Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste
Acties:
  • 424.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
lvrijn schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:14:
[...]

Zoals ik al in mijn bericht had vermeld, had ik dat al toegepast,
het ging in mijn vraag alleen om de smsjes, de contacten waren een voorbeeld ;)
Klopt las ik verkeerd, maar misschien is dat ene programmatje was... Ik heb gewoon voor en achternaam als 1 entry :P (Ik synchroniseer ook geen fuck ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Mau_Maus op 02-04-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247401

Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:21:
[...]

Officieel kan ook via een NSP zijn he
I know, gaf alleen deze officieële weg aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40
BT File Manager

Ik baalde er altijd van dat je met de N95 niet kon browsen via bluetooth op je PC, althans, ik niet. Maar...daar is nu verandering in gekomen met dit stukje software (freeware). Je kan met je mobiel browsen in je bluetooth shared map op je pc en uiteraad ook op iemand anders zijn mobiel.

Werkt perfect hierzo :P

BT File Manager v1.2

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:45
Barfman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:41:
BT File Manager

Ik baalde er altijd van dat je met de N95 niet kon browsen via bluetooth op je PC, althans, ik niet. Maar...daar is nu verandering in gekomen met dit stukje software (freeware). Je kan met je mobiel browsen in je bluetooth shared map op je pc en uiteraad ook op iemand anders zijn mobiel.

Werkt perfect hierzo :P

BT File Manager v1.2
Das nog eens handig, alleen jammer dat het alleen BT map betreft :(
Omdat probleem op te lossen is SiC FTP weer handig via wifi ;) (voor diegene die SiC FTP nog niet kende ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
schumi2004 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:53:
[...]

Omdat probleem op te lossen is SiC FTP weer handig via wifi ;) (voor diegene die SiC FTP nog niet kende ;) )
Je kan je bluetooth shared map zo groot maken als je wilt natuurlijk, je kan alleen niet van Partitie C naar D bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Trouwens, heb nu ook de nieuwste firmware 20.0.016 voor de 8GB, morgen maar ff flashen.

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 02-04-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 11:04
Barfman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:58:
Trouwens, heb nu ook de nieuwste firmware 20.0.016 voor de 8GB, morgen maar ff flashen.
Mijn telefoon zegt dat er geen nieuwe firmware is :S Ik heb V15.0.015

[ Voor 12% gewijzigd door Plisson op 02-04-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 09:00
om nog even terug te komen op mijn vorige post:
koosch schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:08:
Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Wat heb ik gedaan om dit opgelost te krijgen...
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.

Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.

Hebben jullie nog tips om dit opgelost te krijgen?
ik heb nogmaals vodafone uk gebeld en het mobiele nr van de uk verkoper doorgegeven. Vervolgens mompelde de helpdesk mevrouw dat et wel een vodafone nummer was maar dat ze er geen account gegevens bij zag.... waarna ze om mn imei nr vroeg en daarna vrolijk de unlock - code doorgaf!
Kost niets :) ook niet voor de UK verkoper (op wiens nr ik de unlock code kreeg) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
[...]

In NTFS kun je complete partities mounten in een directory. Ook kun je vanaf de prompt het subst-commando gebruiken.

Tool werkt prima. Alleen het symbian plaformsecuritygezeik begint me wel steeds meer te irriteren :(

Hmm, nu dit mogelijk blijkt te zijn via JSR 82 vraag ik me af of een J2ME HID implementatie toch zou kunnen op de N95. Volgens de specs kan het niet, vanwege een rare eis in de JSR 82 spec. Maar die eis zou simpelweg niet geimplementeerd hoeven te zijn. De stack is dan niet JSR 82 compliant, maar alles werkt wel gewoon... Even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Ik heb net de laatste firmware geupdate. Netjes vantevoren via pcsuite een back-up gemaakt. Nu de back-up terug geplaatst, maar nu ben ik in de telefoon al mijn contacten kwijt...

Als ik in pcsuite op contactpersonen klik dan zie ik daar wel al mijn contacten staan. Hoe krijg ik deze contactpersonen weer op mijn telefoon? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 11:21

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sorry, kan ik je niet mee helpen. Wel een tip voor de volgende keer; synchroniseer alles met Outlook.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Plisson schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:19:
[...]

Mijn telefoon zegt dat er geen nieuwe firmware is :S Ik heb V15.0.015
Dan zal die niet via NSU doen. Of product code is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Ginz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:32:
Sorry, kan ik je niet mee helpen. Wel een tip voor de volgende keer; synchroniseer alles met Outlook.
Outlook schmoutlook. En het is nog duur ook. Je kunt gewoon synchroniseren met de standaard Address Book van Windows zelf. Dat werkt natuurlijk niet voor de agenda, maar dat was het punt hier niet.

Overigens gebruik ik nu een online dienst voor contacten en agenda, met SyncML en iCal-support (en ja ook outlook). Het terugzetten van alle contacten, agendapunten en todo-list is hiermee ook erg simpel. Syncen kan ik nu versleuteld OTA, en desktop en laptop zijn tevens ook altijd in sync met elkaar en met de mobiel. Tevens een webinterface voor als ik echt geen fatsoenlijke client bij de hand heb. Een mooie aanvulling op IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Fuzzillogic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 01:06:
[...]

