeaker wel, 'bel'speaker niet). Ik hoor dus de andere persoon niet als ik bel, en de toetstoon werkt ook niet. Ik heb toen de batterij eruit gehaald en opnieuw aangezet, en daarna werkte hij nog steeds niet. Een half uur later opeens weer wel. Ik heb nu weer hetzelfde probleem. Speakertje werkt niet meer, ook 2 uur later niet.
Iemand dit eerder gezien?

Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC P3300 | Nokia N95 8GB
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

los contactje ofzo? heb je een verzekering o.i.d? Kan je gewoon opsturen denk ik.. hoe oud is je phone?

Het toestel is nu dik een maand oud en is verzekerd, dus dat is verder geen probleem, maar heb natuurlijk liever dat het iets is dat ik zelf op kan lossen.

Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters

Geen
Reg. datum: 22 september 2002

Als je het volume helemaal verlaagt tijdens het bellen zet je de speaker helemaal uit. Misschien iets harder zetten?

Life is a player who plays the play

Vanaf dinsdag hoor ik ook bij de club. Volg al een tijdje dit topic, dus ben benieuwd hoe die mij bevalt!

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

ik lees over dat mensen het potloodje op de telefoon zo handig vinden . . maar wat kan je hier nu precies mee ? heb m'n n95 nu toch al een jaar maar mischien wil k t potloodje ook een keertje gaan gebruiken ;]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

een tekst kopiëren en plakken. Door hem ingedrukt te houden en de navi toetsen tegelijkertijd te gebruiken. Hij word ook vaak voor 'snelkoppelingen' gebruikt

Even een synchroniseer vraag.....ik hang op mijn werk m'n N95 aan de pc om af en toe te synchen met Novell Groupwise via PC Suite....collega van mij heeft de e51 of zo, synct ook met Groupwise, en bij hem gaat 't helemaal vlekkeloos....bij mij snapt m'n telefoon echter helemaal niks van 'afspraken met herhaling'....als ik bijv. een afspraak in groupwise heb gemaakt die elke week terug komt staat er in mijn telefoon opeens bij elke dag een afspraak die de hele dag duurt.......terwijl de originele afspraak (bijv. elke dinsdag van 9 tot 10) ook terug komt in mijn telefoon-agenda....

heeft iemand hier ervaring mee ?? en enig idee hoe ik dit kan aanpassen ??? in PC suite staan geen conversie-opties o.i.d.......

Als ik met mijn PDA sync met groupwise gaat het weer wel goed.....snap er niks van....

quote:
BMW_M3 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:54:
Als je het volume helemaal verlaagt tijdens het bellen zet je de speaker helemaal uit. Misschien iets harder zetten?
Volume staat (bijna) voluit, heb ik ook al geprobeerd.

Net mijn N95 geupdate via pc-suite (6.85.1.4.1)

Firmware van de phone is nu 21.0.0.16 (datum 14-02-2008) , dus vergeet Phoenix of een ritje naar een nsp, het kan nu gewoon met Nokia PC Suite :)

Specs.. My Electronics Forum... Konica Minolta Dynax 7D, Tamron 17-50/2.8, 50/1.7N, 18-70/3.5-5.6 AF, 75-300/4.5-5.6 AF, 3600HS, Vosonic VP3320 (20Gb)

Geen
Reg. datum: 22 september 2002

Als ik mijn telefoon backup met pcsuite en daarna het geheugenkaartje eruit haal. Kan ik dan veilig de firmware upgraden en vervolgens gewoon het kaartje er weer in doen+backup terug zetten waardoor ik geen gegevens of instellingen verlies?

Of moet je dan alles opnieuw installeren?

Life is a player who plays the play

DPC team Chelloo.com

quote:
The-Force schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:32:
Firmware van de phone is nu 21.0.0.16 (datum 14-02-2008) , dus vergeet Phoenix of een ritje naar een nsp, het kan nu gewoon met Nokia PC Suite :)
Mits je productcode goed staat natuurlijk ;-) Anders wordt het toch nog NSP of even Googlelen.

Maar heb idd zelf ook dit weekend via NSU de upgrade gedaan, merk alleen nog erg weinig verschil. GPS fix was al erg snel (incl binnenshuis bij mij). Op kantoor binnen nog steeds geen fix, maar had dat ook niet verwacht (en is bovendien ook niet bepaald nodig).
quote:
BMW_M3 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:17:
Als ik mijn telefoon backup met pcsuite en daarna het geheugenkaartje eruit haal. Kan ik dan veilig de firmware upgraden en vervolgens gewoon het kaartje er weer in doen+backup terug zetten waardoor ik geen gegevens of instellingen verlies?
Backup van PC Suite is stukken beter dan het ooit geweest is (hij werkt, en alleen dat is al beter dan het geweest is), alle standaard telefoonsettings had ik terug, maar moest wel enkele apps opnieuw installen (alle Psiloc apps die ik had en Route 66 v8). Was bovendien helaas dus weer alle settings van Psiloc MiniGPS kwijt, iemand een tip hoe die te backuppen? App staat in mijn telefoongeheugen, dus alles zou met de backup teruggezet moeten zijn, maar app werkt niet meer naar FW upgrade, alleen opnieuw installen werkt, maar dan zijn alle settings dus weg. Niet veel werk om te herstellen, maar wel hinderlijk want je moet op diverse locaties fysiek weer even de goede cell recorden. Dus als dat voor de volgende FW upgrade beter kan hoor ik het erg graag.

xahmol wijzigde dit bericht 31-03-2008 11:30 (47%)

Specs hoofd PC F@H: chelloo.com0xahmol, WCG: chelloocom.xahmol, SETI: chelloo.com~xahmol

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws