Had ook die melding een week of 2 geleden. Toen alle Nokia software van m'n pc gehaald en de nieuwste pc-suite + updater geinstalleerd. Daarna werkte het gewoon zonder problemen
Verwijderd
Maak jij dan gebruik van groupwise connect om je nokia te syncen ??? Ik heb hier nog geen mogelijkheid kunnen vinden om daar iets in te stellen voor een niet-PDA apparaat.....m'n N95-1 dus....Boogie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 22:32:
[...]
Mijn N80 en nu mijn N95-2 doen het beide prima;
beter dan alle andere PDA's die bij ons geprobeerd zijn.
Bovendien werken de meeste middels een extra groupwise-pda connect waar de Nokia software via de outlook-instelling gewoon mijn microsoft-mail default profile pakt en daarmee Groupwise direct.
Wel blijven afspraken die ik weggooi uit mijn groupwise agenda staan, maar daar kan ik mee leven.
Dat komt niet vaak voor.
Kan wel in pc suite de sync instellingen aanpassen, hierbij maak ik dan gebruik van de 'standaard groupwise instellingen' onder het tabje OUTLOOK.....hier kan ik dan de groupwise mappen selecteren waar hij naar moet kijken.....
ik snap gewoon niet waarom hij elke dag volprakt met repeterende afspraken, terwijl de afspraak bijv. elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 in groupwise staat......in telefoon staat ie dan netjes op dinsdag 10:00 tot 11:00, maar verder ook bij elke dag van 10:00 tot 23:59.........en dan nog alle andere repeterende afspraken ernaast....
Ongeveer soort gelijke problemen hier met NSU installatie (op 2 verschillende systemen).Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:55:
.........
De installatie bevat zo te zien 4 onderdelen, naast de updater ook een Connectivity Cable driver, MSXML6 en Flashing Cable driver. Het eerste onderdeel lijkt hij goed te installeren omdat hij 100% aangeeft, maar ik krijg wel de volgende melding: "Installation operation failed. This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator" En dat terwijl ik als administrator alle rechten heb in windows xp.
Ik dacht dat dit door een conflict kwam met de al eerder (met pc suite) meegeïnstalleerde connectivity cable driver. Nadat ik die had verwijderd en de pc suite opnieuw installeerde kreeg ik weer een andere foutmelding na het eerste onderdeel goed geïnstalleerd was.
.........
Er blijft na verwijderen van andere Nokia software deze melding komen.

Dit gebeurt op beide systemen en het is een download van vandaag.
Op beide systemen uitgevoerd:
- Eerst geinstalled met bestaande nokia software
- Alle software verwijderd
- Eerst NSU (foutmelding)
- Nogmaals maar nu eerst nieuwe N Suite
Alleen ff met regcleaner de nokia items verwijderen is nog een optie, maar zo omslachtig zou het wat mij betreft niet MOETEN zijn, lekker stukje software Nokia
Had ik ook, de oplossing die bij mij werkte is de engelse versie installeren.schumi2004 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:01:
[...]
Ongeveer soort gelijke problemen hier met NSU installatie (op 2 verschillende systemen).
Er blijft na verwijderen van andere Nokia software deze melding komen.
[afbeelding]
Dit gebeurt op beide systemen en het is een download van vandaag.
Op beide systemen uitgevoerd:
- Eerst geinstalled met bestaande nokia software
- Alle software verwijderd
- Eerst NSU (foutmelding)
- Nogmaals maar nu eerst nieuwe N Suite
Alleen ff met regcleaner de nokia items verwijderen is nog een optie, maar zo omslachtig zou het wat mij betreft niet MOETEN zijn, lekker stukje software Nokia
Dan sign je hem toch, signen is gratis.Barock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:16:
[...]
Toch wel, bij installatie komt de bekende "Certificaat Fout!"
Dus weer een prima programma maar niet te gebruiken.....
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 10-04-2008 11:11 ]
Verwijderd
Ben geweest naar een NSU/P. Tele-World in Amsterdam... 5 min wachten andere speakertje en voilla... ik kan je weer horenVerwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:49:
[...]
Dit is een bewuste-onbewuste kick , maar zou graag willen weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt.
Anders wordt et morgen naar de telecom winkel helaas...
Verwijderd
Het is ongetwijfeld al eens voorbij gekomen maar ik kan het zo snel niet terug vinden...
Wanneer ik mijn geheugenkaart wil formateren, kan ik dan het beste voor FAT of FAT32 kiezen?
Thanks
Wanneer ik mijn geheugenkaart wil formateren, kan ik dan het beste voor FAT of FAT32 kiezen?
Thanks
Ben benieuwd hoe dat je dat dan voor elkaar hebt gekregen. Ben geregistreerd sinds 4 dagen. Maar krijg de volgende melding:Barfman schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:10:
[...]
Dan sign je hem toch, signen is gratis.
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do
FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0xa000180a )

en wat probeer je te signen? Je kunt niet alles signen zeker illegale software niet!Barock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:45:
[...]
Ben benieuwd hoe dat je dat dan voor elkaar hebt gekregen. Ben geregistreerd sinds 4 dagen. Maar krijg de volgende melding:
FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0xa000180a )
Slide Hangup v1.0 for Nokia N95schumi2004 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:50:
[...]
en wat probeer je te signen? Je kunt niet alles signen zeker illegale software niet!
Hier gedowndload: http://www.symbian-freewa...p-v1-0-for-nokia-n95.html
Verwijderd
Die probeerde ik ook te signen ja... en kreeg dezelfde foutmelding als dat jij kreeg.Barock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:52:
[...]
Slide Hangup v1.0 for Nokia N95
Hier gedowndload: http://www.symbian-freewa...p-v1-0-for-nokia-n95.html
Ben ook benieuwd hoe ik het gesigned ga krijgen

Dit had ik ook nadat mijn slider vervangen was. Gewoon naar NSP gaan en vragen om het te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:49:
[...]
Dit is een bewuste-onbewuste kick , maar zou graag willen weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt.
Anders wordt et morgen naar de telecom winkel helaas...
Nou lekker hoor zojuist 1 hele credit gewonnen voor de Nokia Music Store, was het niet zo dat nokia dit gratis ging aanbieden dat ik ergens gelezen had?
IIg is ie in .NL nu ook gelanceerd, eindelijk
IIg is ie in .NL nu ook gelanceerd, eindelijk
Verwijderd
zie me antwoord paar post boven de jouwe.ffb schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:19:
[...]
