Goede recentie, helemaal eens.
Vooral het feit dat navigeren naar contacten uit je contactlijst gewoon vaak niet werkt vind ik een enorme blunder, ben nu wel blij dat ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem. Had dit probleem hier al eerder gemeld, maar niemand gaf aan het probleem ook te hebben, dus begon aan mezelf te twijfelen.
Zeker omdat om de één of andere vage reden hij sommige contacten uit mijn contactlijst wel pakt en sommige niet, maar ik nog geen enkele reden heb kunnen ontdekken wat ik bij de contacten die wel werken anders heb gedaan dan bij diegene die niet werkten. Let wel: alle contacten werkten compleet onveranderd onder versie 7 wel.
Maar jij hebt het dus ook.
Heb een maand geleden Route 66 support al gemailt, geen enkele reactie, dus de supportdesk heb je ook niets aan.
En dat terwijl naar contacten navigeren in mijn versie 7 van R66 gewoon wel werkte! Je recensie klopt dus in zoverre niet dat je verbasing dat dit in versie 8 nog steeds niet werkt onterecht is, ze hebben het voor elkaar gekregen om een optie die tot versie 7 werkte om de zeep te helpen.
Mijn conclusie daarom:
- Route 66 is een erg prettige en erg bruikbare navigatie met alleen enkele erg storende fouten;
- Versie 8 werkt beter als versie 7, helaas heeft versie 8 wel meer fouten dan 7 met als uitschieter het (vaak) niet kunnen navigeren naar je contacten;
- De handleiding van Route 66 is erg slecht: als je de handleiding volgt krijg je de software niet geïnstalleerd. Kortom: een computer leek zal de software niet zonder hulp geinstalleerd krijgen;
- Route 66 support is nonexistent. En dat mag niet voorkomen gezien de toch niet lage prijs van de software.
[
Voor 8% gewijzigd door
xahmol op 15-04-2008 09:27
]