Overigens gebruik ik nu een online dienst voor contacten en agenda, met SyncML en iCal-support (en ja ook outlook). Het terugzetten van alle contacten, agendapunten en todo-list is hiermee ook erg simpel. Syncen kan ik nu versleuteld OTA, en desktop en laptop zijn tevens ook altijd in sync met elkaar en met de mobiel. Tevens een webinterface voor als ik echt geen fatsoenlijke client bij de hand heb. Een mooie aanvulling op IMAP.
Welke online dienst is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
mmedia schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:05:
[...]

Welke online dienst is dit?
Mja ik wilde geen reclame maken, want er zijn er legio van, maar ik gebruik nu memotoo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
[...]

Ik heb dit programma ook even uitgeprobeerd. Ik kom er niet helemaal uit. Kun je met dit programma een ftp-server bereiken? Of maakt het van je telefoon een ftp-servertje?

Ik had eigenlijk gehoopt op het eerste. Als dat zo is, wat moet ik dan hier invullen?
- Bij "servername" de naam van de ftpserver? dus het adres lijkt mij.
- Bij Account? wat vul ik hier in?
- Bij initial path? wat vul ik hier in?

Misschien heel simpel, maar ik kom er niet echt uit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
friendlyfiend schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:08:
[...]

Ik heb dit programma ook even uitgeprobeerd. Ik kom er niet helemaal uit. Kun je met dit programma een ftp-server bereiken? Of maakt het van je telefoon een ftp-servertje?

Ik had eigenlijk gehoopt op het eerste. Als dat zo is, wat moet ik dan hier invullen?
- Bij "servername" de naam van de ftpserver? dus het adres lijkt mij.
- Bij Account? wat vul ik hier in?
- Bij initial path? wat vul ik hier in?

Misschien heel simpel, maar ik kom er niet echt uit.. :X
SiC FTP is een FTP client. Je zult dus een FTP server nodig hebben. Deze is bijgeleverd met WinXP Pro / Vista Business(?) in het IIS-pakket. Of SiC FTP om kan gaan met de afwijkende MS-formaat van directories weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Fuzzillogic schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:42:
[...]

SiC FTP is een FTP client. Je zult dus een FTP server nodig hebben. Deze is bijgeleverd met WinXP Pro / Vista Business(?) in het IIS-pakket. Of SiC FTP om kan gaan met de afwijkende MS-formaat van directories weet ik niet.
Ik heb een ftp-server gekoppeld aan een harde schijf met netwerkopties. Die zit dus aan mijn router vast.
Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
friendlyfiend schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:49:
[...]

Ik heb een ftp-server gekoppeld aan een harde schijf met netwerkopties. Die zit dus aan mijn router vast.
Is dat mogelijk?
Waarom probeer je het niet gewoon?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257706

hoi, ik heb net een nieuwe Nokia N95 aangeschaft en ik merk dat het nogal traag gaat. Vooral bij het foto's maken duurt het ellendig lang voordat je de foto tevoorschijn ziet komen nadat je die gemaakt hebt. Ook bij het menu en de overige functie gaat het vrij traag. Is hier wat aan te doen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

The-Force schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:32:
Net mijn N95 geupdate via pc-suite (6.85.1.4.1)

Firmware van de phone is nu 21.0.0.16 (datum 14-02-2008) , dus vergeet Phoenix of een ritje naar een nsp, het kan nu gewoon met Nokia PC Suite :)
Hmm bij mij staat dat mijn telefoon al up-to-date is teriwjl mijn software code:

15.0.0.15 is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenderman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
(jarig!)
Bij mij geeft ie ook dat de software up-to-dat is met V15. Komt omdat de telefoon branded is op (in mijn geval) Vodafone.
Debranden met een andere productcode zou de oplossing moeten zijn. Staat volgens mij erg uitgebreid beschreven in het vorige topic.

Everything is hot-swappable...if you're fast enough :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fenderman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:49:
Bij mij geeft ie ook dat de software up-to-dat is met V15. Komt omdat de telefoon branded is op (in mijn geval) Vodafone.
Debranden met een andere productcode zou de oplossing moeten zijn. Staat volgens mij erg uitgebreid beschreven in het vorige topic.
Mijn telefoon is simlockvrij... Op welke manier zou die dan branded moetenzijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 16:03

Pogostokje

* twiet *

Mijn 8GB is ook niet branded, simlockvrij gekocht zelfs gewoon in een NL winkel ... en geeft ook nog aan met v15 de laatste te hebben. Ach ja. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pogostokje schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:57:
Mijn 8GB is ook niet branded, simlockvrij gekocht zelfs gewoon in een NL winkel ... en geeft ook nog aan met v15 de laatste te hebben. Ach ja. :)
Dus is hij niet te upgraden?

Ik erger me namelijk KAPOT aan de GPS fixsnelheid... Hij doet er echt 10minuten over op zijn minst.
In een rijdende auto... Thuis heeft hij na een dag nog niks.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 03-04-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-04 17:38
Anoniem: 110299 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:01:
[...]

Ik erger me namelijk KAPOT aan de GPS fixsnelheid... Hij doet er echt 10minuten over op zijn minst.
In een rijdende auto... Thuis heeft hij na een dag nog niks.
Oude firmware of nieuwe, Dit is niet normaal. Heb met elke firmware altijd een fix gehad binnen 2 minuten met Maps, Route66, Sygic en Garmin. Het is goed mogelijk dat er iets mis is met je telefoon. Mijn advies ga langs een NSP en laat ze het nakijken.

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 19:00

RMX

Is het iemand al opgevallen dat de accelerometer al vanaf het begin is geimplementeert ?

