Nokia N95 (8GB) - Deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 42 Laatste
Acties:
  • 423.999 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
wat is het beste formaat voor een video op de N95?

Ik wil graag een aantal clips, filmpjes van mijn pc op de N95 zetten.. maar niet eentje werkt. hij ondersteunt het niet, of het is beschadigt (aldus de telefoon).

Er is op google veel te vinden. Maar dan zijn er weer allemaal programma's nodig etc. Ik wil gewoon een simpel programmatje die het formaat makkelijk kan omzetten. Die van nokia werkt vaak ook niet.

Iemand een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:15
friendlyfiend schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:30:

Ik wil graag een aantal clips, filmpjes van mijn pc op de N95 zetten.. maar niet eentje werkt. hij ondersteunt het niet, of het is beschadigt (aldus de telefoon).

Er is op google veel te vinden. Maar dan zijn er weer allemaal programma's nodig etc. Ik wil gewoon een simpel programmatje die het formaat makkelijk kan omzetten. Die van nokia werkt vaak ook niet.

Iemand een goede optie?
Wat voor soort filmpjes heb je nu? (extensie / format etc )

Probeer anders deze eens
PS3 Video 9
officiële site
Deze converter vind ik persoonlijk erg makkelijk, snel en goed werken. Echt een aanrader, zeker i.c.m. voorgemaakte nokia-profiles die je op de volgende site kunt vinden.

SUPER Movie converter
officiële site
Deze converter wordt ook door veel mensen gebruikt. Maar ik prefereer toch PS3 Video 9.

CloneDVD Mobile
officiële site
Met CloneDVD kun je heel makkelijk je DVD's omzetten naar een N95 formaat.
Let er wel op dat het hier niet om freeware gaat. Er is echter wel een trial te downloaden van de site.

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 31-03-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik gebruik PS3 Video9 en die werkt top! Check hier voor download, installatie en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247401

Na de zoekfunctie en alle delen door te hebben gelezen heb ik het antwoord op de volgende vraag niet kunnen vinden:

Is het mogelijk om in je inbox of bij een inkomende sms direct de ontvangst tijd te kunnen zien.
Nu moet ik hiervoor eerst het bericht open en dan naar opties > Detailsweergeven gaan.
Ik vind dit erg omslachtig en vroeg me daarom af of dit mogelijk is.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

http://www.nokia.com/A4568203 is wat je zoekt. Standaard kan het niet.
ik vond het programma overigens niet veel toevoegen.Ben het we met je eens dat het fijn zou zijn als het standaard kon.

[ Voor 42% gewijzigd door Dandelion op 31-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-04 13:24
Is er bij iemand al meer bekend wat betreft Rabo mobiel bankieren. Deze doet nog steeds niet bij mij op versie 21. Versie 20 deed het wel. En ik heb ook dat hij bij hyves niet mijn login onthoud. Ook niet als ik die bookmark. Hebben daar meerdere mensen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Pascall_1 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:34:
Is er bij iemand al meer bekend wat betreft Rabo mobiel bankieren. Deze doet nog steeds niet bij mij op versie 21. Versie 20 deed het wel. En ik heb ook dat hij bij hyves niet mijn login onthoud. Ook niet als ik die bookmark. Hebben daar meerdere mensen last van
Met T-mobile werkt RabMobiel wel iedergeval. Dat met onthouden is vervelend, heb ik ook wel is gehad met bepaalde fw's, maar ook soms met die zelfde firmware na een verse isntall, dat ie juist weer wel onthield... Misschien helpt het een eker al je internet gegevens te deleten... moet je helaas wel weer alles opnieuw doen. (Ps, ik had het ook met andere sites toen der tijd... zoals mobile.msn.com o.a.)
Anoniem: 247401 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:32:
Na de zoekfunctie en alle delen door te hebben gelezen heb ik het antwoord op de volgende vraag niet kunnen vinden:

Is het mogelijk om in je inbox of bij een inkomende sms direct de ontvangst tijd te kunnen zien.
Nu moet ik hiervoor eerst het bericht open en dan naar opties > Detailsweergeven gaan.
Ik vind dit erg omslachtig en vroeg me daarom af of dit mogelijk is.

Alvast bedankt!
Niet in deel 8 gezocht zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:05

WoutF

Hoofdredacteur
WoutF schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:18:
Misschien een hele simpele vraag, maar weet iemand hoe ik vanuit WMP mp3's die al op mijn telefoon staan in een playlist kan krijgen? Ik wil dus via mijn PC een playlist op mijn telefoon aanmaken.
Ik stel nogmaals even dezelfde vraag, want ik ben er nog steeds niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Pascall_1 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:34:
Rabobank vandaag nog voor gebeld en gemeld dat ze contact konden opnemen met me om te testen wat hun voorbij zien komen als ik connect, status: In behandeling

Hyves: Met pagina van vriendin geprobeerd en idd hij houd niks vast, zo heb ik dat met meerdere pagina's gezien weet zo ff niet welke maar gebeurt iig vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
friendlyfiend schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:30:

Iemand een goede optie?
Het beste formaat is een formaat wat werkt, en een goede aspect ratio. Daarmee kom je al een heel eind. Als je weet wat er afgespeeld kan worden op de N95 en welke resolutie je moet hebben (zie de specs) dan is het codeerproces helemaal niet zo moeilijk. Je kunt je aan het handje laten houden door een stel simpele programma'tjes met presets, of je doet het zelf: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Maar met de oplossingen die schumi2004 aanreikt moet je al een heel eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
WoutF schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:10:
[...]