Dit had ik ook nadat mijn slider vervangen was. Gewoon naar NSP gaan en vragen om het te maken.
Gisteren vervangen
Goed bericht???Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:14:
[...]
Die probeerde ik ook te signen ja... en kreeg dezelfde foutmelding als dat jij kreeg.
Ben ook benieuwd hoe ik het gesigned ga krijgen
Heb net FlipSilentV1.05 gesigned zie:
SUCCESS:
Your application FlipSilentV1.05-Unsigned.sis signing request has been submitted successfully. When your application has been signed and an email will be sent to you.
Ben nu benieuwd met welke applicaties het via deze manier ook gaat!

ik heb een vraag ik heb nu al een paar weken een n95-2 en vind dat pennetje echt super handig voor het kopieren van texten in e-mails enzo. maar ik kan alleen eigen gescheven texten kopieren. of iemand enig idee heeft hoe je ook b.v. texten van hier kan kopieren. of kan dat niet?
Verwijderd
Jaaaaaaaa het is mij ook gelukt om Flipsilent te signenBarock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:15:
[...]
Goed bericht???![]()
Heb net FlipSilentV1.05 gesigned zie:
SUCCESS:
Your application FlipSilentV1.05-Unsigned.sis signing request has been submitted successfully. When your application has been signed and an email will be sent to you.
Ben nu benieuwd met welke applicaties het via deze manier ook gaat!

Zit gelijk ook een functie in ala slide hangup, ofwel bij dichtdoen hang je het gesprek op
naar mijn weten is het niet mogelijk tekst vanuit de browser te kopiëren... erg jammer want zou soms best wel van pas komen. Nog lelijker vind ik het dat ik op geen enkele wijze de URL kan kopiërenleon12345 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:27:
maar ik kan alleen eigen gescheven texten kopieren. of iemand enig idee heeft hoe je ook b.v. texten van hier kan kopieren. of kan dat niet?
Science is stranger than fiction
Ben nu op zoek naar een lijst(je) welke applicaties zijn te signen zoals WIJ dat hebben gedaan met FlipSilent!Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:41:
[...]
Jaaaaaaaa het is mij ook gelukt om Flipsilent te signenZiet er heel handig uit allemaal. Dank je voor je post
![]()
Zit gelijk ook een functie in ala slide hangup, ofwel bij dichtdoen hang je het gesprek op
Zoek je mee? En geef aan welke programma's werken op deze manier, ik al m'n best doen.
*knip* die site bevat nogal wat warez, doe maar niet
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 10-04-2008 17:10 . Reden: Hebbes! ]
De link mag niet, wijst naar illegale contentBarock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:59:
[...]
Ben nu op zoek naar een lijst(je) welke applicaties zijn te signen zoals WIJ dat hebben gedaan met FlipSilent!
Zoek je mee? En geef aan welke programma's werken op deze manier, ik al m'n best doen.
Snel gevonden: www.......................................
WEL EVEN HELEMAAL NAAR BENEDEN SCROLLEN!

Ook schreeuwen is een beetje overbodig.
Overigens had mau-maus al zoiets gepost
[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 10-04-2008 17:07 ]
Verwijderd
Wij gaan jou hiermee niet helpen. Dat zou je toch zelf ook wel moeten begrijpen.
[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 10-04-2008 18:12 ]
dan heb ik een oplossing voor je waar je wellicht heel blij van wordt!Harmani schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:53:
[...]
naar mijn weten is het niet mogelijk tekst vanuit de browser te kopiëren... erg jammer want zou soms best wel van pas komen. Nog lelijker vind ik het dat ik op geen enkele wijze de URL kan kopiëren(zelfs niet bij page-info, daar zie je hem wel staan, maar is ook niet te selecteren)
als je de pagina open hebt waarvan je de link wilt versturen:
opties-->instrumenten-->zenden-->sms en vanuit je sms scherm kun je de link dan gewoon kopieren
succes!
dat is in iig al een begin! Nou de inhoud (text) van een pagina nog
Verwijderd
Ik heb zojuist de engelse versie van pc suite geinstalleerd, de software updater was al engels. Helaas ook met deze configuratie krijg ik de melding "Installation operation failed. This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator".Barock schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:08:
[...]
Had ik ook, de oplossing die bij mij werkte is de engelse versie installeren.
Heeft iemand nog andere ideeën waar dit aan kan liggen?
Geen problemen hier met PC Suite onder Vista. Heb UAC uitstaan en installeer de nieuwe versie gewoon over de oude heen, werkt perfect.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:56:
[...]
Ik heb zojuist de engelse versie van pc suite geinstalleerd, de software updater was al engels. Helaas ook met deze configuratie krijg ik de melding "Installation operation failed. This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator".
Verwijderd
Lees de startpost van dit topic eens is: Certificaten verzoeken SymbianSigned
[ Voor 76% gewijzigd door Ginz op 10-04-2008 19:57 ]
Het is geen structurele oplossing, maar kan je niet even op een pc van een familielid / vriend de firmware updaten? Het is niet iets dat heel vaak voorkomt tenslotte.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:56:
Ik heb zojuist de engelse versie van pc suite geinstalleerd, de software updater was al engels. Helaas ook met deze configuratie krijg ik de melding "Installation operation failed. This installation is forbidden by system policy. Contact your system administrator".
Ik heb trouwens gemerkt dat nss niet werkt met de nieuwst Connectivity Cable driver of de Flashing Cable driver (1 van beide)
[ Voor 42% gewijzigd door m277755 op 10-04-2008 19:49 ]
Kijk, daar wordt ik idd blij vancuberob schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:09:
dan heb ik een oplossing voor je waar je wellicht heel blij van wordt!

Jammer dat er geen oplossing is voor content op een website. Kan dit ook niet met andere browsers, zoals Opera Mini? (zelf geen ervaring mee)
Bedankt voor je reactie.schumi2004 schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:31:
[...]
Waar heb je je playlist meegemaakt?
Probeer het anders hier eens mee mocht je dat nog niet gedaan hebben
dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
wat hij heeft gemaakt dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" is echt super handig!
Het valt mij gewoon op dat niemand het opvalt of er over heeft. Ik bedoel waarom doet Nokia zo complex?
Als je van 1 artiest 3 CD's wil afspelen is dat niet in de juiste volgorde af te spelen met nokia music player. Dat is toch gek? Alle nummers zet ie onder elkaar 01 01 01 02 02 02 03 03 etc.