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Schud je telefoon op en neer;
Voila..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 16:03

Pogostokje

* twiet *

Ik bedoelde dat het waarschijnlijk even een kwestie van geduld hebben is.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
RMX schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:06:
Is het iemand al opgevallen dat de accelerometer al vanaf het begin is geimplementeert ?

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
Hey 1 april is al geweest hoor :P Wat moet er dan te zien zijn? Op mn v21 N95-1 gebeurt er namelijk niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
er gebeurd bij mij weinig :-) N95-1

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Anoniem: 257706 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 15:33:
hoi, ik heb net een nieuwe Nokia N95 aangeschaft en ik merk dat het nogal traag gaat. Vooral bij het foto's maken duurt het ellendig lang voordat je de foto tevoorschijn ziet komen nadat je die gemaakt hebt. Ook bij het menu en de overige functie gaat het vrij traag. Is hier wat aan te doen?
Upgrade naar de laatste firmware, dat zorgt ervoor dat de camera een stuk sneller wordt!!

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szueeze|IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05-2014
na bijna een jaar af en toe meekijken op het forum dan toch maar eens actief meepraten...
ik heb mijn nokia n95 nu ongeveer een jaar. (een van de eerste dus)

ik gebruik hem af en toe in combinatie een met bluetooth toetsenbord van Dell (Axim executive bluetooth toetsenbord) welke overeenkomt met het think outside toetsenbord. dit bevalt me op zich prima.
waar ik mijn telefoon voornamelijk voor gebruik is natuurlijk bellen en sms'en. verder kijk ik er video's op en luister ik muziek.
op de planning staan navigeren (r66), RotateMe en quick office premier.

de telefoon bevalt me uitstekend, nog steeds minimale speling op de slider. (ben er wel super voorzichtig mee)
ik heb er nu 4gb micro sdhc in zitten dat blijkt al snel te weinig.

wat me op dit moment erg bezig houdt is het signen en vooral het certificaat :X

nou goed... ik lees én praat nu dus mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
De EURO 2 code is al uit, en heb hem nu draaien. Helaas is die nog niet te vinden op NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Laatst online: 04-04 13:24
Tha schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:16:
[...]

er gebeurd bij mij weinig :-) N95-1
Bij mijn verdwijnt dan het schermpje weer. Dus gebeurt wel degelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Eindelijk is N-Gage 2 officieel uit, je kunt hem downloaden op http://www.n-gage.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
schumi2004 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:37:
Zojuist gebeld door lieftalige dame van de Rabobank. De rabobank frontpage werkt nog niet (geen sleuteltje van versleutelde verbinding zichtbaar achter bankieren)
De directe link http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do werkt nu weer wel :P

Probleem voor mij iig opgelost :P
fijn dat die het bij jouw wel weer doet. Bij mij nog steeds niet. Ook niet als ik de directe link gebruik. Heb ook HI abbo. Jij toch ook? start het via mobiele startsite maar krijg de foutmelding
GW 403 Operatie administratief verboden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 08:29

Het viel me laatst op:

Toets *#0000#;
Voila..
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:40:
[...]

Dan druk je waarschijnlijk gewoon licht op de sluiterknop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
[...]

fijn dat die het bij jouw wel weer doet. Bij mij nog steeds niet. Ook niet als ik de directe link gebruik. Heb ook HI abbo. Jij toch ook? start het via mobiele startsite maar krijg de foutmelding
Hbe je 100% de goede toegangspunt?
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:40:
[...]

Dacht ik de eerste keer ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mogelijk een handigheidje voor de enkeling zoals ik die nog geen flatfee internet op z'n N95 heeft, Webaroo: http://mobile.webaroo.com/index een programma dat webpagina's opslaat als je online bent en synchroniseert zodra je weer verbinding hebt bv als je in de stad van AP naar AP hopt... :+
Ik heb het nog niet getest overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
[quote]Mau_Maus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:12:
[...]

Hbe je 100% de goede toegangspunt?

Edit: Ik weet het al. Had de link niet goed overgenomen. |:( Hij doet het weer

[ Voor 19% gewijzigd door Pascall_1 op 03-04-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257706

Eastside schreef op donderdag 03 april 2008 @ 16:27:
[...]

Upgrade naar de laatste firmware, dat zorgt ervoor dat de camera een stuk sneller wordt!!
Heb je een link? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 11:50
Valt me op dat nog niemand iets over de accuduur heeft genoemd. Sinds ik van v20 naar v21 ben gegaan kan ik ineens 2 nachten zonder lader 8)7 Daarvoor mocht ik blij zijn dat hij de avond zou halen als ik hem een nacht niet aan de lader zou hangen. Kortom, hij is bij mij nu van max 36 uur gebruik ('s ochtends naar volgens dag 's avonds) naar 72 uur gegaan! Pas bij de 3e nacht zonder lader ging ie 's morgens uit _/-\o_. E dat nu al voor de 2e keer, heb hem sinds vorige week zaterdagmorgen nog maar 1 keer hoeven opladen. Ik gebruikte het aparaat net zoveel als anders, vrij veel internet en google maps o.a. Verder is hij sinds de update bij mij al wel 1 keer gecrasht, was me bij v20 nog nooit gebeurd dacht ik, maargoed, als het bij 1 blijft heb ik geen probleem :)

Ook de backup uit v20 terugzetten ging prima. Camera en GPS fix zijn voor mijn gevoel niet sneller overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door dinkelover op 04-04-2008 01:27 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• szueeze|IA
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05-2014
is dit wat?