Ik stel nogmaals even dezelfde vraag, want ik ben er nog steeds niet uit
Zoekt en gij zult vinden ;)
dafmay in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hahah nice.. goede herinneringen:

http://symbian-freak.com/...3d_for_s60_3rd_phones.htm

Ik moest dit vervangen:

http://wolf3d-s60.sourceforge.net/:
"Data from the 1992 copy will not work, if you have this copy, copy the contents of this and this over your game data)"
Edit:

Hmm nu werkt de d-pad... maar krijg geen menu optie geactiveerd :( ik heb geen 'hit' knop

2nd edit:
Eindelijk gelukt... Weet eigenlijk niet of het iemand intresseerde, maar ik vind het leuk :P

[ Voor 72% gewijzigd door Mau_Maus op 01-04-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb nu ook de nieuwe firmware.
Als ik de gewone youtube desktop versie open dan zijn alle videos gewoon goed en beeldvullend.

Maar als ik op andere sites videos kijk heb ik dat de video te groot is. Dus dan moet ik met de muis bewegen om alles van de video te kunnen zien.
Ik kan deze ook niet verkleinen met de zoomfunctie. Hebben meer mensen daar last van?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Ik ben zelf sinds een maand ook een troste bezitter van een N95 8GB :) Echter, heb ik een apart probleem wat ik 3 keer langs zag komen in de vorige topics. Het betreft een defecte USB poort. Windows herkent de telefoon niet en viceversa. De telefoon heb ik (soft & hard) reset, maar helaas gaf dat geen wonderen.

Ik ben langs KPN Business Center in Groningen gegaan waarbij ze tot de ontdekking kwamen dat 1 van de 5 USB pinnen gebroken was. De pin lag vervolgens diep verborgen in het toestel. Heel apart, want a) hoe kan zo'n pin ineens breken bij het aansluiten met beleid? b) ik de poort nog geen 3 keer heb gebruikt :| Wat ik me liet vertellen zal dit een 15 werkdagen gaan duren. Ik werk geregeld met (mini-)USB devices, maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt, zijn die connectoren zo broos?

[ Voor 16% gewijzigd door pSycho-Y2K op 01-04-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
pSycho-Y2K schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:07:
Ik ben zelf sinds een maand ook een troste bezitter van een N95 8GB :) Echter, heb ik een apart probleem wat ik 3 keer langs zag komen in de vorige topics. Het betreft een defecte USB poort. Windows herkent de telefoon niet en viceversa. De telefoon heb ik (soft & hard) reset, maar helaas gaf dat geen wonderen.

Ik ben langs KPN Business Center in Groningen gegaan waarbij ze tot de ontdekking kwamen dat 1 van de 5 USB pinnen gebroken was. De pin lag vervolgens diep verborgen in het toestel. Heel apart, want a) hoe kan zo'n pin ineens breken bij het aansluiten met beleid? b) ik de poort nog geen 3 keer heb gebruikt :| Wat ik me liet vertellen zal dit een 15 werkdagen gaan duren. Ik werk geregeld met (mini-)USB devices, maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt, zijn die connectoren zo broos?
Lijkt mij niet maar ik sta nergens meer van te kijken.
Zo is er ook iets van niet meer werkende volume buttons aan zijkant, deze schijnen vrij makkelijk af te breken ¿?¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
BMW_M3 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:51:
Als ik de gewone youtube desktop versie open dan zijn alle videos gewoon goed en beeldvullend.

Maar als ik op andere sites videos kijk heb ik dat de video te groot is. Dus dan moet ik met de muis bewegen om alles van de video te kunnen zien.
Ik kan deze ook niet verkleinen met de zoomfunctie. Hebben meer mensen daar last van?
Meestal als je 'in' een flsh filmpje zit (door er 1x op te drukken). Kan je vaak met de linker selectie toetse kiezen voor o.a. volledige scherm en dempen. Maarja misshcien wordt dat niet door alles ondersteund. Ik heb zo wel Fitna kunne kijken zonder youtube :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
schumi2004 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:30:
[...]

Zo is er ook iets van niet meer werkende volume buttons aan zijkant, deze schijnen vrij makkelijk af te breken ¿?¿?
lol die zitten in het toestel.. knap als je die kan afbreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Thrilled schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:45:
[...]

Niet de knoppen zelf... maar je schijnt ze kapot te kunnen maken door ze door te drukken. Dus kan je wat breken aan de binnenkant waar de knop tegen het contact drukt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 01-04-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dandelion schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:05:
http://www.nokia.com/A4568203 is wat je zoekt. Standaard kan het niet.
ik vond het programma overigens niet veel toevoegen.Ben het we met je eens dat het fijn zou zijn als het standaard kon.
Thnx!
Niet in deel 8 gezocht zeker :P
Dan heb ik daar helemaal overheen gelezen.
Na 7 delen worden je ogen ook erg moe ;) :O

Toch mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ik verbaas me trouwens over de snelheid waarmee de batterij zich oplaad :o 3 uurtjes ongeveer en de batterij is vol :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 14:47
schumi2004 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:30:
[...]
Dit is bij mij inderdaad ook gebeurd. Nadat mijn N95 (zachtjes) op de grond was gevallen kreeg hij vreemde kuren. Ik kwam er toen achter dat het volume knopje aan de binnenkant los was gaan zitten. Gelukkig binnen 2 weken na de aanschaf bij Media Markt, dus kreeg zonder vragen meteen een nieuwe mee. (Had geen zichtbare val-schade aan de buitenkant)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:32:
Ik verbaas me trouwens over de snelheid waarmee de batterij zich oplaad :o 3 uurtjes ongeveer en de batterij is vol :o
Dat valt mij tevens ook op. Laad sneller op dan mijn overige Nokia's die ik heb gehad.
Harmani schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:40:
[...]