Blijf het gek vinden dat geen een tweaker hier zich daar aan stoort.
Maar dit programma zal ik eens proberen, dan maak ik gewoon een playlist om alles van A tot Z af te spelen (in de juiste volgorde)
Maar met dit mankement is het echt geen iPod vervanger (op het geluid na want dat is gewoon geweldig mooi bij nokia)
Als ik dat doet,,vraagt mijn toestel of ik alles terug wil zetten naar fabrieksinstellinen,,met behoud van telefoonboek ed.
Dat is dus niet wat ik bedoel.
Volgens mij zet hij dan ook alle profielen en achtergrond en menustructurr terug,,en dat wil ik dus niet.
ik zoek een *# code die gewoon de telefoon reboot zeg maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Whiskey103 op 10-04-2008 20:20 ]
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Hoe graag ik ook zou willen, ik kan er niet de credit voor nemen. Ik kwam Makeplaylist tegen op een forum. Het is zo eenvoudig, maar zo perfect in z'n kunnen...een perfecte appFonk_ schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:03:
[...]
Bedankt voor je reactie.
wat hij heeft gemaakt dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" is echt super handig!
Het valt mij gewoon op dat niemand het opvalt of er over heeft. Ik bedoel waarom doet Nokia zo complex?
Btw Hallo iedereen...ik weet pas sinds gisteravond van het bestaan van N95 Deel 9

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 10-04-2008 20:20 ]
Ik gebruik met volle tevredenheid NeoRebootW.Bakker schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:17:
[...]
Als ik dat doet,,vraagt mijn toestel of ik alles terug wil zetten naar fabrieksinstellinen,,met behoud van telefoonboek ed.
Volgens mij zet hij dan ook alle profielen en achtergrond en menustructurr terug,,en dat wil ik dus niet.
Wel ff signen
Ik stoor me er ook aan hoor. Reteirritant als de volgorde van CD's opeens niet meer klopt.Fonk_ schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:03:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Als je van 1 artiest 3 CD's wil afspelen is dat niet in de juiste volgorde af te spelen met nokia music player. Dat is toch gek? Alle nummers zet ie onder elkaar 01 01 01 02 02 02 03 03 etc.
Blijf het gek vinden dat geen een tweaker hier zich daar aan stoort.
Maar dit programma zal ik eens proberen, dan maak ik gewoon een playlist om alles van A tot Z af te spelen (in de juiste volgorde)
Maar met dit mankement is het echt geen iPod vervanger (op het geluid na want dat is gewoon geweldig mooi bij nokia)
Leuke tool, maar het zou nog mooier zijn als zo'n tool direct op je mobiel zou kunnen draaien. Moet m.i. best kunnen met een J2ME-app. Zoiets bestaat ongetwijfeld al. Alleen: hoe heet het?
Bedankt,,dit werkt prima voor mij.Barfman schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:30:
[...]
Ik gebruik met volle tevredenheid NeoReboot
Wel ff signen
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
FUPPES is een softwarematige Digital Media Server (UPnP en DLNA) die:TweakMij schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:40:
De N95 8GB is een "Mobile Digital Media Player" (M-DMP) volgens de Digital Living Network Alliance (DLNA). Met een (M-)DMP kun je multimedia content die op een al dan niet mobiele Digital Media Server (DMS) staat vinden en afspelen.
Tegenwoordig bezitten steeds meer NAS-servers een geïntegreerde DMS. Een instructie om op een N95 multimedia-content af te spelen die op een NAS-server (in dit geval van het merk QNAP) is opgeslagen staat hier (ff scrollen naar onderaan de webpagina). Door je N95 analoog aan te sluiten op een hifi of TV, kun je dus multimedia-content op je NAS-server afspelen ZONDER tussenkomst van een PC. Een N95-cradle is dan extra nuttig.
- gratis is,
- verschillende AV-formaten on-the-fly kan transcoden,
- voor verschillende platvormen beschikbaar is en
- prima met de N95 werkt.
Jezelf zijn kan jij het beste
ghehe, ik hield deel 8 ook altijd bij (de rss feed) maar ging na weken geen update een paar dagen geleden ook pas opzoek ondekte toen ook pas het bestaan van deel 9dafmay schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:19:
[...]
Btw Hallo iedereen...ik weet pas sinds gisteravond van het bestaan van N95 Deel 9

Ik gebruik deze voor UPnP en DLNA:TweakMij schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:52:
[...]
FUPPES is een softwarematige Digital Media Server (UPnP en DLNA) die:
- gratis is,
- verschillende AV-formaten on-the-fly kan transcoden,
- voor verschillende platvormen beschikbaar is en
- prima met de N95 werkt.

Er is na de botte sluiting door de moderators van deel 8 door een klein groepje lezers stevig door gediscussieerd over deze werkwijze. Na een kleine week geen N95 forum op GoT bleek een voortzetting opeens weer wel mogelijk.dafmay schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:19:
[...]
Hoe graag ik ook zou willen, ik kan er niet de credit voor nemen. Ik kwam Makeplaylist tegen op een forum. Het is zo eenvoudig, maar zo perfect in z'n kunnen...een perfecte appIk gebruik 'm nog steeds regelmatig, zowel voor mijn N95 als op de laptop. Binnen 1 seconde heb je tientallen of zelfs honderden nieuwe playlists....echt geweldig
Wat anders, Firefox mobiel zit er aan te komen genaamd Fennec. Nokia N810 eigenaars kunnen zelfs al testen, zie het artikel op ZDNet:
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=83354
Mijn n95 werkt weer perfect sinds ik em opgehaald heb(vandaag).
Heb em echt gemist (L)
Heb em echt gemist (L)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Probeer dit progje eens, echt super, helaas niet gratisW.Bakker schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:17:
[...]
voor X-plore klik hier
Misschien is dit iets om tekst te copieeren van websites, het is gratis en je moet naar onderen scrollen voor de nieuwste versie.Harmani schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:55:
[...]
Kijk, daar wordt ik idd blij van![]()
Jammer dat er geen oplossing is voor content op een website. Kan dit ook niet met andere browsers, zoals Opera Mini? (zelf geen ervaring mee)
Dedit v0.73 - TXT Editor on S60 3rd
Hallo,
ik heb een branded phone (t-mobile) N95-1 maar het duurt me nu echt té lang voordat zij de firmware uitbrengen, dus ga nu mijn productcode wijzigen in euro 2 zodat ik kan updaten (en nee ik bespreek niet op welke manier mods). Ik heb gezocht en kwam dit tegen, is dit de goede werkwijze van een update (grotendeels van patrick35):
1)Stel alles veilig wat op je geheugenkaart staat.(Foto's, muziek ed)
2)Formateer nu je geheugenkaart in je telefoon. Ik heb sinds gister een nieuwe (4gb) hoef dus niet te formateren???