*knip* die site bevat nogal wat warez

gaat trouwens over certificaten

[ Voor 58% gewijzigd door pven op 04-04-2008 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 15:34
Bij mij crashte hij ook de dag nadat ik V21 erop had gezet. 2 keer zelfs, maar dat was een week geleden en nu geen last meer van gehad.

Over het algemeen ben ik nog steeds super tevreden met mijn N95-1 maar ik heb toch wel iets te zeiken op het Symbian OS ;)
Ik irriteer me dood aan hoe dat 'potlood' knopje werkt... Ik wil gewoon dat wanneer ik die indruk hij het geslecteerde smsje (of wat dan ook) aanvinkt. Ik vind het erg omslachtig hoe het nu gebeurd, je moet hem vasthouden en scrollen, met als gevolg dat hij er 2 selecteerd. Als je zo een greep uit een lijst wilt selecteren is dat erg onhandig mijns inziens. Wat vinden jullie?

Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner :X

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:

Ik irriteer me dood aan hoe dat 'potlood' knopje werkt... Ik wil gewoon dat wanneer ik die indruk hij het geslecteerde smsje (of wat dan ook) aanvinkt. Ik vind het erg omslachtig hoe het nu gebeurd, je moet hem vasthouden en scrollen, met als gevolg dat hij er 2 selecteerd. Als je zo een greep uit een lijst wilt selecteren is dat erg onhandig mijns inziens. Wat vinden jullie?
potloodje en middelste knop, en je selecteert 1 smsje (of wat dan ook). Het potloodknopje vind ik persoonlijk erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

chapie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:01:
[...]

[...]

Dan druk je waarschijnlijk gewoon licht op de sluiterknop :P
Give the man a cigar. Jij snapt em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:
Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner :X
Ik weet niet of dit bij de normale N95 ook mogelijk is, maar bij ed 8 gig versie kun je dit gewoon uitzetten.

Even uit m'n hoofd, want mijn foon is nu ingeplugd in de pc:

instellingen van de telefoon, snelkeuze menu, snelkeuze menu uitzetten.

Zoiets was het volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:21
Ik heb bij de instellingen van SMS gevraagd om een afleverrapporten te ontvangen.

Enige tijd heb ik deze gekregen (toen ik nog Orange had, nu inmiddels HI). Maar nu niet meer.
Wanneer ik bij rapporten kijk staat alles op onderweg. Terwijl de andere persoon toch mijn SMS heeft ontvangen.

Ligt dit aan 't netwerk (HI) of ligt dit aan de GSM? Hoop dat iemand 'n oplossing hier voor weet.

Heb nog even 'n andere vraag:

Wanneer ik aan 't MSNen ben op mijn telefoon en ga even terug naar het hoofdmenu of iets dergelijks verschijnt helemaal bovenaan in beeld een MSN poppetje. Is er 'n mogelijkheid om hier snel naar toe te gaan ipv via het menu?

Alvast bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door Exterminator op 04-04-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat ligt aan KPN/Hi. Uit mijn hoofd gezegd is de oplossing om *0# aan het begin van je SMS te zetten (ik zal het nog even opzoeken voor de zekerheid).

Update: met *0# zou het moeten werken. :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 04-04-2008 10:31 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Hoe ziet de rotatie (asr) bij de nieuwe firmwar (20.0.016) van nokia n95 8gb eruit? Is het net als van Samir met RotateME.? Of ziet het er gelikter uit.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kurvers schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:12:
Ik heb bij de instellingen van SMS gevraagd om een afleverrapporten te ontvangen.

Enige tijd heb ik deze gekregen (toen ik nog Orange had, nu inmiddels HI). Maar nu niet meer.
Wanneer ik bij rapporten kijk staat alles op onderweg. Terwijl de andere persoon toch mijn SMS heeft ontvangen.

Ligt dit aan 't netwerk (HI) of ligt dit aan de GSM? Hoop dat iemand 'n oplossing hier voor weet.

Heb nog even 'n andere vraag:

Wanneer ik aan 't MSNen ben op mijn telefoon en ga even terug naar het hoofdmenu of iets dergelijks verschijnt helemaal bovenaan in beeld een MSN poppetje. Is er 'n mogelijkheid om hier snel naar toe te gaan ipv via het menu?

Alvast bedankt!
Inderdaad *0# voor een sms,.. heel irritant..

En je kan naar msn snel via je taskmanager... Heel lang de menu-knop ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

wie kent deze al?? eigenlijk geen geld voor dat bedrag, en er zit oo nog symbian op :D

http://www.volumerate.com/details.vr/sku.60030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Pascall_1 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
[...]

Die melding had ik eerst ook, heb zojuist nog eens geprobeerd en werkte nog steeds.
Probeer deze eens als je wil:

https://rmb.rabobank.nl/i/bankieren/loginform.do
SYQ schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:
wie kent deze al?? eigenlijk geen geld voor dat bedrag, en er zit oo nog symbian op :D

Ik zou het risico niet nemen, lijkt me niet een echte N95. Zie dan ook nergens maar dan ook echt nergens iets van Nokia staan (op afbeeldingen).
Vind de omschrijving en heel die site maar beetje vaag maar kan aan mij liggen.
Barfman schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:43:
Eindelijk is N-Gage 2 officieel uit, je kunt hem downloaden op http://www.n-gage.com/
Kan aan mij liggen maar de installer geeft nog steeds 1.0 aan hier

[ Voor 41% gewijzigd door schumi2004 op 04-04-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Harmani schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 01:40:Een ander groot punt van irritatie is dat je niet kunt aangeven wat je wilt weergeven in je standby-scherm. Ik heb helemaal geen behoefte aan die trage search-functie en WLAN-scanner :X
Volkomen mee eens, dit is wat mij betreft de waanzin gekroond. Als ik nog een regel met shortcuts wil, dan moet dat toch gewoon kunnen? Als ik nooit de search gebruik, dan moet die toch gewoon uit te schakelen zijn? Als ik meer agenda-items wil laten zien, dan moet dat toch gewoon kunnen?