Dit is bij mij inderdaad ook gebeurd. Nadat mijn N95 (zachtjes) op de grond was gevallen kreeg hij vreemde kuren. Ik kwam er toen achter dat het volume knopje aan de binnenkant los was gaan zitten. Gelukkig binnen 2 weken na de aanschaf bij Media Markt, dus kreeg zonder vragen meteen een nieuwe mee. (Had geen zichtbare val-schade aan de buitenkant)
Merk bij mijne wel dat het volumeknopje niet stabiel (recht) erin is geplaatst.
Hij leunt aan de ene kant meer naar binnen.
Voor de rest werkt hij zoals het hoort.

Goede service van de Media Markt!

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 247401 op 01-04-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195379

Ik heb even een vraagje over het wordenboek,

Ik heb ooit eens het woord IQ moeten intoetsen. Dit woord (afkorting) kende hij niet dus die heb ik met spellen aangemaakt,

Echter elke wanneer ik nu het woord IS wil tiepen komt eerst IQ naar voren (kan dan wel switchen natuurlijk) maar ik vroeg me af hoe ik dit weer weg / normaal krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 14:47
Anoniem: 195379 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:39:
Ik heb even een vraagje over het wordenboek,

Ik heb ooit eens het woord IQ moeten intoetsen. Dit woord (afkorting) kende hij niet dus die heb ik met spellen aangemaakt,

Echter elke wanneer ik nu het woord IS wil tiepen komt eerst IQ naar voren (kan dan wel switchen natuurlijk) maar ik vroeg me af hoe ik dit weer weg / normaal krijg.
Wanneer je vaak genoeg switched naar IS herkent hij na een poosje vanzelf dat woord weer als standaard (meest gebruikte).
Andere optie is om je T9 aanpassingen te wissen uit de map C:\Predic\T9 m.b.v. FExplorer o.i.d.. Maar dan ben je al je eigen toevoegingen kwijt.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:44:
[...]

Meestal als je 'in' een flsh filmpje zit (door er 1x op te drukken). Kan je vaak met de linker selectie toetse kiezen voor o.a. volledige scherm en dempen. Maarja misshcien wordt dat niet door alles ondersteund. Ik heb zo wel Fitna kunne kijken zonder youtube :P
Dat is waar, maar als je dan kiest voor volledig scherm neemt de video alsnog meer in dan de grootte van het fysieke scherm. Dus het scherm van de n95 is 4x8 cm ofzo en de video is 10x15 cm.Dus dan zie je alleen maar een stuk van 4x8 van de video zelf, de rest valt buiten het scherm. De telefoon past het formaat van de afgespeelde video niet aan aan de grootte van het scherm.

Je kan dan wel met de cursor heen en weer scrollen maar dat is geen fun om een video te bekijken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180282

Ik kan deze ook niet verkleinen met de zoomfunctie. Hebben meer mensen daar last van

Op welke site's kan jij nog videos bekijken ??

Bij mij lukt enkel youtube, ik probeerde petrolhead.nl en flabber.nl maar dit werkt niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 180282 op 01-04-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Thrilled schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:45:
[...]

Da vond ik ook, heb hem open gemaakt en het is niks meer als een milimeter dingetje wat op printplaat gesoldeerd zit, toch zijn er berichten over in vorige delen kan zo 1 2 3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
BMW_M3 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:13:
[...]

Dat is waar, maar als je dan kiest voor volledig scherm neemt de video alsnog meer in dan de grootte van het fysieke scherm. Dus het scherm van de n95 is 4x8 cm ofzo en de video is 10x15 cm.Dus dan zie je alleen maar een stuk van 4x8 van de video zelf, de rest valt buiten het scherm. De telefoon past het formaat van de afgespeelde video niet aan aan de grootte van het scherm.

Je kan dan wel met de cursor heen en weer scrollen maar dat is geen fun om een video te bekijken.
Nou wanneer ik op andere sites volledig scherm doe, dan verkleint ie het naar de scherm van de n95. Ik bedoel dus niet een fullscreen-knopje dat in het flash filmpje zelf kan zitten.. het is echt een optie onder de n95 opties, wanneer je een keer drukt op het flash filmpje... je krijgt er zelfs een tooltip van op je n95...

Maar zoals ik zeg, misschien werkt het niet op elke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 180282 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:34:
Ik kan deze ook niet verkleinen met de zoomfunctie. Hebben meer mensen daar last van

Op welke site's kan jij nog videos bekijken ??

Bij mij lukt enkel youtube, ik probeerde petrolhead.nl en flabber.nl maar dit werkt niet.
Werkend op mijn N95-1 FW21: Youtube desktopversie, Liveleak, Dumpert, Flabber.
Petrolhead.nl werkt op mijn N95-1 FW21 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Thrilled schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:32:
Met bijgeleverde lader (N95-1 toestel hier) doet ie er ongeveer een klein uurtje over. Daarna is ie tjokvol, genoeg voor bijna 2 dagen internetten, bellen, SMS-en etc. Fijn dat je 3 uur snel vindt, ik vind dat nogal lang. ;)

Ik moet wel zeggen dat ik het toestel de eerste 6 maanden om de haverklap aan de lader hing omdat dat nu eenmaal goed is voor dit type accu. Nu doe ik dat nog regelmatig, maar van (bijna) leeg naar helemaal vol is zo gepiept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 300 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:23:
[...]