3)Markeer in je telefoon al je kontakten, en kopieer ze naar je geheugenkaart(of/en sim)
4)Sluit je telefoon aan op je pc in pc-suite modus
5)Vergeet niet je lader aan te sluiten.
6)controleer je je productcode met NSS, en zonodig verander je hem in EURO2 0536065(Plum)
7)Controleer of er een nieuwe firmware is (die is er, V20 sowieso.)
8)Nu lekker je pc en telefoon met rust laten en een bakkie koffie drinken.
9)Tijdens het flashen zal je zien dat je pc regelmatig met de melding komt omtrend nieuwe hardware. Niets doen dus.
10)Eenmaal klaar, stel je het land/tijd en datum in
11)Telefoonboek terugzetten vanuit je geheugenkaart.
12) Terugzetten originele productcode
Graag hoor ik jullie op- en/of aanmerkingen!!!!
Verder snap ik het nokia maps verhaal niet helemaal. Moet ik dit zelf downloaden met de pc en dan op mijn mob. zetten? Waarna ik internet verbinding leg met mijn WiFi netwerk en dan de mappen download? Of moet ik zelf ook een mappack installeren met de pc?
En ik las ook dat ik eerst nokia maps moest starten en dan pas mappen kon updaten ofzo? Anders had de mob. nog geen files voor maps aangemaakt..?
Bvd voor de hulp!
ik heb een branded phone (t-mobile) N95-1 maar het duurt me nu echt té lang voordat zij de firmware uitbrengen, dus ga nu mijn productcode wijzigen in euro 2 zodat ik kan updaten (en nee ik bespreek niet op welke manier mods). Ik heb gezocht en kwam dit tegen, is dit de goede werkwijze van een update (grotendeels van patrick35):
1)Stel alles veilig wat op je geheugenkaart staat.(Foto's, muziek ed)
2)Formateer nu je geheugenkaart in je telefoon. Ik heb sinds gister een nieuwe (4gb) hoef dus niet te formateren???
3)Markeer in je telefoon al je kontakten, en kopieer ze naar je geheugenkaart(of/en sim)
4)Sluit je telefoon aan op je pc in pc-suite modus
5)Vergeet niet je lader aan te sluiten.
6)controleer je je productcode met NSS, en zonodig verander je hem in EURO2 0536065(Plum)
7)Controleer of er een nieuwe firmware is (die is er, V20 sowieso.)
8)Nu lekker je pc en telefoon met rust laten en een bakkie koffie drinken.
9)Tijdens het flashen zal je zien dat je pc regelmatig met de melding komt omtrend nieuwe hardware. Niets doen dus.
10)Eenmaal klaar, stel je het land/tijd en datum in
11)Telefoonboek terugzetten vanuit je geheugenkaart.
12) Terugzetten originele productcode
Graag hoor ik jullie op- en/of aanmerkingen!!!!
Verder snap ik het nokia maps verhaal niet helemaal. Moet ik dit zelf downloaden met de pc en dan op mijn mob. zetten? Waarna ik internet verbinding leg met mijn WiFi netwerk en dan de mappen download? Of moet ik zelf ook een mappack installeren met de pc?
En ik las ook dat ik eerst nokia maps moest starten en dan pas mappen kon updaten ofzo? Anders had de mob. nog geen files voor maps aangemaakt..?
Bvd voor de hulp!
Verwijderd
Wat je ook kan doen is naar een Nokia Service Point gaan. Ik had/heb ook een branded (T-mobile) toestel en heb daar de laatste nieuwe Nokia firmware erop laten zetten. Is gratis en mocht er wat mis gaan bij het flashen zijn zij verantwoordelijk lijkt me en hou je je garantie.BillMcNeal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:16:
Hallo,
ik heb een branded phone (t-mobile) maar het duurt me nu echt té lang voordat zij de firmware uitbrengen, dus ga nu mijn productcode wijzigen in euro 2 zodat ik kan updaten (en nee ik bespreek niet op welke manier mods).
[knip]
Bvd voor de hulp!
Verwijderd
Nokia N95 8 GB en produktcode wijzigen.........DOE HET NIET!!!
Ik dacht dat het aan NSU lag maar de oorzaak zat hem in het feit dat ik de code had gewijzigd in Euro2 terijwl ik een KPN branded toestel had. Ik kom net van het Nokia Repair center waar mijn toestel is hersteld, naar de KPN versie........:-(
Ik dacht dat het aan NSU lag maar de oorzaak zat hem in het feit dat ik de code had gewijzigd in Euro2 terijwl ik een KPN branded toestel had. Ik kom net van het Nokia Repair center waar mijn toestel is hersteld, naar de KPN versie........:-(
En naar welke euro code hebben hun hem gezet ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:42:
Als nss het niet doet ! ligt het aan je USB drivers van nokia, die moet je even weghalen.
Met Regcleaner ook even alles van nokia weg halen.
Dan zou het weer moeten werken.
Verwijderd
Naar 0558557 en geloof mij ik heb m'n lesje geleerd ik wacht op de officiele releasehetnet schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:15:
[...]
En naar welke euro code hebben hun hem gezet ?
Omdat je zelf dus hebt zitten klooien en blijkbaar niet zo goed wist wat je aan het doen was, raad je iedereen af om dat soort zaken te wijzigen?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:42:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Klopt omdat je op dit forum heel erg lekker wordt gemaakt om het te doen....debranden was een eitje, en als je iedereen mag geloven is updaten appeltje / eitje....totdat blijkt 1 van de xml files niet overeen te komen Ooooopsssssssssssssssspven schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:31:
[...]
Omdat je zelf dus hebt zitten klooien en blijkbaar niet zo goed wist wat je aan het doen was, raad je iedereen af om dat soort zaken te wijzigen?

Er is een verschil tussen updaten via Phoenix en alleen je productcode veranderen zodat je via NSU kunt updaten hoor... kan weinig bij mis gaan volgens mij.
Ik ga het deze keer zelf doen. En dan gewoon met de updater en mijn kabeltje pc-mobiel.
Dus nu ga ik het zelf proberen, volgens de werkwijze eerder beschreven door mij. Maar zoals ik al eerder vroeg heeft iemand hier dan nog opmerkingen of punten waar ik op letten?