'k Kan er met de spreekwoordelijke pet niet bij eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

SYQ schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:08:

Dat is de 'made in china' nepvariant... geen wifi, geen symbian, geen gps

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254658

hallo,

ik heb even een vraagje.. heb de n95-2, als ik nu de nieuwste firmware erop wil zetten, ben ik dan al mijn sms berichten kwijt? Je kunt wel een backup maken met content copier mochten de berichten verloren raken, maar als je de backup dan vervolgens terug wil zetten dan neemt hij je smsjes niet mee? Dat was bij mij het geval een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257501

Help!!

Hoe moet de instelling op de telefoon zijn als je phoenix wilt gebruiken? Data overdracht of pc suite? Ik heb niets geen software van nokia geinstalleerd maar de telefoon word niet gevonden. Maw in welke modus moet de N95 staan??

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 257501 op 04-04-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
schumi2004 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 11:23:
Kan aan mij liggen maar de installer geeft nog steeds 1.0 aan hier
Build nummer is 1.01(1281), check je logboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik probeer om SIP via Telfort op mijn N95 aan de praat te krijgen, maar dat lukt me maar niet (zie [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8 voor details). Kan ik ergens in de N95 logging terugvinden van wat er fout gaat? (De melding 'Kan niet registreren bij de service' zegt niet zo veel. :S)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-05 16:24

misterdjus

hoi2x

Anoniem: 254658 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:22:
hallo,

ik heb even een vraagje.. heb de n95-2, als ik nu de nieuwste firmware erop wil zetten, ben ik dan al mijn sms berichten kwijt? Je kunt wel een backup maken met content copier mochten de berichten verloren raken, maar als je de backup dan vervolgens terug wil zetten dan neemt hij je smsjes niet mee? Dat was bij mij het geval een tijdje terug.
Je kan gewoon je telefoon aan je pc hangen en naar de folder browsen waar je bercihten opgeslagen worden en dan alles selecteren en in een map slepen dan zijn ze terug te zetten... (weet uit m'n hoofd even niet de locatie maar zo heb ik ze extra geback-upped.

Wat mij btw ook gewoon gelukt is is een backup maken met nokia backup software en dan alleen je smsjes kiezen. Dan updaten en bij terugzetten van je backup ook alleen je smsjes kiezen. Ging bij mij goed bij de laatste update terwijl ze in de nokia store zeiden dat het niet gelukt was de backup terug te zetten na update... (de firmware stond toen nog niet op de site anders had ik het zoiezo niet via de nokia store laten doen)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Ik heb gister trouwens opera mini geprobeerd, best lekker programma, alleen bij het opstarten staat er steeds iets als 'installeren opera...' en het duurt dan zo'n 2 min voor hij is opgestart, meer mensen dit probleem?

Verder echt een heerlijke telefoon, nu ook op GoT via de mobiel. Alleen erg veel vastlopers. Uit knop werkt dan ook niet meer, waardoor ik de accu even los moet maken. Lijkt me niet echt goed voor het geheugen van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
KreKkeR241 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:02:
Ik heb gister trouwens opera mini geprobeerd, best lekker programma, alleen bij het opstarten staat er steeds iets als 'installeren opera...' en het duurt dan zo'n 2 min voor hij is opgestart, meer mensen dit probleem?
Dit is maar eenmalig, ff de stappen volgen en dan heb je er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Ssilverhaze schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 18:27:
[...]

Dit is maar eenmalig, ff de stappen volgen en dan heb je er geen last meer van
Welke stappen? 8)7

Alle stappen die op de download site staan heb ik opgevolgd.

Ik heb de 8gig versie 15.0.15 dacht ik zo uit m'n hoofd. Heb Opera mini de eerste keer via download met de telefoon geinstalleerd. Tweede keer (na uninstall) via de PC. Enige wat er op de download site staat is:
To download Opera Mini to your phone, visit operamini.com using your phone's existing Web browser and follow simple on-screen instructions. For additional detailed info, please follow the link below.
Waarna je het toestel moet selecteren. Daarna staat er:
Nokia N95 8Gb
Opera Mini support
Based on testing performed by Opera Software, this device supports Opera Mini 4.

1. Install via mobile download
2. Point your phone's WAP browser to http://mini.opera.com/ and click on Download Opera Mini.
Answer 'Yes' to all installation messages and enjoy browsing the full Web, right on your mobile phone!

Problems connecting? Make sure your phone is correctly set up for Internet access.

Install via PC download

Problems connecting? Make sure your phone is correctly set up for Internet access.

Back to the phone wizard
That's it. En dit zijn stappen die ik uiteraard allemaal heb opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
KreKkeR241 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:51:
[...]
Welke stappen? 8)7

Ik heb de 8gig versie 15.0.15 dacht ik zo uit m'n hoofd. Heb Opera mini de eerste keer via download met de telefoon geinstalleerd. Tweede keer (na uninstall) via de PC. Enige wat er op de download site staat is:

[...]

[...]
Niet die stappen. De eerste keer met opstarten van het programma hoor je maar 1 keer die installatie gebeuren van 2 minuten mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Eastside schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:14:
[...]