Met bijgeleverde lader (N95-1 toestel hier) doet ie er ongeveer een klein uurtje over. Daarna is ie tjokvol, genoeg voor bijna 2 dagen internetten, bellen, SMS-en etc. Fijn dat je 3 uur snel vindt, ik vind dat nogal lang. ;)

Ik moet wel zeggen dat ik het toestel de eerste 6 maanden om de haverklap aan de lader hing omdat dat nu eenmaal goed is voor dit type accu. Nu doe ik dat nog regelmatig, maar van (bijna) leeg naar helemaal vol is zo gepiept!
Heb er geen timer bijgehouden en heb niet exact gekeken wanneer hij vol was, maar om 9 uur hing ik hem eraan en voor ik ging eten (12 uur) trok ik hem er weer vanaf en was hij vol.. mn vorige telefoon deed er aanzienlijk langer over, dus dit is voor mij al snel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 12-05 11:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nieuwe firmware uit, voor de 8GB versie: 20.0.016

Nieuwe funcie: Automatische schermrotatie

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ginz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:10:

lol alle inzet van samir enz voor niks.
Zal me niks verbazen als dit straks ook op de N95-1 komt te zitten wat nog wel even duren kan aangezien 21.0.016 net uit is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Ach, het zou ook best kunnen dat indien Samir RotateMe niet had gemaakt, Nokia dit ook zelf niet in z'n firmware gestopt zou hebben. Sowieso: thumbs up voor hem! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Volgens mij is dit een 1 april grap. Waar word dit nieuws ergens getoond? :D

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drrrk
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 12:01

Lijkt me een typisch gevalletje Kikker-in-de-bil!

Very funny Scotty, now beam back my clothes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252659

Ik wilde even de changelog bekijken van de nieuwe firmware, maar kan nog nergens info mbt. deze update vinden. Heb je een link?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 252659 op 01-04-2008 19:36 . Reden: Shit jah.... was de datum van vandaag even vergeten 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MichaelK1985 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:25:
[...]

Volgens mij is dit een 1 april grap. Waar word dit nieuws ergens getoond? :D
Hier :)

En ik hoop ook snel op de FP

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-05 08:56

Arghhh!!!!!! 8)7

[mbr]Graag iets inhoudelijker posten[/]

Jij ook met je 1 april grap :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bierbroeder op 01-04-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Ik hoop dat dit idd een 1 april grap is...
zo niet....hadden ze deze functie dan niet in de 95-1 firmeware kunnen zetten?
waarom dan weer in de 95-8G??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Anoniem: 127014 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:09:
[...]
Ik hoop dat dit idd een 1 april grap is...
zo niet....hadden ze deze functie dan niet in de 95-1 firmeware kunnen zetten?
waarom dan weer in de 95-8G??
Lezen is ook een vak appart 15.0.015 is de versie voor 95-8G vervolg zou dan 15.0.016 zijn
en geen 20 aant begin Ginz maakt 1 april Grapje http://europe.nokia.com/A4577225 :+

[ Voor 21% gewijzigd door hetnet op 01-04-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250659

Hier een link, hij heeft informatie van een (naar eigen zeggen) zeer betrouwbare bron.

Klik!

Ziet er in ieder geval goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:20
Het is geen grap hoor, heb het ook gelezen en er is zelfs al een change log.

15.0.015 to 20.0.016

New features:

Automatic Screen Rotation (ASR)
Support for new combo memory added

Browser:

Improvement when creating a voice call from WAP page.
Improvements to embedded video functionality in browser.
Sending email via browser flash plugin improvements.

Messaging:

Mail in HTML format handling from Gmail IMAP server improved.

Connectivity:

WLAN connection stability improvements
BT connection stability improvements with certain BT headsets
USB connection stability improvements

Telephony:

Voice call handling improvements after certain type U.S.S.D message receiving.
Stability improvements to gallery for case when there's lot of content in Gallery
Improvements to switch application
Voicemail icon handling improvements

Localization corrections:

Deletion of all contacts now possible even more than 6000 contacts in phonebook
Startup functionality improvements

LINK

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
hetnet schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:39:
[...]

Lezen is ook een vak appart 15.0.015 is de versie voor 95-8G vervolg zou dan 15.0.016 zijn
en geen 20 aant begin Ginz maakt 1 april Grapje http://europe.nokia.com/A4577225 :+
Ten eerste versies lopen lekaar in nummer echt niet zo snel op

Ten tweede... die site is soms ook te laat. Al gebeurd dat weinig...
Maar 1 april grap lijkt me wel voor de hand.. zowel versie nummer is verdacht, als weinig extra info en ja tis 1 april :P

En de laatste zin op symbian-freak heeft wel een knipoogje he... Je weet maar nooit waar dit gestart is, als het een 1 april grap is.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 01-04-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:10:
[...]
Ten eerste versies lopen lekaar in nummer echt niet zo snel op

Ten tweede... die site is soms ook te laat. Al gebeurd dat weinig...
Maar 1 april grap lijkt me wel voor de hand.. zowel versie nummer is verdacht, als weinig extra info en ja tis 1 april :P

En de laatste zin op symbian-freak heeft wel een knipoogje he... Je weet maar nooit waar dit gestart is, als het een 1 april grap is.
Okee we zullen het zien ;) voor mij blijft het een 1 april grapje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257501

hetnet schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:23:
[...]