Hier heb ik dus geen zin meer in, ik heb al die tijd gewacht op de officiele release. Het is nu al ruim 4 maanden dat de nieuwe FW uit is voor de N95-1. Dat is toch ongelofelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:27:
[...]
Naar 0558557 en geloof mij ik heb m'n lesje geleerd ik wacht op de officiele release
Dus nu ga ik het zelf proberen, volgens de werkwijze eerder beschreven door mij. Maar zoals ik al eerder vroeg heeft iemand hier dan nog opmerkingen of punten waar ik op letten?
Dit is een tweakers forum. Dus zulke uitdagingen gaan wij graag aan. Niet dat het een uitdaging is maar goed. Als je zelf geen idee hebt wat je aan het doen bent dan moet je die zaken dus niet doen. Maar het is overdreven om het af te raden! Waarschijnlijk ben je één van de weinigen die er problemen mee heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:50:
[...]
Klopt omdat je op dit forum heel erg lekker wordt gemaakt om het te doen....debranden was een eitje, en als je iedereen mag geloven is updaten appeltje / eitje....totdat blijkt 1 van de xml files niet overeen te komen Ooooopssssssssssssssss
Was vandaag even naar paar NSP's gegaan om te kijken of ze mijn telefoon konden updaten. Bij de 1e NSP konden ze het wel doen, maar daar deed hun server het niet dus ze konden vandaag niks doen.
Bij de 2e wouden ze het niet voor mij doen omdat ze bang waren dat het mis zou gaan ofzo
Uiteindelijk ben ik naar de 3e gegaan waar ze het wel voor mij konden doen, maar dat zou dan 5 dagen duren... Het duurt toch niet zo lang om je telefoon te laten updaten bij een NSP of het ik het mis?
Bij de 2e wouden ze het niet voor mij doen omdat ze bang waren dat het mis zou gaan ofzo
Uiteindelijk ben ik naar de 3e gegaan waar ze het wel voor mij konden doen, maar dat zou dan 5 dagen duren... Het duurt toch niet zo lang om je telefoon te laten updaten bij een NSP of het ik het mis?
Verwijderd
Je bedoelt 4 weken?BillMcNeal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:23:
Ik ga het deze keer zelf doen. En dan gewoon met de updater en mijn kabeltje pc-mobiel.
[...]
Hier heb ik dus geen zin meer in, ik heb al die tijd gewacht op de officiele release. Het is nu al ruim 4 maanden dat de nieuwe FW uit is voor de N95-1. Dat is toch ongelofelijk.

Fziw zitten T-Mobile-versies nog steeds vast aan de v12-firmware. Die 4 maanden klopt dus wel. Dit is ook precies de reden dat ik nooit een branded mobiel zal nemen.
Denk 4 maanden, de meeste branded firmwares zijn nog bij v15 blijven steken. Dus hij wacht zelfs nog op de upgrade naar v20, laat staan v21.
Eigenlijk heel kwalijk, want vergeleken met fw20/21 kun je een fw12/15 phone bijna defect noemen (geen A-GPS, veel eerder out of memory, veel kortere battery life).
Overigens vind ik het erg knap als er iets fout gaat bij het debranden via de NSS/NSU route (dus niet Phoenix, dat nooit geprobeerd). Volgens mij is eea redelijk dummy proof met de goede instructies. Enige wat je niet moet doen is de stekker of USB kabel er uit trekken tijdens de update, maar dat geld voor elke FW upgrade, ook zonder debranden. Ben far from een techneut, maar ook mij is het zonder enig probleem gelukt met wat Googlelen (toestel was Vodafone branded).
EDIT: Fuzzilogic was me voor
[ Voor 19% gewijzigd door xahmol op 11-04-2008 15:40 ]
Fuzzillogic schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:33:[...]
Fziw zitten T-Mobile-versies nog steeds vast aan de v12-firmware. Die 4 maanden klopt dus wel.
Ja ik zit nog op v12-firmware. v20 kwam uit op 26-11-07. Dus ruim 4 maanden.Schandelijk. En je slaat de spijker op de kop xahmol, want dat is ook de reden dat ik niet meer wil wachten; het feit dat ik nu een brakke mobiel heb. Precies de zaken die je opnoemt, en bv. ook hoelang het duurt om een foto te nemen. Vandaar de update mbv wisseling productcodes. Alleen wil ik dit wel graag goed doen, als ik die opsomming aanhou die ik eerder gaf, gaat t dan lukken?xahmol schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:36:
[...]
Denk 4 maanden, de meeste branded firmwares zijn nog bij v15 blijven steken. Dus hij wacht zelfs nog op de upgrade naar v20, laat staan v21.
Eigenlijk heel kwalijk, want vergeleken met fw20/21 kun je een fw12/15 phone bijna defect noemen (geen A-GPS, veel eerder out of memory, veel kortere battery life).
Kijk dat je zelf dingen probeerd waar je achteraf spijt van hebt, hahahahahahaVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:50:
[...]
Klopt omdat je op dit forum heel erg lekker wordt gemaakt om het te doen....debranden was een eitje, en als je iedereen mag geloven is updaten appeltje / eitje....totdat blijkt 1 van de xml files niet overeen te komen Ooooopssssssssssssssss
Je doet je naam geen eer aan.
En dit forum heeft je nooit verteld dat je het moet doen
En met product code veranderen, verander je geen XML files.
Dat heb je zelf ergens anders mee gedaan, je weet waarschijnlijk niet eens meer waarmee ?
oftopic :

Dat is het probleem met de meeste windows gebruikers ! die klikken er maar wat oplos.
En dan raar vinden dat iets niet meer werkt.
Ben het helmaal met je eens ! je willen wel je poen maar er iets voor doen ho maarBillMcNeal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:15:
[...]
[...]
Ja ik zit nog op v12-firmware. v20 kwam uit op 26-11-07. Dus ruim 4 maanden.Schandelijk. En je slaat de spijker op de kop xahmol, want dat is ook de reden dat ik niet meer wil wachten; het feit dat ik nu een brakke mobiel heb. Precies de zaken die je opnoemt, en bv. ook hoelang het duurt om een foto te nemen. Vandaar de update mbv wisseling productcodes. Alleen wil ik dit wel graag goed doen, als ik die opsomming aanhou die ik eerder gaf, gaat t dan lukken?