Dat is de 'made in china' nepvariant... geen wifi, geen symbian, geen gps
Ziet ie er ook precies zo uit? Als je goed kijkt zie je waar nokia moet staan, dat het weggehaald is met photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Wat een geweldig apparaat is die N95 toch he? Vanmiddag moest ik naar Zwolle (met behulp van Garmin XT, en adres zoeken op internet) voor een interview. Interview lkkr scherp opgenomen met de video. Foto's genomen en upgeload naar flickr. Bij file ff op parkeerterrein gestaan, Igo Stowaway bluetooth keyboard erbij, en mailen maar. Heerlijk ding, besefte ik. Wou ik ff melden.

Alles kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 12:51

Vern

technoob

friendlyfiend schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:00:
Wat een geweldig apparaat is die N95 toch he? Vanmiddag moest ik naar Zwolle (met behulp van Garmin XT, en adres zoeken op internet) voor een interview. Interview lkkr scherp opgenomen met de video. Foto's genomen en upgeload naar flickr. Bij file ff op parkeerterrein gestaan, Igo Stowaway bluetooth keyboard erbij, en mailen maar. Heerlijk ding, besefte ik. Wou ik ff melden.

Je vergeet onderweg in de auto TV kijken. Hang er een slingbox aan, geweldig. :9

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Vern schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 09:28:
[...]

Je vergeet onderweg in de auto TV kijken. Hang er een slingbox aan, geweldig. :9
Was ook nog vergeten te bellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257317

friendlyfiend schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 02:00:

Kan je me wat meer vertellen over hoe de Igo stowaway bluetooth keyboard samenwerkt met jouw N95? Ik wilde hem bij de PDAshop kopen maar ze waren er zeer onduidelijk over. Hoewel bij één van reviews op de pdashopsite een opmerking van de PDAshop zelf staat dat hij samenwerkt met de N95, wordt het in hun shop weer niet gegarandeerd. En omdat ie geseald is willen ze hem niet terug nemen als ik hem niet werkend krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238820

Kent iemand een vergelijkbaar product/ stukje software (liefst freeware) voor dit programma?
http://www.youtube.com/wa...4bG4qi-mM&feature=related
Ik wil namelijk graag mijn pc bedienen met mijn telefoon, voor als ik bijvoorbeeld de film even op pauze wil zetten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Anoniem: 238820 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:17:
Kent iemand een vergelijkbaar product/ stukje software (liefst freeware) voor dit programma?
Ik wil namelijk graag mijn pc bedienen met mijn telefoon, voor als ik bijvoorbeeld de film even op pauze wil zetten! :)
Met Bemused (freeware) kan je winamp bedienen via bluetooth (en internet zou geloof ik ook moeten werken, maar dat heb ik nooit getest). Heel simpel programma'tje maar ik vind het ideaal werken; het is zelfs één van m'n favoriete symbian apps. Dus als het je alleen om films op pauze zetten gaat kan ik je die aanraden.
Anoniem: 257317 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:44:
[...]

Kan je me wat meer vertellen over hoe de Igo stowaway bluetooth keyboard samenwerkt met jouw N95? Ik wilde hem bij de PDAshop kopen maar ze waren er zeer onduidelijk over. Hoewel bij één van reviews op de pdashopsite een opmerking van de PDAshop zelf staat dat hij samenwerkt met de N95, wordt het in hun shop weer niet gegarandeerd. En omdat ie geseald is willen ze hem niet terug nemen als ik hem niet werkend krijg.
Ik heb m en met de N73 drivers werkt ie perfect. menu en softkeys zijn te benaderen vanaf het toetsenbord. Ik gebruik 'm alleen bijna nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THX
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

THX

Is gewoon een soort VNC client voor Symbian.

Shape Services heeft zoiets wel. Effe Googlen dus!
http://www.shapeservices..../remote.php?platform=none

[ Voor 11% gewijzigd door THX op 06-04-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:21
Ook weer even 'n vraagje:

Heb wat foto's gemaakt op stap gisteren. Maar nu heb ik er per ongeluk 'n paar gewist (vraag me niet hoe 't komt :X). Is er 'n manier om deze te recoveren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
http://www.salling.com/Clicker/windows/

Perfect programma en werkt echt lekker snel. Goede wizzards om snel een verbinding te maken via USB, Bluetooth of WiFi. Ik zelf gebruik WiFi omdat bluetooth beperkt is met de afstand, en met WiFi kan je lekker vanuit je achtertuin in het zonnetje je muziek regelen, het werkt ook nog eens veel sneller.

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 06-04-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 12:39

paradoXical

The ParadoX

Ik ben aan het (proberen) mijn firmware up te graden, maar de software geeft aan dat deze mijn telefoon niet kan vinden. Ik heb eerder de update software geinstalleerd terwijl bluetooth nog actief was. Heb later alle verbindingen uitgezet, software opniew erop, update starten in PC-suit modus, maar nog kan hij de telefoon niet vinden.

Ligt het aan mij, of maakt Nokia ontzettende baggersoftware? Heb geen goed woord over voor de interface, het is traag en het werkt ook niet.. Zucht.

Heb de NL versie vanaf de Nokia site voor de N95 (niet de 8GB). deze moet toch correct zijn?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238820

Je telefoon moet in directe verbinding met je pc staan (GEEN hub o.i.d.)

en download anders gewoon NSeries PC Suite 2.0 eens hier http://www.nokia.com/A4544040..