Okee we zullen het zien ;) voor mij blijft het een 1 april grapje :o
't was een hoax....
Heb m'n 8 gigje even aan de suite geslingerd en geeft nog steeds aan 15.0.0.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
http://www.sygic.com/testing/Benelux998746.zip

Laatste demo versie (serial tot 15 april 2008)... Heet nu anders: Mc-Guider

PS : geen 1 april grap ;) en is nog legaal ook :P
Anoniem: 257501 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:40:
[...]

't was een hoax....
Heb m'n 8 gigje even aan de suite geslingerd en geeft nog steeds aan 15.0.0.15
Dat kan natuurlijk altijd nog aan de productcode liggen he ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Mau_Maus op 01-04-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:42:
http://www.sygic.com/testing/Benelux998746.zip

Laatste demo versie (serial tot 15 april 2008)... Heet nu anders: Mc-Guider

PS : geen 1 april grap ;) en is nog legaal ook :P

[...]

Dat kan natuurlijk altijd nog aan de productcode liggen he ;)
Ik heb deze getest, maar zitten teveel fouten in, mijn voorkeur gaat naar de nieuwe versie Garmin XT 4.10.80, supersnelle fix, snellere menu, betere integratie met je contacten, en betere navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:14:
[...]

Ik heb deze getest, maar zitten teveel fouten in, mijn voorkeur gaat naar de nieuwe versie Garmin XT 4.10.80, supersnelle fix, snellere menu, betere integratie met je contacten, en betere navigatie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Route 66 v8, maar dat maakt niet uit... Welke fouten vind je dan? Het is de laattse versie, du voor degene die hem al hadden en waar het beviel is het een verbetering lijkt me.

PS: Krijgt iemand de upi's (Poi's) van de vorige versies aan de praat?

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 01-04-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik sluit mij hier volledig bij aan....en niet te vergeten route in 1x te plannen naar Madrid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:24:
[...]

Mijn voorkeur gaat uit naar Route 66 v8, maar dat maakt niet uit... Welke fouten vind je dan? Het is de laattse versie, du voor degene die hem al hadden en waar het beviel is het een verbetering lijkt me.

PS: Krijgt iemand de upi's (Poi's) van de vorige versies aan de praat?
Ik heb het probleem dat hij start in landscape mode, inplaats van rechtsaf zegt zei linksaf, zinnen zijn veel te lang, past niet in het menu. Zal allemaal wel goed komen hoor, maar op dit moment is sygic nog niet betrouwbaar genoeg voor mij. Zal morgen deze versie even testen, ik heb de versie hiervoor (eerste Mc Guider versie) misschien zijn er al problemen opgelost. De Poi's had ik op mijn vorige Mc Guider versie wel aan de praat, ik heb hier de poi's en bitmaps nog van, dus zal gelijk even kijken of die ook werken op deze nieuwere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:07:
[...]

Ik heb het probleem dat hij start in landscape mode, inplaats van rechtsaf zegt zei linksaf, zinnen zijn veel te lang, past niet in het menu. Zal allemaal wel goed komen hoor, maar op dit moment is sygic nog niet betrouwbaar genoeg voor mij. Zal morgen deze versie even testen, ik heb de versie hiervoor (eerste Mc Guider versie) misschien zijn er al problemen opgelost. De Poi's had ik op mijn vorige Mc Guider versie wel aan de praat, ik heb hier de poi's en bitmaps nog van, dus zal gelijk even kijken of die ook werken op deze nieuwere versie.
Ik wist niet dat er al eerder een versie zo heette. Grappig

Ik had wel eigen poi's met de oude sygic zelf kunnen toevoegen. Dus ben benieuwd als het jou lukt hoe ik dat zelf kan doen met deze versie.

Deze versie start gewoon op in potrait mode. Net als vorige sygic.

En een aantal zinnen zijn inderdaad te lang met als de vorige sygic's. Maar die kan je zelf aanpassen als je zou willen. Maar ach ik weet wat er word bedoeld en is alleen met instellen en met navigeren heb je er geen last meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201552

kort vraagje:
Als ik op web/vodafone live druk..gebeurt er niks (ja hij vernieuwd het scherm maar that's it) ik kom dus niet in een browser of op vodafone live scherm.. internet doet het verder wel gewoon (msn).. valt dit te fixen zonder formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Zojuist gebeld door lieftalige dame van de Rabobank. De rabobank frontpage werkt nog niet (geen sleuteltje van versleutelde verbinding zichtbaar achter bankieren)
De directe link http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do werkt nu weer wel :P

Probleem voor mij iig opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kan iemand mij even snel vertellen hoe ik me n95 als een wifi dongle kan gebruiken? Via quick connect ofzo. Ik kan ik alleen zo connecten via me PIT abbo.

Normaal zou je zeggen koop een diongle, maar op ons werk doet het netwerk er niet en er is wel een wifi connectie met internet... Wie oh wie kan mij even helpen? Zo dat ik door kan werken hiero :P

Edit: Hmm ik ga ff gnubox testen.. iemand nog andere ideeen?

[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 02-04-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nee Nee.