Dan doen we het maar zelf
Volgens mij klopt je opsomming aardig, maar volgens mij mocht die ook van de moderators hier niet gepost worden omdat over de legaliteit van debranden op zich weinig problemen zijn, maar omdat de programma's die je daar voor gebruikt ook wat zaken kunnen die wat minder legaal zijn.BillMcNeal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:15:
[...]
Alleen wil ik dit wel graag goed doen, als ik die opsomming aanhou die ik eerder gaf, gaat t dan lukken?
Maar googlelen op zoiets als debrand N95 zou je een heel eind verder moeten kunnen helpen, ik vond iig heel snel een perfecte dummyproof handleiding.
[ Voor 12% gewijzigd door xahmol op 11-04-2008 16:24 ]
Die mag wel hoor. Ik vraag namelijk niet hoe ik het moet doen, maar meer de volgorde van het geheel, dus de werkwijze van nieuwe Fw installeren en nokia maps enz..
Ik wil bij Vodafone een N95 8GB bestellen i.c.m. een abonnement. Maar is dit een 'normale', simlock vrije telefoon? (Dus zonder Vodafone thema, simlock etc.)
Verwijderd
vaak is dat niet het geval mestaal vodafone shit derop 
GekkeCoen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:58:
Ik wil bij Vodafone een N95 8GB bestellen i.c.m. een abonnement. Maar is dit een 'normale', simlock vrije telefoon? (Dus zonder Vodafone thema, simlock etc.)
Toen ik mijn abbo aanvroeg heb ik specifiek om een niet branded N95 gevraagd. Deze kreeg ik toen gewoon ook. Dus gewoon zeggen datj e geen branded tel wil hebben. Waarschijnlijk vragen ze dan waarom niet. Nou de reden is duidelijk
.
Zou er geen N95-2 via vodafone nemen, dan moet namelijk je bij betalenGekkeCoen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:58:
http://2call.nl/nokia_n95_black_8gb.php
kijk daar eens simlock vrij en geen bijbetaling
Neem eens contact op met Vodafone, dan heb je meteen een antwoord.GekkeCoen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:58:
Die van mij was wel unbranded, dus je moet net mazzel hebben denk ik.GekkeCoen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:58:
Ik heb net even gebeld met de klantenservice. Maar er zit Vodafone software, logo en simlock op. Dusja, vandaag dat hij zo goedkoop is.
@hetnet, Wat bedoel je met bijbetaling? Als je vraagt om een unbranded telefoon moet je dan extra bijbetalen? En met N95-2 bedoel je de N95 8GB neem ik aan?
@hetnet, Wat bedoel je met bijbetaling? Als je vraagt om een unbranded telefoon moet je dan extra bijbetalen? En met N95-2 bedoel je de N95 8GB neem ik aan?
[ Voor 28% gewijzigd door GekkeCoen op 11-04-2008 19:29 ]
Daar wordt druk aan gewerkt.Barfman schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:15:
Word er trouwens nog gewerkt aan het nieuwe Nokia N95 (8GB) topic, of blijft het bij dit tijdelijke topic.
Niet echt een aardige reactie...leedvermaak. Alsof jij nog nooit iets hebt geprobeerd, op je smoel bent gegaan, spijt van hebt gehad, maar toch weer wat geleerd hebt....hetnet schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:17:
[...]
Kijk dat je zelf dingen probeerd waar je achteraf spijt van hebt, hahahahahaha![]()
Je doet je naam geen eer aan.
Lees regel onder aan je bestelling maar, Z11 betekend dat je 96 euro moet betalen.GekkeCoen schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:26:
Ik heb net even gebeld met de klantenservice. Maar er zit Vodafone software, logo en simlock op. Dusja, vandaag dat hij zo goedkoop is.
Z11 dat zijn vodafone nummers die kun je niet meenemen.
Deze website is alleen voor nieuwe klanten

Nummerbehoud: Je kunt je oude 06-nummer(s) meenemen zonder extra kosten (uitgezonderd Z11). Volg de instructies tijdens het bestellen.
Was meer een steek onderwater, leer ervan, en probeer volgende keer op andere manier.dafmay schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:57:
[...]
Niet echt een aardige reactie...leedvermaak. Alsof jij nog nooit iets hebt geprobeerd, op je smoel bent gegaan, spijt van hebt gehad, maar toch weer wat geleerd hebt....
Verwijderd
scandish 8gb micro card 64€ iemand goedkoper gezien??
Doe zelf eens wat moeite; kijk bv op http://tweakers.net/pricewatch
Doe zelf eens wat moeite; kijk bv op http://tweakers.net/pricewatch
[ Voor 47% gewijzigd door pven op 12-04-2008 09:34 ]
Verwijderd
Ik volg al een maand of 4 dit forum en moet zeggen dat ik er veel van heb opgestoken. Nu heb ik zelf een probleem mijn nokia 95-2 wil via de pc niet updaten. Blijft aangeven dat hij laatste software heeft 15/15. Mijn toestel is unbranded. Ben al naar een NSP geweest deze kon mij ook niet verder helpen(volgens hen was er nog geen nieuwe software). Gisteren met nokia gebeld deze verwijst mij weer naar de NSP en indien het daar niet mogelijk is gelijk bellen want zij vinden het een raar verhaal.
Voor een ieder die met een branded toestel problemen heeft neem contact met je provider op geef alle voorkomende problemen op als defect. Toestel is onderdeel van abo werkt niet goed kan dus gezien worden als tekortkoming van de provider Is een reden om op te zeggen. Als je hier mee dreigt krijg je zeer snel een unlock code. Uit eigen ervaring met N70 BT probleem.
Voor een ieder die met een branded toestel problemen heeft neem contact met je provider op geef alle voorkomende problemen op als defect. Toestel is onderdeel van abo werkt niet goed kan dus gezien worden als tekortkoming van de provider Is een reden om op te zeggen. Als je hier mee dreigt krijg je zeer snel een unlock code. Uit eigen ervaring met N70 BT probleem.
Wat is jou probleem dan met de N95-2 icm software 15..... (buiten dat hij niet wil updaten)Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:10:
Ik volg al een maand of 4 dit forum en moet zeggen dat ik er veel van heb opgestoken. Nu heb ik zelf een probleem mijn nokia 95-2 wil via de pc niet updaten. Blijft aangeven dat hij laatste software heeft 15/15. Mijn toestel is unbranded. Ben al naar een NSP geweest deze kon mij ook niet verder helpen(volgens hen was er nog geen nieuwe software). Gisteren met nokia gebeld deze verwijst mij weer naar de NSP en indien het daar niet mogelijk is gelijk bellen want zij vinden het een raar verhaal.