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 238820 op 06-04-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258023

Ook ik heb na lang volgen van het N95 forum een vraagje.
Ik heb Garmin Mobile op m'n N95 staan maar nou viel mij op, dat bij het opstarten een data verbinding wordt opgestart. In de instellingen staat Garmin Online uit.
Stel dat ik nu in het buitenland ga navigeren, hoe zit het dan met die data verbinding of is er ergens iets wat ik nog in moet stellen?

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anoniem: 258023 schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:09:
Ook ik heb na lang volgen van het N95 forum een vraagje.
Ik heb Garmin Mobile op m'n N95 staan maar nou viel mij op, dat bij het opstarten een data verbinding wordt opgestart. In de instellingen staat Garmin Online uit.
Stel dat ik nu in het buitenland ga navigeren, hoe zit het dan met die data verbinding of is er ergens iets wat ik nog in moet stellen?

Wie kan mij helpen?
Als je alles uit hebt staan zou hij geen verbinding mogen maken. Bedoel jij niet dat hij verbinding maakt met de satelliet om een GPS sinaal te krijgen, misschien dat je dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Barfman schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:21:
[...]

Als je alles uit hebt staan zou hij geen verbinding mogen maken. Bedoel jij niet dat hij verbinding maakt met de satelliet om een GPS sinaal te krijgen, misschien dat je dat ziet.
Of het is AGPS die aanstaat, dat ie even via internet de satellietposities opvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
opera mini ook maar installed en wat me direct tegen valt is dat het geen ondersteuning voor flash heeft, verder lekkere interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 15:34
Niborit schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:25:
Of het is AGPS die aanstaat, dat ie even via internet de satellietposities opvraagt.
Dat is inderdaad het geval. Je doet er dus ook verstandig aan om AGPS uit te schakelen wanneer je in het buitenland gaat navigeren. Het is maar een klein beetje data dat wordt verzonden en ontvangen, maar (bij vodafone tenminste) betaal je voor de eerste tik zeg maar, dus kost het je telkens 70 cent om een fix te krijgen. Dan maar iets langer wachten op die fix en AGPS uitschakelen..

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 13:03
Barfman schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:08:
[...]

http://www.salling.com/Clicker/windows/

Perfect programma en werkt echt lekker snel. Goede wizzards om snel een verbinding te maken via USB, Bluetooth of WiFi. Ik zelf gebruik WiFi omdat bluetooth beperkt is met de afstand, en met WiFi kan je lekker vanuit je achtertuin in het zonnetje je muziek regelen, het werkt ook nog eens veel sneller.
Ik wilde 't net zeggen.. maar dat Salling Clicker is echt een te gek programma. Mijn ervaring hiermee kan je hier lezen: Jerk184 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Btw: sinds ik de nieuwste firmware erop heb staan, heb ik een paar keer gehad dat ie zat te zeuren dat m'n geheugen vol was, en dat ik een programma moest afsluiten. Bericht genegeerd, en verder geen problemen gehad. Maar bracht me wel even aan het denken.. (was dat niet bij de aller eerste firmware voor de N95, dat je deze melding kreeg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Echt super dat er weer een deel is. Dank je wel!

Nokia N95 8 Gb is ook niet zo maar een telefoon, dat heeft gewoon een goed forum nodig :)

Voor mij is het de beste die ik ooit heb gehad, qua telefoon dan.

Maar ik heb wel een vraag:

Muziek speler

Als ik daar bijv van 1 artiest 2 CD's zou willen afspelen en die er zo uit zien:

[Artiest]

CD01

01 - nummer.mp3
02 - nummer.mp3
03 - nummer.mp3

CD02

01 - nummer.mp3
02 - nummer.mp3
03 - nummer.mp3

Als ik nu deze twee CD's van de artiest wil afspelen in Nokia music player, dan krijg ik deze afspeel volgorde:

CD01+CD02

01 - nummer.mp3
01 - nummer.mp3
02 - nummer.mp3
02 - nummer.mp3
03 - nummer.mp3

I.P.V. zoals bij mijn iPod:

Eerst CD01 dan CD02 Etc. Eerst nummer 01 van CD1 dan nummer 02 van Cd1 Etc.

Begrijpt iemand wat ik bedoel?

IK kan ook niet zoals bij iPod alles afspelen van artiest A tot Z met hun / haar albums in de juiste volgorde. Nokia gooit alle 01 - onder elkaar en daarna 02. Net alsof het op alfabet is geordend.

Afspeel lijst probeerde ik ook, maar daar heb je het zelfde probleem mee.

Is iemand dit al op gevallen en is het oke om dit te melden aan Nokia ? In verband met een nieuwe
firmware?

Om hier nu een andere software speler voor te moeten gebruiken vind ik wel vaag, het is namelijk puur een basis functie.

Maar misschien moet ik op een aantal knoppen drukken.

Weet iemand dat ?

Bedankt!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Kurvers schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:43:
Ook weer even 'n vraagje:

Heb wat foto's gemaakt op stap gisteren. Maar nu heb ik er per ongeluk 'n paar gewist (vraag me niet hoe 't komt :X). Is er 'n manier om deze te recoveren?