Dat is van je n95 een wireless accepoint maken... Het moet andersom... De n95 moet het wifi singaal van een accespoint op me pc krijgen.

PS: Ik krijg gnubox niet werkend.. iemand een walktrough :P Of een andere manier?

Het mag via bluetooth of kabel

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 02-04-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09-2024

Eastside

It's me, TP!!

[...]

Hoe kom jij aan 4.10.80 als op hun site nog maar tot 4.10.60 wordt geleverd?
http://www8.garmin.com/su....jsp?product=010-11034-00

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05 08:36
Ja ik heb gezocht en nee ik kan het nergens vinden...
heeft iemand enig idee wanneer T-Mobile die branded firmware uitbrengt?? Dit duurt toch veel te lang! Zit hier nog met FW 12 op me foon, en wil graag updaten naar de volgende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Eastside schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:24:
[...]

Hoe kom jij aan 4.10.80 als op hun site nog maar tot 4.10.60 wordt geleverd?
http://www8.garmin.com/su....jsp?product=010-11034-00
taiwanese versie is wel al 4.10.80... en die kan je gewoon over de 'gewone' 4.10.60 zetten, dan heb je die talen ook.

http://www.garmin.com/tw/...bileXT_4_10_80_S60_TW.exe

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 02-04-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

BillMcNeal schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:28:
heeft iemand enig idee wanneer T-Mobile die branded firmware uitbrengt?? Dit duurt toch veel te lang! Zit hier nog met FW 12 op me foon, en wil graag updaten naar de volgende...
Eerlijk gezegd denk ik nooit. Ze hebben alleen hun eigen firmware omdat ze hun eigen rotzooi op je telefoon willen hebben. Ze zullen denk ik niet zoveel nadenken of de firmware van je tel nog up to date is.

Ik zou het gewoon anders doen. Staat ooveral wel hoe.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Volgens mij is er nog geen update voor maar er zijn wel andere manieren om toch nieuwere firmware op je phone te krijgen zoals in deeltje 8 op verschillende plaatsen vermeld staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:49:
[...]

Volgens mij is er nog geen update voor maar er zijn wel andere manieren om toch nieuwere firmware op je phone te krijgen zoals in deeltje 8 op verschillende plaatsen vermeld staat ;)
Zelfs een beetje in deel 9 :P

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 9 (tijdelijk)"

*knip* het is niet nodig om na een uur je vraag opnieuw onder de aandacht te brengen

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 02-04-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:05:
[...]

Nee Nee.

Dat is van je n95 een wireless accepoint maken... Het moet andersom... De n95 moet het wifi singaal van een accespoint op me m'n pc krijgen.

PS: Ik krijg gnubox niet werkend.. iemand een walktrough :P Of een andere manier?

Er is een youtube-filmpje waarbij 2 N95's via een ad-hoc wifi-netwerk met elkaar in verbinding staan. Dus als je je wifi op je PC als ad-hoc netwerk configureert, dan zou je welicht met internet connection shareing (Windows) via wifi weer internet opgaan.

Via bluetooth kun je vergeten, Nokia is erg zuinig geweest met het implementeren van profielen op de N95 :(

Vraag ik me wel nog af wat je hoopt te bereiken... Je kunt je wel een N95 veroorloven, maar een simpel wifi AP, of een €10/maand-data-abo niet?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09-2024

Eastside

It's me, TP!!

Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:30:
[...]

taiwanese versie is wel al 4.10.80... en die kan je gewoon over de 'gewone' 4.10.60 zetten, dan heb je die talen ook.

http://www.garmin.com/tw/...bileXT_4_10_80_S60_TW.exe
Zijn er nog 'major improvements' bij deze .80 versie?? want ben al wel heel tevreden over de .60 tov de ..40, dat was een grote stap vooruit!

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:18:
[...]

Er is een youtube-filmpje waarbij 2 N95's via een ad-hoc wifi-netwerk met elkaar in verbinding staan. Dus als je je wifi op je PC als ad-hoc netwerk configureert, dan zou je welicht met internet connection shareing (Windows) via wifi weer internet opgaan.

Via bluetooth kun je vergeten, Nokia is erg zuinig geweest met het implementeren van profielen op de N95 :(

Vraag ik me wel nog af wat je hoopt te bereiken... Je kunt je wel een N95 veroorloven, maar een simpel wifi AP, of een €10/maand-data-abo niet?..
Dank voor de info, maar als je wilt weten wat ik wil bereiken dan moet je even lezen wat ik in het eerste bericht zei.

Daarin stond namelijk, dat ik op me werk zat waar plots et netwerk uitlag , maar er was wel nog een wifi connectie beschikbaar met alleen internet... (Maar dat is onverwachts en de pc heeft geen wlan-kaart, en ik heb dus ook niet speciaal een usb dongle ineens hier) En die wou ik graag gebruiken. Inmiddesl is dat opgelost...

En ik had via mijn PIT+ deze vragen gepost... want dat ging wel, maarja via wlan is ietsjes sneller he.. dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Eastside schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:49:
[...]

Zijn er nog 'major improvements' bij deze .80 versie?? want ben al wel heel tevreden over de .60 tov de ..40, dat was een grote stap vooruit!
Zover ik weet alleen stabiliteit en wat soepeler

*knip* je weet hoe je ons kunt bereiken igv commentaar op een mbr

[ Voor 58% gewijzigd door pven op 02-04-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:51:
[...]