Weet iemand hoe je via de browser (opera of standaard) bestanden kan downloaden? Ik zit wat te experimenteren met symtorrent, maar kan de .torrent bestanden alleen maar op mijn pc binnenhalen
en dan heeft symtorrent niet veel zin
Verwijderd
Lol, €46,90 incl verzendkosten bij one2remember.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:35:
scandish 8gb micro card 64€ iemand goedkoper gezien??
Even paar dgn wachten tot ze er weer zijn, maar dit is wel zo'n beetje de goedkoopste.
Link: http://www.one2remember.nl/product_info.php/cPath/21_31/products_id/1295
een vriend van me zit met een probleem. hij heeft recentelijk een N95 gekocht. Daar staat Nokia Maps op en die gebruikt hij ook. heeft een versie zonder spraak en dus niet betaald, maar alleen de standaard maps.
nu heeft hij nokia maps versie 1.2 ofzo.
Als hij in de auto zit volgt de gps hem niet als hij rijdt. een vriend van hem heeft versie 3.x ofzo en hij heeft dat wel. Hij heeft net zn telefoon geupdate (firmware) maar daar zit geen nieuwe nokia maps versie bij.
kan iemand hem helpen (via mij
)
nu heeft hij nokia maps versie 1.2 ofzo.
Als hij in de auto zit volgt de gps hem niet als hij rijdt. een vriend van hem heeft versie 3.x ofzo en hij heeft dat wel. Hij heeft net zn telefoon geupdate (firmware) maar daar zit geen nieuwe nokia maps versie bij.
kan iemand hem helpen (via mij
misschien de nieuwe versie downloaden?
Ps Misschien iemand een idee waarom ik geen bluetooth internet meer kan regelen op mijn laptop via pc suite? Nieuwste firmware en ook nieuwste pc suite, maar op beide vorige versies hetzelfde probleem. Krijg geen verbinding (pc suite werkt voor de rest wel met BT).
Ps Misschien iemand een idee waarom ik geen bluetooth internet meer kan regelen op mijn laptop via pc suite? Nieuwste firmware en ook nieuwste pc suite, maar op beide vorige versies hetzelfde probleem. Krijg geen verbinding (pc suite werkt voor de rest wel met BT).
[ Voor 77% gewijzigd door mrpink83 op 12-04-2008 16:41 ]
hij heeft zn firmware geupdate. Bedoel je dat?mrpink83 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:38:
misschien de nieuwe versie downloaden?
Nee, de nieuwe nokia maps gedownload. Is volgens mij nog wel in beta.
Ik weet niet wat je hier mee bedoeld hoor. Maar vodafone Z11 is soort prepaid wat vodafone aanbied, het idee daarachter was dat je alles via internet regeld enzo goedkoper kan bellen/sms. Ze geven dus aan de nummerbehoud vanaf Vodafone Z11 geld gaat kosten. Ik zelf heb echter gewoon nummerbehoud aangevraagd en gekregen zonder extra kosten. Dus volgens mij kun je die regel gewoon vergeten.hetnet schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:28:
[...]
Lees regel onder aan je bestelling maar, Z11 betekend dat je 96 euro moet betalen.
Z11 dat zijn vodafone nummers die kun je niet meenemen.
Deze website is alleen voor nieuwe klanten![]()
Nummerbehoud: Je kunt je oude 06-nummer(s) meenemen zonder extra kosten (uitgezonderd Z11). Volg de instructies tijdens het bestellen.
Dat volgen met gps zat alleen in de orginele versie van maps... Tot fw 11 misshcien nog bij 12, maar met v20 zit je al standaard met een versie die dat niet kan...mrpink83 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:34:
Nee, de nieuwe nokia maps gedownload. Is volgens mij nog wel in beta.
Als je al vodafone abbo hebt, die eerdaags afloopt, kun je daar niet bestellen met nummer behoud.Mister_Gaus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:41:
[...]
Ik weet niet wat je hier mee bedoeld hoor. Maar vodafone Z11 is soort prepaid wat vodafone aanbied, het idee daarachter was dat je alles via internet regeld enzo goedkoper kan bellen/sms. Ze geven dus aan de nummerbehoud vanaf Vodafone Z11 geld gaat kosten. Ik zelf heb echter gewoon nummerbehoud aangevraagd en gekregen zonder extra kosten. Dus volgens mij kun je die regel gewoon vergeten.
En heb je al een abbo bij vodafone en je wilt een N95-2, moet je griff voor bij betalen.
Uit eigen ervaring 2 x meegemaakt de afgelopen 3 maanden.
Een vraagje over het verbergen van iconen van Sygic McGuider v7.52. Ik heb alle flitspaal icoontjes al hidden kunnen maken. Weet iemand de locatie(s) van de Sygic en McGuider plaatjes/iconen ? Deze verschijnen nu namelijk nog in de Gallery. Thanks!
Overigens een prachtige GUI, erg veel info en mooie kleuren. Routebepaling lijkt goed te zijn, al hoor/lees ik ook veel klachten. Dat zal ik proefgewijs moeten ondervinden
Overigens een prachtige GUI, erg veel info en mooie kleuren. Routebepaling lijkt goed te zijn, al hoor/lees ik ook veel klachten. Dat zal ik proefgewijs moeten ondervinden
N95-1 met v20 zit er al een in Maps v1.2, die kun je upgraden naar Maps v2 betaMau_Maus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:12:
[...]
Dat volgen met gps zat alleen in de orginele versie van maps... Tot fw 11 misshcien nog bij 12, maar met v20 zit je al standaard met een versie die dat niet kan...
Dat heb ik gisteren zelf nog gedaan, op N95-2 werkt prima en is echt heel anders.
Deze voor de Beta
http://www.nokia.com/betalabs/maps
Deze voor v1.3
http://europe.nokia.com/A4509291
[ Voor 10% gewijzigd door hetnet op 13-04-2008 12:03 ]
Die staan in Res\skin\others, en Res\skin\others\mcguider het zijn de 1,2,3.dat files die je hidden moet zetten.dafmay schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:53:
Een vraagje over het verbergen van iconen van Sygic McGuider v7.52. Ik heb alle flitspaal icoontjes al hidden kunnen maken. Weet iemand de locatie(s) van de Sygic en McGuider plaatjes/iconen ? Deze verschijnen nu namelijk nog in de Gallery. Thanks!