Alvast bedankt!
Probeer dit eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Waar heb je je playlist meegemaakt?
Probeer het anders hier eens mee mocht je dat nog niet gedaan hebben ;)
dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoikuSpot beta 1.2 nu met WEP encryptie support 8)
Werkt helaas niet met PSP en DS :| wel met iPod :)

Maakt van je N95 een WiFi hotspot via je 3G verbinding (ivm de kosten van internetten via mobiel is een internet abbo noodzakelijk)

- indien nodig verwijder de oude versie van je telefoon
- het bestand moet gesigned worden
- installeer het op je geheugenkaart of telefoongeheugen
- start het programma en activeer de 90 dagen trial periode (beta versie is nog steeds gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bliin YourLIVE!
Op basis van GPS real-time & locatie geörienteerd sociaal netwerk.
Gebruikers kunnen elkaar traceren en lokaliseren en ervaringen uitwisselen d.m.v. foto's, video, geluid en tekst in real-time en zichtbaar op Google Maps.

Als voorbeeld, je kan een route (op basis van je GPS positie) opnemen met dit programma op je telefoon en men kan dan in real time volgen waar je bent via google maps (zie de webpagina). Je kan deze route opslaan en later weer afspelen :)

bliin is gratis 8)

Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/2008-04-07_091854.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

Goedemorgen ,

Ik heb sinds vrijdag het volgende.

Als ik bel dan hoor ik niet degene met wie ik spreek of de telefoon overgaan. Zet ik hem op speaker of m'n nokia koptelefoon aan de telefoon , no problem.
Men hoort mij en andersom. Telefoon meerdere keren aan/uit gemaakt. Het is ineens sinds vrijdag gebeurt... nog niet naar de winkel kunnen gaan maar iemand dit eerder mee gemaakt ?
gelukkig had ik niet me N73 verkocht ofzo...

*ps . hoe heet het eigenlijk ? een mic is uiteraard spraak , maar what about aan de andere kant van hoorn ?(is et hoorn?)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 196025 op 07-04-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-05 22:14
Heeft iemand die YouTube app al geprobeerd?
Als je op je telefoon naar YouTube.com gaat kun je die app installeren, dan is het heel makkelijk filmpjes kijken op je telefoon.

Enige probleem is dat als ik een paar filmpjes heb gekeken, mijn batterij enorm heet wordt en m'n telefoon restart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
KreKkeR241 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 19:51:
[...]
Welke stappen? 8)7

[...]

[...]
Ik heb hem gisteren ook gedownload, stond ergens "Download Opera Mini" en toen begon hij te downloaden. Ik kwam ook eerst steeds terug op een algemene pagina waar ik weer mn telefoon moest kiezen. Maar bovenin ergens kon ik wat klikken.. :P gewoon wat proberen , lukt heus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

Ik denk er over om ook een N95 te halen en nu heb ik dus een vraagje:

Mensen hier in het topic praten over N95-1 N95-2 N95-3 etc..
Kan iemand hier even zijn licht op schijnen en me uitleggen wat de verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 81733 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:21:

Kan iemand hier even zijn licht op schijnen en me uitleggen wat de verschillen zijn?
N95-1 is de standaard N95, grijs/zilver model, met een geheugenslot
N95-2 is de N95 8gb, zwart model, geen geheugenslot maar 8gb geheugen
N95-3 ?

dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247401

Anoniem: 81733 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:21:

Er zijn ook Amerikaanse modellen die hier worden aangeduid door middel van *** - 3

Ik adviseer om de 8gb versie te halen (N95-2)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 247401 op 07-04-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Exuus voor Ginz :X de N95-8G software is er nu toch 20.0.016
Ik zeg niks meer................

Latest available software for Nokia N95 8GB, product code 1234567
Version: 15.0.015

Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

Lekker weer :( nu maar weer ff zoeken.....

[ Voor 63% gewijzigd door hetnet op 07-04-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik zag van het weekend ook nergens de nieuwe firmware.. zit ook nog op 15.0.015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Terwijl de frontpage wel al de nieuwe versie heeft....
vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258138

Eerst post.

Nu is me speakertje weer kapot, het houdt maar niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Hallo iedereen,

Zit sinds vandaag met een probleem. De NPS had een update, dus ik dacht laat ik dat maar installeren. Alles is goed gegaan totdat ik bij ''Telefoonsoftware bijwerken'' kom. Hij geeft aan dat er een update is (20.0.016). Als ik verder ga, begint ie met downloaden en als het klaar is met downloaden komt een venster met een tekst dat ie iets opnieuw moet starten(volgens mij NSU).

Na paar seconden krijg ik een foutmelding van dat ''Installer Application'' niet meer werkt. Heb het al paar keer gedaan maar ik kreeg steeds die foutmelding. Heb nu alle software van Nokia dat op mijn pc zat verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar als ik nu NSU wil installeren krijg ik weer zo'n foutmelding.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Plisson schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:57:
Hallo iedereen,

Zit sinds vandaag met een probleem. De NPS had een update, dus ik dacht laat ik dat maar installeren. Alles is goed gegaan totdat ik bij ''Telefoonsoftware bijwerken'' kom. Hij geeft aan dat er een update is (20.0.016). Als ik verder ga, begint ie met downloaden en als het klaar is met downloaden komt een venster met een tekst dat ie iets opnieuw moet starten(volgens mij NSU).

Na paar seconden krijg ik een foutmelding van dat ''Installer Application'' niet meer werkt. Heb het al paar keer gedaan maar ik kreeg steeds die foutmelding. Heb nu alle software van Nokia dat op mijn pc zat verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar als ik nu NSU wil installeren krijg ik weer zo'n foutmelding.

Weet iemand wat er aan de hand is?
Lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij Nokia, bij mij loopt ie vast als hij de nieuwe software-updater wil gaan installeren....
Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.