Dank voor de info, maar als je wilt weten wat ik wil bereiken dan moet je even lezen wat ik in het eerste bericht zei.
Hm sja, zo'n geweldig geheugen heb ik dan ook weer niet. En je posting daarna was op twee manieren te interpreteren :P

Enfin, het blijft jammer. Ik had graag een bluetooth PAN-profiel gezien, met goede support. En fax. En HID-server. En headset-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z2Qm8hiTPAwlHZaA3GCvsY6q/thumb.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 18:32
Via NSU of via de 'unofficial' way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

The Official way

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
Ik heb momenteel nog Route66 Mobile7 op de N95-1 staan. Op zich bevalt die software me redelijk, maar heb toch een paar keer gehad dat die raar ging navigeren of een plaats niet kon vinden.

Welke navigatiesoftware vinden jullie het beste voor de N95 die werkt met de interne gps? Of moet ik het gewoon bij Mobile7 houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

schumi2004 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:14:
[...]

lol alle inzet van samir enz voor niks.
Zal me niks verbazen als dit straks ook op de N95-1 komt te zitten wat nog wel even duren kan aangezien 21.0.016 net uit is :(
Hoe zit t eigenlijk met dat NokMote van hem? Heeft iemand dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, heb ik; de eerste beta werkt niet goed, is veel te gevoelig. :S

Maar goed: ik heb dan ook maar 1 euro gedoneerd. :*)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Spurlie schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:49:
Ik heb momenteel nog Route66 Mobile7 op de N95-1 staan. Op zich bevalt die software me redelijk, maar heb toch een paar keer gehad dat die raar ging navigeren of een plaats niet kon vinden.

Welke navigatiesoftware vinden jullie het beste voor de N95 die werkt met de interne gps? Of moet ik het gewoon bij Mobile7 houden?
Je hebt sowieso al mobile 8 van route 66

Verder heb je offline navigaties van:

Garmin XT 4.10.60/80
Navigon 6.35
Sygic v6.52

Op zich vind ik Garmin het meest compleet, maar het minst leuk voor het oog.
Ik vind zelf Sygic en Route66 v8 het mooist. R66 is daarvan het compleetst. Al kan je bij bepaalde versies van Sygic eigen Poi's toevoegen wat ik wel handig vind.

Maar goed dat is mijn mening en Navigon heb ik zelf nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 18:32
Okay, en wat zijn je bevindingen tot nu toe?

Bij mij, met productcode 0550359, vind NSU nog geen update, helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door bthefirst op 02-04-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Bij T-mobile en andere providers als Vodafone duurt het heel lang voordat ze update's vrij geven.

Ikzelf heb een T-mobile N95-1 en ben toen de v21 firmware net uit was naar een Nokia Service Point gegaan en daar hebben ze kosteloos de nieuwe firmware erop gezet.

Ik neem aan dat ze dit voor de v20 firmware voor de N95-2 ook zullen kunnen doen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Dat wil zeggen dat firmware van 02-28-2008 is :+ en dat komt op 1 april pas naar boven .....
Geen linkje... geen jpg die je kan volgen naar een site......
En jij wilde dat er geen onzin werdt gepost in dit topic toch :O Grapje is leuk, maar 1 april is voorbij hoor.

[ Voor 0% gewijzigd door hetnet op 02-04-2008 16:45 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:05:
[...]

Nee Nee.

Dat is van je n95 een wireless accepoint maken... Het moet andersom... De n95 moet het wifi singaal van een accespoint op me pc krijgen.

Gnubox werkt niet op de N95. Hiisi heb ik wel min of meer aan de praat gekregen. Ik krijg dus wel websites te zien alleen reconnect ie via bluetooth elke keer als er een nieuw item geladen wordt. Ik weet niet of dat zo hoort, maar het resulteert in elk geval in een instabiele verbinding. Dus.. Als jij 'm wel goed aan de praat krijgt mag je me zeggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen :)

tutorial: http://www.symbian-freak....d4ca56028a442b2222a339e30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ hetnet

Ginz heeft al vaker bewezen dat zijn bron(nen?) klopt. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 02-04-2008 16:49 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
pven schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:48:
@ hetnet

Ginz heeft al vaker bewezen dat zijn bron(nen?) klopt. :Y)
Laat HIJ dat maar eens zien dan met deze O-) ...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hetnet schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:44:
[...]

En jij wilde dat er geen onzin werdt gepost in dit topic toch :O Grapje is leuk, maar 1 april is voorbij hoor.
Sluit ik mij bij aan.....ook bij mij werkt het niet......en als het om scherm rotatie gaat dat heb ik al in de media-stand en weer terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zänker schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:48:
[...]

Gnubox werkt niet op de N95. Hiisi heb ik wel min of meer aan de praat gekregen. Ik krijg dus wel websites te zien alleen reconnect ie via bluetooth elke keer als er een nieuw item geladen wordt. Ik weet niet of dat zo hoort, maar het resulteert in elk geval in een instabiele verbinding. Dus.. Als jij 'm wel goed aan de praat krijgt mag je me zeggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen :)

tutorial: http://www.symbian-freak....d4ca56028a442b2222a339e30
Thnaks! Maar zoals ik het gauw lees is dit precies andersom... je gebruikt het internet van je pc... om te internetten op je N95... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Laatst online: 24-03 17:07
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:20:
[...]