Ah dat waren ze dus, ik was ze al tegen gekomen. Dank!Barfman schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:09:
[...]
Die staan in Res\skin\others, en Res\skin\others\mcguider het zijn de 1,2,3.dat files die je hidden moet zetten.
Verwijderd
Bedankt in mediamarkt maastricht 100€ AUBVerwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:17:
[...]
Lol, €46,90 incl verzendkosten bij one2remember.
Even paar dgn wachten tot ze er weer zijn, maar dit is wel zo'n beetje de goedkoopste.
Link: http://www.one2remember.nl/product_info.php/cPath/21_31/products_id/1295
Verwijderd
hallo ik heb hier vraagje ik heb hier een nokia n95 8 gig van vodafone 2dehands gekocht op internet
hier heb ik problemen om dingen op mijn nokia te zetten
bvb films / foto's muziek.
staat ook heleboel brol tussen
is het mogelijk om alles te verweideren en de nieuwe firmware er op te zetten ?en zo met een ieuwe start te beginnen ?
hier heb ik problemen om dingen op mijn nokia te zetten
bvb films / foto's muziek.
staat ook heleboel brol tussen
is het mogelijk om alles te verweideren en de nieuwe firmware er op te zetten ?en zo met een ieuwe start te beginnen ?
Heel fijn dit, heb mijn accu klepje gesloopt. Het klepje raakte los in mij broek waardoor alle haakjes zijn afgebroken. Nu kan ik het klepje niet meer vast klikken. Mijn telefoon heeft nog garantie en is verzekerd (T-Mobile). Tevens heb ik ontdekt dat er onder het keyboard een blauw ledje mist.
Dankzij die verzekering kan ik hem toch gratis laten maken en een nieuw klepje aanvragen?
Dankzij die verzekering kan ik hem toch gratis laten maken en een nieuw klepje aanvragen?
Vraag dat eens rechtstreeks aan je verzekering, wij kunnen er alleen maar naar raden.
Verwijderd
Nee, ten eerste is het de vraag of het klepje onder gebruiksbelemmerende schade valt, daarnaast is het geen garantiezaak dus wordt waarschijnlijk je eigen risico in rekening gebracht.StepDit schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:59:
Heel fijn dit, heb mijn accu klepje gesloopt. Het klepje raakte los in mij broek waardoor alle haakjes zijn afgebroken. Nu kan ik het klepje niet meer vast klikken. Mijn telefoon heeft nog garantie en is verzekerd (T-Mobile). Tevens heb ik ontdekt dat er onder het keyboard een blauw ledje mist.
Ik gebruik al een jaartje Truphone VOIP op mijn N95 om gratis naar vaste tel nrs te kunnen bellen. Het lijkt er nu op dat deze aanbieding is komen te vervallen en er kosten in rekening worden gebracht. Ik kan het alleen niet 100% duidelijk vinden op hun website (was altijd al redelijk onduidelijk). Heeft iemand misschien uitsluitsel?
Het enige dat er staat is dat je geen nummerbehoud hebt vanaf Vodafone Z11, zou je vanaf een vodafone abbo komen heb je dus geen Z11 en dus nummerbehoud lijkt mij.hetnet schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:53:
[...]
Als je al vodafone abbo hebt, die eerdaags afloopt, kun je daar niet bestellen met nummer behoud.
En heb je al een abbo bij vodafone en je wilt een N95-2, moet je griff voor bij betalen.
Uit eigen ervaring 2 x meegemaakt de afgelopen 3 maanden.
ook ik heb zojuist het eerste echte probleem met mijn n95-2 ondervonden. En nog wel eentje die ik volgens mij nog niet voorbij heb zien komen..
het is nu namelijk zo, mijn volume+ knop werkt prima (daar aan de zijkant) maar de volume- knop werkt helemaal niet meer! vrij vervelend als ik nu muziek af wil spelen (want staat op 90% en hij kan op geen enkele manier zachter worden gezet) dus morgen maar even langs de NSP... hopelijk dat het meteen gemaakt kan worden
ik WIL echt niet meer zonder mijn N95...
ik had nog een probleem, tijdens het opnemen van een video stotterde hij om de x seconden.. bekend probleem met de oplossing om ff je geheugen te formatteren. Maar daar had ik niet zo'n zin in. Dus heb hem als massageheugen op mijn pc aangesloten en windows controle eroverheen gehaald, en dat heeft gewerkt! mooie oplossing dus, het blijft overigens wel een gek probleem, heb het nu al 3x meegemaakt... en het lijkt wel of het gebeurd als ik juist wel netjes loskoppelen aanklik e.d. in windows.
het is nu namelijk zo, mijn volume+ knop werkt prima (daar aan de zijkant) maar de volume- knop werkt helemaal niet meer! vrij vervelend als ik nu muziek af wil spelen (want staat op 90% en hij kan op geen enkele manier zachter worden gezet) dus morgen maar even langs de NSP... hopelijk dat het meteen gemaakt kan worden
ik had nog een probleem, tijdens het opnemen van een video stotterde hij om de x seconden.. bekend probleem met de oplossing om ff je geheugen te formatteren. Maar daar had ik niet zo'n zin in. Dus heb hem als massageheugen op mijn pc aangesloten en windows controle eroverheen gehaald, en dat heeft gewerkt! mooie oplossing dus, het blijft overigens wel een gek probleem, heb het nu al 3x meegemaakt... en het lijkt wel of het gebeurd als ik juist wel netjes loskoppelen aanklik e.d. in windows.
Mijn N95 vertoonde dit probleem ook nadat ik hem (zacht) op de grond had laten vallen. In mijn geval was het schakelaartje los gekomen van het printplaatje. Makkelijk te zien als de je achterste cover er af haalt. Denk dat dit ook jouw probleem veroorzaakt.cuberob schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:05:
het is nu namelijk zo, mijn volume+ knop werkt prima (daar aan de zijkant) maar de volume- knop werkt helemaal niet meer! vrij vervelend als ik nu muziek af wil spelen (want staat op 90% en hij kan op geen enkele manier zachter worden gezet) dus morgen maar even langs de NSP... hopelijk dat het meteen gemaakt kan wordenik WIL echt niet meer zonder mijn N95...
Bij mij was het binnen 2 weken na aankoop en Media Markt heeft me een nieuwe mee gegeven.
Je kunt die van jou trouwens nog wel zachter zetten, door gebruik te maken van de afstandsbediening van de headset
Dit topic is gesloten.
Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.