Thnaks! Maar zoals ik het gauw lees is dit precies andersom... je gebruikt het internet van je pc... om te internetten op je N95... toch?
ok ik had je vraag niet helemaal goed gelezen.. maar wat je zoekt doet gnubox, ook al zou het werken op de n95, ook niet geloof ik. met gnubox kan je internetten op je telefoon (maar dus niet de n95) via bluetooth. dat doet hiisi ook.
kan je niet gewoon bluetooth modem gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zänker schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:07:
[...]

ok ik had je vraag niet helemaal goed gelezen.. maar wat je zoekt doet gnubox, ook al zou het werken op de n95, ook niet geloof ik. met gnubox kan je internetten op je telefoon (maar dus niet de n95) via bluetooth. dat doet hiisi ook.
kan je niet gewoon bluetooth modem gebruiken?
Jawel, maar niet met de wifi verbinding ;) Alleen gprs/umts enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:20:
[...]

Ik had wel eigen poi's met de oude sygic zelf kunnen toevoegen. Dus ben benieuwd als het jou lukt hoe ik dat zelf kan doen met deze versie.
Het is me nu gelukt.. mijn versie werkte de poi's met "Ov2Upi Translator 2.1"

Voor deze versie moet ik "Ov2Upi Translator 2.3" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46617

Nog een keer dan. Dat mailen niet lekker gaat zonder touchscreen geloof ik graag. Maar hoe werkt browsen? Ik weet dat Opera Mini prima werkt met touchscreen, maar geen idee hoe dat werkt zonder. Kan iemand mij vertellen hoe browsen bevalt op de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:58:
[...]

Het is me nu gelukt.. mijn versie werkte de poi's met "Ov2Upi Translator 2.1"

Voor deze versie moet ik "Ov2Upi Translator 2.3" gebruiken.
2.3 gebruikte ik al bij de vorige, dus dan werkt het gewoon op deze versie gelukkig. Overigens is landscape bug verdwenen, en is het zoeken op stad en naam ook verbeterd, gaat de goede kant op. Wat ik me alleen afvraag, hoe kan het dat ik na 20 a 30 seconde pas een fix krijg, en met Garmin binnen 2 seconde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barfman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:15:
[...]

2.3 gebruikte ik al bij de vorige, dus dan werkt het gewoon op deze versie gelukkig. Overigens is landscape bug verdwenen, en is het zoeken op stad en naam ook verbeterd, gaat de goede kant op. Wat ik me alleen afvraag, hoe kan het dat ik na 20 a 30 seconde pas een fix krijg, en met Garmin binnen 2 seconde!
Misschien maakt ie direct contact met interne en gaat he tniet via AGPS. Is het enige wat ik kan bedenken... Al ging het bij mij wel redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bthefirst schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:05:
[...]

Mijn N95-2 geeft ook nogsteeds Firmware 15.0.015 aan.
Als ik wil updaten via de officieele weg (NSU) geeft die aan dat de firmware up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 247401 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:20:
[...]

Mijn N95-2 geeft ook nogsteeds Firmware 15.0.015 aan.
Als ik wil updaten via de officieele weg (NSU) geeft die aan dat de firmware up to date is.
Officieel kan ook via een NSP zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bthefirst schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:05:
[...]

Wat erg grappig/vreemd is, is dat de automatische scherm rotatie alleen maar werkt als je `m van normale positie 90 graden tegen de klok indraai. 90 graden met de klok mee werkt niet :P

Voor de rest nog weinig ervaring ermee. Te druk met andere dingen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Laatst online: 14-05 18:03
Hmm, ik weet niet zeker of dit eerder is gevraagt maar kan het niet terugvinden.

Als ik een smsje krijg bijvoorbeeld van Ronald van Schouten,
Dan staat er : van Schouten Ronald (in de inbox)

Is het mogelijk om hier Ronald van Schouten van te maken (net als in het adresboek, voornaam + achternaam?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lvrijn schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:47:
Hmm, ik weet niet zeker of dit eerder is gevraagt maar kan het niet terugvinden.

Als ik een smsje krijg bijvoorbeeld van Ronald van Schouten,
Dan staat er : van Schouten Ronald (in de inbox)

Is het mogelijk om hier Ronald van Schouten van te maken (net als in het adresboek, voornaam + achternaam?)
Ja dat kan... Bij je contacten kan je de weergave wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En wat als daar de weergave wel goed is (als in 'voornaam' 'achternaam')? Dus telefoonboek wel goed, maar SMS niet.

Dit geval heb ik namelijk ook met mijn Nokia 5500

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:50:
[...]

Ja dat kan... Bij je contacten kan je de weergave wijzigen.
Zie het niet staan?

@Ginz hij staat goed bij mij in contacten, maar wilt et niet doen bij sms, zelfs geen komma :@

[ Voor 19% gewijzigd door lvrijn op 02-04-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 15:20

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Ik heb hetzelfde probleem (op een N82 btw maar las ff dit topic door) maar alleen bij een contact. De andere geeft ie wel goed weer.

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Contacten->opties->instellingen

alleen is voor contactenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Mau_Maus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:08:
[...]

Contacten->opties->instellingen

alleen is voor contactenlijst
Zoals ik al in mijn bericht had vermeld, had ik dat al toegepast,
het ging in mijn vraag alleen om de smsjes, de contacten waren een voorbeeld ;)
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De laatste tijd worden er veel vragen in dit topic gedumpt zonder enige vorm van eigen inzet. Gelieve eerst te zoeken, ook in deel 8, en daarna pas je vraag te stellen. Vermeld bij je vraag meteen wat je hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.